niille sun mielikuvitus poikaystäville että ihan kihisen kiukusta, paitsi joissain tapauksissa aattelen että puhut sun koirasta enkä mä hänesti viitti mustis olla 😬😦😝🤣 mutta muutoin mustat on sukat.. ;)
Mä oon niin vihainen
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hö, ooksää mustis mielikuvituspoikiksille? Ei sempuoleen, määkin oon mielikuvitusolento, joka ei oikeesti oo olemassa. Terv. Kyöpeli 👻
- Anonyymi
hehe, tuu näyttää mulle että oot taas todellinen.. 😉😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hehe, tuu näyttää mulle että oot taas todellinen.. 😉😚
Emmää todelliseks voi tulla, mut mullon nariseva ja suurkamaloittava ääni. Kuvvakiintumaton lurjus kulkee kalmismaan ohi, niimmää huutelen puskista, et buuuu-uuu-u ja se niiku kamaloituu pystyyn. Mut naisii mun luonne ei anna kamaloittaa. 👻
- Anonyymi
Mitä v*ttua kenenkään todelliset tai mielikuvitus poikkikset sulle kuuluu, hommaa oma ja unohda
- Anonyymi
Tämähän se! Juuri tämä.
- Anonyymi
Senhän takia ne varatut täälläkin hilluu, kun elävät "mustasukkaisten" ihalijoiden huomiosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Senhän takia ne varatut täälläkin hilluu, kun elävät "mustasukkaisten" ihalijoiden huomiosta.
Sekään ei kuulu sinulle v*tun vatupassi
Kyl kateus on ihan tunnettuu, mut emmää oo vielä kuullu, et mielikuvituspoikiksistki vois olla kade. Terv. Pupu 🐰
- Anonyymi
Näin juuri. Vain etsivä löytää: holmekki sherlos :)
- Anonyymi
Enemmän oon huolissani mun mielikuvitus koirasta. 🤔
- Anonyymi
Eiks ne kaks samannäköistä pikkusta valkoista koiraa ookaan sun, mä oon vähän luullut niin ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks ne kaks samannäköistä pikkusta valkoista koiraa ookaan sun, mä oon vähän luullut niin ;)
Jackrussellinterrieri ja bichon frisee voi toki näyttää saman näköisiltä. Jos tarpeeksi kännissä on. Ne on ainoat koirat jotka mun luona on vieraillut. 🤔
- Anonyymi
Nimenomaan siitä :) näyttää söpöltä koiralta ja onkin ihan jotain muuta. Onko kaikilla nyt riittävästi vihjeitä? :) No joo ymmärrän. Ei tää suuren gurun esittäminen minullekkaan niin helppoa ole, mutta puhun totuuden 😇
- Anonyymi
Missä näitä mielikuvituspoikaystäviä sitten on? Täällä palstalla sun kaipaamallasi? Mistä tiedät asiat varmoiksi??
- Anonyymi
Niitä pitää etsiä. Tai siis etsivä mieli löytää 🙄 Sanoisinko että, niitä löytyy toivomuslähteestä. Yritä etsiä toivomuslähde ja tiputa sinne yksi toive
- Anonyymi
Mäki haluisin mielikuvitus poikaystävän, saako niitä ostettua jostakin?
- Anonyymi
En usko. Ei hän ole vielä esittänyt hintatarjousta :)
- Anonyymi
Ei se mikään mielikuvitusmies ole. Täysin todellinen, mutta sen mieli on epätodellinen, niin kuin minäkin :)
- Anonyymi
Vaikka mistä minä tiedän vaikka sulla ois oikeastiki joku 😢 T. ap nainen
- Anonyymi
Onko mulla siis 2 valkoista koiraa?
- Anonyymi
En mä tiedä, jostain syystä olen vaan uskotellut itselleni niin :D mutta aika varman oon että sulla ainakin yksi koira on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t503347- 151740
- 361721
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251392Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401322- 611299
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901085Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 128984