AUTTAKAA OIKEESTI!!!! Oon nuori tyttö suomesta ja musta tuntuu että oon ihastunut kahteen mun kaveriin (jotka on tyttöjä).. en oo koskaan ennen ihastunut tyttöön ja mä en tiiä mistä erottaa kaverimielessä erityisesti pitämisen ja ihastumisen.. Mä tarvin oikeesti neuvoja, kommentoi pliis ees jotain neuvoo!
Oon molemmista tosi mustasukkainen kun nään ne muiden kaa, haluun olla niiden seurassa, niiden seurassa mulla on turvallinen olo, oon aina pitäny niit molempii tosi kauniina, välillä keskustelut tuntuu akwardilta ja välillä ku nään jomman kumman niistä, mulle tulee onnellinen olo…
Ongelma tässä on se, että molemmat ovat heteroja & mun kavereita ja toinen niistä on PARISUHTEESSA
Mistä tietää onko ihastunut?
4
109
Vastaukset
Ei tuo ihan helppo kysymys ole. Jos sun tekee mieli pussailla niiden kanssa, niin ehkä se on silloin jotain muuta kuin kaverillista tykkäämistä. Voisi olla, että ne kaverit pian säikähtää sellaista... Joillekin taas läheisyys on ihan luonnollista kaveruudessakin.
- Anonyymi
en mää pussailu iäs viel oo mutta oon nyt päässyt johtopäätökseen että tykkään niist..
Anonyymi kirjoitti:
en mää pussailu iäs viel oo mutta oon nyt päässyt johtopäätökseen että tykkään niist..
No kyllä sä voit niille sanoa, että tykkäät niistä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro niille, että tykkäät niistä. Luultavasti he sanovat, että niin hekin tykkäävät sinusta. Sitten voit jatkaa juttua siitä, miltä sinusta tuntuu pitää heistä kovasti ja miten haluaisit heidän kanssaan edetä. Tällä tavalla voit kertoa enemmän tunteistasi. He vastaavat kyllä tunteisiisi jos ovat samalla aaltopituudella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984