Mitkä ovat teidän ihanimmat ja kamalimmat treffit?

No kerron ensin ne ihanimmat. Viestittelin kivan naisen kanssa pari viikkoo ja päätimme tavata hänen kotona. Ilta oli kaikinpuolin kiva ja sain jäädä yöksikin, mutta se jokin puuttui, eikä jatkoa seurannut. Treffeistä jäi kuitenkin kiva fiilis😊
Sitten ne kamalimmat. Viestittelimme kuukauden verran ja toinen tuntui sielun kumppanilta ja mukavalta viesteissään. Sovittiin treffit 100km päähän eli kummallakin olis yhtä pitkä matka. Siinä meinas kahvit mennä väärään kurkkuun, kun kumpikaan ei keksinyt oikein mitään puhumista ja fiilis oli latistunut🙄 Mitä tästä opimme, älä tykästy pelkkien viestien perusteella eli realismia kehiin.

47

1509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Treffit, jotenkin tohon mieltää sen jonkin liittyväksi. Enkä tarkota mitään kosketusta tai vastaavaa. Tapaaminen näyttää onko sitä jotain olemassa vai jääkö se uupumaan. Kaikilla tapaamisilla on jokin merkitys. Vaikka mitään suurempaa ei kehittyisikään. Viestittely ennen tapaamista antaa jonkin käsityksen voisiko yhteistä olla, mutta eihän se takaa muuta. Kamalaa olis tavatessa huomata, että toinen onkin aivan muuta mitä on antanu ymmärtää.

      • Niimpä. Viestittelyssä edes jotenkin saa käsityksen, että olisko potentiaalia lähteä edes treffaillee vielä parempi olis puhua puhelimessa ennen treffejä deitin kanssa ja siitä huomaa tullaanko edes juttuun.


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Niimpä. Viestittelyssä edes jotenkin saa käsityksen, että olisko potentiaalia lähteä edes treffaillee vielä parempi olis puhua puhelimessa ennen treffejä deitin kanssa ja siitä huomaa tullaanko edes juttuun.

        Näinpä. Jollei oo oikein mitään yhteistä viesteillessä tai puhuessa, niin olis ihme jos sitä tavatessa olis. Pääpiirteittäin helpompi lähtee tapaamaan, jos edes vähän toisesta tietää ennalta. Vastakohdat kun harvoin toimii.


    • Anonyymi

      Ihanimmat ensin : Menin kaverini järkkäämille treffeille yhden naisen luo. Hän teki ruokaa, tai oikeastaan kolattiin opulta yhdessä koska en osaa vaan katsoa kun toinen tekee. Juttua riitti ja oltiin todella kiinnostuneita toisistamme. Ruoan jälkeen istuttiin vaan sohvalla ja juteltiin tunteja. Vähän oli flirttiä koko ajan. Ilta eteni lopulta jatkuvaan suutelemiseen ja kiihkoiluun. Ei sen enempää tehty sillä kertaa. Ei seurustella tällä hetkellä mutta aina kun nähdään sama jatkuu.. Vastustamaton energia meidän välillä, vaikka hän seurustelee toisen kanssa.
      Hirveimmät treffit oli naisen kanssa joka veti kauheet perseet. Hävetti olla siinä, joten lähdin kotiin.

      • Catfish617

        Voin kuvitella ja tosi ikävää, jos toinen vetää siinä kaatokännit😒


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        Voin kuvitella ja tosi ikävää, jos toinen vetää siinä kaatokännit😒

        Juu. Mua ei siis haittaa jos ihmiset juo tai on jurrissa, mutta ekoilla treffeillä se ei oikeen nappaa. Itse en juo ollenkaan mut en silti niuhota asian suhteen.


    • Anonyymi

      Mä en sit taa tykkää yhtään viestitellä. suoraan vaan pian tapaamiseen. ja mun kanssa on takuulla hiljaisia hetkiä. tiedän sen jo etukäteen mikä ei mua haittaa.
      muista asioista sen huomaa haluaako jatkaa tutustumista.


      Oon tosi huono kirjoittamaan ja vieraiden kanssa oon aluksi hiljainen ja ujo

    • Anonyymi

      Enimmäkseen ihan ok treffejä.
      Huonoin kokemus: nainen ei ollut treffeillä ollenkaan henkisesti läsnä ja näytti olevan enemmän kiinnostunut puhelimella näpräilystä kuin tutustumisesta tai mulle puhumisesta ylipäänsä.
      Taisi muutenkin pelailla jtn pelejä, kun viestittelykin oli sarjaa "leikin vaikeasti tavoiteltavaa".

    • Anonyymi

      Mikä se olis, joka sais lähtemään treffeille?
      Eli miten itse kunkin saa kiinnostumaan ja jalkautumaan näköetäisyydelle?
      Siitä vaan rohkeasti vastausta pöytään.

      • Anonyymi

        Kun keskustelu viestitellen sujuu molemminpuolin, nainen miellyttää silmää ja jotain yhdistävää löytyy. Plussaa jos osaa näyttää huumorintajuista puoltaan mikäli sellainen löytyy.
        Ei jatkoon:
        - pelkkä nätti naama huonoilla kommunikaatiotaidoilla
        -uskonto on tärkeä osa tyypin arvomaailmaa
        -ei riittävän älykäs
        -negatiivisuus
        -elämäntapojen liika erilaisuus (mm jatkuva biletys, liika alkon käyttö)
        -lapsihaaveet koska en voi niitä täyttää

        Jep, arvasit oikein. Olen sinkkulesbo.
        Saatan vaihtaa piakkoin kevyen seuran hakuun kun tarjonta on mitä on.


      • Anonyymi

        Musta viehättävintä on ystävällisyys. Ja tärkeää on myös se että toinen näyttää olevan kiinnostunut myös sinusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun keskustelu viestitellen sujuu molemminpuolin, nainen miellyttää silmää ja jotain yhdistävää löytyy. Plussaa jos osaa näyttää huumorintajuista puoltaan mikäli sellainen löytyy.
        Ei jatkoon:
        - pelkkä nätti naama huonoilla kommunikaatiotaidoilla
        -uskonto on tärkeä osa tyypin arvomaailmaa
        -ei riittävän älykäs
        -negatiivisuus
        -elämäntapojen liika erilaisuus (mm jatkuva biletys, liika alkon käyttö)
        -lapsihaaveet koska en voi niitä täyttää

        Jep, arvasit oikein. Olen sinkkulesbo.
        Saatan vaihtaa piakkoin kevyen seuran hakuun kun tarjonta on mitä on.

        Sullahan on järjelliset ja välttämättömät kriteerit, ilman noita tekijöitä tuskin onnistuu minkäänlainen suhde. Puhumattakaan parisuhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta viehättävintä on ystävällisyys. Ja tärkeää on myös se että toinen näyttää olevan kiinnostunut myös sinusta.

        Ja sulla on esillä tärkein tekijä. Ilman ystävällisyyttä ja hyviä käytöstapoja tuskin pääsee edes tutustumisasteelle. Vaikka muutakin pidemmän päälle tarvitaan, että kiinnostus voi pysyä yllä ja syventyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sullahan on järjelliset ja välttämättömät kriteerit, ilman noita tekijöitä tuskin onnistuu minkäänlainen suhde. Puhumattakaan parisuhteesta.

        Niin on.:D Silti vaikeaa löytää kun etsii monogaamisesta joukosta ja lesboista, varsinkin suhdekriteerit ei täyty helposti. Oon tosiaan mieluummin sinkkuna kuin huonossa seurassa tai suhteessa kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Musta viehättävintä on ystävällisyys. Ja tärkeää on myös se että toinen näyttää olevan kiinnostunut myös sinusta.

        Itse koen, että ystävällisyys ei todellakaan riitä ett raahautuisin deiteille. Tavallinen ominaisuus esim aikuisilla heteronaisilla enkä kuvittele että nyt synkkaa, kun mulle ollaan ystävällisiä ja katsotaan silmiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun keskustelu viestitellen sujuu molemminpuolin, nainen miellyttää silmää ja jotain yhdistävää löytyy. Plussaa jos osaa näyttää huumorintajuista puoltaan mikäli sellainen löytyy.
        Ei jatkoon:
        - pelkkä nätti naama huonoilla kommunikaatiotaidoilla
        -uskonto on tärkeä osa tyypin arvomaailmaa
        -ei riittävän älykäs
        -negatiivisuus
        -elämäntapojen liika erilaisuus (mm jatkuva biletys, liika alkon käyttö)
        -lapsihaaveet koska en voi niitä täyttää

        Jep, arvasit oikein. Olen sinkkulesbo.
        Saatan vaihtaa piakkoin kevyen seuran hakuun kun tarjonta on mitä on.

        toivottavasti ei ajattele ennakkoluuloisesti jotain ihmistä huonoksi kommunikaatiotaidoiltaan jos on aluksi vaan ujo. Oon vaan tosi ujo aluksi 😔


    • Anonyymi

      Ehkä hirveimmät treffit ikinä: Hän kutsui toisen ihmisen, jota deittaili myös, meidän treffeille. Ystävällisyys, läsnäolo ja toisen ihmisen kunnioitus on mielestäni perusasioita, vaikka mitään yhteistä ei olisikaan.

      • Anonyymi

        Kamalimpia treffejä.

        Sovin naisen kanssa treffit, jossakin vaiheessa iltaa nainen lähti yhtäkkiä tanssimaan hitaita miehen kanssa ja sille tielle jäi.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen oli kutsunut paikalle mukaan myös exän (mies) ja alkoi kesken kaiken viettää iltaa hänen kanssaan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen roudasi paikan päälle bestiksensä, jonka kanssa suuteli koko loppuillan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen sanoi, että hän on kyllä jo varattu ja hän tuli vain uteliaisuuttaan paikalle ja halusi nähdä minkänäköinen nainen tulee treffeille.

        Sovin naisen kanssa treffit ja paikan päälle a) ei ilmestynyt ketään, mutta puhelimeen alkoi tulvia hämäriä soittoja miehiltä ja b) paikan päälle ilmestyi mies eikä nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalimpia treffejä.

        Sovin naisen kanssa treffit, jossakin vaiheessa iltaa nainen lähti yhtäkkiä tanssimaan hitaita miehen kanssa ja sille tielle jäi.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen oli kutsunut paikalle mukaan myös exän (mies) ja alkoi kesken kaiken viettää iltaa hänen kanssaan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen roudasi paikan päälle bestiksensä, jonka kanssa suuteli koko loppuillan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen sanoi, että hän on kyllä jo varattu ja hän tuli vain uteliaisuuttaan paikalle ja halusi nähdä minkänäköinen nainen tulee treffeille.

        Sovin naisen kanssa treffit ja paikan päälle a) ei ilmestynyt ketään, mutta puhelimeen alkoi tulvia hämäriä soittoja miehiltä ja b) paikan päälle ilmestyi mies eikä nainen.

        Ikävää että sulla on noin paljon huonoja kokemuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalimpia treffejä.

        Sovin naisen kanssa treffit, jossakin vaiheessa iltaa nainen lähti yhtäkkiä tanssimaan hitaita miehen kanssa ja sille tielle jäi.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen oli kutsunut paikalle mukaan myös exän (mies) ja alkoi kesken kaiken viettää iltaa hänen kanssaan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen roudasi paikan päälle bestiksensä, jonka kanssa suuteli koko loppuillan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen sanoi, että hän on kyllä jo varattu ja hän tuli vain uteliaisuuttaan paikalle ja halusi nähdä minkänäköinen nainen tulee treffeille.

        Sovin naisen kanssa treffit ja paikan päälle a) ei ilmestynyt ketään, mutta puhelimeen alkoi tulvia hämäriä soittoja miehiltä ja b) paikan päälle ilmestyi mies eikä nainen.

        Apua xD. Sulla on kyl tuuri käyny näissä! Mistä noin sekopäisiä naisia löytää? Mulla mun deitin kaveri ja hänen puoliso yritti saada mut kimppakivaan heidän kanssaan. Eli siis deitti olis jäänyt kaiken ulkopuolelle. En kehdannut, vaikka deitti ei mua kiinnostanutkaan niin paljon kuin nuo kaksi muuta :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kamalimpia treffejä.

        Sovin naisen kanssa treffit, jossakin vaiheessa iltaa nainen lähti yhtäkkiä tanssimaan hitaita miehen kanssa ja sille tielle jäi.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen oli kutsunut paikalle mukaan myös exän (mies) ja alkoi kesken kaiken viettää iltaa hänen kanssaan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen roudasi paikan päälle bestiksensä, jonka kanssa suuteli koko loppuillan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen sanoi, että hän on kyllä jo varattu ja hän tuli vain uteliaisuuttaan paikalle ja halusi nähdä minkänäköinen nainen tulee treffeille.

        Sovin naisen kanssa treffit ja paikan päälle a) ei ilmestynyt ketään, mutta puhelimeen alkoi tulvia hämäriä soittoja miehiltä ja b) paikan päälle ilmestyi mies eikä nainen.

        Et oo tosissas. Entäs ne ihanat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamalimpia treffejä.

        Sovin naisen kanssa treffit, jossakin vaiheessa iltaa nainen lähti yhtäkkiä tanssimaan hitaita miehen kanssa ja sille tielle jäi.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen oli kutsunut paikalle mukaan myös exän (mies) ja alkoi kesken kaiken viettää iltaa hänen kanssaan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen roudasi paikan päälle bestiksensä, jonka kanssa suuteli koko loppuillan.

        Sovin naisen kanssa treffit ja nainen sanoi, että hän on kyllä jo varattu ja hän tuli vain uteliaisuuttaan paikalle ja halusi nähdä minkänäköinen nainen tulee treffeille.

        Sovin naisen kanssa treffit ja paikan päälle a) ei ilmestynyt ketään, mutta puhelimeen alkoi tulvia hämäriä soittoja miehiltä ja b) paikan päälle ilmestyi mies eikä nainen.

        Mitä näistä opimme?
        Ei kannata sopiva bissenaisen kanssa treffejä, tuosta vain naiivina. Älä haksahda pelkkään kauniiseen ulkokuoreen tuntematta naista juuri ollenkaan, tarkista pari oleellista faktaa, esim jos seuralainen onkin poly ja sä mono, seksuaalinen suuntautuminen jne. Olet ansainnut sua arvostavaa seuraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä näistä opimme?
        Ei kannata sopiva bissenaisen kanssa treffejä, tuosta vain naiivina. Älä haksahda pelkkään kauniiseen ulkokuoreen tuntematta naista juuri ollenkaan, tarkista pari oleellista faktaa, esim jos seuralainen onkin poly ja sä mono, seksuaalinen suuntautuminen jne. Olet ansainnut sua arvostavaa seuraa.

        Ei se bisseys tee ihmisestä huonoa vaan huonot käytöstavat. Eikä bisseys tee ihmisestä polya tai että haluaisi avoimen suhteen. Voihan myös olla kivat treffit monon ja polyn välillä. Ei deittailu ole tae naimisiin menosta tai edes suhteesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se bisseys tee ihmisestä huonoa vaan huonot käytöstavat. Eikä bisseys tee ihmisestä polya tai että haluaisi avoimen suhteen. Voihan myös olla kivat treffit monon ja polyn välillä. Ei deittailu ole tae naimisiin menosta tai edes suhteesta.

        Btw huonoja käytöstapoja on myös olla kertomatta olevansa esim poly jo ennen deittejä. Ei me kaikki lesbot muuten haaveilla naimisiinmenoista ja suhteeseen ryntäämisestä. Kaikki kommentoitu ei koske sinua ja bissejä.


    • Anonyymi

      Kamalimmat treffit oli, kun nähtiin baarissa ns rekkalesbon kanssa. Hörppäsi olutta, röyhtäili, piereskeli ja kiroili, kun merimies.

      • Anonyymi

        Yhden kanssa sovittiin aikoinaan treffit. Oli niin miehen näköinen nainen etten tunnistanut naiseksi laisinkaan.


    • Ne ehkä ihanimmat treffit oli ne, kun treffini tuli luokseni kylään ja oli puhe, että hän jää ehkä yöksi kahdeksi, koska tuli luokseni kylään toiselta paikkakunnalta ja ne treffit kestikin muutaman viikon. Sitten seurasi jälleen muutamat uudet muutaman viikon kestäneet freffit, ja tämä kaikki sitten poiki muutaman vuoden kestäneen suhteen.

      Ja ne ehkä pahimmat treffit oli, kun tavattiin ravintolassa, tämä deittini oli siellä jo istumassa ja menin pöytään. Nautittiin muutamat drinksut ja puhumisen jouduin hoitamaan minä lähes kokonaan, sillä tämä deittini vain tuijotti minua, tuijotti eikä paljoa suustaan ulos päästänyt. Tulihan siinä hieman vaivautunut olo ja mietin, mikä on vikana, kun vain tapittaa. Minun oli kuitenkin pakko lähteä pois, hän tiesi, että joudun lähtemään tiettyyn aikaan pois ja kysyin, voinko saattaa hänet jonnekin, mutta sanoi jäävänsä vielä hetkeksi istumaan sinne ravintolaan. Olisiko mennyt jotain kymmenisen minuuttia, kun tuli viesti häneltä, jossa pahoitteli tuota hiljaisuuttaan ja kertoi, että hän oli saanut minusta eri käsityksen viestien perusteella ja kuvailujeni perusteella myös, kuvia ei oltu vaihdettu ja hän oli kuulemma niin häkeltynyt ja myytyä, ettei siksi löytänyt sanoja, joilla puhua. Tuo viesti nostatti pienen hymynkareen huulilleni ja sovittiin, että voisimme tavata uudestaan. Ja näin sitten tapahtuikin, mutta sillä kerralla selvisi, että hänellä on avopuoliso - mies - jonka luvalla hän saa tapailla naisia, muttei miehiä. Deittini oli kuitenkin valmis eroamaan tuosta miehestään minun takiani, mutta tässä kohtaa mun oli lyötävä jarrut päälle, koska eihän me keretty edes tutustua niin hyvin, että tuollaista ratkaisuja voisi tehdä ihan yhtäkkiä. Tämä hänen kanssaan viesteily sitten hiipui siitä hiljalleen pois eikä olla sittemmin enää yhteyttä pidetty.

      Nyt sitten vain odottelen, milloin mahdan saada tilaisuuden treffeille, joka poikisi enemmänkin kuin vain sen yhden tapaamisen. Olen luonteeltani sellainen, että lähden deittaamaan ajatuksena pitkä parisuhde, en siis kevyin perustein. Tätä odotellessa .. mukavaa loppusyksyä kaikille 😁

      • No noihin törmää, joskus Tinderissä vaikka olis kirjoittanut kissan kokoisin kirjaimin, ettei ons ym seuraa. Itse ajattelen olevan jo toista kohaan todella loukkaavaa, koska meillä lesboillakin on tunteet, eikä olla kokeilukappaleita😬
        Mutta joo, jospa se helmi jostain löytyisi🙂


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No noihin törmää, joskus Tinderissä vaikka olis kirjoittanut kissan kokoisin kirjaimin, ettei ons ym seuraa. Itse ajattelen olevan jo toista kohaan todella loukkaavaa, koska meillä lesboillakin on tunteet, eikä olla kokeilukappaleita😬
        Mutta joo, jospa se helmi jostain löytyisi🙂

        Niinpä. Ja kai te nyt hyvät ihmiset tiedätte, että naiset voi myös ihan silmät pyöreinä valehdella mm miehestä eroamisesta tai hetken huumassa että pääsee vähän kokeilemaan uutta elämäntyyliä. Eli älkää olko naiiveja ja sinisilmäisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Ja kai te nyt hyvät ihmiset tiedätte, että naiset voi myös ihan silmät pyöreinä valehdella mm miehestä eroamisesta tai hetken huumassa että pääsee vähän kokeilemaan uutta elämäntyyliä. Eli älkää olko naiiveja ja sinisilmäisiä.

        Toimii se toisinkin päin. T. Kolme hetsku avioliittoa tuhonnut lepakko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii se toisinkin päin. T. Kolme hetsku avioliittoa tuhonnut lepakko

        Ja tuommoisella asialla kehtaat kehua, mitä sulle itselles jäi loppupeleissä käteen, kun sait kolme suhdetta tuhottua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tuommoisella asialla kehtaat kehua, mitä sulle itselles jäi loppupeleissä käteen, kun sait kolme suhdetta tuhottua?

        Pari panoa naikkosten kanssa jotka jatkoi kuitenkin miehiin?
        Sanoisin etteivät ole ajan tuhlaamisen veroisia tuollaiset tapaukset.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pari panoa naikkosten kanssa jotka jatkoi kuitenkin miehiin?
        Sanoisin etteivät ole ajan tuhlaamisen veroisia tuollaiset tapaukset.

        Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimii se toisinkin päin. T. Kolme hetsku avioliittoa tuhonnut lepakko

        Onko lepakoilla tarjonta vähissä, kun hetskuja täytyy yrittää käännyttää? Tosi säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lepakoilla tarjonta vähissä, kun hetskuja täytyy yrittää käännyttää? Tosi säälittävää.

        Käännyttää mihin? Uskoon? Ehkä "hetsku" nainen joka omasta tahdostaan viettää läheisiä hetkiä peiton alla naisen kanssa, ei ole hetsku vaan bi, pan, bicurious mitä näitä nyt on. Tai ei halua määritellä itseään. Kai kaksi (tai useampi) aikuista ihmistä itse saa päättää mitä tekee ja kenen kanssa?


      • Anonyymi
        Catfish617 kirjoitti:

        No noihin törmää, joskus Tinderissä vaikka olis kirjoittanut kissan kokoisin kirjaimin, ettei ons ym seuraa. Itse ajattelen olevan jo toista kohaan todella loukkaavaa, koska meillä lesboillakin on tunteet, eikä olla kokeilukappaleita😬
        Mutta joo, jospa se helmi jostain löytyisi🙂

        Tässä satama 100 kirjoituksessa, oli suoraan kuin harlekiinin romaanissa, oli niin lumoutunut jne jne, mutta luulen että tässä vähän värikynää käytetty, mutta ei mitään ihan mielenkiintoinen tarina kertakaikkiaan ja mielikuvitus kohillaan🙃😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässä satama 100 kirjoituksessa, oli suoraan kuin harlekiinin romaanissa, oli niin lumoutunut jne jne, mutta luulen että tässä vähän värikynää käytetty, mutta ei mitään ihan mielenkiintoinen tarina kertakaikkiaan ja mielikuvitus kohillaan🙃😁

        Tässä ei ollut värikynällä kirjoitettu yhtään ainoaa sanaa. Kaikki täysin totta.


      • Anonyymi
        satama100 kirjoitti:

        Tässä ei ollut värikynällä kirjoitettu yhtään ainoaa sanaa. Kaikki täysin totta.

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Se kun pitkän online-chattailun jälkeen tavattiin, ja osoittautui että nainen oli 190 cm ja 100 kg omien sanojensa mukaan transnainen, mutta näytti täysin mieheltä mekossa ja korkkareissa, tuskin oli edes hormoneilla vielä tuossa vaiheessa. Identifioitui kuulemma silti lesboksi jne. mutta ei oikein napannut tosiaan.

    • Lyhyesti: epäonnistuneimmat treffit ovat olleet niitä, joissa vastapuoli on vaikuttanut epätoivoiselta ja pitänyt lähes itsestään selvyytenä suhteen aloittamista. Siihen on lopahtanut ak.n mielenkiinto. Parisuhteeseen päätyminen ei saa olla "pakko" vaan pitää saada kuulostella livenäkin.
      Onnistuneissa treffeistä on syntynyt joko pari- tai ystävyyssuhde. Ihailen naisessa tervettä itsevarmuutta ja siihen kun tällätään kaunis käytös ja keskustelu/ kuuntelutaitoa niin tätä naista viedään, kuin pässiä narussa 🤣

      • Anonyymi

        mistä oot päätellyt toisesta et hän pitänyt heti jotenkin itsestäänselvyytenä parisuhteen aloittamisen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mistä oot päätellyt toisesta et hän pitänyt heti jotenkin itsestäänselvyytenä parisuhteen aloittamisen?

        ja millä tavalla epätoivoinen?
        joskus voi saada ihan väärän käsityksen toisesta kun vain alkaa olettamaan toisen tunteista


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja millä tavalla epätoivoinen?
        joskus voi saada ihan väärän käsityksen toisesta kun vain alkaa olettamaan toisen tunteista

        Vuosien varrelta muutama esimerkki liiallisesta tuttavuudesta ja myönnän, että olen ehkä liian konservatiivinen silloin ollut.. mutta toisaalta kuuntelen itseäni.
        Eräs neito suuttui silminnähden kun ei päässyt viereeni nukkumaan ekoilta treffeiltä. Toisen kanssa kävimme kahvilla/ sidukalla kolme kertaa. En kokenut tuntevani kaveruutta enempää, jonka kerroin. Myöhemmin yöllä sain viestin, jossa toinen kertoi itkevänsä suhteen päättymistä. Eräs kerta treffikumppani ensimmäisten minuttien aikana kyseli "kelpaako hiukset, ulkonäkö yms." Meni fiilis.

        On myös ollut huipputreffejä elämäni varrella, mutta niistä ei enempää.


      • Anonyymi
        Asfalttimetsä kirjoitti:

        Vuosien varrelta muutama esimerkki liiallisesta tuttavuudesta ja myönnän, että olen ehkä liian konservatiivinen silloin ollut.. mutta toisaalta kuuntelen itseäni.
        Eräs neito suuttui silminnähden kun ei päässyt viereeni nukkumaan ekoilta treffeiltä. Toisen kanssa kävimme kahvilla/ sidukalla kolme kertaa. En kokenut tuntevani kaveruutta enempää, jonka kerroin. Myöhemmin yöllä sain viestin, jossa toinen kertoi itkevänsä suhteen päättymistä. Eräs kerta treffikumppani ensimmäisten minuttien aikana kyseli "kelpaako hiukset, ulkonäkö yms." Meni fiilis.

        On myös ollut huipputreffejä elämäni varrella, mutta niistä ei enempää.

        juu no ehkä se fiilis meni ihan vaan siitä ettei sua kiinnostanut toinen tarpeeksi. jos olisit kokenut syvää kiinnostusta niin siinä ei fiilikset mene jos toinen kertoo aidosti epävarmuutensa. se jos mikä on aitoa. eikä pelkkä esittäminen et kokee itsensä aina itsevarmaksi.


    • Anonyymi

      Ikävimmät treffit, toinen on epävarma eikä keskustelu solju luonnostaan ja tunnelma vähintään vaivaantunut.
      Parhaimmat treffit, rento tunnelma, ei paineita väkisin löytää kumppani, muutenkin toinen on aidosti läsnä.
      Itseäni ei kiinnosta viestitellä viikko kaupalla vaan mahdollisimman nopeesti vaan tapaaminen, koska uskon livenä tapaamiseen.

      • Anonyymi

        Mua ei haittaa alussa vaivaantuneisuus. se on itseni kohdalla ainakin ihan vaan alku ujoutta ja sitä että jos on jo ihastunut toisesta lähes ensisilmäyksellä.


    • Anonyymi

      Minulla menee siihen asti hyvin kun kirjoitellaan ja soitellaan. Mutta kun minut tapaa livenä kaikki loppuu siihen rumuuteeni. Ja opistotasooni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe