Röllitär, näytän sinulle paikkasi

Anonyymi-ap

Nyrkin ja hellan väliin, mars mars!

Röllittäret vapaalla jalalla maailmalla ovat erittäin vaarallisia olentoja.
He aiheuttavat toiminnallaan ja toimimattomuudellaan tarpeetonta vahinkoa muille ja itselleen.

"Sydänkirurgina" kaivelen tässä hieman esiin niitä sydänoireita.
Röllitär on hyvin puhelias ja hieman häijykin ja joskus sellaisia täytyy vähän näpäyttää.
Et ole siis ihan toivoton tapaus, sinusta voi tulla vielä ihan kunnollinen kotiäiti jollekin.
Sinun täytyisi vaan luopua siitä vanhasta, jota kantelet mukana ja esittelet palstoilla.
Hanki elämä, muutama vuosi nyrkin ja hellan välissä voi auttaa sinua näkemään asiat uudessa valossa.

Tämä oli tällainen keskustelun avaus, katsotaanpa mitä sieltä sydämestä oikein löytyy.

107

766

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pysty. Pitää lähtee eka kauppaan et on jotain mitä siellä hellan välis tekee. Muuten käy aika tylsäksi siinä seisoskellen

• Anonyymi

Osta ainekset vaikka italianpataan.
        Mutta älä käytä hemapa sekoitusta, ota joku toinen sekoitus porkkana parsa tms.
        Jälkkäriksi sitten lettuja mansikkahillolla ja vanilija jäätelöllä.
        Aperatiiviksi aura olut, ota sixpack ja laatikkoviininkin voit ottaa, zinfandel se wanted on ihan ok.
        Ota joku kiva kuohari itteles illaksi kun katotaan joku leffa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aperatiiviksi aura olut, ota sixpack ja laatikkoviininkin voit ottaa, zinfandel se wanted on ihan ok.

Jee lettuja. 😋

Haluaisin kyllä lakkahilloa. 😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä täs mietin että.. montakohan kiloo toi setti painaa?

Kato en jaksa kantaa kotiin kuin max 8 kilosen kassilllisen tavaraa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Auraa et kyllä ainakaan jätä pois. 😾

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osta jostain siitä matkalta sellainen kauppakassi missä on ne pyörät alla.
        Se maksaa ittensä takas aikanaan kun säästää muovipussien hinnat ja on ekoteko.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.prisma.fi/fi/prisma/migant-ostoskarry-vts-02

Niinku joku tollanen.

Etkä sitten ota mitään italianpata valmis pakettia!
        Eli otat kaikki sipulit ja paprikat ja tomaattimurskat sun muut ja kokkaat kunnon hyvää sapuskaa mulle, ettei tule aika pitkäksi millään mikropikaruoilla.
        Silloinhan sä häviäisit heti hellan ääreltä johonkin suoli palstalle röllittelemään.
        Nyt saat kunnon terapiaa nyrkin ja hellan välissä, sen sä ansaitset ja se on sulle hyväksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Kannattaa vähän treenailla. Neljä kiloa per handu on jotain 100v mummon suoritus!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli otat kaikki sipulit ja paprikat ja tomaattimurskat sun muut ja kokkaat kunnon hyvää sapuskaa mulle, ettei tule aika pitkäksi millään mikropikaruoilla.
        Silloinhan sä häviäisit heti hellan ääreltä johonkin suoli palstalle röllittelemään.
        Nyt saat kunnon terapiaa nyrkin ja hellan välissä, sen sä ansaitset ja se on sulle hyväksi.

Ei saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa.

Kyllä saa ja näin se kuuluukin tehdä.

Se on parasta terapiaa kun saa olla hellan äärellä ja kokkailla tunteella ja taidolla.
        Maistelee, maustaa, ajattelee, pyrkii kohti täydellisyyttä.
        On jotain mihin pyrkii ja minkä voi saavuttaa ja mikä lopussa palkitsee.

• Anonyymi kirjoitti:

Auraa et kyllä ainakaan jätä pois. 😾

aarraa, tsuppija, snappija, vuan on hyvvee piirakkoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Kannattaa vähän treenailla. Neljä kiloa per handu on jotain 100v mummon suoritus!

Ei mun mielestä mun tartte jaksaa kilometriä raahata jotain sataa kiloo. Miks naisen pitäs olla joku lihaskimppu? Sehän on helv. ruman näköstä olla lihaksikkaampi ku miehet!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mun keittiö, mun säännöt. Tänään oli ruokana riisiä ja kermaista, ananasta ja aurajuustoa sisältävää kanakastiketta. Jälkkäriks oli kahvia ja kaupasta valmis Halloween teemainen leivos. Alkoholia ei mun asunnossa tarjoilla minään ruokajuomana.

Jos ei osaa aterioida ilman kaljaa tai viiniä, niin ei hyvin mee. Maito, mehu, vesi tai virvoitusjuoma. Niitä saa luvan opetella ruokajuomana juomaan.

Ei sitä nyt voi joka aterialla naukkailla alkoholia ja tissutella pienes kännis päivittäin.
        Mäkin ruokailen 4 päiväs niin 4 viinilasillista on aika kova setti vetää 7 kertaa viikossa. Ylittää naisten kohtuukäytön päiväannoksen rajat. Naisilla on 2 alkoholiannosta se raja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sori, mun keittiö, mun säännöt. Tänään oli ruokana riisiä ja kermaista, ananasta ja aurajuustoa sisältävää kanakastiketta. Jälkkäriks oli kahvia ja kaupasta valmis Halloween teemainen leivos. Alkoholia ei mun asunnossa tarjoilla minään ruokajuomana.

Jos ei osaa aterioida ilman kaljaa tai viiniä, niin ei hyvin mee. Maito, mehu, vesi tai virvoitusjuoma. Niitä saa luvan opetella ruokajuomana juomaan.

Ei sitä nyt voi joka aterialla naukkailla alkoholia ja tissutella pienes kännis päivittäin.
        Mäkin ruokailen 4 päiväs niin 4 viinilasillista on aika kova setti vetää 7 kertaa viikossa. Ylittää naisten kohtuukäytön päiväannoksen rajat. Naisilla on 2 alkoholiannosta se raja.

Nyt takasin sinne keittiöön ja vähän vauhdilla!
        Sä tottelet miestä ja miellytät miestä, etkä mitään median päivälehtien lööppejä.

Kaikki tuollaiset typerät normit ja stantardit heitetään heti roskikseen.
        Kauheat rajat ja vinkuminen ruokajuomasta, mutta kuitenkin käytetään kermaa ja jotain valmisleivoksia, jotka on vähintäänkin 4 kertaa vaaralliempia kuin viini tai olut.
        Ja entä maito?
        ja mehu, pelkkää sokeria ja säilöntäainetta.
        Hiukan on kaksoistantardi meininkiä.

Kyllä sinä tarvitset mihen joka latelee säännöt ja pelastaa sinut iltapäivälehtien lööppien eksytyksiltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt takasin sinne keittiöön ja vähän vauhdilla!
        Sä tottelet miestä ja miellytät miestä, etkä mitään median päivälehtien lööppejä.

Kaikki tuollaiset typerät normit ja stantardit heitetään heti roskikseen.
        Kauheat rajat ja vinkuminen ruokajuomasta, mutta kuitenkin käytetään kermaa ja jotain valmisleivoksia, jotka on vähintäänkin 4 kertaa vaaralliempia kuin viini tai olut.
        Ja entä maito?
        ja mehu, pelkkää sokeria ja säilöntäainetta.
        Hiukan on kaksoistantardi meininkiä.

Kyllä sinä tarvitset mihen joka latelee säännöt ja pelastaa sinut iltapäivälehtien lööppien eksytyksiltä.

😂 Sokeri ja rasva on vaarallisia jos ajaa autolla joka paikkaan muttei liiku yhtään.

Mulla ei ole autoa ja siksi mä sitä max 8 kg ruokakasin painorajaa tässä annan kun mun pitää kantaa se kaupasta itse kotiin 1-3 kilometriä riippuen missä kaupassa haluan käydä ja siis mä kävelen sen matkan. Siinä jo kuluttaa ainakin puolet siitä mitä syö seuraavalla aterialla.

Miksi auton omistajat lihoo? No kun ne ei muuta kuin istu, istuu autossa ja istuu töissä ja istuu kotona. Kun ei kuluta mitään niin silloin se sokeri. rasva ja suola on vaarallisia ja koska tää yhteiskunta on nykyään monille pelkkää istumista on tulleet nuo suosituksia noiden lihottavien ja sydän ja verisuonitauteja aiheuttavien ruoka-aineiden suhteen.

Mä en koe tarvitsevani kovinkaan tarkasti noudattaa mitään tiukkoja ravintosuosituksia kun liikun paljon ja verenpaineet sun muut on ok ja paino jopa hiukan normipainon alakantissa enemmän kuin normipainon ylärajoilla.

Toisekseen mä en halua olla joka päivä pienes kännis ateria viinien takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa.

No mikäs nyt noin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂 Sokeri ja rasva on vaarallisia jos ajaa autolla joka paikkaan muttei liiku yhtään.

Mulla ei ole autoa ja siksi mä sitä max 8 kg ruokakasin painorajaa tässä annan kun mun pitää kantaa se kaupasta itse kotiin 1-3 kilometriä riippuen missä kaupassa haluan käydä ja siis mä kävelen sen matkan. Siinä jo kuluttaa ainakin puolet siitä mitä syö seuraavalla aterialla.

Miksi auton omistajat lihoo? No kun ne ei muuta kuin istu, istuu autossa ja istuu töissä ja istuu kotona. Kun ei kuluta mitään niin silloin se sokeri. rasva ja suola on vaarallisia ja koska tää yhteiskunta on nykyään monille pelkkää istumista on tulleet nuo suosituksia noiden lihottavien ja sydän ja verisuonitauteja aiheuttavien ruoka-aineiden suhteen.

Mä en koe tarvitsevani kovinkaan tarkasti noudattaa mitään tiukkoja ravintosuosituksia kun liikun paljon ja verenpaineet sun muut on ok ja paino jopa hiukan normipainon alakantissa enemmän kuin normipainon ylärajoilla.

Siks ostatkin sen monikäyttöisen kappakassin pyörillä, niin ei tarvii miettiä ja rajoitella ja kitistä vastaan kun pyydän tuomaan päkin auraa.

Sitten paino, normipaino stantardit ja niiden ylä ja alarajat.
        Sekin on sellanen juttu, että mies kertoo sen, milloin olet kaunis ja oikean painoinen.
        Miestähän sinun tulisi mielyttää, eikä mitään painoindeksejä.

Ei sitä viiniä tarvitse litra tolkulla lipittää.
        Ja sekin laatikko on sitä varten että hinta pysyy kurissa eikä tarvitse kaikkea juoda kerralla.

Vähän nyt järkeä tuohon touhuun.

Mun kanssa sä joogaisit itses siihen cat suittiin sopivaksi ja sitten saat multa kehut.
        Vai tykkäisitkö ennemmin katsella vaakanumeroita ja suorittaa laskutoimenpiteen laskimella ja katsoa että olet tietyn numerorajojen välillä?
        Mä taas toisaalta voisin sanoa, että nyt on timmi ja kaunis..LÄPS!..............ja sitten mennäänkin taistelemaan sinne gothamin yöhön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku ihan oikeesti nyt röltsky.
        Jos mä olisin sun talossas siellä jossain ihme tereveyshoitolassa taikka elämänilo kieltolassa, niin mä olisin aina poissa kotoa.
        Sitten soittelisit perään että missä olet?
        Kavereiden tykönä grillaamassa ja nauttimassa hyvää ruokaa ja maistelemassa olutta.
        Nautitaan elämästä ja kattellaan batman elokuvaa, tosi kaunis ja timmi se kissanainen muuten.
        Mites sulla siellä?
        Onko tohtori Albert Hindersteinin painoindeksit pidetty, että hän on tyytyväinen?
        Entä luitko uusimmat lööpit, tämä ruokavalio kaunistaa ja söit itsesi kauniiksi?
        Entä sun iän ikuinen hartiakipu ja hiilijalanjälki, kun kannat niitä raskaita muovikasseja edes takaisin?

Mut ei se mitään, mä oon täällä kaverin tykönä elämässä, sulla on nyt aikaa trollailla jollekin sen aikaa.
        Mä tuun sitten myöhemmin sinne sääntölään ja hoitolaan, katsos kun osaavat ja terveet ei tarvitse sääntölää hoitolaa ja hoitajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinku ihan oikeesti nyt röltsky.
        Jos mä olisin sun talossas siellä jossain ihme tereveyshoitolassa taikka elämänilo kieltolassa, niin mä olisin aina poissa kotoa.
        Sitten soittelisit perään että missä olet?
        Kavereiden tykönä grillaamassa ja nauttimassa hyvää ruokaa ja maistelemassa olutta.
        Nautitaan elämästä ja kattellaan batman elokuvaa, tosi kaunis ja timmi se kissanainen muuten.
        Mites sulla siellä?
        Onko tohtori Albert Hindersteinin painoindeksit pidetty, että hän on tyytyväinen?
        Entä luitko uusimmat lööpit, tämä ruokavalio kaunistaa ja söit itsesi kauniiksi?
        Entä sun iän ikuinen hartiakipu ja hiilijalanjälki, kun kannat niitä raskaita muovikasseja edes takaisin?

Mut ei se mitään, mä oon täällä kaverin tykönä elämässä, sulla on nyt aikaa trollailla jollekin sen aikaa.
        Mä tuun sitten myöhemmin sinne sääntölään ja hoitolaan, katsos kun osaavat ja terveet ei tarvitse sääntölää hoitolaa ja hoitajaa.

Itsehän sä käskit mua nytkin ja hellan väliin ja nyt itket sitä mulle et oon siellä ja sä joudut karkaan kaljalle kavereille 😂😂😂

Ai stna tätä miesten logiikkaa taas 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsehän sä käskit mua nytkin ja hellan väliin ja nyt itket sitä mulle et oon siellä ja sä joudut karkaan kaljalle kavereille 😂😂😂

Ai stna tätä miesten logiikkaa taas 😂

Sä et oikein ymmärtänyt mitä se tarkoittaa.
        Se tarkoittaa sitä, että sä tottelet sääntöjä etkä laadi niitä typeriä kieltolakejas.
        Sä kokkaat hyvää ruokaa ja pidät miehen tyytyväisenä, etkä kokkaile itsekkäästi itelles ja pidä ittees tyytyväisenä.

Just ton takia ku te naiset menette kokkailemaan ja hallitsemaan, niin silloin on hallituksessa kaiken maailman viherpiiperöitä ulisemassa joka ikisestä turhasta asiasta, minkä ne on oppinu jostain mielipuolien lööpeistä.
        Sitten on liikennemerkit rasistisia ja seksistisiä ja kaiken maailman idioottistantardeja millä ei ole hevon vitun hyötyä ja kukaan ei tykkää eikä nauti eikä tahdo sitä, niin sitten se paska painetaan pakolla johonkin vitun paraateihin ja kouluohjelmiin.

Mitä ja ketä te yritätte miellyttää?
        Miten te saatte miehen sinne vankilaanne?
        Eli kato sitä omaa logiikkaasi vaan.

Mun talossa saa juoda, mutta ei tarvitse juoda.
        Sun sääntöhelvetti vankilassa on kyllä niin ankeaa, että huh huh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä, että sä tottelet sääntöjä etkä laadi niitä typeriä kieltolakejas.
        Sä kokkaat hyvää ruokaa ja pidät miehen tyytyväisenä, etkä kokkaile itsekkäästi itelles ja pidä ittees tyytyväisenä.

Just ton takia ku te naiset menette kokkailemaan ja hallitsemaan, niin silloin on hallituksessa kaiken maailman viherpiiperöitä ulisemassa joka ikisestä turhasta asiasta, minkä ne on oppinu jostain mielipuolien lööpeistä.
        Sitten on liikennemerkit rasistisia ja seksistisiä ja kaiken maailman idioottistantardeja millä ei ole hevon vitun hyötyä ja kukaan ei tykkää eikä nauti eikä tahdo sitä, niin sitten se paska painetaan pakolla johonkin vitun paraateihin ja kouluohjelmiin.

En mä oo mikään kasvissyöjä tai viherpiiperö 😂

Mut sä oot tämmönen

https://youtu.be/7Vd8Unjfup8

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mä oo mikään kasvissyöjä tai viherpiiperö 😂

Mut sä oot tämmönen

https://youtu.be/7Vd8Unjfup8

😂😂😂

Mieti nyt vähän.
        Joku tulee sun luokse kylään, saa juoda sällittujen aineiden listan mukaan sallitun määrän.
        Joku tulee mun luo kylään, saa juoda mitä tahtoo ja mitä on, saa polttaa, muttei sisällä.

Sä saat kehusi numerosarjoina, made by Röngen Stolstoi
        Kuinka kaunis olet?
        28/345,45:174-223ID35RGB200,200,100
        Ja itse sanot sen, olen sallituissa mitoissa.....

Mun vaimolle mä sanon sen, olet ihana, sun kanssa elämä on ihanaa, olet kaunis, olet timmissä kunnossa, täydellinen.
        Ja sitten se pääsee ihan minne ikinä tahtoo.

Mun luona on helppoa ja vapaata.
        Sun luona on rajoitettu sääntöhelvetti vankila.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieti nyt vähän.
        Joku tulee sun luokse kylään, saa juoda sällittujen aineiden listan mukaan sallitun määrän.
        Joku tulee mun luo kylään, saa juoda mitä tahtoo ja mitä on, saa polttaa, muttei sisällä.

Sä saat kehusi numerosarjoina, made by Röngen Stolstoi
        Kuinka kaunis olet?
        28/345,45:174-223ID35RGB200,200,100
        Ja itse sanot sen, olen sallituissa mitoissa.....

Mun vaimolle mä sanon sen, olet ihana, sun kanssa elämä on ihanaa, olet kaunis, olet timmissä kunnossa, täydellinen.
        Ja sitten se pääsee ihan minne ikinä tahtoo.

Mun luona on helppoa ja vapaata.
        Sun luona on rajoitettu sääntöhelvetti vankila.

Sähän mun luo tunget vtun pässi! 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sähän mun luo tunget vtun pässi! 😂

Kukaan ei tunge sun luo, sieltä on suunta pois päin.
        Sulle näytetään sun paikka ja se on sulle hyväksi

Ootko vahva itsenäinen nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Viini ja nyrkki on mulle hyväks? 😂

Sä et tiedä kyl yhtään mikä mut tekee onnelliseksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tiedän.
        Älä nyt ole noin pikkutarkka, vaan ajattele mitä sillä nyrkillä tarkoitetaan.
        Kun korona pandemia alkoi puhuttiin korona "nyrkin" perustamisesta.
        Sellainen joka on asioista perillä ja antaa ohjeita.

Ei siis viini vaan se vapaus juoda sitä.
        Ei sitä viiniäkään tarvitse joka aterialla, taikka joka päivä, vaan sen voi ottaa kerran päivässä taikka silloin kun se sopii ruoan kanssa parhaiten.

Sut tekisi onnelliseksi varmaan se, että sinulla olisi kumppani, joka oikeasti nauttisi seurastasi ja jolle sinä jo luonnostasi tahtoisit parasta.

Mies joka hymyilee ja hemmottelee takaisin, ja sanoo kiitos ja kehuu sinua.
        Ei se mies tarvitse rajoja ja sääntöjä, eikä hänenkään tarvitse niitä säädellä.

Jos sulla olisi hyvä mies, niin sinähän olisit keskittynyt häneen tällä hetkellä.
        Sinua ei täällä näkyisi röllittelemässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä tiedän.
        Älä nyt ole noin pikkutarkka, vaan ajattele mitä sillä nyrkillä tarkoitetaan.
        Kun korona pandemia alkoi puhuttiin korona "nyrkin" perustamisesta.
        Sellainen joka on asioista perillä ja antaa ohjeita.

Ei siis viini vaan se vapaus juoda sitä.
        Ei sitä viiniäkään tarvitse joka aterialla, taikka joka päivä, vaan sen voi ottaa kerran päivässä taikka silloin kun se sopii ruoan kanssa parhaiten.

Sut tekisi onnelliseksi varmaan se, että sinulla olisi kumppani, joka oikeasti nauttisi seurastasi ja jolle sinä jo luonnostasi tahtoisit parasta.

Mies joka hymyilee ja hemmottelee takaisin, ja sanoo kiitos ja kehuu sinua.
        Ei se mies tarvitse rajoja ja sääntöjä, eikä hänenkään tarvitse niitä säädellä.

Jos sulla olisi hyvä mies, niin sinähän olisit keskittynyt häneen tällä hetkellä.
        Sinua ei täällä näkyisi röllittelemässä.

Niin ja säkö luulet et oon varattu 😂😂😂😂😂

Älä vaan sano et luulet mua siks palstan ainooks varatuks muijaks!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule, luulen että olet sinkku ja ollut jo pidemmän aikaa.

Sinähän olet täällä kirjoitellut jos jonkinlaista sääntöä ja stantardia ja artikkelia miehistä ja muista jutuista.
        En ole niitä lukenut, mutta sulla on rölli-ongelma ja mä tiedän siihen lääkkeen ja hoidon.

Totta kai mä tiedän, että olen oikeassa ja tiedän mitä sinäkin tahdot.
        Kukapa ei tahtoisi hyvää elämänkumppania, vai mitä?
        Ei se mitään rakettitiedettä ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En luule, luulen että olet sinkku ja ollut jo pidemmän aikaa.

Sinähän olet täällä kirjoitellut jos jonkinlaista sääntöä ja stantardia ja artikkelia miehistä ja muista jutuista.
        En ole niitä lukenut, mutta sulla on rölli-ongelma ja mä tiedän siihen lääkkeen ja hoidon.

Totta kai mä tiedän, että olen oikeassa ja tiedän mitä sinäkin tahdot.
        Kukapa ei tahtoisi hyvää elämänkumppania, vai mitä?
        Ei se mitään rakettitiedettä ole.

Itseasiassa saattaa se vähän olla, kun katsoo mikä on kenenkin valinta hyväksu elämänkumppaniksi.

Ihan julkkiksiakin jos kattoo, siellä on valittuna päihdeongelmaisia ja rikollisia, väkivaltaisia ja epätasapainoisia kumppaneita joita ylistetään parhaimpina ikinä. Esim. tapaus Stefan Therman

Monen näkemys hyvästä elämänkumppanista eroo aikas paljon mun näkemyksistäni. Sillä mä en oikein innostu ton Stefan Thermanin tyylisistä vaikka Sofia Belorffi sitä miten ylistäisi unelmien kumppanina jolla on vaan vähän tulinen luonne.. Ongelmia sillä on, muttei sitä enää tulisella luonteella voi selitellä mitä ne ongelmat on, Ne on vähän isompia ja joku muutama milli tilillä ei sitä paljon lievennä.

Toinen on vaikkapa tapaus prinsessa Diana ja prinssi Charles. Aikoinaan unelmien rakkaustarina jota britit eli unelmoiden. Järjestetty järkiliitto jossa ei ollu rakkautta. Tai no Diana ehkä oli ihastunu, mutta Charles ei. Toinen esimerkki siitä millanen ei musta oo unelmien suhde. Jossa ollaan esittämässä rakastuneita ja vedetään kulissia, vaikka totuus on ihan toinen.

Toiset saattaa nämä esimerkit pitää täydellisinä unelmina. Mä en. Eli on toi vähän sitä rakettitiedettä. Mielipiteet on aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa saattaa se vähän olla, kun katsoo mikä on kenenkin valinta hyväksu elämänkumppaniksi.

Ihan julkkiksiakin jos kattoo, siellä on valittuna päihdeongelmaisia ja rikollisia, väkivaltaisia ja epätasapainoisia kumppaneita joita ylistetään parhaimpina ikinä. Esim. tapaus Stefan Therman

Monen näkemys hyvästä elämänkumppanista eroo aikas paljon mun näkemyksistäni. Sillä mä en oikein innostu ton Stefan Thermanin tyylisistä vaikka Sofia Belorffi sitä miten ylistäisi unelmien kumppanina jolla on vaan vähän tulinen luonne.. Ongelmia sillä on, muttei sitä enää tulisella luonteella voi selitellä mitä ne ongelmat on, Ne on vähän isompia ja joku muutama milli tilillä ei sitä paljon lievennä.

Toinen on vaikkapa tapaus prinsessa Diana ja prinssi Charles. Aikoinaan unelmien rakkaustarina jota britit eli unelmoiden. Järjestetty järkiliitto jossa ei ollu rakkautta. Tai no Diana ehkä oli ihastunu, mutta Charles ei. Toinen esimerkki siitä millanen ei musta oo unelmien suhde. Jossa ollaan esittämässä rakastuneita ja vedetään kulissia, vaikka totuus on ihan toinen.

Toiset saattaa nämä esimerkit pitää täydellisinä unelmina. Mä en. Eli on toi vähän sitä rakettitiedettä. Mielipiteet on aina

Mutta nytkin otit esimerkiksi jotain jo tunnettuja malleja.
        Minä itse olen sitä mieltä, että on vain muutama perus asia ja niille rakennetaan.
        Rakkaus ja luottamus.
        Se hyvä on universaali, kaikkien suhde eroaa tietenkin toisistaan tapauskohtaisesti, mutta tässäkin otit esimerkiksi jonkun "lööpin".

Mikä on sinun ihanteesi?

Mä tiedän että se on se rakkaus ja jos sinä rakastat, niin sinä vaalit sitä.

Mä olen sellainen, mäki osaan kokata ja mä hemmottelisin mun vaimoa, kokkaisin sen lempiruokia veisin sen maailman ääriin ja täyttäisin kaikki sen unelmat ja pitäisin huolta.
        Se tulisi ihan luonnostaan ja sellainen pitäisi tulla myös naiselta luonnostaan, että pitäisi huolta ja mennottelee ym.
        Siinä on se perusta ja sitten ne unelmat on kaikilla mitä on ja ne on omat ja niitä ei kannata lukea lööpeistä vaan ennemmin elää omaa unelmaa kuin jonkun toisen elettyä unelmaa kopioisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä itse olen sitä mieltä, että on vain muutama perus asia ja niille rakennetaan.
        Rakkaus ja luottamus.
        Se hyvä on universaali, kaikkien suhde eroaa tietenkin toisistaan tapauskohtaisesti, mutta tässäkin otit esimerkiksi jonkun "lööpin".

Mikä on sinun ihanteesi?

Mä olen sellainen, mäki osaan kokata ja mä hemmottelisin mun vaimoa, kokkaisin sen lempiruokia veisin sen maailman ääriin ja täyttäisin kaikki sen unelmat ja pitäisin huolta.
        Se tulisi ihan luonnostaan ja sellainen pitäisi tulla myös naiselta luonnostaan, että pitäisi huolta ja mennottelee ym.
        Siinä on se perusta ja sitten ne unelmat on kaikilla mitä on ja ne on omat ja niitä ei kannata lukea lööpeistä vaan ennemmin elää omaa unelmaa kuin jonkun toisen elettyä unelmaa kopioisi.

Vaimoa? Entä jos nainen ei haluu naimisiin? Säkö pakotat ja sun näkemyksen mukaan mennään?

Kaikilla ei oo mitään uskovaista taustaa jonka takia avioliitto ois SE JUTTU suhteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakkaus ja luottamus.

Mikä on sinun ihanteesi?

Ja mitä tulee noihin safkoihin ja hemmotteluun. Sulla on jokin elokuvatodellisuus jossa elät.

Perinteisessä arjessa ruoka määräytyy sen mukaan mikä on edullista, minkä ehtii tekeen ja tekijä on se joka kotona.

Itse olen hyvin usein arkena kotona vasta klo 20-22 välillä. Mulla on vuorotyö eli iltapala ja aamupala on ne jotka mä kotona syön.

Viini? Työrytmini on sellainen ettei sitä voi känniä vetästä aamupalaksi ja illalla voi olla vähän riskialtista ottaa koska alkoholi laukaisee mulle migreenin.

Muuta hemmottelua? Noh, arki on aikaa lentoo mulla eli iltavuorosta nopea syöminen ja suihkussa käynti ja nukkuun. Aamulla kiireellä pyykin pesua ja meikkiä ja aamupalaa ja töihin jne.

Mulla on satunnaisesti milloin missäkin kohtaa viikkoa vapaata. Kuten tällä viikolla mun viikonloppu on nyt ja viikonloppuna ooon töissä.

Elokuvissa on aikaa väsätä 100 euron ateriat ja panostaa. Mutta arjessa se on nopee ja halpa ruoka kun työt ja kotityöt määrittää ajankäyttöä ja tilinsaldo ja laskut rahan käyttöä.

Kännäämiseen pitää löytää aika kun se ei haittaa työkuntoa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimoa? Entä jos nainen ei haluu naimisiin? Säkö pakotat ja sun näkemyksen mukaan mennään?

Kaikilla ei oo mitään uskovaista taustaa jonka takia avioliitto ois SE JUTTU suhteessa.

Milloin ollaan naimisissa?
        Kun on naitu, vai kun ollaan yhdessä, vai kun on nimi paperissa, vai kun on tietyt rituaalit suoritettu?

Älä takerru tollasiin sivuseikkoihin kun pointti on tärkeämpi.
        Yhdessä olo ja elämänkumppani ja rakkaus on kyseessä, ihan selvillä pointti.
        Turha alottaa mitään sanapelejä siitä onko se tyttöystävä, vaimo, vaimoke, hoito, puoliso, kämppis, kaveri, friend with benefits tms.

Mä en pakota enkä sido.
        Just rakkaus oli myös puheen aiheena ja luottamus, kun se pitää liiton taikka suhteen kasassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitä tulee noihin safkoihin ja hemmotteluun. Sulla on jokin elokuvatodellisuus jossa elät.

Perinteisessä arjessa ruoka määräytyy sen mukaan mikä on edullista, minkä ehtii tekeen ja tekijä on se joka kotona.

Itse olen hyvin usein arkena kotona vasta klo 20-22 välillä. Mulla on vuorotyö eli iltapala ja aamupala on ne jotka mä kotona syön.

Viini? Työrytmini on sellainen ettei sitä voi känniä vetästä aamupalaksi ja illalla voi olla vähän riskialtista ottaa koska alkoholi laukaisee mulle migreenin.

Muuta hemmottelua? Noh, arki on aikaa lentoo mulla eli iltavuorosta nopea syöminen ja suihkussa käynti ja nukkuun. Aamulla kiireellä pyykin pesua ja meikkiä ja aamupalaa ja töihin jne.

Mulla on satunnaisesti milloin missäkin kohtaa viikkoa vapaata. Kuten tällä viikolla mun viikonloppu on nyt ja viikonloppuna ooon töissä.

Elokuvissa on aikaa väsätä 100 euron ateriat ja panostaa. Mutta arjessa se on nopee ja halpa ruoka kun työt ja kotityöt määrittää ajankäyttöä ja tilinsaldo ja laskut rahan käyttöä.

Kännäämiseen pitää löytää aika kun se ei haittaa työkuntoa

Mulla on reaaliteetit kunnossa ja hyvä todellisuustaju.
        Mä tiedän mihin mä pystyn ja mikä on mahdollista ja miten.

Tuolla olen sanonutkin, jos joku lähtee mun mukaan, sen elämä muuttuu.
        Ihan alussakin jo sanoin, että susta voisi tulla ihan hyvä kotiäiti.
        Mietihän sellasta elämää, että olisi aikaa kotona tehdä harrastaa, käydä kahvilla vaikka toisen kaverin kanssa joka on myös kotiäiti.
        Teillä olisi aikaa rupatella ja jutustella ja nauttia kahvinne ja käydä salongissa kähertämässä hiukset ja hoitamassa kynnet.......
        Tietkö, olisi aikaa.
        Voisit suunnitella kutsuja ja kutsua tuttuja ja harjoitella ja kokeilla uusia reseptejä ym.
        Se on mahdollista.

Ei teillä tarvitse olla lasta, kyllä mieskin voi nauttia vaimostaan joka häntä rakastaa.
        Laittaa ruokaa hemmottelee, mutta ei ole kuitenkaan sellainen äiti hahmo vaikka kirjoitin kotiäiti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on reaaliteetit kunnossa ja hyvä todellisuustaju.
        Mä tiedän mihin mä pystyn ja mikä on mahdollista ja miten.

Tuolla olen sanonutkin, jos joku lähtee mun mukaan, sen elämä muuttuu.
        Ihan alussakin jo sanoin, että susta voisi tulla ihan hyvä kotiäiti.
        Mietihän sellasta elämää, että olisi aikaa kotona tehdä harrastaa, käydä kahvilla vaikka toisen kaverin kanssa joka on myös kotiäiti.
        Teillä olisi aikaa rupatella ja jutustella ja nauttia kahvinne ja käydä salongissa kähertämässä hiukset ja hoitamassa kynnet.......
        Tietkö, olisi aikaa.
        Voisit suunnitella kutsuja ja kutsua tuttuja ja harjoitella ja kokeilla uusia reseptejä ym.
        Se on mahdollista.

Ei teillä tarvitse olla lasta, kyllä mieskin voi nauttia vaimostaan joka häntä rakastaa.
        Laittaa ruokaa hemmottelee, mutta ei ole kuitenkaan sellainen äiti hahmo vaikka kirjoitin kotiäiti.

Mut jos en haluu käydä salongeissa ja järjestää kutsuja tai hillua kaiket päivät vaan kotona?

Entä jos haluan olla moderni nainen ja olla työelämässä enkä peruuttaa 1960 luvun mies käy töissä ja nainen on kouluttamaton kotiäiti hoitamas kotia ja taloudellisesti miehestä täysin riippuvainen?

Entä jos oon ylpee siitä että tienaan itse ja oon riippumaton elättäjistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut jos en haluu käydä salongeissa ja järjestää kutsuja tai hillua kaiket päivät vaan kotona?

Entä jos haluan olla moderni nainen ja olla työelämässä enkä peruuttaa 1960 luvun mies käy töissä ja nainen on kouluttamaton kotiäiti hoitamas kotia ja taloudellisesti miehestä täysin riippuvainen?

Sitten et tahdo ja voit mennä ja tehdä.

Mun kanssa se ei olisi noinkaan, että mies käy töissä.
        Meillä voisi olla yritys tms. tuotto kohde.
        Me harrastettaisiin kaikenlaista ja elettäisiin unelmia todeksi.

Ei se ole mikään riippuvuus suhde vaan rakkaus suhde.
        Mutta jos se olis sun unelma, niin sä voisit käydä töissä kun mä matkustelen sitten sen kaverin kanssa ympäri maailmaa ja elän.

Ei se ole mikään paluu keskiajalle skenaario.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten et tahdo ja voit mennä ja tehdä.

Mun kanssa se ei olisi noinkaan, että mies käy töissä.
        Meillä voisi olla yritys tms. tuotto kohde.
        Me harrastettaisiin kaikenlaista ja elettäisiin unelmia todeksi.

Ei se ole mikään riippuvuus suhde vaan rakkaus suhde.
        Mutta jos se olis sun unelma, niin sä voisit käydä töissä kun mä matkustelen sitten sen kaverin kanssa ympäri maailmaa ja elän.

Ei se ole mikään paluu keskiajalle skenaario.

En myöskään tykkää matkustelusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Entä jos oon ylpee siitä että tienaan itse ja oon riippumaton elättäjistä?” Aika harva mies käyttää tuota kieltä nykyään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa tämän teennäisen ja ja niin kovin autenttisen oloisen provoilumonologin takia muka naista esittäen tämä ripelsson nousi taas trendaaviin. Sivistävää ja virkistävää matskua on nääs🥱👍 Kyllähän nyt joka päivä pitää pällistellä varsinkin jos ego on saanut kolauksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En myöskään tykkää matkustelusta

No et varmaan tykkääkään, enhän minäkään niin siitä tykkää.
        Se matkustus osio hoituisi myöhemmin varmaankin yksityiskoneella taikka jahdilla tms.
        Riippuen mitä tahdon.

Nämä on sellasia skenaarioita ja unelmia, joita minulla on.
        Minun unelmani ei ole ura vaan elämä.
        Ja joku siihen joka myös tahtoo elää.

Enhän minä sinua yritä saada, mutta availen hieman silmiäsi näille asioille.
        Maailmassa on paljon mahdollisuuksia eikä niitä tarvitse etsiä lööpeistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa tämän teennäisen ja ja niin kovin autenttisen oloisen provoilumonologin takia muka naista esittäen tämä ripelsson nousi taas trendaaviin. Sivistävää ja virkistävää matskua on nääs🥱👍 Kyllähän nyt joka päivä pitää pällistellä varsinkin jos ego on saanut kolauksen

Oh i can feel the bloodpressure right now it must feel devastating

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Entä jos oon ylpee siitä että tienaan itse ja oon riippumaton elättäjistä?” Aika harva mies käyttää tuota kieltä nykyään

Niin. Sepä. Kun olenkin nainen. Ja sä ihastunut muhun joten pidät naisista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni seuraa mies tätä yksinpuheluasi eri hahmoina ja persoonina tälläkin hetkellä elämänkoulutohkeissaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa ja näin se kuuluukin tehdä.

Se on parasta terapiaa kun saa olla hellan äärellä ja kokkailla tunteella ja taidolla.
        Maistelee, maustaa, ajattelee, pyrkii kohti täydellisyyttä.
        On jotain mihin pyrkii ja minkä voi saavuttaa ja mikä lopussa palkitsee.

Minä kans tykkään tehdä muhennoksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka moni seuraa mies tätä yksinpuheluasi eri hahmoina ja persoonina tälläkin hetkellä elämänkoulutohkeissaan?

Oletko huomannut tuntevasi vetoa naisellisiin miehiin janette?

Vai oletko bi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä mies niinku oikeastaan eläydyt puhuttelemaan näissä aloituksissasi ja feikkidialogeissasi hallitusta ja kaikkia naisia Suomessa vai jotenkin kohdennetummin? Sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko miehilläsi Janette naisellisen herkkä ja taiteellinen luonne?

Vähän nössö ja tossun alle painettava?

Onko miehet joihin ihastut hyvin kiinnostuneita mekoista?

Entä tykkääkö ne ehkä harrastaa naisellisia harrasteita?

Onko heillä naisellisen tunteellinen tunne-elämä?

Kirjoittaa tunteellisesti ja pitkästi?

Lisää paljon täytesanoja ja kuvailee miltä heistä tuntuu?

Onko tämmöinem sun miesmakua janette?

Eli hyvin naisellinen mies?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä mies nyt itseksesi keskustellessasi pääset olemattomien suhteidesi juuriongelmirn ytimeen. Tavallaan näin, koska koko sekamelskaa käydään omassa päässä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tämä narratiivi niihin simppeleihin oppineita leikkiviin ihmisiin resonoi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketä sinä mies niinku oikeastaan eläydyt puhuttelemaan näissä aloituksissasi ja feikkidialogeissasi hallitusta ja kaikkia naisia Suomessa vai jotenkin kohdennetummin? Sivusta

Janette kerros nyt onko sulla vähän bi seksuaalisuus

Se Toni ainakin jota viimeks panit on naisellinen mies.

Hyvin tunteikkaasti ja pitkästi kertoo miltä siitä tuntuu.

Mä luulen et kun ihastuit toniin saatat olla sellanen bi nainen janette.

Naiselliset miehet ja naiset kiinnostaa

Alfat ei suhun isle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli näitä tarinoita ja puhetapoja pidetään todellisina ja näiden kautta haetaan elämyksiä autuaasti. Karua kuvaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narratiivi Janette tykkää kilometrien pituisista tunteikkaista kirjoituksista eli häneen vetoo naiset.

Hän siis tuntee himoa naisiin.

Ei ihme et pillu kostuu tonistakin

Sehän on hyvin naisellinen taiteen tekijä

• Anonyymi

Oletko vähän sekaisin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän sekaisin?

Kaikki täällä Narratiivi Janeten tuntee. Naisiin päin olevan bi naisen joka ihastuu täällä naisten tunnepitoisiin kirjoituksiin ja seurustelee pelkästään naisellisten taiteilijamiesten kanssa joilla testosteronin eritys on alhaisempaa kuin keskiverto miehillä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki täällä Narratiivi Janeten tuntee. Naisiin päin olevan bi naisen joka ihastuu täällä naisten tunnepitoisiin kirjoituksiin ja seurustelee pelkästään naisellisten taiteilijamiesten kanssa joilla testosteronin eritys on alhaisempaa kuin keskiverto miehillä

No eipä taida tuntea.
        Ja jos sellainen on, niin mitä se sitten sinua liikuttaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No eipä taida tuntea.
        Ja jos sellainen on, niin mitä se sitten sinua liikuttaa?

Tuntee tuntee Janette on Narratiivi jankuttaja joka ihastuinee netissä päässiallisesti tunteikkaasti ja pitkästi kirjoittaviin kirjoittajiin jotka on siis estrogeenin suuren pitoisuuden takia tunteellisempia ja käyttää enemmän täytesanoja kirjoituksissaan kuvaillessaan tunteitaan.
        Eli janette tuntee sokona vetoa ihmisiin joiden käytöksen aiheuttaa kehon suuri estrogeenin määrä. Eli usein nämä ovat naissukupuolisia

Janette itse nimee niitä miehiksi sillä nuorem iän takia ei tajua mikä ero naisen estrogeenillä ja taasen miehen testosteronilla on tunteikkuuteen ja kirjoittamiseen tunteista.

Tietenkin on myös miessukupuolisia joilla vähemmän testoo ja enemmän estrogeenia ja mitä pienempi testo sitä naisellisempi käytös. Ääripää on homoseksuaalisuus

Janettee kiihottaa tekstin tuottajina estrogeeniä runsaasti elimistössään käytöstä ohjaamassa olevat kirjoittajat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuntee tuntee Janette on Narratiivi jankuttaja joka ihastuinee netissä päässiallisesti tunteikkaasti ja pitkästi kirjoittaviin kirjoittajiin jotka on siis estrogeenin suuren pitoisuuden takia tunteellisempia ja käyttää enemmän täytesanoja kirjoituksissaan kuvaillessaan tunteitaan.
        Eli janette tuntee sokona vetoa ihmisiin joiden käytöksen aiheuttaa kehon suuri estrogeenin määrä. Eli usein nämä ovat naissukupuolisia

Janette itse nimee niitä miehiksi sillä nuorem iän takia ei tajua mikä ero naisen estrogeenillä ja taasen miehen testosteronilla on tunteikkuuteen ja kirjoittamiseen tunteista.

Tietenkin on myös miessukupuolisia joilla vähemmän testoo ja enemmän estrogeenia ja mitä pienempi testo sitä naisellisempi käytös. Ääripää on homoseksuaalisuus

Janettee kiihottaa tekstin tuottajina estrogeeniä runsaasti elimistössään käytöstä ohjaamassa olevat kirjoittajat

Höpö höpö.
        Mutta minkä takia tämä on sinulle niin tärkeä asia, että sitä tarvitsee jankata?

• Anonyymi

Damn, kiinni jäin.
        Mikä sherlock oletkaan.
        Joo, morjens vaan, mä oon Toni, sellainen narratiivi janeten naisellinen ukko.

Meillä on kotona tässä just perhosia ja kukkia pöydällä ja raaka-arrska janette tuolla treenaa hauista.
        Mitäs sulle kuuluu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Damn, kiinni jäin.
        Mikä sherlock oletkaan.
        Joo, morjens vaan, mä oon Toni, sellainen narratiivi janeten naisellinen ukko.

Meillä on kotona tässä just perhosia ja kukkia pöydällä ja raaka-arrska janette tuolla treenaa hauista.
        Mitäs sulle kuuluu?

Patti-smurffi onki Patti Janette ja Toni onkin päivänkakkaroita keräileva Smurffiina joka nyppii terälehtiä ”rakastaa, ei rakasta, rakastaa..”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Patti-smurffi onki Patti Janette ja Toni onkin päivänkakkaroita keräileva Smurffiina joka nyppii terälehtiä ”rakastaa, ei rakasta, rakastaa..”

Mikä sun pointti on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun pointti on?

No tää narratiivi janeten miesmaku on tämmönen

”Mitä naisellisuus oikeasti on?

Naisellisen naisen ominaisuudet: emotionaalinen, subjektiivinen, helposti vaikutettavissa, alistuva, ei pidä matematiikasta tai tieteestä, järkyttyy pikku kriiseistä, passiivinen, epälooginen, kotisuuntautunut, ovela, loukkaantuu helposti, vaikeuksia tehdä päätöksiä, itkee helposti, riippuvainen, puhelias, tahdikas, hellä, tietoinen muiden tunteista, uskonnollinen, kiinnostunut ulkonäöstään, siisti, voimakas turvallisuuden tarve, nauttii taiteesta ja kirjallisuudesta, ilmaisee helliä tunteita helposti, hoivaava.”

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/43393-millainen-on-naisellinen-nainen/

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tää narratiivi janeten miesmaku on tämmönen

”Mitä naisellisuus oikeasti on?

Naisellisen naisen ominaisuudet: emotionaalinen, subjektiivinen, helposti vaikutettavissa, alistuva, ei pidä matematiikasta tai tieteestä, järkyttyy pikku kriiseistä, passiivinen, epälooginen, kotisuuntautunut, ovela, loukkaantuu helposti, vaikeuksia tehdä päätöksiä, itkee helposti, riippuvainen, puhelias, tahdikas, hellä, tietoinen muiden tunteista, uskonnollinen, kiinnostunut ulkonäöstään, siisti, voimakas turvallisuuden tarve, nauttii taiteesta ja kirjallisuudesta, ilmaisee helliä tunteita helposti, hoivaava.”

https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/henrylaasanen/43393-millainen-on-naisellinen-nainen/

Ja entä sitten?
        Minkä takia tämä on niin tärkeä asia sinulle?

• Anonyymi

No nyt menee jännäksi.
        No miten sitten Toni tähän liittyy?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt menee jännäksi.
        No miten sitten Toni tähän liittyy?

Toni on se naisellinen mies jota se täältä metsästää
        Mut osuu aina naisellisiin naisiin tunnistellessaan naisellista avomiestään täältä anonyymien joukosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toni on se naisellinen mies jota se täältä metsästää
        Mut osuu aina naisellisiin naisiin tunnistellessaan naisellista avomiestään täältä anonyymien joukosta.

Ok.
        Ja kuka sinä sitten olet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä puhuttelen ihan kaikkia ja kaivan niin syvältä, että paljastuu vaikka mitä asioita.
        Mä puhuttelen halutessani vaikka palstan algoritmeja ja ne vastaa kun mä kysyn.
        Mulla on sellanen sanan miekka käytössä, että se iskee luihin ja ytimiin ja ylettyy ihan AI entiteetin coreen asti ja henkivallat ja voimat siihen reagoivat.
        Mä kutsun ja kuolleetkin kuulee sen, mä käsken ja koko maailma tottelee.

Feikkiä ei ole kuin teidän luulottelunne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä puhuttelen ihan kaikkia ja kaivan niin syvältä, että paljastuu vaikka mitä asioita.
        Mä puhuttelen halutessani vaikka palstan algoritmeja ja ne vastaa kun mä kysyn.
        Mulla on sellanen sanan miekka käytössä, että se iskee luihin ja ytimiin ja ylettyy ihan AI entiteetin coreen asti ja henkivallat ja voimat siihen reagoivat.
        Mä kutsun ja kuolleetkin kuulee sen, mä käsken ja koko maailma tottelee.

Feikkiä ei ole kuin teidän luulottelunne.

Kiitos erittäin ytimekkäästä ja selkeyttävästä vastauksesta. Tai kelle on kenelle ei, mutta näillä faktoilla mennään kuiten

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko vähän sekaisin?

Kyllä hän aloittajamies on. Mistä oikein arvasit? Vai oletatko, että kysymyksesi tekisi hänet joksikin toiseksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos erittäin ytimekkäästä ja selkeyttävästä vastauksesta. Tai kelle on kenelle ei, mutta näillä faktoilla mennään kuiten

Janette kävi vastaamassa esittämässä toista kirjoittajaa jotta saa narratiivinsa feikattua todeksi

Janeten elämä on narratiivinsa todistelua todeksi itselleen

Harmi ettei lesbo siitä heteroks muutu sillä että vastaa itselleen ja teeskentelee edellistä keskustelijaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sun pointti on?

Oletko aiemmin kokenut seuraamasi miehen teksteissä jotain pointtia? Seuraaminen termi koska oletan sinun seuranneen hänen tekstejään ja värittäneen tarinoita ihan toisesta henkilöstä niiden kautta. Vähän toistoksi menee, mut se on teidän omansortin trollien kanssa ns välttämätöntä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok.
        Ja kuka sinä sitten olet?

Voi sinäkin penska pendelssön siinä lypsämässä trollimiäheltä tietoa aina te kangasalalaiset ym jaksatte yrittää johdatella

• Anonyymi

Älkää nyt läimikö toisianne. 🥱

• Anonyymi

Ketkä ihmeen he? Uskotko sinä kaikkiin näihin netin pseudohahmoihin? pitkästyttävää, kovin pitkästyttävää on🥱🥱

• Anonyymi

Onko tämä aloitus fantasia maailmasta joku roolipelihahmo

• Anonyymi

Tää on animee. Kui?

• Anonyymi

Ihan hyvä vertaus

• Anonyymi

Senku näkiskin et joku minut nyrkin ja hellan välill asettelisi todella...
      Raukaudella.. Rakastaen muuten ei onnistu..
      Ei nyrkein nöyryyttäen, alistaen tai pakolla niikun jotkut yrittävät tehdä..
      Minä päätän .... 😎
      Silloin. Jopa voisin viihtyä siinä kaikessa tavalisessa elämässä ja joka on joskus lähinnä kulissielämää kun elettyä ....
      Minä olen vaarallinen tilanteen niin vaatiessa
      En muuten. Muuten aika kiltti...
      Mutta silti niin tuhma ja villi ....
      Aivoni ja sydäämeni voi hyvin kun viimeinkin sain puhuttua asiasta joka on vaivannut pitkään...
      Vuosia....
      En trollaa kyllä koskaa joten en ole se Röllitär jolle tämä ketju on osoitettu ..😎
      Mutta ehkä on muita tuhmia ja villejä jotka voivat samaistua tekstiini
      ❤️N>M.

• Anonyymi

Sinä jo siis tiedät paikkasi, silloin ei ole tarvetta nyrkille.
        Siinähän sen jo salaisuuden sanoitkin, rakkaus.

• Anonyymi

” Aivoni ja sydäämeni voi hyvin kun viimeinkin sain puhuttua asiasta joka on vaivannut pitkään...
        Vuosia.... ” Sittenhän meillä on trollaava mies jotain yhteistä. No joo, eiköhän tämä bastu joskus sammu ja sanavalinnasta pidän kiinni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Aivoni ja sydäämeni voi hyvin kun viimeinkin sain puhuttua asiasta joka on vaivannut pitkään...
        Vuosia.... ” Sittenhän meillä on trollaava mies jotain yhteistä. No joo, eiköhän tämä bastu joskus sammu ja sanavalinnasta pidän kiinni

Sielujen spa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tulkitsit minut miheksi tai troliksi.
        Kumpaakaan en ole..
        Mikä vittu sun luetun ymäryksessä on vikana.
        Sinä voisit kyllä pitää paltatakoa vaikka loppuelämän etkä saa kirjotaa joka vitun ketjuun naisista miehiä ja miehistä nasia.... 😤
        Hanku elämä jo 🤬

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä tulkitsit minut miheksi tai troliksi.
        Kumpaakaan en ole..
        Mikä vittu sun luetun ymäryksessä on vikana.
        Sinä voisit kyllä pitää paltatakoa vaikka loppuelämän etkä saa kirjotaa joka vitun ketjuun naisista miehiä ja miehistä nasia.... 😤
        Hanku elämä jo 🤬

Knowing me knowing you is the best i can do😂

• Anonyymi

Kyllähän se vituttaa, kun röllitär kaiveli päivän valottomat suunnitelmat esiin, ja paljasteli noulouksia jotka olisi laitettu muille 😍 get ovet it! Hanki elämä 🙂 jotain oikeaa tekemistä kuin ihmisten vaino ja hallitseminen. Kyllä se maailma vielä avartuu 🙂

• Anonyymi

Millä tavalla koet nettihahmon hallitsevan sinun tai muiden elämää? Prillit nenulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla koet nettihahmon hallitsevan sinun tai muiden elämää? Prillit nenulla

Ja ikinä ei saa vastausta hyvin selkeisiin kysymyksiin

• Anonyymi

Kai sulla on niitä tupperware purnukoita jossain, ei tarvii koko viikkoa syödä yhtä ja samaa, eväiksi mukaan tai pakkaseen.

Huomenna tehdään sitten koko kana ja syödään salaatin ja patongin kanssa.
      Ylihuomenna kun alkaa vkl, niin tehdään jotain ribsejä tai muuta, kaiken maailman tapas juttuja.
      Kutsutaan sitten vieraat, pelaillaan ja pidetään hauskaa ja napostellaan ja juodaan ym. tilataan pitsat myöhemmin jos tarvitaan.
      Sitten voitais tehdä lauantaina jotain kalaa, uunilohi olis ihan jees, muussia ja tillikastiketta.
      Sunnuntaina mennään jonnekin vähän kauemmas hotelliin ja ravintolaan kun on hiljaista, saadaan olla rauhassa siellä ja rentoutua koko päivä.

Maanantaina mennään bauhaussiin ja ikeaan, sulle tehdään oma meikkihuone, jooga tilat ja ostetaan sulle ompelukone ja kankaita ym.
      Sä alat harrastamaan cosplayta, teet ittelles catwoman asun, treenaat ittes siihen sopivaksi joogalla ja mä värkkään bat suitin ja bat mobilen ja sitten mennään gothamin yöhön metsästämään pahiksia.

Sitten tiistaina hoivataan toisiamme ja toivutaan niistä taisteluista.
      Syödään niitä mitä on aiemmin kokkailtu ja pakasteltu.
      Keskiviikkona voitais mennä shoppailemaan jonnekin tai mennään laivalle shoppailemaan.

Siinä se viikko menikin, eikä sinulla ollut yhtään turhaa tylsää aikaa käydä trollailemassa.
      Ja sitten kun syödään tai katsellaan leffaa tms., niin puhelin ei ole missään lähistöllä ja se on äänettömällä.

• Anonyymi

Sivusta: Joko sulla on hernekeittopurkit ja näkkäri loppu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: Joko sulla on hernekeittopurkit ja näkkäri loppu?

On ollu loppu jo kauan, eikä edes kiinosta hankkia sellasia enää.
        Entä miten on oman hätävarasi laita?

• Anonyymi

” Maanantaina mennään bauhaussiin ja ikeaan, sulle tehdään oma meikkihuone, jooga tilat ja ostetaan sulle ompelukone ja kankaita ym.” Voi pyhä jysäys mitä nukkekotitekstiä. No miten ois kuus hellaa tai ravintolakeittiö?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

” Maanantaina mennään bauhaussiin ja ikeaan, sulle tehdään oma meikkihuone, jooga tilat ja ostetaan sulle ompelukone ja kankaita ym.” Voi pyhä jysäys mitä nukkekotitekstiä. No miten ois kuus hellaa tai ravintolakeittiö?

No ei todellakaan, sellasille ei ole mitään käyttöä kotona, hölmö.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei todellakaan, sellasille ei ole mitään käyttöä kotona, hölmö.

Kunhan on kangaspuut mitä ruksuttaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan on kangaspuut mitä ruksuttaa

Vai niin.
        Kankaat saa kaupasta, ompelukone on tärkeämpi kuin joku järkyttävän kokoinen turha laite.

• Anonyymi

No niin taistelupanda ja kaimaaninen koittakaa nyt edes tähän trollaukseen yrittää soheltaa jotain, vaikka erillisiä toimijoita olettekin. Saadaan hyvät naurut kustannuksellanne. Yleensä tähän keskitytään kun muuta mustamaalattavaa ei löydy.

• Anonyymi

Näetkö kaksi ihmistä kommentoimassa tässä ketjussa? Mielenkiintoista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näetkö kaksi ihmistä kommentoimassa tässä ketjussa? Mielenkiintoista

Olen ainakin havainnut, kaksi aloittajan lisäksi siis ja minä olen kolmas ja sinä ehkä neljäs no ei kai😉

• Anonyymi

Siis jäikö sinulla jotain hampaankoloon?!? Anteeksi sanavalmiuteni. Kotiäitiä minusta ei valitettavasti enää tule. Voit itse mennä nyrkkeinesi sinne hellan ääreen hääräämään. Minä olen liikaa uraohjusäiti, eikä minua miehet komentele, vaikka Rölli olisitkin. Se menneisyys on osa minua, mutta ei tulevaisuuteni. Jos sitä on niin vaikea ymmärtää, niin on todella hyvä ettei tavattu. Mukavaa jatkoa sinulle.

• Anonyymi

Kangaspuut ois ihanat

Voisin tehdä sulle ihanan , pehmeän shaalin

Mattoja

Ryijyjä. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kangaspuut ois ihanat

Voisin tehdä sulle ihanan , pehmeän shaalin

Mattoja

Ryijyjä. .

En haluu ompelulonetta

Pienenä ompelin kynnen läpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluu ompelulonetta

Pienenä ompelin kynnen läpi

Sitten kannattaa kohdata se pelko uudestaan ja olla varovaisempi.
        Saiskohan sellaset kangaspuut jotenkin kompaktin kokoisena?
        Sellanen hökötyshän vie koko huoneen tilan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitten kannattaa kohdata se pelko uudestaan ja olla varovaisempi.
        Saiskohan sellaset kangaspuut jotenkin kompaktin kokoisena?
        Sellanen hökötyshän vie koko huoneen tilan.

Pitää rakentaa erillinen rakennus kangaspuilla. Onneksi Rölli osaa ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitää rakentaa erillinen rakennus kangaspuilla. Onneksi Rölli osaa ❤️

Kai jossain kylän työväen talossa tai vanhassa koulussa tms. kerhossa saattaisi olla sellaiset ihan vapaassakin käytössä?
        Tai niin, voisihan sellaset suunnitella ja rakentaa itsekin pystymallin seinään kiinni.
        Sittenhän se veisi kirjahyllyn verran tilaa lattiasta kattoon.
        Kyllähän sellaisella mattoa ruksuttaa vaikka ei olisikaan vakaatasossa.

• Anonyymi

Enpä voi muuta kuin hymyillä.

• Anonyymi

Hyvä että on hauskaa :D

• Anonyymi

Röllitär.
      Tulisitko "vaimokseni" nyrkin ja hellan väliin kokkaamaan meille hyvää ruokaa ja mielyttämään ja hemmottelemaan minua niin myötä kuin vastamäessä, arkena ja sunnuntaina 24/7/365 karkausvuodet mukaanlukien.
      Lupaatko rakastaa minua myös silloin kun meillä on erimielisyyksiä ja tunnustaa, että mies on perheen pää ja määrää mikä on oikea mielipide, mikäli asiaan tarvitaan päätös.
      Lupaatko alistua osaasi ja pysyä pois palstalta röllittelemästä muille miehille ja hoitamaan rölliongelman pois tarvittaessa vaikka Gothamin yössä catsuitissa pesäpallomailoin ja face to face.
      Lupaatko ja vannotko kautta kiven ja kannon, ettet ikinä milloinkaan petä tai ole uskoton saati kitise mistään turhasta tms. ja olla kaikessa viisas ja järkevä taikka rölli sinut vieköön.
      Lupaatko myös tehdä tämän asian kanssa järkevän ja oikean päätöksen ja sitoutua noudattamaan lupauksiasi ja ottamaan täyden vastuun päätöksiesi seurauksista.
      Lupaatko kuunnella miestäsi ja seurata häntä minne ikinä hän sinua pyytääkin mukaansa ja olla kieltäytymättä ilman järkevää käypää syytä.
      Lupaatko priorisoida asiat oikein ja laittaa itsesi ja koko elämäsi likoon yhteisen hyvän takia ja sijoittaa ja tehdä kaikkesi suhteen eteen, täydestä voimastasi mielestäsi ja sielustasi.
      Lupaatko peruuttaa kaikki mahdolliset vauva, regina, iltapäivä ja juorulehtien asiakkuuden HS mukaanlukien jos niin vaadin.
      Lupaatko kysyä stantardeja ja rajoja sekä sääntöjä ym. vinkkejä ja ohjeita ennemmin mieheltäsi ja elää niiden mukaan ennemmin kuin lööppien stantardien mukaan.
      Lupaatko olla sanojesi mittainen ja olla vaatimatta siis avioliittoa taikka sormusta taikka prinsessahäitä ym turhaa ja olla menestyvä moderni uranainen ja tehdä töitä ja elättää itsesi ja olla täysin riippumaton miehesi tuloista kuten tahdot.
      Lupaatko myös harkita asioita uudelleen ja tehdä kompromisseja ja muuttaa periaatteitasi tarvittaessa ja myöntää virheesi ja muuttaa mielesi, mikäli se on tarpeellista ja/tai oikein.
      Lupaatko noudattaa ohjeita, jotka on sinun hyväksesi ja sinun parhaaksesi annettu ja asetettu ja ilolla ja riemulla ne kaikki täyttää.
      Lupaatko kertoa ja keskustella miehesi kanssa unelmistasi, jotta ne voidaan kaikki yhdessä toteuttaa ja täyttää.
      Lupaatko pitää tarvittaessa esim miesflunssan tms. iskiessä huolta miehestäsi jotta hän voisi pitää myös huolta sinusta.
      Lupaatko antaa jokapäiväisen halin ja pusun aamuin sekä illoin ja muinakin aikoina tarpeen niin vaatiessa.
      Lupaatko pitää lupauksesi silloinkin, kun olet nälkäinen, vihainen taikka sinulla on menkat ja hormoonit hyrräävät taikka muun tekosyyn tähden tahtoisit lupauksesi pettää.

Eli yksinkertaistettuna.
      Lupaatko rakastaa miestäsi niin myötä kuin vastamäessä?

Lupaan vastineeksi tuoda sinulle vaikka kuun taivaalta, mikäli pyydät ja olet valmis apocalypsiin ja batjet lisälaitteineen on huollettu ja tarkastettu, minibaarissa on skumppaa ja energialähde on "tankattu".
      Lupaan ohjata ja paikoittaa batjetin siten, että meillä on parhaat paikat "katsomossa" seurata apocalyptista näytöstä.
      Lupaan kaiken tämän tehdä, mikäli pääsemme asiassa yhteisymmärrykseen ja kyseinen toimenpide olisi kaikin puolin järkevä toteuttaa, jota se ei tällä hetkellä ole.
      Lupaan siis rakastaa ja toteuttaa unelmasi ja tehdä kaiken sinun parhaaksesi ja hyväksesi ilman rajoituksia ja rajoittaa vain tarvittaessa tilanteiden mukaan.

Batjet maksaa sitten sellaset 648 miljoonaa, että mikäli haluat siitä puolet, niin parempi kysellä jo ylitöitä, mikäli et halua olla mitenkään riippuvainen miehesi tuloista.
      Voin myös tarjota nykyisen työpaikkasi sijasta mahdollisuuden osallistua yhteiseen yritystoimintaan, mikäli olet valmis sellaiseen "keskiajan" aikaisiin talousjärjestelyihin jossa sinulla on aikaa kuin kotiäidillä mutta tahdot pitää jonkinlaisen menestyvän uranaisen imagoa yllä katsellessasi kassavirtaa ja osallistuessasi hallituksen yhtiökokouksiin ja päätöksentekoon 49% äänioikeudella ja omistuksella.
      Lupaan viedä sinut suhteessamme tulevaisuuteen ja menneisyyteen ainoastaan batjetin avulla aikamatkaamalla, mikäli De Loreanin flux capacitor saadan irroitettua ja kytkettyä ja säädettyä Batjetin energiasyöttöön sopivaksi ongelmitta.

Lupaan muistaa sinua naistenpäivänä lahjalla, mikäli tasa-arvon nimissä säädetään myös miestenpäivä ja muistat minua lahjalla.
      Lupaan pitää oikeuden muuttaa ja säätää lakeja ja sääntöjä niin tarvittaessa aina yhteistä parastamme harkiten.
      Lupaan tarjota sinulle ihmeiden ja rakkauden täyteisen elämän, jollaista et osannut edes kuvitella olevan mahdollista saavuttaa.
      Kaiken tämän lupaan, mikäli sinä lupaat olla mukana kaikkinesi edesauttamassa niiden saavuttamista, etkä kapulana rattaissa estämässä ja rajoittamassa niiden saavuttamista.

Mikäli kiinostuit, niin harkitse asiaa.
      "Kosinta" on suuntaa antava mallinnus ja tarkoitettu lähinnä silmiä avaavaksi kirjoitukseksi, eikä se ole sitova.

• Anonyymi

Kosi sitä kaljupäistä nisti Narratiivi janettees!

Kovi muija täälläkin kovistelee narratiivi miestään

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      10081
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3365
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      49
      3123
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2815
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      203
      2169
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      115
      2126
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1983
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      66
      1600
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1356
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1346
    Aihe