Mulla on ollut tässä kuussa poikkeuksellisen paljon oireita, joiden perusteella tein raskaustestin. Kaulaan on ilmestynyt näppyjä, navan alle on tullut haalea viiva, kynsiin tummia viivoja. Kaikki sellaisia mitä ei ole ennen ollut. Testi oli kuitenkin nega.
Pms-oireet alkoi viikkoa aiemmin (normisti max. viikko ennen menkkoja, nyt 2 vk). Ennen oletettua ovulaatiota alkoi järkyttävä turvotus, siitä huolimatta, että olen syönyt terveellisesti ja liikkunut paljon. Maha on turvoksissa aamupalasta lähtien ja turvotus pahenee syöntien yhteydessä. Ruokavalioon ei ole tullut muutoksia. Alavatsaa on särkenyt oletetusta ovulaatiosta lähtien päivittäin, nyt viikon verran. Kokoajan tuntuu, että menkat alkaa minä hetkenä hyvänsä (tuntunut jo pari pv), pitäisi kuitenkin alkaa viikon päästä. Normisti näitä tuntemuksia on muutama pv ennen alkamista. Eniten ottaa päähän se, että toivotun raskauden sijaan saa hillittömät pms-oireet, jotka kestää puoli kiertoa!
PMS vituttaa, miksi en voi olla raskaana!
Anonyymi-ap
1
207
Vastaukset
- Anonyymi
Parempaa onnea ensi kiertoon. Yritä relata ja olla ajattelematta pettymystä ettet vielä ole raskaana. Pidä itsestäs hyvää huolta. Eikö pms-oireisiin ole saatavilla apua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5446786Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3202530Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871994- 1271206
- 301138
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41118- 83956
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel97929Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60915- 41802