Onko loppunut vai miksi kiinni.
Pitsaa Pitseria
14
1043
Vastaukset
- Anonyymi
Lomilla. Hyvää bisnestä on kun vara pitää kuukausi ovia kiinni
- Anonyymi
Jauhot loppui
- Anonyymi
Miksi liikenneympyrän kohdalla oleva pizeria on aina kiinni, pitäs kaupungin puuttua yrittäjän asioihin , koska on täysin näkyvällä paikalla.
- Anonyymi
Ne on apurahansa saanu, uutta tukee putkeen sukua riittää.
- Anonyymi
Näillä sähkön hinnoilla kannata uunia pitää lämpimänä muutaman pitsan takia.
- Anonyymi
Sitten sille Bitsapaikalle vain yrittäjä vaihtoon, mitäs tuollaiset vie parhaat paikat, jotka eivät asialle tee mitään !
- Anonyymi
Herättää epäillyksiä jos yksi pitäjä pitää kolmea paikkaa vuokralla.. ja yhdessä vain pyörittää toimintaa.. nyt ei edes siinäkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herättää epäillyksiä jos yksi pitäjä pitää kolmea paikkaa vuokralla.. ja yhdessä vain pyörittää toimintaa.. nyt ei edes siinäkään.
Ne on bisnes porukkaa,apu/ tukirahoja saavat.
Välillä omassa suvussa vaihetaan omistajia, näin hommapelaa.
- Anonyymi
Toivotaan kädet ristissä,että Haapavedelle tulisi oikea pitsapaikka mistä saa tasalaatuista pitsaa. Ei tarvitsisi lähteä Nivalaan , Oulaisiin tai Ylivieskaan pitsalle. Tulee samalla kauppaostoksetki siellä sitten tehtyä.
- Anonyymi
Näinhän se menee,mutta mukavahan siellä on aina käydä,eihän täältä mitään löydä,ei edes ruokaa.Hävettää ihan kun taas tulee pyhiä ja vieraita,ja hautausmaalla piipahtelijoita,niin ei ole ruoka eikä kahvipaikkaa meidän kaupungissa!
- Anonyymi
Yrittäjä on pitänyt lomaa. Se on nii ..väärin..
- Anonyymi
Minun puolesta saa jäädäkki lomalle. Tai jospa on lähtenyt opettelemaan pitsojen tekoa.
- Anonyymi
On vaa hetken kii, siihe o tulos Teboil. Uus kyltti laitetaan Joulukuun alus
- Anonyymi
Ja tämä tieto on varmaa.. 😂
Hevosmiesten tietitoimisto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️871833Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451298YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621120- 64988
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli85850Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.127833Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47827- 57810