Hyvälle näkijälle

Anonyymi-ap

Elämäni on ollut huono. Elämä ja ihmiset ovat kohdelleet minua huonosti. Minulle tapahtuu sairaita ja inhottavia asioita. Olen yrittänyt ja yrittänyt ja kaikki menee aina väärin. Kaikki muut tekevät ja muille tapahtuu niitä asioita mistä itse haaveilen. Minulle ei koskaan mitään hyvää. En ole antanut sen näkyä ennen ulospäin, mutta enää en jaksa teeskennellä. Enää en halua edes elää. Miksi tällainen elämä? Minun ei olisi pitänyt edes syntyä.

13

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olin todella kiltti ja silti elämässäni oli paljon pahoja ihmisiä. Olen kyllä itsekin tehnyt virheitä, mutta ajattelemattomuudesta enimmäkseen, en ilkeydestä. Minulla olisi ollut paljon annettavaakin mutta "elämä" päätti toisin. Vastaisko joku miksi näin ankea "elämä", ihan turhaan?

      • Anonyymi

        Kiltit ihmiset joutuvat usein ilkeiden ihmisten silmätikuksi. Tiedän sen kokemuksesta, mutta olen opetellut pitämään puoleni. Esim. joillakin työpaikoilla kiltit "syödään elävältä". Aivan kuin kilteillä ei saisi olla mitään tarpeita eikä tunteita saati sitten menestystä. Vaikutat myös masentuneelta, mikä ei ole ihme. Jokin terapia voisi auttaa. Asiat eivät ole niin pahasti miltä tuntuu. Myös rukoileminen voi auttaa.


    • Anonyymi

      Edelleen vastausta kaipaan..

    • Anonyymi

      Jokaisen päivän vaihtaisin pois...

    • Anonyymi

      Kuitenkin sinäkin olet Jumalan luoma, sellaisena kuin olet. Olet Jumalan lapsi, siksi sinä olet Jeesukselle suunnattoman rakas,sellaisena kuin olet, Jumala suunnitteli sinulle ihanan elämän rakkaittesi kanssa. Mutta valitettavasti saatana vaikuttaa täällä 24/7. Jätä kaikki huolesi Jeesukselle, Hän haluaa, että teet sen, koska Hän on luvannut auttaa. Olitpa millainen reppana tahansa, Hän tulee sinun luoksesi ja taluttaa pahan yli. Hän antaa sinulle Pyhän Hengen opastajaksi. Tulet hiljalleen huomaamaan Hänen hienotunteisen johdatuksen ja siunauksen. Kaikki alkaa loksahtaa ihmeellisesti paikoilleen. Opit laittamaan asiat suuruusjärjestykseen. Hyväksyt itsesi tyynesti, koska maailmankaikkeuden suurin voimakin rakastaa juuri sinua. Älä pelkää mitään, älä elämää, äläkä kuolemaa. Jeesus pitää sinusta huolen. Ei ehkä siten, kuin itse haluaisit, mutta saat Jumalan rauhan ja ilon elämääsi. Paljon siunausta sinulle.

      • Anonyymi

        Ei ole olemassa mitään jumalaa/jeesusta.


      • Anonyymi

        Miten voit luvata jotakin tuollaista masentuneelle? Ei ole sinun vallassasi kuinka me elämme. Jos hän hän ei apua saa eikä uskokaan, sanotko sitten että omapa oli vikasi?


    • Anonyymi

      Jumala ja Jeesus ovat luvanneet paljon enemmän,kuin minä,joka kirjoitan vain omista kokemuksistani. Samoin sinäkin kirjoitat kokemuksistasi. Toivon myös sinulle siunausta,vaikka sitä halveksitkin.

    • Anonyymi

      Ennen en itkenyt koskaan, nyt joka päivä...

    • Anonyymi

      Eikö kukaan osaa vastata? Olen valmis.

      • Anonyymi

        OLET ILMEISESTI vailla terveitä rajoja oleva ,keskivaikeaa masennusta poteva henkilö,uhriutuminen ei auta,myönnät virheesi, Terveyskeskus olisi oikea osoiite hakea apua elämääsi,mitkä ovat henkisiä pitkälti ja traumojen kantamniset. Ennistaja ei auta vaan mentävä itseesi ja haettava apua lääkäristä ja terapiasta lähetettä. VALITETTAVASTI aina ei uskosvaisetkaan pysty auttamaan juurisyitä-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLET ILMEISESTI vailla terveitä rajoja oleva ,keskivaikeaa masennusta poteva henkilö,uhriutuminen ei auta,myönnät virheesi, Terveyskeskus olisi oikea osoiite hakea apua elämääsi,mitkä ovat henkisiä pitkälti ja traumojen kantamniset. Ennistaja ei auta vaan mentävä itseesi ja haettava apua lääkäristä ja terapiasta lähetettä. VALITETTAVASTI aina ei uskosvaisetkaan pysty auttamaan juurisyitä-

        En ole uhritunut, kerroin vain rehellisesti kokemuksiani. Mikä virhe pitää myöntää, mikä on terve raja? Miten luulet että tk muuttaisi elämäni parempaan jos en itsekkään siihen pysty, enkä enää edes jaksa? Vastauksesi oli omituinen ja vaillinainen


    • Anonyymi

      Hyviä näkijöitä ei ole. Hae Jumalan Sanaa, jotta pelastut turmiolta, joka on tulossa, jos uskot näihin ennustajiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1903
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1476
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1408
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      13
      1384
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1375
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1280
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe