Ainoa asfaltoitu tie Pihlajavedelle tulee Haapamäen suunnasta.
Juuri ennen Koipikangasta on pari-kolme tiemerkkiä painunut vinoon ilmeisesti viime talven aurauksista. Ruman näköistä ja kukaan ei tee mitään.
Sama vika Myllymäentien alussa.
Onko vihje siitä, että kohta on koko Keuruu nurin?
Liikennemerkit Pihlajavedellä.
6
175
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko ilmoittanut Elylle asiasta? En ole täysin varma, mutta minusta vaan jotenkin tuntuu sen olevan parempi tapa, kuin itkeä täällä Suomikaksnelosessa. Voin toki olla väärässäkin. Siitä olen kuitenkin varma, että kun osaat jo tännekin näemmä kirjoittaa. Uskon sen onnistuvan myös osoitteessa:
https://liikenne.palautevayla.fi/feedback- Anonyymi
En asioi elyn kanssa. Minun puolestani saavat liikennemerkit siellä olla miten vain tai vaikka poistaa. Harvat kulkemiseni Pihlajavedellä osaan ilman merkkejäkin.
Pyydän anteeksi että puutuin asiaan, joka ei minulle kuulu. En arvannut että näitä perkeleen kouluttajia on joka paikassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En asioi elyn kanssa. Minun puolestani saavat liikennemerkit siellä olla miten vain tai vaikka poistaa. Harvat kulkemiseni Pihlajavedellä osaan ilman merkkejäkin.
Pyydän anteeksi että puutuin asiaan, joka ei minulle kuulu. En arvannut että näitä perkeleen kouluttajia on joka paikassa.Olisit pitänyt turpasi kiinni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit pitänyt turpasi kiinni
Tietysti - sehän on pihlajavetinen perinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän anteeksi että puutuin asiaan, joka ei minulle kuulu. En arvannut että näitä perkeleen kouluttajia on joka paikassa.Voi pyhä yksinkertaisuus. Kovasti tuntui vielä äsken harmittavan..
Olet vissiin sen tasoinen kaveri, että menisit merkistä itsekkin!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi pyhä yksinkertaisuus. Kovasti tuntui vielä äsken harmittavan..
Olet vissiin sen tasoinen kaveri, että menisit merkistä itsekkin!!Vinoon painuneet liikennemerkit näkyy olevan pihlajavetisille saavutettu etu, jota ei saa poistaa. Tasapuolisuuden vuoksi pitäisi kai vielä suorassa olevat merkit kallistaa.
Hakekaa vielä suojelumääräys tuolle vinoudelle. Keuruulla suojellaan kaikki paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631423Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491215Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241179Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111100- 1261061
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315981- 42929
- 72895
- 73889