Vuodeosastot?

Anonyymi-ap

Mikähän logiikka siinä on, että Nivala saa pitää kaikki vuodeosastopaikkansa, vaikka naapurikunnista viedään paljon tai kaikki. Koko asia on omituinen: vuodepaikkaa ei tahdo nytkään löytyä tarvitsevalle, kuin ehkä maakunnan toiselta laidalta. Miten ihmeessä tilanne paranee sillä, että vuodeosastoja lakkautetaan muutamista kunnista kokonaan ja toisia pienennetään.
Taisipa olla tämä "hyvinvointialueiden" muodostaminen huono homma!

20

1437

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Haapajärvihä on pakkoliitos kunta......johtuisko osin siitä!!!

    • Anonyymi

      Haapajärvi pyhditään pois Kartalta!

    • Anonyymi

      Käytännössä se vuodeosasto on ollut vanhuksia varten joilla ei ole muuta sijoituspaikkaa.
      Nuoret viedään aina joko ouluun tai oulaskankaalle jos epäillään jotain vakavaa tai pidetän seurannassa ns "päivystyspuolella" . Ovat katsoneet sen vain rahanmenoksi . En tiedä ketään joka olisi nuori ja ollut vuodeosastolla .

    • Anonyymi

      Lestat ajanu haapajärven selvitystilaan ja sen takia palvelut lähtee.......

      • Anonyymi

        Eipä oo lestat asiasta yksin vastuussa. Kyllä se kunta muodostuu sen asukkaista ja enemmistö on muita kuin lestoja. Kaikkien kuntalaisten vastuulla ja ongelma. Yli varojen eletty vuosikymmenet. Kokoonsa nähden aivan yli äyräiden paisunut hallinto. Kunnan brändi ihan hajuton, mauton. Aivan kuin kunnan viranhaltijatkin täysin näkymättömiä norsunluutorneissaan. Pitäis olla ideoita, persoonallisuutta, erilaista ja kunnon johtajuutta. Elinkeinoelämän suhteen sössitty 1980-luvulta lähtien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo lestat asiasta yksin vastuussa. Kyllä se kunta muodostuu sen asukkaista ja enemmistö on muita kuin lestoja. Kaikkien kuntalaisten vastuulla ja ongelma. Yli varojen eletty vuosikymmenet. Kokoonsa nähden aivan yli äyräiden paisunut hallinto. Kunnan brändi ihan hajuton, mauton. Aivan kuin kunnan viranhaltijatkin täysin näkymättömiä norsunluutorneissaan. Pitäis olla ideoita, persoonallisuutta, erilaista ja kunnon johtajuutta. Elinkeinoelämän suhteen sössitty 1980-luvulta lähtien.

        Tämä sitä nyky kepun politiikkaa....en ainakaa ikää äänestä ennää kepua!!!


    • Anonyymi

      Siitähän niitä säästöjä syntyy kun porukkaa kuskataan edestakaisin Oulaskankaan ja Oys:n suuntaan? Nivalan vuodeosastopaikat olisivat lähempänä, mutta kun ei kuulu Selänteeseen, niin ei käy...

      • Anonyymi

        Ei oo selännettä ens vuonna päättämäs vuode eikä muistakaa terveyteen liittyvään...maakunta hallitsee..


      • Anonyymi

        Oulaisista leikataa vuodepaikkoja ja uuteen oys tulee paljo vähemmän vuodepaikkoja!! Et mihinkä ne ihmiset pannaa?


    • Anonyymi

      Johtuu haapajärven minäminä meille asenteesta....jää nyt yksin leikkauksissa!!!

    • Anonyymi

      Taitaa olla pakkoliitos eessä ku vierään kaikki palavelut......

    • Anonyymi

      Lestat ajo haapajärven konkkaan ja estivät selännekunnan tulon ahneudellaan ja tässä lopputulos....pakkoliitosta pukkaa ja palvelut leikataan...

    • Anonyymi

      Tääl kaikki nii homeessa et joutaa ja pitää sulkea!!!

    • Anonyymi

      Mitään pakkoliitosta ei ole edessä, mutta hyvin outoa on sulkea vuodeosastot Haapajärvellä ja Oulaisissa! Nytkään ei tahdo koko maakunnasta löytyä selänsijaa sitä tarvitsevalle. Outoa hyvinvoinnin edistämistä!

    • Anonyymi

      Lestakeput on sössineet kaiken..

    • Anonyymi

      Keput tappaa koko maaseudun!!!!haapajärvi ekana!

    • Anonyymi

      Milloinkahan aletaan sulkea rauhanyhdistyksiä, kaikkia muita vapaa-ajan viettomahdollisuuksiahan on jo ajettu alas? Samoin suviseurat tulisi kieltää maapalloa tuhoavana toimintana, on kuin hunnilauman jäljiltä seurapaikka, ei kasva heinän korttakaan...

    • Anonyymi

      Jospa nivalassa ei hometta kuten täällä!!!

      • Anonyymi

        Ei varmasti ainakaa näääiiiin palio ku meillä!!!!!


    • Anonyymi

      Hpj lähtee ihmiset ja työpaikat jää vain velekaa ja hometta muillekki jakkaa...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1156
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 58
      625
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe