Keskustan uusi leikkipuisto on..

Anonyymi-ap

..ihan liian täynnä hiekkaa !

Siis niin paljon hiekkaa, että se rikkoo nykyajan lasten vaatteet ja pikkukivet on naarmuttanut nyt jo tuliterät liukumäet pieniin halkeamiin.

Kukahan on palkattu puhdistamaan hiekka leikkivälineistä, olisiko samalla rahalla saatu kuitenkin oikea leikkipuiston pohjamatto mikä muissakin kaupungeissa on käytössä ?

Ei ole tämä rantahiekkavalinta lainkaan järkevä idea, koska sotkuinen puisto houkuttelee myös teinit ilkivaltaan ja ensimmäinen töherryshän oli ehtinyt tulla laivan kylkeen jo ennen "virallisia" avajais seremonioita.

Hyvä juttu kuitenkin, että kerrankin Raahe on panostanut jäljellä oleviin asukkaisiinsa ja tehnyt pienten lasten leikkipuiston, mutta sitä hiekkaa putoaa siis ihan joka välistä alapuolella olevien lasten silmille. Tämä hiekka tulee kuluttamaan leikkipuiston uudenkarheuden nopeasti pois.

Miksiköhän ei ole tehty oikein leikkipuiston pohjaa vai yritetäänkö tässä nyt hakea jotain aitoa ranta tunnelmaa ?

32

683

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hiekka on halvempaa kun pehmolaatat. Siinä syy.

    • Anonyymi

      Missä tämmöinen leikkipaikka on? Käyn heti tarkastamassa.

      • Anonyymi

        Raatihuoneen ja kirjaston vieressä.


    • Anonyymi

      Aikoinaan lapset leikkivät hiekkalaatikoilla. Olisko kysymyksessä kuitenkin huonolaatuiset vaatteet?

      • Anonyymi

        Hiekkaa on siellä ja paljon.vesikelillä mukava.ei ne täällä osaa tehdä mitään kunnolla.jonkun päällikön visio tämäkin varmana.kaupungillahan näitä turhia päälliköitä piisaa ja lisää tulee kun keksitään.


      • Anonyymi

        Kaikki vaatteet valmistetaan nykyään Aasiassa. Kuoma varmaan myös valmistuttaa lasten vaatteet Aasiassa.


      • Anonyymi

        Merkkivaatteetkin valmistetaan Aasiassa.


    • Anonyymi

      Voi helkkarin hiekka kammoset hienohelmat! Uskomatonta antakaa lasten leikkiä!!

    • Anonyymi

      Ei hyvä.

    • Anonyymi

      Ostakaa lapsille sellaisia vaatteita mihin teillä on oikeasti vara niin ei tarvi niin hysteeriseen huutaa siellä puistossa ei ei ei hiekkaa hiekkaa älä mene sinne varo vaatteita älä koske ei koske hiekkaan.. Jne jne antakaa lasten leikkiä!

      • Anonyymi

        Leikkipuistossa voi perheen äidit/isä kysellä toisilta olisiko pieneksi jääneitä vaatteit, kenkiä, saappaita, kurahousuja pieneen hintaan myydä. Minun äiti aikoinaan lahjoitta suurehkon määrän pieneksi menneitä vaatteita kysymällä minun kautta onko tietääkö vielä pienempiä lapsia (kun tuolloin olin lapsi), löytyihän niitä. Köyhempi suurperhe saivat "rikkaiden" vaatteita!


    • Anonyymi

      Kamalaa!!! Hiekkalaatikossa on hiekkaa!!!

    • Anonyymi

      Enemmän olisin huolissani mitä löytyy hiekasta, ei mene kauaa, kun se on täynnä käytettyjä huumeruiskuja..

      • Anonyymi

        Ratkaisuna asfaltoidaan koko alue. Mutta sitten saattaa tulla pipi.


    • Anonyymi

      Tyyskä ja kissa kävi hätäpaskalla sielä.

    • Anonyymi

      Puisto on hyvä ja asianmukainen käyttötarkoitukseensa. Kumma jos nykyään ei kelpaa ulkoiluttaa lapsia edes uusissa tätä päivää olevissa puistoissa. Valitetaan vaan. Miettikää millasta se lapsuus ja leikkiminen oli omassa lapsuudessa. Antakaa lasten mielikuvitukselle ja leikille tilaa kehitty ja unohtakaa edes vähäksi aikaa nirsoilu tai turha hienostelu mm vaatteiden takia.

    • Anonyymi

      Tänään kävin poikien kanssa.hyvä leikkipaikkahan tuo on ja jopa kameravalvontakin.pojat viihtyivät hyvin.

      • Anonyymi

        Kyllä, vielä kun kaivettaisiin muutama kurarapakko, niin olishan se mukavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, vielä kun kaivettaisiin muutama kurarapakko, niin olishan se mukavaa.

        Ettekö tiedä että pikkuiset rakastavat lätäköitä.aina ovat lätäkössä pomppimassa kun sellaisen näkevät.hyvä leikkipuisto kun vaan pysyisi kunnossa ettei nulikat sotkisi ym.jos oikein ajattelemme niin koko raahe on kuralätäkkö.lestojen rapakko.eikä kuivu ikinä tämä lätäkkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettekö tiedä että pikkuiset rakastavat lätäköitä.aina ovat lätäkössä pomppimassa kun sellaisen näkevät.hyvä leikkipuisto kun vaan pysyisi kunnossa ettei nulikat sotkisi ym.jos oikein ajattelemme niin koko raahe on kuralätäkkö.lestojen rapakko.eikä kuivu ikinä tämä lätäkkö.

        Näitä sun kommentteja on hauska lukea, siinä parasta viihdettä yksinäisen iltoihin. Onneksi pidät jopa lapsistakin..olettaisin ainakin. Hauska myös tuo vertauskuva Raahe kuralätäkkönä ja tietysti lestat mainittu XD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä sun kommentteja on hauska lukea, siinä parasta viihdettä yksinäisen iltoihin. Onneksi pidät jopa lapsistakin..olettaisin ainakin. Hauska myös tuo vertauskuva Raahe kuralätäkkönä ja tietysti lestat mainittu XD

        Leikkipuistossa yksinhuoltaja iskä saa naista ja lapsi uuden kivan äitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Leikkipuistossa yksinhuoltaja iskä saa naista ja lapsi uuden kivan äitin.

        No niin tulihan se sieltä.joku vatipää viisastelee.ei ole pikkuisena saanut leikkiä leikkikentällä.voi poika parkaa.no nyt voit mennä leikkiin rauhanyhdistykselle hippaa niin saat rauhan ja rauhalla voi olla pikkupoika.


      • Anonyymi

        Pakkohan se on valvoa kaikkea nykyään, koska Raahen teinit tuhoaa kaiken mitä löytää. Ne paskookin siis rakennuksiin ja muuta sairasta. Kannattaa niitä Tik Tok videoita antaa niille lapsille vaan, hyvä tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on valvoa kaikkea nykyään, koska Raahen teinit tuhoaa kaiken mitä löytää. Ne paskookin siis rakennuksiin ja muuta sairasta. Kannattaa niitä Tik Tok videoita antaa niille lapsille vaan, hyvä tulee.

        Ei täällä valvota mitään.poliisi ei välitä kun on tuttujen penikoita ym lestoja siellä huutelemassa ja sotkemassa.poliisi jalkautuu viikolla kävelykadulle ja on tärkeen oloista hommaa.tulisivat perkele viikonloppuna jalkautumaan ns keskustaan.no poliisin ns johto täälläkin lahkolaista perua.siksi ei ja hei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä sun kommentteja on hauska lukea, siinä parasta viihdettä yksinäisen iltoihin. Onneksi pidät jopa lapsistakin..olettaisin ainakin. Hauska myös tuo vertauskuva Raahe kuralätäkkönä ja tietysti lestat mainittu XD

        Tenavat tykkäävät leikkipuistosta.antakaa heidän tykätä.jos aikuiset ovat mieltä niin mitä mieltä ovatkaan.lapsille hyvä paikka tämäkin on.olen jututtanut tai tenavat on minua jututtanut kun olen poikien kanssa siinä ollut ja mukavaa on ollut aina.lapset ovat lapsia ja viisaita.totuus heiltä löytyy.on mukava katsoa kun tenavat tekee eikä kumarra mitään.ovat omia itseään.hyviä kysymyksiä kysyvät ja yritän vastata jos tiedän mutta en paljoakaan tiedä.


    • Anonyymi

      Olen Kalevi.minä olen yksinkertainen.asun kuutissa.osaan laskea paljonko on 7 2 se on 11.tykkään pojista.se on lempiharrasrukseni.nalle puh ja isonalle.äiti sanoi ettei saa kosketella itseään.se olkoon näin.

      • Anonyymi

        Kirjoitustaidossa


      • Anonyymi

        Hölmöä väittää olevansa Kalevi. Kalevi ei kirjoita noin.


      • Anonyymi

        Mutta minä olen viisas.oletteko nähneet viisasta miestä?.jos haluatte nähdä niin menkää kuunteleen kaupungin valtuuston kokouksia.siellä on nämä viisaat vatipäät ja lestat.yäk kakkaa muttei hiekkaa.


    • Anonyymi

      Kaleville.ei pinppi kelpaa.lestanakki pylly pappi.äiti sanoi kaleville ei saa syödä keltaista lunta.syön silti kun tulee. Sitä ei lestat estä.

    • Anonyymi

      Lestana minäkin astelen.mutta mielekkäänä luottaen larsleevin oppiin.anteeksi että haukun aina lestoja.teen niin koska vihaan itseäni ja halujani poikiin.hiekkaa ei kannata muuten laittaa peppuaukkoon.

    • Anonyymi

      No miten sitten sdp:n leikkipuisto?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe