penaalin terävin kynä 🤣🤣🤣
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Pussaisitko mihinKohtaan?
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
Vastaukset 52
Vanhimmat
En ole.
En ole koko penaalissa.
Sikanaama sentään onneksi on penaalin terävin. Yksin penaalissa terävänä kun kukaan ei halua sinulla kirjoittaa hooooooohooooo
No kerroppa possuseni esimerkki
en taida olla,monesti teroitettu,mutta pian tylsä
Muumitkaan ei seiso jalat yhdessä https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/1dab3ad0-e1da-484a-a25f-108400f7c14c
Törkeesti sanottu jollekin, kuulepas possuni, kaikissa ihmisissä on hyviä puolia ja huonoja, jotku voi olla" hönöjä" miehet johon mä yleensä rakastun ovat niitä ja jotkut voi esittää olevansa "ei penaalin terävin kynä" ..
"mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"
Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))
Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.
No, miten niin? Tottakai pääsee, kiinnostus lopahtaa äkkiä..
Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.
Ilman muuta näistä miehen trollotteluista kannattaa sydämistyä, ei voi ku voittaa
Jos ihan tarkkoja ollaan niin kynästäsi tulevat raapustukset ovat helvatin tylsiä.
Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.
ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.
Sika eli possu on sika vaikka voissa paistaisi.
Samat sanat possukkaperseelle
Mistä keksit tän possujutun. Kateellinen sika sopisi paremmin nimeksesi. Pienet siansilmäs todistaa.
Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.
Onpa sulla surullinen elämä.
😭
Oletko kasvanut setämieheydestä yli sitten?
Kävin kattoo possun profiilin ja se kertoo kyllä jo oleellisen eli en avaa enää possun juttuja. Röhröh.
Tartteeko sitä kaikkien ollakaan jos on muuten mukava?
Et niin, koska olet pyöreä possu.
Possu on possu. Aloituskin se kertoo jo.
ammu piekkarilla
Ennen se oli veivattava pöydänkulmalla https://www.is.fi/digitoday/art-2000009141899.html
Harppi olen penaalissa
Hih ... hih . Onko tämä nyt "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa", 26 kpl, minä 27:s.
nöf nöf sanoi sika kun paskassaan kieri
Toi ap on surullinen tapaus....
mulla on ollu ikävä sinua -erille -täältä tohon
-sivusta ja -toiselle. sinun rakkain R-mies.
Sinä olet tämän miesaloittajan kanssa aivan vertainen
Samaa teroitinta kaipaat ja tulppaa ulapalla veneeseen.
Kuvasta päätellen sie oot?
En ymmärtänyt tätä vertausta
Lääkkeet kallistaa päätä vasemmalle.
Niin yleensä lääkkeissä on ne haittavaikutuksetkin myös.
Mä oon tullu siihen tulokseen possukka, et sä tykkäät kun mä annan sulle huomioo
Jäähä jäähä jaa sukunimi oli Halvarsson kaksois essillä.
Onneksi en oo. Eipä tuo sinunkaan terävyys kaikkiin pureudu😏
joo, siis harvahan tuota on, huippuälykäs nimittäin, aika outo solvaus tuo ja ei mltään valopäältä varmasti lähtöisin
En niin. Oon se teroitin joka niitä kyniä teroittaa.
Test https://youtu.be/NFiHAkpGxms
... Totesi sika itselleen kun peilistä kuvaansa katsoi. Röh röh.
Pilvet piirretään valkoisiksi.
Mua itseä ehkä ärsyttää, että muut yrittää tuhota toisen itsetuntoa. Mä oon korjaillut niin monelta sitä. Jokainen on sellainen, kun on ja mua itseä kiinnostaa juuri erilaisuus! Mutta tämä oli varmaan vitsi!
Joka puhuu penaalista, taitaa olla vielä alaluokilla.
no mites itsellä sujuu 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁ei ihan ehkä priimatavaraa tai päätä 😁😁😁😁😁😁😁🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠kohta lätty lätisee 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakas hoidetaanko sinun penistäkin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kantsii miettii mitä tekee, laita vähän marjapushia, kohta kolahtaa 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁se toinen sai vielä kovemmin 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁varo ettei tuu syöpää 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
Oletko tyhmä?
Myönnetään