Oon 15v poika ja tänään kävin 2 kertaa kakalla, ja molempina kertoina huomasin että ulosteessa on verta! Pökäleet olivat kauttaaltaan verenpunaisia tai ehkä hieman rusehtavan punaisia, ja vessanpöntön vesi värjäytyi haalean punaiseksi. Myös pyyhkiessä paperiin tuli verta, joka oli hieman tummaa. Ikinä ennen mulla ei oo tällaista ollut, ja oon koko päivän ihan paniikissa ettinyt tietoa tästä, ja en saa untakaan kun ahdistaa että mulla on suolistosyöpä tai joku. Jos tää huomenna jatkuu, niin kerron kyllä vanhemmilleni, mutta ahdistaa että joudunko johonkin peräsuolen tähystykseen!! Onko kellään tietoa että mistä tämä voisi johtua?
Verinen uloste
Anonyymi-ap
2
175
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä ensimmäiseksi tuli mieleen mahdolliset peräpukamat, jotka ovat ikävä mutta vaaraton vaiva.
Puhu asiasta vanhemmillesi, jos vaikka hekin olisivat sitä mieltä, että lääkärikäynti voisi selvittää asian.
Ei ne ensimmäiseksi ala tähystää, vaan alkuun pitäisi katsoa, johtuuko veren tulo pukamista. Se selviää paljon helpommin, ilman suolen tähystystä. - Anonyymi
Veikkaan peräpukamia. Se tutkimus ei ole paha, turha pelätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2004363
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!422006- 611667
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1331353Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3581337Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss93959SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?
SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä26913Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!
Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse10889Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte170818Voiko vauva uskoa ?
Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9186696