DUAB myy AL-KO T 22-111.7 HDS-A V2 Comfort traktoria 2550 euroon.
Konetalo Vainikka Stihl RT 4097 SX traktoria samaan hintaan.
DUABilta saa myös MTD Special Edition LT 107 EXH K traktorin samaan hintaan.
Minkä näistä valitsisi? Al-kossa on selkeästi tehokkain moottori (Loncin 708 kuutioinen, 13 kW), MTD:ssä Kawasakin 608-kuutioinen ja Stihlissä B&S 344-kuutioinen kone.
Kaikissa hydrostaattinen vaihteisto (oletan, että Tuff Torqin vaihteisto kaikissa).
Stihlissä varmasti eniten "brandiarvoa" ja tavallaan sen tuomaa luottoa.
Tontti on loiva rinne, joten tehoa olisi kiva kyllä olla...
Puutarhatraktorin valinta
14
568
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi loivassa rinteessa tehoa tai kaksisylinteristä tarvisi?
- Anonyymi
Kaksisylinterisen etu on pienempi tärinä, mutta tehoa tärkeämpää on neliveto, jos kyseessä on rinnetontti.
Toinen kysymys on, mitä sillä koneella pitäisi pystyä tekemään? Listaa ensin, mitä haluat tehdä, niin sen jälkeen on helpompi valita kone. Minulla nuo traktorimalliset ajoleikkurit putosivat pois listalta jo varhaisessa vaiheessa, koska niistä ei oikei ole muuhun kuin leikkaamaan ruohoa ja vetämään pientä kärryä. Etuleikkureihin saa sentään leikkuupöydän tilalle lumilingon. - Anonyymi
No eihän nuo mitään traktoreita ole vaan traktorimallisia leikkureita. Ja miksi leikkurin muuta pitäisi tehdäkään? Etuleikkuri jää jokapaikkaan kiinni ja nelivetoinen etuleikkuri on joka paikasta rikki. Molemmat on kesäleluja.
- Anonyymi
Miksi nelivetoinen etuleikkuri jäisi kiinni? J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi nelivetoinen etuleikkuri jäisi kiinni? J
No ellei pyörät vedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ellei pyörät vedä.
Pyörät vetävät pidemmälle kuin keskiverto kuskin kantti kestää.
https://youtu.be/_CJs_58rXG8
Tässä yksi esimerkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyörät vetävät pidemmälle kuin keskiverto kuskin kantti kestää.
https://youtu.be/_CJs_58rXG8
Tässä yksi esimerkki.Pienet pyörät. Yksi myyrän kasa tai routavajoama niin siinä seisoo.
- Anonyymi
Varmasti kaikki ajaa asiansa. Takavetoisia ajoleikkureita jokainen ja kärryn saa perään. Valinta on varmaankin oma mieltymys ominaisuuksiin, hinta oli aika sama.
- Anonyymi
Lisäys vielä, jos olisin saman valinnan edessä, lisäisin Husqvarnan listaan vertailuksi.
- Anonyymi
Palstaa voi aktivoida joka merkillä ja jokaisella mallilla !
- Anonyymi
Varmaan todella vaikea elämä aktivoitavaksi. Sellaista se on peräkammarissasi ja äiti pesee pyykit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan todella vaikea elämä aktivoitavaksi. Sellaista se on peräkammarissasi ja äiti pesee pyykit.
Liiat aktivoinnit ahdistaa ja niistä tulee ylimääräisiä lääkärissäkäyntejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liiat aktivoinnit ahdistaa ja niistä tulee ylimääräisiä lääkärissäkäyntejä!
Monitralla ei ahdista eikä tule turhia lääkärikäyntejä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monitralla ei ahdista eikä tule turhia lääkärikäyntejä!
Kuka jaksaa mainostaa ryssän öljyjä? Murhaajien, raiskaajien ja ryöstäjien öljyäkin pitäisi käyttää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445199Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243420Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982802Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552608- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261871Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161381