Rölli, mul ei oo muil miehil kyssärii, mut sulle mul on

Anonyymi-ap

Mitkäs sul on nyt fiilikset, kun mä oon pitänyt sulle useita oppitunteja siitä millanen on hyvä mies ja millanen on hyvä nainen?

Ooks ollu ihan shokissa siitä kuin paljon naisilla on vaatimuksia miehen käytöksen ja nimenomaan seksuaalikäytöksen siveellisyyden suhteen? Ettei mikään panomies kelpaakaan eikä ookkaan kova jätkä, vaan saa automaatiolla pakit ollen turn off?


entäpä onko kunnon nainen -luennot saanut sut kokeen "ahaa-elämyksiä" ja oot tajunnut kiertänees vaan huonoja muijia läpi ja siks sun suhteet on menny miten menny ja oot katkera koko naissukupuolelle? Syytät kaikkia naisia siitä et sun naismakua on helpot tyrkyt? etkä kiinnostu niistä kunnon naisista kun ne ei törkkää nänniään väkisin sun suuhun ja huuda et sä hiplaat tai itket ja hiplaat mut vttu sähän hiplaat.

16

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vastatkaa nyt joku, kun röllittäjä tulee muuten niin kauhean surulliseksi jos kukaan ei häntä huomioi.

    • Anonyymi

      Ei naiset tissiä minun suuhun tarjoa vaan pelimiehille, joista ne hiljaisemmat kunnon naisetkin aina unelmoi.

      • Anonyymi

        Sivusta: Ei unelmoi! Turha luoda mitään stereotypioita!


    • Anonyymi

      Ei mitään uutta länsirintamalta.

    • Anonyymi

      Miksi et kirjoita näin?
      mul ei o muil miehil kyssär, mut sul mul o

    • Anonyymi

      Pelinaiset saakoon pelimiehet.Hyvästä miehestä en tiedä enkä naisestaka.Olkoon niin..

    • emakot on aina utareet tyrkyllä

    • Anonyymi

      Aloittajalta tämä röllikälle:

      Tiesin että palstan riiviö vatsailee yön pimeinä pitkinä tunteina valvoessa tähän ja vielä monta eri kertaa, erilaisilla taktiikoilla.

      Oot rölli pelaaja jonka pelitaktiikan oon oppinu tunteen. Hyvä peluri pysyy taustalla ja hiljalleen opettelee vastapelaajan taktiikat ulkoo ja käyttää tietojaan hioakseen omaan pelitaktiikkaa. Niinhän jääkiekossakin joukkueet toimii. Yrittää oppia vastajoukkueen pelitaktiikoista ja hioo sen kautta omaa taktiikkaansa.

      Sulla on rölli tietyt tavat joista tässä pieni kiteytys.

      1: surffaat ilmeisesti ympäri suomi24:ää. Oot välillä jossain muulla palstalla, etkä siten huomaa kaikkee täältä.

      2. Saatat keskittyä johonkin muuhun keskusteluun ja jättää muut huomiotta, mutta yöllä, kun palstalla hiljaista ja muut nukkuu, kun sinä valvot koet olosi pitkästyneeksi.

      3. Pitkästyneenä selaat palstaa taaksepäin ja vastailet eri ketjuihin.

      4. usein eka vastaus on provoava, koska yrität kutsua seuraa itsellesi. Kaipaat yöhön virikettä, Houkuttelet mahdollisia valvojia antaan virikkeitä sulle. Riiteleen kanssasi.

      5. kun huomaat että palsta on hiljainen ja muut unilla vastaat samaan ketjuun itse uudelleen joko aloittajalle tai omaan kommenttiisi ja luot itse itsellesi virikkeitä-

      6. Jossain kohtaa kyllästyt provosoivaan vastaustyyliisi ja päätät vastata asiallisesti. Sillon sulta tulee usein hyvin kypsää ja fiksua ajatusta. Oot älykäs tyyppi kun halua olla. Mut tosi harvoin haluat. Se on vähän harmi.



      Mitä siis opimme sinusta rölli tänään:

      Noh, sä oot äärimmäisen kaavoihin kangistunut ja hyvin luotettava tyyppi. Suhun voi aina luottaa. Sä saatat vähän hidastella ja hangata vastaan, mutta lopulta sieltä se luotettava tyyppi puskee kuitenkin esiin.

      Pointsit sulle söpö röllikkä. Luotettavuudesta lähtee kaikki olennainen liikkeelle.
      Ja näin ne hommat etenee. 😘

      • Anonyymi

        Kiitti ja huomenta. 🥱 Mut mitä sä sössötät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitti ja huomenta. 🥱 Mut mitä sä sössötät.

        Tiekkö rölli mitä?

        Kuuntelen vanhoja listahittejä ja pakko sanoo että to Enrique Iglesiasi on ihan sairaan hottis. Panisin, 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiekkö rölli mitä?

        Kuuntelen vanhoja listahittejä ja pakko sanoo että to Enrique Iglesiasi on ihan sairaan hottis. Panisin, 😉

        🍼.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🍼.

        😂 älä ny rölli oo tommonen!

        ihailet säkin jotain Kim Kardashiania!

        Enriquessa on jotain tosi kiihottavaa tulista latinoo. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂 älä ny rölli oo tommonen!

        ihailet säkin jotain Kim Kardashiania!

        Enriquessa on jotain tosi kiihottavaa tulista latinoo. 😉

        Oliko se ees oikeesti nainen alunperin vai mitenpäin noi hommat menikään?


    • Anonyymi

      Parisuhdenaiset ovat miehille, joiden vuositulot on reippaasti sadan tonnin yläpuolella. Normaalille alle sadan tonnin työväelle kaupalliset täsmäpalvelut on käytännössä ainoa ratkaisu, jossa molemmat saa tarvitsemansa ilman ruikutusta ja kitinää.

      • Anonyymi

        Tarkotat varmaan ne pyrkyrit ja tyrkyt on rikkaille miehille?

        Raha vetää feikkejä ja hyötyjiä eli just niitä huonoja naisia.

        Kuten sanoin et erota hyvää ja huonoo naista toisistaan, koska itse pidät tyrkkyä hyvänä naisena. Se kohottaa aggressiivisella saalistamisellaan ja omimisellaan itsetuntoos. Se saa sut tunteen olevas kuuma ja haluttu liha . Mut siinä just on se koukku. Siinä sä meet just siihen helppoon. Itsetuntos tila saa sut valitseen pyrkyrit, tyrkyt ja ne ö-luokan huonot naiset jotka vaan rahojes peräs


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkotat varmaan ne pyrkyrit ja tyrkyt on rikkaille miehille?

        Raha vetää feikkejä ja hyötyjiä eli just niitä huonoja naisia.

        Kuten sanoin et erota hyvää ja huonoo naista toisistaan, koska itse pidät tyrkkyä hyvänä naisena. Se kohottaa aggressiivisella saalistamisellaan ja omimisellaan itsetuntoos. Se saa sut tunteen olevas kuuma ja haluttu liha . Mut siinä just on se koukku. Siinä sä meet just siihen helppoon. Itsetuntos tila saa sut valitseen pyrkyrit, tyrkyt ja ne ö-luokan huonot naiset jotka vaan rahojes peräs

        Näin se on, eipä ole muunlaisia näkynytkään kuin hyväksikäyttäjiä. Miehet kaipaavat seksiä ja seuraa, naiset vain myyvät sitä eri muodoissa. Kauppa se on joka kannattaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe