Minä kohteliaasti huomautin naisen klyyvarista, joka oli ku riki sorsalla että etkö vois mennä kauneusleikkaukseen nenääs korjaamaan. Otti ja suuttu. On ne naiset vaikeita. Eivät ymmärrä suoraa puhetta.
Ei tullu toisia treffejä
15
72
Vastaukset
- Anonyymi
Oho, olipa herkkä.
- Anonyymi
Sanos muuta..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanos muuta..
Mitä onko sinulla muitakin
- Anonyymi
No mutta,sehän on vain hyvä juttu. Eikös juu, ettei tullut. 👵
huutista kun en kehdannu edes sanoa sille tuota vaan poistin mätsin, naama kuin petolinnun perse
- Anonyymi
Tais olla vaan niin, että nainen mainitsi, että sulla on jotain erittäin pientä.
- Anonyymi
Molemmil tait ol!
- Anonyymi
Kohteliaasti jätti mainitsematta, mutta aapeelta ei sitten käytöstapoja löytynytkään 😆
- Anonyymi
Eli sosiaalisesti juntti. Huhhei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli sosiaalisesti juntti. Huhhei.
Ei kun nainen oli liian herkkä 😄😄
- Anonyymi
Selkärangan paikal on siis rautakanki
- Anonyymi
No jos ny et keksiny mitään muuta sanottavaa toisesta kuin jonkin ulkoisen tekijän ni olisit istunut vaikka hiljaa kädet ristissä mitäs si jos satut kompastumaan ja murrat nenäsi ja näytät seinään päin juosseesta buldogilta ni mitäkö itse pitäisit kun naiset kommentoisivat sinun turpavärkistä
Kun sikailija rehvastelee törkeyksillään, ei kannata tehdä numeroa asiasta. 🌹👀
- Anonyymi
Nyt olis mielenkiintosta kuulla, että miten sanoit ton kaiken kohteliaasti. Olis meinaan hyvää oppia kaikille.
- Anonyymi
No minä töräytin sanoa, että ettet oo harkinnu kauneusleikkausta, meinaan tuo nenäs on kun riki sorsalla. Otti ja suuttu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671623
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429