Mä oon niin vihainen

Anonyymi-ap

niille sun mielikuvitus poikaystäville että ihan kihisen kiukusta, paitsi joissain tapauksissa aattelen että puhut sun koirasta enkä mä hänesti viitti mustis olla 😬😦😝🤣 mutta muutoin mustat on sukat.. ;)

21

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hö, ooksää mustis mielikuvituspoikiksille? Ei sempuoleen, määkin oon mielikuvitusolento, joka ei oikeesti oo olemassa. Terv. Kyöpeli 👻

• Anonyymi

hehe, tuu näyttää mulle että oot taas todellinen.. 😉😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hehe, tuu näyttää mulle että oot taas todellinen.. 😉😚

Emmää todelliseks voi tulla, mut mullon nariseva ja suurkamaloittava ääni. Kuvvakiintumaton lurjus kulkee kalmismaan ohi, niimmää huutelen puskista, et buuuu-uuu-u ja se niiku kamaloituu pystyyn. Mut naisii mun luonne ei anna kamaloittaa. 👻

• Anonyymi

Mitä v*ttua kenenkään todelliset tai mielikuvitus poikkikset sulle kuuluu, hommaa oma ja unohda

• Anonyymi

Tämähän se! Juuri tämä.

• Anonyymi

Senhän takia ne varatut täälläkin hilluu, kun elävät "mustasukkaisten" ihalijoiden huomiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Senhän takia ne varatut täälläkin hilluu, kun elävät "mustasukkaisten" ihalijoiden huomiosta.

Sekään ei kuulu sinulle v*tun vatupassi

• Kyl kateus on ihan tunnettuu, mut emmää oo vielä kuullu, et mielikuvituspoikiksistki vois olla kade. Terv. Pupu 🐰

• Anonyymi

Näin juuri. Vain etsivä löytää: holmekki sherlos :)

• Anonyymi

Enemmän oon huolissani mun mielikuvitus koirasta. 🤔

• Anonyymi

Eiks ne kaks samannäköistä pikkusta valkoista koiraa ookaan sun, mä oon vähän luullut niin ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiks ne kaks samannäköistä pikkusta valkoista koiraa ookaan sun, mä oon vähän luullut niin ;)

Jackrussellinterrieri ja bichon frisee voi toki näyttää saman näköisiltä. Jos tarpeeksi kännissä on. Ne on ainoat koirat jotka mun luona on vieraillut. 🤔

• Anonyymi

Nimenomaan siitä :) näyttää söpöltä koiralta ja onkin ihan jotain muuta. Onko kaikilla nyt riittävästi vihjeitä? :) No joo ymmärrän. Ei tää suuren gurun esittäminen minullekkaan niin helppoa ole, mutta puhun totuuden 😇

• Anonyymi

Missä näitä mielikuvituspoikaystäviä sitten on? Täällä palstalla sun kaipaamallasi? Mistä tiedät asiat varmoiksi??

• Anonyymi

Niitä pitää etsiä. Tai siis etsivä mieli löytää 🙄 Sanoisinko että, niitä löytyy toivomuslähteestä. Yritä etsiä toivomuslähde ja tiputa sinne yksi toive

• Anonyymi

Mäki haluisin mielikuvitus poikaystävän, saako niitä ostettua jostakin?

• Anonyymi

En usko. Ei hän ole vielä esittänyt hintatarjousta :)

• Anonyymi

Ei se mikään mielikuvitusmies ole. Täysin todellinen, mutta sen mieli on epätodellinen, niin kuin minäkin :)

• Anonyymi

Vaikka mistä minä tiedän vaikka sulla ois oikeastiki joku 😢 T. ap nainen

• Anonyymi

Onko mulla siis 2 valkoista koiraa?

• Anonyymi

En mä tiedä, jostain syystä olen vaan uskotellut itselleni niin :D mutta aika varman oon että sulla ainakin yksi koira on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3347
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1740
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      36
      1721
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1661
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1392
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1322
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      61
      1299
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1033
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      984
    Aihe