Hei!Osaako joku kertoa,että mitä voi tehdä,ei ole rahaa Eläinlääkäriin,niin millä ihmeellä saan poistettua kissan pahat takut?Olen yrittänyt harjjata,mutta se ei tunnu auttavan.Kissan karva on lyhyehkö.Kiitos.
Kissan takut
4
157
Vastaukset
- Anonyymi
Sakset.
Sen jälkeen alat harjata kissan turkkia säännöllisesti.
Eläinlääkäriin on oltava aina rahaa. - Anonyymi
Leikkaa saksilla pahimmat paakut, sitten harjaa sen turkki.
- Anonyymi
Mulla on pitkäkarvainen kissa eikä sil koskaan ole takkuja ollut. Kissan turkkia on hoidettava olipa karvan pituus mikä vain.
- Anonyymi
Miten kissasi ei ole pystynyt hoitamaan turkkiaan. Onko sillä jokin vika selkärangassa tai suussa?
Osta harvahampainen kampa ja yritä sillä kammata turkkia varovasti. Jos et sillätavalla saa pois takkuja,niin ne takut täytyy leikata pois. Osta pienet lasten kynsiin tarkoitetut tylppäkärkiset sakset ettei kissa saa nahkaansa vahinkoa.
Kun takut pois, kampaa/harjaa kissasi turkki ainakin joka toinen päivä hellävaraisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1384750Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092434- 641568
- 581310
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1581201Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101186- 2611177
Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49886Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast34877Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39810