Terve, onko täällä porukalla ollu alaselkä kipua ja munuaisten kohalla kipua. Arvon tässä mennäkkö lekuriin vai ei, alaselkä on enemmä jumin omaista kipua kun venyttelee niin tuntuu jomotusta mutta ollu myös munuaisten kohalla kipuilua. Tai no ei rehellistä kipua mutta epämiellyttävä tunto. Nyt tänään alkanu tulemaan välillä vihlontaa mahan seudulle. Alkoholia tullu otettua lähes joka päivä mutta tissuttelu meiningillä, ei edes vklp juuri koskaan yli 10 tölkkiä kaljaa kuin ehkä +- kerran kuussa ja väkeviin en koske. Alkaa vähä ressaan mutta kun en saa selvää onko jumia vai mitä tämä on. Jos ei ala helpottaa tai pahenee niin toki sitten lekuriin.
Alaselkä kipu/munais kipu
8
181
Vastaukset
- Anonyymi
ihan itse päätät menetkö lääkäriin tai olet menemättä. Meinaatko että toisten kivut parantaa sut. Jos näin on niin olet onnekas kun pyhä henki tutkii ja lääkitsee.
- Anonyymi
Ja sinä oisit voinu suksia vittuu ennen ku kommentoimaa suunnittelit alkavas. Ekana kysyinkö tai väitinkö näin, toiseksi eikö täällä saa kysyä onko vastaavaa ollu ja mistä johtunu ettei turhan päivästä menee lekurii vinkumaa, kolmanneksi edellisee viitteenä eiköhän ole valmiiksi rasitettu tarpeeksi esim oysia aiheellisilla ja lisäksi aiheettomilla valittajilla päivystys. Mieti loput jos et älyä nii soita vaikka äidille ja kysy
- Anonyymi
Moni on kertonut, että krapulassa alaselkä on kipeä. Munuaiset rasittunut ryyppäämisestä.
Erikseen on vielä sellaiset henkilöt, jotka kertoneet, että myös takapuoli on kipeä eikä pysty kunnolla kävelemään. Silloin viimeistään kannattaa lopettaa ryyppääminen. - Anonyymi
Jos ryyppääminen vaikuttaa kivun syntyyn, epäilisin ennemmin ehkä haimaa kuin munuaisia.
Esim. haimatulehduksessa on selkä ja vatsa kipeät, vyömäinen puristus ympäri vyötärön.- Anonyymi
Akuutti haimatulehdus aiheuttaa niin voimakkaan kivun, että se on välitön 112 soitto. Se on siitäkin víttumainen, että se tulee uusiutumaan aika ajoin, vaikka muuttaisit elämäntapasi täysin.
Eli ryyppääminen kannattaa lopettaa ajoissa. Tuo ei ole edes pahin, sillä on myös maksakirroosi, askites ja sydämen vakava vajaatoiminta, kaikki pysyviä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akuutti haimatulehdus aiheuttaa niin voimakkaan kivun, että se on välitön 112 soitto. Se on siitäkin víttumainen, että se tulee uusiutumaan aika ajoin, vaikka muuttaisit elämäntapasi täysin.
Eli ryyppääminen kannattaa lopettaa ajoissa. Tuo ei ole edes pahin, sillä on myös maksakirroosi, askites ja sydämen vakava vajaatoiminta, kaikki pysyviä.Haimatulehdus saattaa tulla uusiutumaan, kaikissa tapauksissa se ei välttämättä uusiudu, etenkään, jos jättää alkoholin pois.
Alkoholin käyttö lisää uusiutumisriskiä.
Tosin haimatulehdus voi joskus tulla myös muista syistä kuin alkoholista, esim. jotkut lääkkeet saattavat olla aiheuttajia.
- Anonyymi
En tiiä mistä johtu mutta oli todella todella outoa tuo selkä kipua ja pienempää oiretta, meni itsestää ohi mutta kaljan juonnin hetkeksi jätin pois. Oma epäilys on että munuaiset kävi kierroksilla mutta varmaksi en toki sano kun lekuriin en mennyt ku alko pikki hiljaa helpottaa mutta säikäytti sen verta että kalja on vähentynyt nyt kyllä, jos tulee uudestaan nii ditte menen toki lekuriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445299Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243460Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992870Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui582686- 1732365
- 252157
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271899Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661865Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161401