Aloitin juuri nyrkkeilyn kirjekurssin. Kurssi on siis teoriapainoitteinen, koska ohjaaja/valmentaja ei pysty ohjaamaan paikan päällä. Toki kurssiin kuuluu sellainen osuus, että opettaja lähettää videon, ja yritän opetella sitä kautta. Aina kun omasta mielestäni osaan, teen siitä videon opettajalle ja lähetän sen hänelle arvioitavaksi. Kyse lähinnä varjonyrkkeilytreenistä ja kuntotesteistä. Mutta kurssin painotus tosiaan enemmän teoriapuolessa. Mitä mieltä? Oletteko itse opiskellut näin, jos/kun ei ole mahdollisuutta ns. virallisiin treeneihin?
Nyrkkeilyn kirjekurssi
4
131
Vastaukset
- Anonyymi
Saisiko kurssitehtäviesi videoissa käyttää virtuaalihahmoa?
- Anonyymi
Aloittajan viestin täytyy olla vitsi. Se on yhtä fiksua kuin palkata pyromaani palomieheksi...heh heh
- Anonyymi
Tai robbe valmentajaksi heh heh.............
- Anonyymi
En ole ap mutta tuskinpa se vitsi on, kun erilaisia kursseja on pilvin pimein. Eri asia, mitä hyötyä ko. kurssista kurssilaiselle on. Ei sillä maailmanmestariksi tulla, mutta onko se tavoitteenakaan? Hyvä, jos saa teoriapuolen kuntoon, koska liikunnassa teoria ja käytännön harjoittelu kulkee käsikädessä. Itse en nyrkkeilyä ole opiskellut etänä, mutta itsepuolustuskurssin kävin yksityistunnilla, vaikka mahdollisuus oli isoon porukkaan. Syynä oli ihan vain se, että yksityistunnilla/tunneilla saa itse enemmän hyötyjä, kun opettaja keskittyy vain sinuun ja korjaa virheet jne heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221