Mihinkä ollaan menossa

Anonyymi-ap

Voi kettu että potuttaa.. Oon 49-yhäiti
Ja äijä on ties missä!!! Tällaiset miehet pitäisi kuppia!!!

21

1173

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No mikäs siinä kun lähet itekkin vaikka mihin. Vai onko pieniä lapsia?? m53

      • Anonyymi

        Taidat kuulua samaan porukkaan? Otan munat pois siis sinultakin joskus jos tavataan??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua samaan porukkaan? Otan munat pois siis sinultakin joskus jos tavataan??

        Onko se aina miehessä se syy? Kuinka siinä auttaa sinua että otat kaveriltasi yön aikana munat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua samaan porukkaan? Otan munat pois siis sinultakin joskus jos tavataan??

        Ootko ottanut aikaisemmin mieheltä munat? Jos olet niin kerro miltä se tuntui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se aina miehessä se syy? Kuinka siinä auttaa sinua että otat kaveriltasi yön aikana munat?

        Anna tytön ottaa mitä haluaa. Just se tekee niistä niin jänniä, ihastuttavia kun ei tiedä mitä ...??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Anna tytön ottaa mitä haluaa. Just se tekee niistä niin jänniä, ihastuttavia kun ei tiedä mitä ...??

        Voi että sun kanssasi jätkät!!! Tiedätkö että olet hullu, Urpo!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat kuulua samaan porukkaan? Otan munat pois siis sinultakin joskus jos tavataan??

        Luuletko ämmä että miehillä suurin halu on tuntea että sinun kädet kastroivat kyvyttömäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko ottanut aikaisemmin mieheltä munat? Jos olet niin kerro miltä se tuntui?

        Voin kertoo että se tuntui aivan oudolta? En ymmärrä miksi ryhdyin tähän mutta en ollut yksin. Tyttöystäväni keksi tämän koska miehen munat värisivät jollain tavalla, en ymmärrä? Ne näyttivät kuitenkin että ne olivat kuin tarjottimella ja aivan kuin olisivat odottaneet ottamista, pois viemistä? Itse en olisi nähnyt kiveksiä sillä tavalla.


    • Ei se aina niin helppoo...

      • Anonyymi

        On se kuule helppoa, varsinkin jos antaa tehdä suosiolla! Itsellä ei ole kokemusta, en ole edes nähnyt.


    • Anonyymi

      Painu pöperö maija muualle satuilemaan

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Moi
      Seuraa?? Kik on paparouc
      51v mies

    • Anonyymi

      Pitäs kuppia?

    • Anonyymi

      Tarkoitat kuohimista? Munat pois, niinhän? Olen samaa mieltä kanssasi, äijät eivät ole arvokkaita kantamaan sellaisia! En tarkoita kaikkia miehiä, en edes omaani. Mutta suurimman osan niistä saisi leikata kysymättä mitään grrrr...

      • Anonyymi

        Täh?? Mitäs akka tarkoitat, että sun ukkosi saisi pitää munat ilman haavoja? Kaikilta muilta veks!! Oletko koskaan kuullut puhuttavan hourulasta? Se on hyvä mesta ja sinne mahtuu munijoita vaikka kuinka


    • Anonyymi

      Ei mene tällä lailla. Luulet olevasi jännittävä koska mies joutuu maksamaan ja sitten pelkäämään naidessa että viillät pois munat!! Voin harmiksesi kertoa että munan poisottaminen sattuu niin että sen huomaa vaikka keskellä orgasmeja!! En tarkoita sinua loukata, jatka töitäsi niinkuin miehet haluavat.

    • Anonyymi

      Sinusta saa kuvan että haluaisitkin leikata pois kivekset? Se tuntuu kiihottavalta mutta en itse haluaisi että munat viedään!! Jos ne voisi saada takaisin mutta se 8n mahdotonta!! Varmaan ihanan tuntuista kun nainen leikkaa ne pois! Miltä se tuntuisi myös naiselta?

    • Anonyymi

      Mä oon 32 yh-äiti. Mies jätti heti kun sai tietää että olen raskaana!!! Arvaa vaan mitä teen sille kullinheiluttajalle joskus jos tapaamme?

    • Anonyymi

      Yksi nainen syyttää tyttökaveriaan siitä että leikkasi joltain mieheltä munat pois!! Miksi sellaisia pitää kertoa jos omatunto syyttää pahoinpitelystä? Ymmärrän hyvin että nainen ajattelee näin koska itsekin mietin naidessa aina samoin, otan ja pidän niitä kädessäni..

    • Anonyymi

      Onko se oikea ratkaisu että mies kuohitaan? Sun täytyy löytää uusi partneri joka nauttii sun seurasta.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      190
      3922
    2. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      189
      2797
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      55
      1684
    4. Kuvaile omaa ulkonäköäsi

      Niin kaivattusi voi bongata sinut täältä.
      Ikävä
      119
      1674
    5. Pakettiauton kuljettaja tappoi

      Kuljettajan nimi joka tappoi 2 ihmistä.
      Leppävirta
      13
      1408
    6. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      423
      1337
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      61
      1263
    8. Mikä on sinun ja rakkaasi ikäero?

      Kirjoita, jos rakkaasi on nuorempi/vanhempi 🥰
      Ikävä
      92
      1233
    9. Mies minkälaisista naisista yleensä

      Tykkäät? Ihan mielenkiinnosta kysyn.
      Ikävä
      74
      1194
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      27
      1181
    Aihe