Älä luota kateellisiin.
Älä luota ystäväsi ystäviin.
Älä luota syntisiin.
Älä luota maahisiin.
5
162
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kun nämä haltiotuneet kuulijat oppisi itse vähän arvioimaan mitä joku ruppana katteenkakka keksii satuilla ja mistä voisi tuntemattomasta mitään tietää, eli vastuu se on kuulijoillakin
- Anonyymi
Vastuu ei ole kuulijan jos kuulija ei halua kuulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastuu ei ole kuulijan jos kuulija ei halua kuulla.
No se on kyllä totta ja tottahan aina voi myös kuuluttaa kovaan ääneen että tämän valheen jättäisin väliin omanarvontuntoisena ihmisenä nii johan oot esimerkkien esimerkki ka myrkyn lykkäämään jää yksin heijaamaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se on kyllä totta ja tottahan aina voi myös kuuluttaa kovaan ääneen että tämän valheen jättäisin väliin omanarvontuntoisena ihmisenä nii johan oot esimerkkien esimerkki ka myrkyn lykkäämään jää yksin heijaamaan
Myrkyn lykkääjä*
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks keino on että laittaa kädet korville ja hyräillä. Mutta ei se tilannetta muuta, kertoja siirtyy seuraavalle kertomaan kädet korvilla olevasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743153
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151359
- 191324
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141297Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242