Huollettu viimeksi heinäkuussä merkkiliikkeessä edellisen omistajan toimesta. Nyt aloin ihmettelemään miksi laturin remmi vinkuu käynnistyksen jälkeen. Ajattelin että tarvitsee vain jälkikiristyksen. Eipä tarvitse enää kiristellä. Koskaan en ole nähnyt noin loppuun ajettua moniurahihnaa. Siitä on irronnut palasia ja sisäpinnalta paistaa hihnan kudokset. Jotain on tainnut unohtua huollossa.
Koskaan en ole omia autojani käyttänyt missään huoltoliikkeissä tai korjauksissa vaan tehnyt itse. Tämä taas opetti ettei kaupallisiin huoltoihin kannata luottaa.
Surkeaa huoltoa korjaamoilla
6
112
Vastaukset
- Anonyymi
On edellinen omistaja ollut samalainen "säästäjä" kuin sinä ja hakenut halvan huoltoleiman ennen vaihtoa.
Tottahan huollossa vaihdetaan tuo hihna, koska se tietää lisämyyntiä ja rahaa kassaan.- Anonyymi
Ilmeisesti vaihto ei kuulunut huolto-ohjelmaan, tai sitten entinen omistaja on vaan vaihdattanut öljyt ja saanut leiman kirjaan.
- Anonyymi
Varmaan käytetyt öljytkin kippaat pellonojaan.
- Anonyymi
Sinne kippaan öljyt. Maasta se on pumpattu ja takaisin maahan ne kaadetaan.
Jäteöljy suodattuu valuessaan maahan ja siitä tulee taas puhdasta öljyä. - Anonyymi
Onpas täällä viisaita kommentoijia.
- Anonyymi
Kateellisten ja osaamattomien provoilua kun eivät itse osaa yhtään mitään. Itselläkin harrastetalli missä rakennellaan autoja. Muutenkin autoalalla ollut töissä jo pitkään asennushommista lähtien. Yleisesti alkaa ihmisten käden taidot vähenemään ja ollaan peukalo suussa joka asiassa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72545- 1211831
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1311608Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill521526Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671352Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1741346- 1481295
- 521218
- 591158
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.701136