Senobamaatti

Anonyymi-ap

Onko jollain ihmisellä kokemuksia tuollaisesta aineesta ?

Tuttavani sai sellaista, enkä ole ikinä itse kuullut tuollaisesta.

6

756

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Oletko jo kokeillut uutta lääkettä ja onko hyötyä / haittoja?
        Oletko kokeillut joskus valproaattia ja onko siitä ollut haittoja?
        Meidän perhe on hätää kärsimässä ja tuo uusi lääke ehkä voisi olla mahdollisuus
        - kun tosiaan kaikkea on kokeiltu ja karmeita haittoja tullut viime vuosina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko jo kokeillut uutta lääkettä ja onko hyötyä / haittoja?
        Oletko kokeillut joskus valproaattia ja onko siitä ollut haittoja?
        Meidän perhe on hätää kärsimässä ja tuo uusi lääke ehkä voisi olla mahdollisuus
        - kun tosiaan kaikkea on kokeiltu ja karmeita haittoja tullut viime vuosina.

Joo nyt menossa kolmatta kuukautta ja vahvuutena 150mg. Ei haittoja, hyödystä en ole vielä varma.

Valproaattia ei ole minulle koskaan kokeiltu, ei sovellu epilepsiaani tuo. :)

• Anonyymi

Onko kenelläkään positiivisia hoitokokemuksia tuosta Senobamaatista, kuinka se on vaikuttanut hoitotilanteeseen ?

• Anonyymi

Vastasin tuossa ylempänä, etten hyödystä ole varma. Nyt mennyt 200mg pitkään ja parantanut kyllä kohtaustilannettani huomattavasti. Onneksi kehitetty tällainen lääke.

• Anonyymi

Vuosien jälkeen nostan tärkeää.

Minä syön tätä.
      On onnistunu pitään kouristukset kurissa, eikä tee niin kilipääksi kuin Fycompa,
      Valitettavasti haittavaikuukset on estäny maksimiin noston.

Ataksia piinaa, jouduin opetteleen ajaan fillarilla uudestaan, muisti on aika mössöä ja änkytän..

Silti saan pienempiä kohtauksia paljon enemän vs. Fycompa, mutta yks lääkeunohdus ei oo mikään lautturin kanssa kivi, paperi, sakset peliä, niin kuin taas Fycompalla, jolla se oli sitä välittömästi

Lisäksi Trileptaalia on pystytty pudottaan pienemmäksi kun comboon rinnalle on tullut Frisium. Et sellasella combolla mennään traumaperäisessä paikallisalkuisessa epilepsiassa.

Toivotaan että tulossa oleva VNS-hoito jeesaa rinnalla.

Epilepsiaääke siinä missä muutki. ei näitä kukaan halua syödä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3547
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1845
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1641
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1352
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1194
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      111
      1180
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      88
      928
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      897
    Aihe