Älä edes kuvittele

Että lähtisin sun orjaksi

Mua ei kukaan määrää piste

11

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itsehän yritit orjuuttaa minua.

• Anonyymi

Itse pettit vaimoasi ja rakastat toista naista

En jaksa Puuttinin mafiaa

• Anonyymi

Monet ihmiset vaan valehtelee asioita

Ei jaksa kiinnostaa enään

• Anonyymi

Mene vaan sitä exääsi panemaan

Anna mun elää omaa elämää

• Anonyymi

Rakkaus sana on valhe

• Anonyymi

Kun saat tiskattua, vie matot ulos ja luuttua lattiat. Tee ruoka valmiiksi. Pyykkää ja silitä minun vaatteet. Jos saat rahaa, laita ne meidän yhteiseen kassaan. Älä vain metelöi, että saan nukkua...

• Anonyymi

Siivoaminen on tasaarvon vuoksi molempien vastuulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siivoaminen on tasaarvon vuoksi molempien vastuulla

No olkoon sitten niin.

• Anonyymi

Saa nähdä koska saan työpaikkan

• Anonyymi

Juu, hah hah, imurointi jäi pois. Keitä kuule perunat ja tee soosi kans. Oon vähään tyytyväinen, joten ei sulta koko päivä mene. Vielä ehtis lenkille sen jälkeen. On raikas ilma. Voisin nisutaikinan tehdä nousemaan, että voisin opettaa sulle neljällä palmikoimista. on helppoa kun oppii. Kyllikki.

• Anonyymi

Ei tollasia asioita yksin päätetä, jos liittyy molempiin, edes hitusen? Marttyyriys ei ole yhteinen etu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      28
      2380
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      60
      2282
    3. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      70
      1909
    4. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      65
      1768
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1707
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      83
      1638
    7. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      116
      1522
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      105
      1262
    9. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      6
      1140
    10. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1087
    Aihe