et taida olla

penaalin terävin kynä 🤣🤣🤣
52880
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 52

Vanhimmat

En ole.

Äänestä

En ole koko penaalissa.

Äänestä

Sikanaama sentään onneksi on penaalin terävin. Yksin penaalissa terävänä kun kukaan ei halua sinulla kirjoittaa hooooooohooooo

Äänestä

No kerroppa possuseni esimerkki

Äänestä

en taida olla,monesti teroitettu,mutta pian tylsä

Äänestä

Törkeesti sanottu jollekin, kuulepas possuni, kaikissa ihmisissä on hyviä puolia ja huonoja, jotku voi olla" hönöjä" miehet johon mä yleensä rakastun ovat niitä ja jotkut voi esittää olevansa "ei penaalin terävin kynä" ..

Äänestä
  • Aloittaja

"mä vaan esitin olevani jälkeenjäänyt" xhahahaaa"

Äänestä

• possu kirjoitti:

Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Kuulostaa tutulle, mä olen myös tehnyt tuota, jos haluan jostain eroon. Harvemmin "ei viisaita" halutaan, Paitsi MÄ:))

Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.

Äänestä

• Anonyymi00012 kirjoitti:

Tää on kyllä totta. Joskus on tullu esitettyä tyhmää 🙈 Pääseepä eroon.

No, miten niin? Tottakai pääsee, kiinnostus lopahtaa äkkiä..

Äänestä

• possu kirjoitti:

Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.

Äänestä

• Anonyymi00022 kirjoitti:

Sinä oket. Se on fakta. Juuri todistit sen.

Ilman muuta näistä miehen trollotteluista kannattaa sydämistyä, ei voi ku voittaa

Äänestä

Jos ihan tarkkoja ollaan niin kynästäsi tulevat raapustukset ovat helvatin tylsiä.

Äänestä
  • Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.

Äänestä

• Aloittaja

Anonyymi00011 kirjoitti:

Joo rupeaa olemaan aika yksitoikkoosta, mutta mitä olettaa tuosta älykkyysosamäärästä.

ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.

Äänestä

• possu kirjoitti:

ÄäÖnöni on 145 lääkärissä mitattuna.

Sika eli possu on sika vaikka voissa paistaisi.

Äänestä

Samat sanat possukkaperseelle

Äänestä

Mistä keksit tän possujutun. Kateellinen sika sopisi paremmin nimeksesi. Pienet siansilmäs todistaa.

Äänestä
  • Aloittaja

Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.

Äänestä

• possu kirjoitti:

Sun mutsis oli sellane karsinan emakko ni sitä piti vähän ojentaa. Juuret juontuu siis villiin 70-lukuun jolloin vietin setämies elämää.

Onpa sulla surullinen elämä.

😭

Äänestä

• possu kirjoitti:

Oletko kasvanut setämieheydestä yli sitten?

Äänestä

Kävin kattoo possun profiilin ja se kertoo kyllä jo oleellisen eli en avaa enää possun juttuja. Röhröh.

Äänestä

Tartteeko sitä kaikkien ollakaan jos on muuten mukava?

Äänestä

Et niin, koska olet pyöreä possu.

Äänestä
  • Possu on possu. Aloituskin se kertoo jo.

1Äänestä

• Aloittaja

ammu piekkarilla

Äänestä

Harppi olen penaalissa

Äänestä

Hih ... hih . Onko tämä nyt "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa", 26 kpl, minä 27:s.

Äänestä
  • Aloittaja

nöf nöf sanoi sika kun paskassaan kieri

Äänestä

Toi ap on surullinen tapaus....

Äänestä
  • Aloittaja

mulla on ollu ikävä sinua -erille -täältä tohon
    -sivusta ja -toiselle. sinun rakkain R-mies.

Äänestä

• Sinä olet tämän miesaloittajan kanssa aivan vertainen

Äänestä

Samaa teroitinta kaipaat ja tulppaa ulapalla veneeseen.

Äänestä

Kuvasta päätellen sie oot?

Äänestä

En ymmärtänyt tätä vertausta

Äänestä

Lääkkeet kallistaa päätä vasemmalle.

Äänestä
  • Niin yleensä lääkkeissä on ne haittavaikutuksetkin myös.

Äänestä

Mä oon tullu siihen tulokseen possukka, et sä tykkäät kun mä annan sulle huomioo

Äänestä

Jäähä jäähä jaa sukunimi oli Halvarsson kaksois essillä.

Äänestä

Onneksi en oo. Eipä tuo sinunkaan terävyys kaikkiin pureudu😏

Äänestä

joo, siis harvahan tuota on, huippuälykäs nimittäin, aika outo solvaus tuo ja ei mltään valopäältä varmasti lähtöisin

Äänestä

En niin. Oon se teroitin joka niitä kyniä teroittaa.

Äänestä

... Totesi sika itselleen kun peilistä kuvaansa katsoi. Röh röh.

Äänestä

Pilvet piirretään valkoisiksi.

Äänestä

Mua itseä ehkä ärsyttää, että muut yrittää tuhota toisen itsetuntoa. Mä oon korjaillut niin monelta sitä. Jokainen on sellainen, kun on ja mua itseä kiinnostaa juuri erilaisuus! Mutta tämä oli varmaan vitsi!

Äänestä

Joka puhuu penaalista, taitaa olla vielä alaluokilla.

Äänestä

no mites itsellä sujuu 😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁ei ihan ehkä priimatavaraa tai päätä 😁😁😁😁😁😁😁🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠kohta lätty lätisee 🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠🫠😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃😃❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️rakas hoidetaanko sinun penistäkin ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️kantsii miettii mitä tekee, laita vähän marjapushia, kohta kolahtaa 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁se toinen sai vielä kovemmin 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁varo ettei tuu syöpää 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

Äänestä
  • Oletko tyhmä?

Äänestä

Myönnetään

Äänestä

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

possu kirjoitti:

penaalin terävin kynä 🤣🤣🤣

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu