Hei!Osaako joku kertoa,että mitä voi tehdä,ei ole rahaa Eläinlääkäriin,niin millä ihmeellä saan poistettua kissan pahat takut?Olen yrittänyt harjjata,mutta se ei tunnu auttavan.Kissan karva on lyhyehkö.Kiitos.
Kissan takut
4
243
Vastaukset
- Anonyymi
Sakset.
Sen jälkeen alat harjata kissan turkkia säännöllisesti.
Eläinlääkäriin on oltava aina rahaa. - Anonyymi
Leikkaa saksilla pahimmat paakut, sitten harjaa sen turkki.
- Anonyymi
Mulla on pitkäkarvainen kissa eikä sil koskaan ole takkuja ollut. Kissan turkkia on hoidettava olipa karvan pituus mikä vain.
- Anonyymi
Miten kissasi ei ole pystynyt hoitamaan turkkiaan. Onko sillä jokin vika selkärangassa tai suussa?
Osta harvahampainen kampa ja yritä sillä kammata turkkia varovasti. Jos et sillätavalla saa pois takkuja,niin ne takut täytyy leikata pois. Osta pienet lasten kynsiin tarkoitetut tylppäkärkiset sakset ettei kissa saa nahkaansa vahinkoa.
Kun takut pois, kampaa/harjaa kissasi turkki ainakin joka toinen päivä hellävaraisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018114- 565002
- 244647
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni274560Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364370Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h594240- 623833
- 423495
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on402774- 452489