Etelä-karjalan naiset

Anonyymi-ap

On täyttä pas...aa... pettää kusettaa vedättää sen minkä ehtii, jakorasioita kaikki tynni.. mut ei tää ukoille mikää yllätys ole, en ainankaa usko.

15

612

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikai jääny homma puolitiehen kun ei vieteri nytkähtänyt?

• Anonyymi

Mikä uutinen tuo nyt on? Oha kyseessä itsestään selvyys. Kinttuja pitkin kurkotetaan kuuta, haetaan elämällee rahoittajaa.🤷‍♂️

• Anonyymi

Ja takana puhutaan paskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja takana puhutaan paskaa.

Nimen omaa , annetaan ymmärtää mut ei ymmärretä antaa...

• Anonyymi

Jäitkö ilman piparia?

• Anonyymi

No tatjana antaa, jää vieläkii halvemmaks

• Anonyymi

Minkälaisella otannalla voi noin rajusti yleistää? Vähän kyllä uskallan epäillä sitä että olisit käynyt kaikki e-karjalan naiset läpi voidaksesi sanoa noin.

• Anonyymi

Niin voi olla, että naapuri on kuullut liian tarkkaa kova ääniset puhelin keskustelut tai muut nais vastaiset keskustelut, Sama mahdollisuus myös länsi lpr eräs paikka. . Joo ei ole hirveästi kokemusta yleensäkin vastakkaisesta sukupuolesta piatsi yhden naisen kanssa 11v. Maalittaminen on aika perseestä.

• Anonyymi

Hyväksy vaan se tosiasia että sinun ihastuksesi tykkää isommasta meisselistä. Ei se ole sinun syytäsi että sulla on pieni hänen mielestä, toisille annetaan kuuppalapiolla ja toisille kakkulapiolla.

• Anonyymi

Tai väljät pelit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai väljät pelit

Jostain syystä toisten kohdalle sattuu väljiä pelejä enempi kuin vaikka nykäsmatille hänen vielä eläessään.

• Anonyymi

Kyllä näin on!

• Anonyymi

Ja se hevonen ja heinäkuorma.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja se hevonen ja heinäkuorma.

Vaikka nää pääsääntöisesti on Lappeenrannassa karjapiika tasoa, niin kyllä jokunen helmikin on joukossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka nää pääsääntöisesti on Lappeenrannassa karjapiika tasoa, niin kyllä jokunen helmikin on joukossa.

Taitaa nuo helmet pystyy laskee 1 käden sormilla🤣🤣

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Puotilan murha: hei me tienataan - ei ollut 1 kerta - Milad Tadayyon nimi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yokerhon-ovimies-pakotti-asiakkaan-houkutuslinnuksi-alamaailman-velanperintaan/4580356 -----
      Maailman menoa
      108
      6941
    2. Pia Nykänen paljastaa Matti Nykäsen alkoholismista: "Kun tulin töistä, niin se oli koko päivän..."

Pia Nykänen ei olisi halunnut rekkalasteittain olutta autotalliinsa. Sponssioluet mahdollistivat Matti Nykäsen juomisen. Mäkikotka kuoli v. 2019 pitkä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      223
      3786
    3. Kohujulkkis Martina Aitolehti jätti Suomen taakseen - Yksi kuva ja lyhyt viesti somessa: "Byeee"

Bye bye baby! Aitolehti on karistanut Suomen pölyt jaloistaan seurapiirikaunottarien kera. Mukana mm. dj Suvi Pitkänen. Lue juttu ja katso kuvat: htt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      2857
    4. Mies, mainitse yksi asia minussa

Mikä viehättää ja sen parissa viihtyisit useita tunteja?
      Ikävä
      86
      1277
    5. ALFA TV:N Konkurissi katastrofi media-alalle

ALFA TV:n konkurssi on katastrofi, koska paljon hyviä asiaohjelmia katoaa televisiotarjonnasta ja ALFA:lla ääneen pääsi myös yrittäjiä ja tasapuolises
      Maailman menoa
      527
      1224
    6. Mä vikittelen sut papparaisena :D

Jos oot vapaa ja mä oon vapaa, niin mikään ei pidättele mua. Sä oot mun vaan, ikioma rakas papparainen. Mä rakastan sua mummelina aivan hulluna, ilm
      Ikävä
      79
      1201
    7. Tajuan, että tein virheen

kun pidin sinua hyvänä, mukavana, vaatimattomana, ymmärtäväisenä, oikeudenmukaisena ja älykkäänä ihmisenä. Sitä mielikuvaa ikävöin, en koskaan oikeaa
      Ikävä
      66
      1133
    8. Kahta pahoinpidelty Kemijärvellä

Kemijärvelläkin sattuu väkivallantekoja mikä on yllätyksellistä. Onhan Kemijärvi ollut aina rauhallinen ja turvallinen paikkakunta.
      Kemijärvi
      33
      1094
    9. Mulla on ikävä sitä aikaa

kun säkin olit ihastunut minuun mies. Siltä se silloin alussa tuntui. Sekosin susta täysin ja tuntuu että en pääse irti enää.
      Ikävä
      54
      1022
    Aihe