AUTTAKAA OIKEESTI!!!! Oon nuori tyttö suomesta ja musta tuntuu että oon ihastunut kahteen mun kaveriin (jotka on tyttöjä).. en oo koskaan ennen ihastunut tyttöön ja mä en tiiä mistä erottaa kaverimielessä erityisesti pitämisen ja ihastumisen.. Mä tarvin oikeesti neuvoja, kommentoi pliis ees jotain neuvoo!
Oon molemmista tosi mustasukkainen kun nään ne muiden kaa, haluun olla niiden seurassa, niiden seurassa mulla on turvallinen olo, oon aina pitäny niit molempii tosi kauniina, välillä keskustelut tuntuu akwardilta ja välillä ku nään jomman kumman niistä, mulle tulee onnellinen olo…
Ongelma tässä on se, että molemmat ovat heteroja & mun kavereita ja toinen niistä on PARISUHTEESSA
Mistä tietää onko ihastunut?
4
151
Vastaukset
Ei tuo ihan helppo kysymys ole. Jos sun tekee mieli pussailla niiden kanssa, niin ehkä se on silloin jotain muuta kuin kaverillista tykkäämistä. Voisi olla, että ne kaverit pian säikähtää sellaista... Joillekin taas läheisyys on ihan luonnollista kaveruudessakin.
- Anonyymi
en mää pussailu iäs viel oo mutta oon nyt päässyt johtopäätökseen että tykkään niist..
Anonyymi kirjoitti:
en mää pussailu iäs viel oo mutta oon nyt päässyt johtopäätökseen että tykkään niist..
No kyllä sä voit niille sanoa, että tykkäät niistä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro niille, että tykkäät niistä. Luultavasti he sanovat, että niin hekin tykkäävät sinusta. Sitten voit jatkaa juttua siitä, miltä sinusta tuntuu pitää heistä kovasti ja miten haluaisit heidän kanssaan edetä. Tällä tavalla voit kertoa enemmän tunteistasi. He vastaavat kyllä tunteisiisi jos ovat samalla aaltopituudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851768Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201184YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621060- 62946
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74856Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli79808Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029806- 57800
Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.46790Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.115761