penaalin terävin kynä 🤣🤣🤣
et taida olla
58
731
Vastaukset
- Anonyymi
En ole.
En ole koko penaalissa.
- Anonyymi
Sikanaama sentään onneksi on penaalin terävin. Yksin penaalissa terävänä kun kukaan ei halua sinulla kirjoittaa hooooooohooooo
- Anonyymi
No kerroppa possuseni esimerkki
- Anonyymi
en taida olla,monesti teroitettu,mutta pian tylsä
- Anonyymi
Muumitkaan ei seiso jalat yhdessä https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/1dab3ad0-e1da-484a-a25f-108400f7c14c
- Anonyymi
Törkeesti sanottu jollekin, kuulepas possuni, kaikissa ihmisissä on hyviä puolia ja huonoja, jotku voi olla" hönöjä" miehet johon mä yleensä rakastun ovat niitä ja jotkut voi esittää olevansa "ei penaalin terävin kynä" ..
- Anonyymi
possu kirjoitti:
"mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"
Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))
Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.
No, miten niin? Tottakai pääsee, kiinnostus lopahtaa äkkiä..
- Anonyymi
possu kirjoitti:
"mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"
Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.
Ilman muuta näistä miehen trollotteluista kannattaa sydämistyä, ei voi ku voittaa
- Anonyymi
Jos ihan tarkkoja ollaan niin kynästäsi tulevat raapustukset ovat helvatin tylsiä.
- Anonyymi
Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.
Anonyymi kirjoitti:
Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.
ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.
- Anonyymi
possu kirjoitti:
ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.
Sika eli possu on sika vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
Samat sanat possukkaperseelle
- Anonyymi
Mistä keksit tän possujutun. Kateellinen sika sopisi paremmin nimeksesi. Pienet siansilmäs todistaa.
Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.
- Anonyymi
possu kirjoitti:
Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.
Onpa sulla surullinen elämä.
😭 - Anonyymi
possu kirjoitti:
Oletko kasvanut setämieheydestä yli sitten?
- Anonyymi
Kävin kattoo possun profiilin ja se kertoo kyllä jo oleellisen eli en avaa enää possun juttuja. Röhröh.
- Anonyymi
Tartteeko sitä kaikkien ollakaan jos on muuten mukava?
- Anonyymi
Et niin, koska olet pyöreä possu.
- Anonyymi
Possu on possu. Aloituskin se kertoo jo.
- Anonyymi
Ennen se oli veivattava pöydänkulmalla https://www.is.fi/digitoday/art-2000009141899.html
- Anonyymi
Harppi olen penaalissa
- Anonyymi
Hih ... hih . Onko tämä nyt "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa", 26 kpl, minä 27:s.
- Anonyymi
Toi ap on surullinen tapaus....
- Anonyymi
Sinä olet tämän miesaloittajan kanssa aivan vertainen
- Anonyymi
Samaa teroitinta kaipaat ja tulppaa ulapalla veneeseen.
- Anonyymi
Kuvasta päätellen sie oot?
- Anonyymi
En ymmärtänyt tätä vertausta
- Anonyymi
Lääkkeet kallistaa päätä vasemmalle.
- Anonyymi
Niin yleensä lääkkeissä on ne haittavaikutuksetkin myös.
- Anonyymi
Mä oon tullu siihen tulokseen possukka, et sä tykkäät kun mä annan sulle huomioo
- Anonyymi
Jäähä jäähä jaa sukunimi oli Halvarsson kaksois essillä.
- Anonyymi
Onneksi en oo. Eipä tuo sinunkaan terävyys kaikkiin pureudu😏
- Anonyymi
joo, siis harvahan tuota on, huippuälykäs nimittäin, aika outo solvaus tuo ja ei mltään valopäältä varmasti lähtöisin
- Anonyymi
En niin. Oon se teroitin joka niitä kyniä teroittaa.
- Anonyymi
- Anonyymi
... Totesi sika itselleen kun peilistä kuvaansa katsoi. Röh röh.
- Anonyymi
Pilvet piirretään valkoisiksi.
- Anonyymi
Mua itseä ehkä ärsyttää, että muut yrittää tuhota toisen itsetuntoa. Mä oon korjaillut niin monelta sitä. Jokainen on sellainen, kun on ja mua itseä kiinnostaa juuri erilaisuus! Mutta tämä oli varmaan vitsi!
Tää on varmaan se multinikki perämies alter ego.
- Anonyymi
Markkinoit siis omaa ns osaamistasi ätmi?
Anonyymi kirjoitti:
Markkinoit siis omaa ns osaamistasi ätmi?
Haukut täysin väärää puuta. Mutta muutahan sinä onneton rakki et osaakaan.
- Anonyymi
Joka puhuu penaalista, taitaa olla vielä alaluokilla.
- Anonyymi
no mites itsellä sujuu 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁ei ihan ehkä priimatavaraa tai päätä 😁😁😁😁😁😁😁🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠kohta lätty lätisee 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakas hoidetaanko sinun penistäkin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kantsii miettii mitä tekee, laita vähän marjapushia, kohta kolahtaa 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁se toinen sai vielä kovemmin 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁varo ettei tuu syöpää 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁
- Anonyymi
Oletko tyhmä?
- Anonyymi
Myönnetään
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458670Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472479Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282297- 382182
- 951768
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811757Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai221550Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091167Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik71050Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni51034