Kyllä, pakkoa sanoa että 50+ naiset antavat parasta ja monipuolisinta läsnäolevaa seksiä. Ei tarvitse ujostella, ei pohtia turhia pinnallisia asioita. Osuisikos kenties palstalle joku ihana rietas minua reilustu vanhempi nainen, joka salaa ehkä fantasioi salarakkaasta tai muuten vain vakituisesta kokeilunhaluisesta seksikumppanista.
Seurastasi olisi kiinnostunut varattu 42v mies pks, luotettava ja turvallinen, rietas ja estoton nautiskelja. Mikäli tunsit hyvänlaatuisen sykähdyksen, tule juttelemaan privaatisti kanssani. Löydät minut suomi 24 treffien puolelta nimimerkilläni.
Rietas vanhempi nainen salaiseksi seksikaveriksi
7
611
Vastaukset
- Anonyymi
Heissan tässä syksypimeetä aikaa vietetään,mä olen
rva 52v, Keravalta.Kyllä isot rinnat,pyöreät pullukka muodot,kyllä ihan helveti kiihottava näkönen olen
Että olen myös sala himokas rva ,tosi kovie mieste otettavaksi.Olen varmasti sopivasti tuhma Irstas söpö pullukka,haluan alistua tuhmiin irstaisii yön syntisii touhuihin,toive mitä syntisempi irstaampi on
miehen rajut otteet ,sen parempi sitä haluan ,että saan ,tulen otetuksi.
Luotettava terve rva olen alapäästä että yläpäästä.
Tätä jään odottamaan.Huomenta rva52, kuulostat oikein haluttavalle ja hyvän matkan päässä minusta. Tutustuisin mielelläni sinuun, tule suomi24 treffien puolelle ja etsi nimimerkkini tai ehdota vaihtoehtoista tapaa jutella privaatisti.
Niin, sellainen ketä on asiasta kiinnostunut ei täällä huutele vaan etsii nimimerkillä treffien puolelta ja tulee asiallisesti juttelemaan privana.
- Anonyymi
Siis sinä onneton
- Anonyymi
Olisiko Jyväskylässä halukasta 50 naista, rouvaa vailla kokeilun haluista mies seuraa?
- Anonyymi
Ei edes rahasta sulle limarotta 🤮
Ketjusta on poistettu 101 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .724184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323020Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3922105Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101206Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291024- 611012
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963