Kolmea masennuslääkettä

Syön kahta vakavaan masennukseen tarkoitettua lääkettä. Eli Brintellixiä 10 Mg sekä Escitalopramia 20 Mg. Lisäksi käytän uneen Mirtazapinia 15 Mg. Olen yksin asuva mies, iäkkäämpi sellainen. Jo yli kymmenen vuotta. Elämässäni ei ole ollenkaan läheisyyttä, kosketusta seksistä puhumattakaan. Ei yhtään! Oloni on tästä johtuen tuskainen jopa raivostuttava. Olen kyllä melko seksuaalinen, joten se vielä pahentaa tilannetta. Minusta tuntuu, että masennuksen tai alakuloon johtuu pääasiassa tästä. En koe olevani yksinäinen enkä ole toimintakyvyttömiksi. Niin kauan kun syön noita lääkkeitä. En käy baareissa, mutta esim. salilla lähes joka päivä. Se on osaksi sosiaalistaminen toimintaa minulle, olen huomannut. Mitä tehdä? Tinderistä ei löydä ketään, baareihin en halua/jaksa lähteä valvomaan. Mitä siellä tekisin yksin, kun en edes juo. Olisin vähän orvon näköinenkin.

35

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      emmä koskaan lue tota sun juttua mutta alkosta saa semmoista kuin viina, piristää mulla päivää jos tympii

    • Anonyymi

      En ymmärrä mikä sun ongelma on? Yksinäisyys? Miten se liittyy lääkkeisiin?

    • Anonyymi

      Mene harrastuksiin?

    • Anonyymi

      Jännä että lääkäri on määrännyt masennuslääkkeitä naisen ja seksin puutteeseen. Saako noilla masennuslääkkeillä sen naisen.Ei ja siksi syöt niitä loppuikäsi.Ei näytä lääkkeistä olevan mkitään hyötyä kun eivät tuo naista sulle. Mitä varten syöt masennuslääkkeitä kun ne ei poista sun masennuksen syitä eli naiset ei lähesty sua? Mikä noiden lääkkeiden tarkoitus on? Mitä lääkäri sanoi kun valitit naisen puutetta ja seksin puutetta? Ei kai se lääkäri sanonut että saat noilla lääkkeillä naisen ja seksiä. Mä haluisin nähdä miehen jonka seksittömyys ja naisen puute saa työkyvyttömäki.

      Pakko kysyä että paljon sä sait pisteitä masennusdtestistä jonka lääkäri sulle teeti vastaanotolla? Musta tuntuu että säälistä määräsi sulle masennuslääkkeitä koska ruikutit lääkärille miten ahdistunut olet naisen ja seksin puutteesta. Tietty itkit vastaanoptolla ja lääkäri halusin sulle paremman mielen määrämällä masennuslääkeitä joilla saa naisen ja seksiä. Tässä on vaan se huono puoli että ne naiset ei tuu soittaa ovikelloa kun ne ei tiedä susta.

      Sanoit ettet ole toimintakyvytön kun syöt noita lääkkeitä. Siis jos et söisi noita lääkkeitä niin sulla ei teksi mieli seksiä ja naista niin usein. Miksi sä syöt noita lääkkeitä jos ne kerta vaan pahentaa sun olo eli panetuttaa yms? En oikein ymmärrä mihin sä noita masennuslääkkeitä käytät jos ne vaan pahentaa sun oloa.

      • Anonyymi

        Hah. Mikä trolli tuo aloittaja on. SSRI lääkkeet vie halut ja ne koukuttaa pitkään käytettynä. Alat tuhlaan rahojasi koska Sari aiheuttaa välinpitämättömyyttä, vähentää impulssi kontrollia, jotkut saa vihan purkauksia, manian riski kasvaa mitä pidempään käytät. Siitä kulkee tie pöpilään ja bibo tai skitson diagnoosiin. Mutta oma on valintasi. Kyllä sua viedään kuin litran mittaa kohta.


      • Anonyymi

        Jo taas väännettiin tämäkin juttu ihan toiseksi mitä se on.
        Että kyselet että saako masennuslääkkeitä sen naisen.
        Masennuslääkkeet saa masennukseen , ja niin kauan kun ihminen on masentunut niin on vaikea sitoa uusia suhteita .
        Sitten kun masennus hellittää niin sekin asia korjaantuu ihan itsestään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Mikä trolli tuo aloittaja on. SSRI lääkkeet vie halut ja ne koukuttaa pitkään käytettynä. Alat tuhlaan rahojasi koska Sari aiheuttaa välinpitämättömyyttä, vähentää impulssi kontrollia, jotkut saa vihan purkauksia, manian riski kasvaa mitä pidempään käytät. Siitä kulkee tie pöpilään ja bibo tai skitson diagnoosiin. Mutta oma on valintasi. Kyllä sua viedään kuin litran mittaa kohta.

        Ei muuten vie haluja kaikilta mutta monelta, joten ei kannata omia kokemuksiaan laittaa totena, sillä monella ei ne lääkkeet vaikuta seksi elämään mitenkään.
        Samoin nämä muutkin kirjoittamasi sivuvaikutukset eivät ole kaikilla ihmisillä .
        Niin että kaikki eivät saa sivuvaikutuksia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuten vie haluja kaikilta mutta monelta, joten ei kannata omia kokemuksiaan laittaa totena, sillä monella ei ne lääkkeet vaikuta seksi elämään mitenkään.
        Samoin nämä muutkin kirjoittamasi sivuvaikutukset eivät ole kaikilla ihmisillä .
        Niin että kaikki eivät saa sivuvaikutuksia .

        *Niin tai ei vie heti vaan ajan kuluessa tai lääkeannoksia vaihdellessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Mikä trolli tuo aloittaja on. SSRI lääkkeet vie halut ja ne koukuttaa pitkään käytettynä. Alat tuhlaan rahojasi koska Sari aiheuttaa välinpitämättömyyttä, vähentää impulssi kontrollia, jotkut saa vihan purkauksia, manian riski kasvaa mitä pidempään käytät. Siitä kulkee tie pöpilään ja bibo tai skitson diagnoosiin. Mutta oma on valintasi. Kyllä sua viedään kuin litran mittaa kohta.

        Sama minullekin tuli kirjoituksesta lähes heti ekaks mieleen. Että kirjoitus on trollausta. Koska etenkin, jos käyttää masennuslääkkeitä vähänkään pidemmän aikaa, niin ne "halut" kylläkin enemmän katoavat, kuin jäävät päälle. Ja itse asiassa se voi tapahtua käytettyään niitä lääkkeitä vähemmänkin aikaa. Joskus tulee tunne näitä kirjoituksia lukiessa, että joku tehtailee näitä psykiatriaa ja lääkkeiden käyttämistä kehuvia ja mainostavia tekstejä esittääkseen ja edistääkseen psykiatriaa ja lääkkeitä. Noin on tapahtunut etenkin silloin, kun tälle palstalle on tullut erityisen paljon kriittisiä ja psykiatriaa ja lääkkeitä kritisoivia mielipiteitä. Joku ei näköjään niistä pidä. Sitä en tiedä, enkä tietenkään voi mennä sanomaan, käyvätkö alalla olevat täällä ja kuka kirjoittaa mitäkin. Trollaustakin on aika ajoin tosi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jo taas väännettiin tämäkin juttu ihan toiseksi mitä se on.
        Että kyselet että saako masennuslääkkeitä sen naisen.
        Masennuslääkkeet saa masennukseen , ja niin kauan kun ihminen on masentunut niin on vaikea sitoa uusia suhteita .
        Sitten kun masennus hellittää niin sekin asia korjaantuu ihan itsestään .

        Elämässäni ei ole ollenkaan läheisyyttä, kosketusta seksistä puhumattakaan. Ei yhtään! Oloni on tästä johtuen tuskainen jopa raivostuttava. Olen kyllä melko seksuaalinen, joten se vielä pahentaa tilannetta. Minusta tuntuu, että masennuksen tai alakuloon johtuu pääasiassa tästä.

        Miten tuo pitäisi sitten tulkita kun hän sanoo että läheisyyden puute masentaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah. Mikä trolli tuo aloittaja on. SSRI lääkkeet vie halut ja ne koukuttaa pitkään käytettynä. Alat tuhlaan rahojasi koska Sari aiheuttaa välinpitämättömyyttä, vähentää impulssi kontrollia, jotkut saa vihan purkauksia, manian riski kasvaa mitä pidempään käytät. Siitä kulkee tie pöpilään ja bibo tai skitson diagnoosiin. Mutta oma on valintasi. Kyllä sua viedään kuin litran mittaa kohta.

        Ei vie kaikilta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämässäni ei ole ollenkaan läheisyyttä, kosketusta seksistä puhumattakaan. Ei yhtään! Oloni on tästä johtuen tuskainen jopa raivostuttava. Olen kyllä melko seksuaalinen, joten se vielä pahentaa tilannetta. Minusta tuntuu, että masennuksen tai alakuloon johtuu pääasiassa tästä.

        Miten tuo pitäisi sitten tulkita kun hän sanoo että läheisyyden puute masentaa?

        Kyllä yksinäisyy masentaa ihmistä, joten se ei Ole mitään uutta.
        Ja jokainen ihminen tarvitsee toisen ihmisen läheisyyttä oli se vaikka vaan keskustelu tasolla
        On tehty tutkimuksia lastenkoti vauvoista jotka saivat ainoastaan ruokaa, ei rakkautta Tai kosketusta ja vauvoista tuli apaattisia, joten läheisyys on yksi perustarpeista ihmisillä .
        Vanhain kodeissa jossa hoitajat silittää vanhuksen kättä Tai antaa halit on pirteämpiä vanhuksia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä yksinäisyy masentaa ihmistä, joten se ei Ole mitään uutta.
        Ja jokainen ihminen tarvitsee toisen ihmisen läheisyyttä oli se vaikka vaan keskustelu tasolla
        On tehty tutkimuksia lastenkoti vauvoista jotka saivat ainoastaan ruokaa, ei rakkautta Tai kosketusta ja vauvoista tuli apaattisia, joten läheisyys on yksi perustarpeista ihmisillä .
        Vanhain kodeissa jossa hoitajat silittää vanhuksen kättä Tai antaa halit on pirteämpiä vanhuksia

        Aloittajalla on väärät masennuslääkkeet koska aloittaja ei ole saanut naista ja seksiä.Pitäis varmaan lääkitys vaihtaa kun nuo lääkkeet ei auta häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittajalla on väärät masennuslääkkeet koska aloittaja ei ole saanut naista ja seksiä.Pitäis varmaan lääkitys vaihtaa kun nuo lääkkeet ei auta häntä.

        Ei kai kukaan joka on masentunut ole halemassakaan naista , hän vaan totesi yksinäisyyden masentavana , että ei tartte tahallaan ymmärtää väärin.
        Voisi piristyä kummasti jos tapaisi jonkun jonka kanssa voisi keskustella asioista sellaisina kun ne ovat


    • Anonyymi

      Valitettavasti pesänsaantipilleriä ei ole keksitty jos ei Rohypnolia tai tyrmäystippoja niiksi lasketa.

      • Anonyymi

        No en usko että hän luuleekaan että sellaista pilleriä on olemassakaan
        Halusi ennemmin asiallista keskustelua näistä asioista
        Sekin olisi ollut pieni korvaus ystävän kaipuuseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en usko että hän luuleekaan että sellaista pilleriä on olemassakaan
        Halusi ennemmin asiallista keskustelua näistä asioista
        Sekin olisi ollut pieni korvaus ystävän kaipuuseen

        Hän itse sanoo että naisen puute ja seksin puute masentaa häntä.Ja hänelle on määrätty sitä varten masennuslääkkeitä jotta hän saisi naista.Itse olen edelleen sitä mieltä ettei se lääkitys tuo hänelle naista vaikka niiden pitäisi.Ja se on surullista ettei lääkkeet auta siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän itse sanoo että naisen puute ja seksin puute masentaa häntä.Ja hänelle on määrätty sitä varten masennuslääkkeitä jotta hän saisi naista.Itse olen edelleen sitä mieltä ettei se lääkitys tuo hänelle naista vaikka niiden pitäisi.Ja se on surullista ettei lääkkeet auta siihen.

        Se naisen puute on vaan yksi osa kokonaisuudesta , voisi varmaan olla pirteämpi jos olisi kanssa eläjä


    • Anonyymi

      Masturbaatio auttaa pahimpaan sekin puutteeseen...

    • Anonyymi

      Siis sekin.. :)

    • Anonyymi

      Ahaa, kielletty sana tuo..

    • Anonyymi

      Olin siinä uskossa, että kun syön masennuslääkettä, niin oveni taakse alkaa kerääntyä seksin nälkäisiä naisia parin metrin välein. Ja jos syön kahta lääkettä, väli kutistuu metriksi ja jono sen kuin pitenee. Mutta kukaan ei ole soittanut ovikelloa. Ei edes talonmies. Näin meitä epätoivoisia huijataan!

    • Anonyymi

      Vakavasti ottaen näillä lääkkeillä kestän edes jotenkin tämän epäinhimillisen elämäntilanteeni. Kyllä ne helpottavat oloa ihan oikeasti. Minusta ei pitäisi vinoilla vakavalla asialla. En varmaan ole yksin tässä tilanteessa.

      • Anonyymi

        Vakava masennus koska ei saa lähesyyttä.Sä syöt siis lääkkeitä sen takia koska naiset ei lähesty sua ja nyt sä syytät kaikkia naisia kun eivät tule oven taakse.Miten kauan meinaisit niitä lääkkeitä syödä kun niitä naisia ei ala kuulumaan sun oven taakse?


      • Anonyymi

        Et todellakaan ole yksin tilanteessasi , monta muuta on ihan samassa tilanteessa, kaikki eivät kyllä osaa ilmaista tunteitaan niin asiallisesti kun sinä teet.
        Lääkitys auttaa tietysti pitämään pään veden pinnalla ja kun alkaa tervehtyä niin silloin alkaa taas elämä tulemaan paremmaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakava masennus koska ei saa lähesyyttä.Sä syöt siis lääkkeitä sen takia koska naiset ei lähesty sua ja nyt sä syytät kaikkia naisia kun eivät tule oven taakse.Miten kauan meinaisit niitä lääkkeitä syödä kun niitä naisia ei ala kuulumaan sun oven taakse?

        Typerä kirjoitus ihmiseltä joka on tottunut vääntelemään asioita


      • Anonyymi

        Siis käytätkö niitä lääkkeitä ikävän tilanteesi kestämiseen jossa sinulla ei ole naista vai masennukseen (onko sekin tästä tietynlaisesta yksinäisyydestä kumpuavaa?). Monen masennus oikeasti voi olla epätyydyttävä elämäntilanne tai yksinäisyydestä johtuvaa. Siis vahvasti sidoksissa ulkoisiin tekijöihin elämässä. Voihan sitäkin toki lääkitä, ei kai siinä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis käytätkö niitä lääkkeitä ikävän tilanteesi kestämiseen jossa sinulla ei ole naista vai masennukseen (onko sekin tästä tietynlaisesta yksinäisyydestä kumpuavaa?). Monen masennus oikeasti voi olla epätyydyttävä elämäntilanne tai yksinäisyydestä johtuvaa. Siis vahvasti sidoksissa ulkoisiin tekijöihin elämässä. Voihan sitäkin toki lääkitä, ei kai siinä mitään.

        Pelkästään tämän ikävän tilanteeni kestämiseen. En koe olevani niinkään masentunut. En vain löydä ulospääsyä tilanteeseen ja siksi lääkkeet. En myöskään olevani yksinäinen tai mikään peräkammarin poika.


    • Anonyymi

      Voisinko minä saada yhden savukkeen

    • Anonyymi

      Oloni on tästä johtuen tuskainen jopa raivostuttava. Olen kyllä melko seksuaalinen, joten se vielä pahentaa tilannetta. Minusta tuntuu, että masennuksen tai alakuloon johtuu pääasiassa tästä.

      Näin aloittaja kirjoittaa. Miksi hän ei ota yhteyttä ystäväpalveluihin tai etsi vaikka kirjoittelukaveria ensin ja sitä kautta naista.

      Minusta on edelleen outoa että hän on edelleen masentunut lääkkeiden syömisen jälkeenkin.Eikö niiden masennuslääkkeiden pitäisi poistaa se masennus eikä vaan pahentaa sitä. Olen ymmärtänyt ettei vakavaa masennusta sairastava ole siinä kunnossa että jaksaa huolehtia itsestään ja kotitaloudesta. Jos hänellä olisi nainen niin hän ei söisi lääkkeitä joista nyt ei ole hänelle apua.Hän olettaa että naiset tulee oven taakse soittaa ovikelloa.Ei tämä maailma niin toimi että tuntemattomat naiset tulee soittaa ovikelloa.Lääkkeet ovat piristäneet aloittajaa mutta eivät poista ongelmaa.

      • Anonyymi

        Lisään vielä etteä hän ei halua miestä ystäväksi koska ei ole ymmärtääkseni homo ja ei halua miehiltä läheisyyttä ja seksiä.Jota hän kaipaa .En usko että hän haluaa halailla miesten kanssa.


    • Anonyymi

      Hei haloo! Parisuhteessa olevakin voi olla masentunut ja syödä m-lääkkeitä. Ei se kumppanin läsnäolo ole mikään sateentekijä efekti. Huono tai epätyydyttävä parisuhde voi masentaa. Epäonnistunut yhdyntä masentaa. Vaativa/tehokas/ puoliso masentaa jne.

    • Anonyymi

      Lääkäri voisi määrätä sinulle naisen. Ei ne pillerit auta.

      • Anonyymi

        sitähän mä oon toitottanut ettei ne lääkkeet tuo naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sitähän mä oon toitottanut ettei ne lääkkeet tuo naista.

        Eikä kukaan tuo naista, sitä pitää käydä itse etsimässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1421
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1036
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      749
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      673
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      671
    Aihe