Akuliinan keikat

Anonyymi-ap

Kysyn kun emme tiedä ja olemme bändin kanssa tulossa ensi kesänä alustavasti keikalle jämsän akuliinaan.
Olemme kuulleet ettei siellä ole ns.backstagea ollenkaan missä voi vaihtaa esiintymisasut. Missä siellä voi valmistautua esiintymiseen ylipäätään?
Tarkoitus olisi esittää kaksi settiä ja mietimme kannattaako sinne tulla ollenkaan.

32

2048

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kysy sieltä mistä kuulit!

• Anonyymi

Kyllä ennen muinoin artistille kelpas kun oli " riuku " tarpeitta varten ja ihan siinä ulkosalla söi eväänsä. eikä niintä vaateitakaan vaihdeltu kuin kerta viikkoon..

On se kummaa kun nykyään vaaditaan vesi vessaa, ja pukohuoneita.. on kaiketi paree jonsei tyrkytä iteensä keikalla.. ravintolan pitäjäin mieli harmiksi.

• Anonyymi

Kyllä jämpsäläinen on tyhmä uskoo kaiken mitä tänne kirjoitetaan heh heh 🤣😅

• Anonyymi

Se oli ennen se kultaisella -60 luvulla. Nyt pitää olla modernit fasiliteetit bäckstageineen yöpymisineen ja raidereineen sekä kunnon keikkapalkkiot. Paljon on mennyt eteenpäin ja hyvä niin.

• Anonyymi

Ei artistit ja bändit nykyään tyrkytä itseään johonkin keikalle. Heillä on omat keikkamyyjät siihen ja suosituimmilla managerit. sekä levy-yhtiöiden koneistot.

• Anonyymi

Yksi surkeimmista provoista ikinä! Onnittelen.

• Anonyymi

Menkääs nyt pilipali pojat muualle rämpyttään

• Anonyymi

Rämpytät taas kerran itseäsi, voi voi.

• Anonyymi

Luuletko, että kannattaisi keikan tilaajalta ja palkan maksajalta tiedustella asiasta..?

Tämä hullujenhuone24, kaikkeen kyseisen torin laidalla tapahtuvaan liittyen, on varmasti upea paikka saada oikea hyvä vastaus askarruttavaan kysymykseen...

..tiedostaen, että aloittaja kuuluu mainittuun ryhmään hyvin suurella todennäköisyydellä..

• Anonyymi

Mutta tänne ei kannata keikalle kyllä tulla. On meinaan sen verran negatiivista tämä asujakunta että pahan mieken vain saisitte. Bäkkärin puuttuminen pitää paikkansa.

• Anonyymi

Ei jämpsäläinen tajua kunnon musiikin päälle mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jämpsäläinen tajua kunnon musiikin päälle mitään

mikä on kunnon musiikkia.

• Anonyymi

No ei ehkä tule Rammstein Akuliinaan. Vaikka olis pukuhuonekin.
        Hyvää bändi, tulisin kyllä kuuntelemaan.
        Korsuorkesteri olisi kova juttu, Hartosen Pekka ei vissiin kuitenkaan enää ole mukana,
        Oi niitä vanhoja aikoja Martin Motellilla...

• Anonyymi

Samaa mieltä.
        Karsee paikka!
        Ihmiset niin omaan napaan tuijottajia ja tzompeja😝

• Anonyymi

On siellä kuuluisammatkin esiintyjät käyneet kuin te rimputtelijat ja ainakin heille on hyvät tilat järjestetty vaatteiden vaihtoon ym.

• Anonyymi

Kun vielä olisi faktaa tuo eikä vain heitto.

• Anonyymi

Niin omaan keikkabussiin, jonka kulut se lisää keikkapalkkioon.

• Anonyymi

Liinaiineksiä paikalla?

• Anonyymi

Varsinkin sinä mekkomaakari

• Anonyymi

On teillä rahaa kun on varaa valita keikkapaikat.

Eino Grön vaihtoi keikkapaikan puuceessä nakkisämpylää syöden vaatteet 60-luvulla eikä valittanut ollenkaan.

• Anonyymi

Hei nyt on vuosi 2022, haloo aika kuluu!

• Anonyymi

Hei ennen osattiin soittaa ja laulaa, Siinä vaan vedettiin setti eikä nuristu pukuhuoneessta. Haloo opetelkaa soittaan ja sitten vaatimaan. : ) Hyvä "isopoltsi" alotuksesta.

• Anonyymi

On takahuone. Esiintymislavan takana on rivi bajamajoja, jossa esiintyjät voivat vaihtaa vaatteensa.

• Anonyymi

Niissä on huono nussia bändäriä. Pikis baarissa homma toimii kun on majoitus ihan vieressä

• Anonyymi

Aikoinaan kun itse soitin ihan suositussa rock n roll bändissä koko suomi oli meillä takahuoneena. Tehtiin kolme täyspitkä cd;tä ja nyt viritellään uutta bändiä, jossa en tosin itse soita välimatkan takia kun muut soittajat ovat etelä-suomesta. Tuurauksia voin tehdä tarvittaessa.

• Anonyymi

Minä olen Akuliinan keikoillani vaihtanut verkkarit kireeseen nahka-asuun Jämsän sillan alla. Siellä saattaa saada jopa tuimat Garillo-ryypytkin, taikka peräti Vekkulalaista pontikkaa!
      Sillanalusisäntä on vartioinut samalla verkkareitani, sekä keikkamatkoilla käyttämääni fillaria!

• Anonyymi

Täytyy kyllä olla vähän kateellinen noille iskelmä laulajille rokkiukoista puhumattakaan. Kyllä on naisen saanti ollut helppoa. Ei ole tarvinnut itse edes yrittää mitään, vaikka ulkonäkö ei kaikilla ole kovin hääppöinen. Naiset käyneet aina ihan kuumana niihin. Ei siis mikään nyky ajan ilmiö.

• Anonyymi

Tokkopa nyt ööööö kuitenkaan tokko?

• Anonyymi

Tekeekö sulla päässä kipeetä?
        Noista ölinöistä päätelleen, todennäköisesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyy kyllä olla vähän kateellinen noille iskelmä laulajille rokkiukoista puhumattakaan. Kyllä on naisen saanti ollut helppoa. Ei ole tarvinnut itse edes yrittää mitään, vaikka ulkonäkö ei kaikilla ole kovin hääppöinen. Naiset käyneet aina ihan kuumana niihin. Ei siis mikään nyky ajan ilmiö.

Näin se on. Esim Pepe W. Oli vielä 70 luvulla pahasta aknesta kärsivä ujo teini. Silti siitti kuusi lasta. Eli voi vain arvailla naisten määrää.

• Anonyymi

Tää oli aitoo ja koska kaikki on jotain artisteja nykyään, ne oikeat ja hyvät oli 70 luvulla joitain kukkia kukkii kerran kymmenessä vuodessa!!!

• Anonyymi

WC on paras stage!!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe