Onko Ano kuvaamassa kohteita joihin venäläiset voivat sitten iskeä ? # Desantti-ano.
Vastaukset 12
- Anonyymi
Pitäkää vähän silmällä sitä putinia palvovaa kahelia...
- Anonyymi
Ei Putriainen sitä varten kuvaa. Olkaa huoletta. Putriainen etsii dronella uutta tonttia wiikinki-rillille. Siihen tulee kaksi tuoteperhettä. Nakki vedessä keitettynä ja nakki mikrossa. 18 e lautanen. Lautasella 3 nakkia. Asiakas tuo salaatin ja veden itse.
- Anonyymi
Ano kuulemma kuvaa uutta sotaelokuvaa... naapurin näkökulmasta. Ensi-ilta piti olla puten 70-v päivillä, mutta kuvaukset viivästyneet logistiikkaongelmien takia.
- Anonyymi
Juvan suhteen on suuria suunnitelmia uudessa Anon-järjestyksessä...
- Anonyymi
Juvasta tulisi itsenäinen valtio, jonka johtaja olisi Putriainen ja valtiomuoto olisi kommunismi. Juvaqn sosialistinen valtakunta. Valuutta olisi rupla ja kieli savonmurteinen venäjä. Ainoa automalli mikä hyväksyttäisiin olisi lada ja ruokavalio koostuisi perunasta.
- Anonyymi
Ano on turbo-Juudas. Kaikkien pettureiden emä-äiti. Suurpetturi.
- Anonyymi
Ano puttoo eduskunnasta höhöö.
- Anonyymi
Suako puttoomisesta hyvät päivärahat? Pandemiatuet on jo varmaan tuhlattu.
- Anonyymi
Se on tavoite
- Anonyymi
Ne tunkee pommit sinun postiluukusta ineen ja listii!!!!!
- Anonyymi
Kansanedustaja saa sopeuttamisrahan vuodeksi
- Anonyymi
Vähän jos kuvailin veljeskansalle infraa ni haitanneeko tuo. Hyvät massit tästä saa pienellä vaivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568