REEO ja MIIKKA ovat ÄÄLIÖITÄ

Anonyymi-ap

Molemmat ovat sanoneet muiden äänestettyjen kohdalla että TÄMÄHÄN ON VAAN PELIÄ. No kuinka senytei ollutkaan peliä Heidin kohtalla. Turhasta ääliöt LAURALLE huutavat. Eikö tämä nyt ollutkaan peliä. Ääluöt pelästyivät siitä kun heidän ryhmä pieneni ja häviö ehkä tulevaisuudessa häämöttäisi. REEO pitäisi SAADA ULOS HETI TALOSTA. Härski pelaaja .

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin tai ehkä joillakin on jotain positiivista jostain toisesta asukkaasta että sen lähtö ottaa päähän. Laura&co vaan märehtii,haukkuu muita ja kaikissa on jotain vikaa paitsi heissä. Se kun kaikki mitä itse tekee on ok,mutta kun joku toinen tekee saman se on kauheeta ja uhkailua yns

      • Anonyymi

        Kyllä toi poikien uhkailu kuuluu tänkin töllöstä ulos ei tarvi Lauran porukkaa kuunnella. Molemmat sekä Reijo ja Miikka on uhkaillut et jos ette äänestä ku he niin tiedät mistä löydät itsesi seuraavaksi. Reijo tuossa tänää sano Nabakselle et hän ei ketää käske nimeämään no miten sen ottaa joka kerta kyseinen herra käy jokaiselle sanoo ketä pitää äänestää....Siis sehän on oma asia äänestääkö niin tai ei...mut tuossa eilen nähtiin reaktio jos ei menekkä herrojen mielen mukaa äänestykset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä toi poikien uhkailu kuuluu tänkin töllöstä ulos ei tarvi Lauran porukkaa kuunnella. Molemmat sekä Reijo ja Miikka on uhkaillut et jos ette äänestä ku he niin tiedät mistä löydät itsesi seuraavaksi. Reijo tuossa tänää sano Nabakselle et hän ei ketää käske nimeämään no miten sen ottaa joka kerta kyseinen herra käy jokaiselle sanoo ketä pitää äänestää....Siis sehän on oma asia äänestääkö niin tai ei...mut tuossa eilen nähtiin reaktio jos ei menekkä herrojen mielen mukaa äänestykset.

        No ei kai toi nyt helvetti oo mitään uhkailua!!🤣🤣🤣🤣
        Näinhän se menee. Jos ei yhteispeli kelpaa sit pelataan vastakkain!
        Sama jos urheilussa toinen joukkue sanoo et jos ette puolusta tehdään maali!

        Ei kai siellä tarvi itse myöntyä toisen mielipiteeseen.

        Vitun daiju!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kai toi nyt helvetti oo mitään uhkailua!!🤣🤣🤣🤣
        Näinhän se menee. Jos ei yhteispeli kelpaa sit pelataan vastakkain!
        Sama jos urheilussa toinen joukkue sanoo et jos ette puolusta tehdään maali!

        Ei kai siellä tarvi itse myöntyä toisen mielipiteeseen.

        Vitun daiju!

        Mitäs toinen vitun daiju!

        Et tainnut osata lukea loppuun asti tuota viestiä kun innostuit vastaamaan..=D...Mut tuosta uhkailusta voidaan olla ihan vapaasti erimieltä. Se miten asian esittää toiselle ja tuskin tuolla nuo muut juttelee keskenään Reeon ja Miikkan uhkailusta jos ei niin sitä asiaa koe.

        Ja tuo poikien käytös kun Heidi valehäädettiin ei ollu asiallista minkä Miikka tajusi itsekkin kun pyysi anteeksi ja väitti ettei asia toistu. Reeo ei anteeksi edes pyydellyt tai en kuullu ainakaan. Herrat on hiukka ylimielisiä käytöksellään siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs toinen vitun daiju!

        Et tainnut osata lukea loppuun asti tuota viestiä kun innostuit vastaamaan..=D...Mut tuosta uhkailusta voidaan olla ihan vapaasti erimieltä. Se miten asian esittää toiselle ja tuskin tuolla nuo muut juttelee keskenään Reeon ja Miikkan uhkailusta jos ei niin sitä asiaa koe.

        Ja tuo poikien käytös kun Heidi valehäädettiin ei ollu asiallista minkä Miikka tajusi itsekkin kun pyysi anteeksi ja väitti ettei asia toistu. Reeo ei anteeksi edes pyydellyt tai en kuullu ainakaan. Herrat on hiukka ylimielisiä käytöksellään siellä.

        Siis sä oot niin daiju ettet edes tajuu olevas🤣

        Mitä helvetin uhkailua???
        Kukaan oo mitään uhkaillut.
        Uhkaamisella tarkoitetaan mielikuvan herättämistä pahasta, jonka uhkaaja itse tai jonkun toisen välityksellä aikoo toteuttaa ja pystyy myöskin toteuttamaan. Uhkaus on kyseessä esimerkiksi silloin, kun joku uhataan pahoinpidellä.

        Tosin valheellinen syytös on tullut useasti


    • Anonyymi

      Tämäkin Heidin häätökeissi ja ämämölö asiasta on vaan Reeon pelaamista, tietää, miten kameroitten edessä pitää toimia, että saa sympatiaa..

      • Anonyymi

        Voi toista 😥
        Kukaan ei ikinä ole sinua kohtaan tuntenut näin vilpitöntä ystävyyttä ja iloinnut paluustasi minnekään 😥

        Niin ja kyllä, tämäkin on Reeon syy🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Ton valehäädön jälkeen olisi ollut kohtuullista et kaikki muut paitsi päällikkö Milena ja Heidi olisivat häädössä. Pientä herranpelkoa myös ton ns *äijäköörin kinttuihin*. Olisi ollut reilua kaikkia kohtaan tuo.

      • Anonyymi

        Näin on. Äijät haukkuvat toisia kilpailijoita vapaamatkustajiksi, vaikka itse ovat sellaisia..


    • Anonyymi

      Miten voitte haukkua Lauraa ja Merveä kieroilijoiksi? Eikö juuri nähty varsinainen törkeys ja kierouden huippu, kun huijasivat Lauraa "kaikki on ok" -puheillaan. Ja takanapäin kiroilivat häijysti. Oliko pakko edes pelin kannalta? Onneksi Laura on fiksu nainen ja ymmärtänee kierouden määrän. Toivottavasti. Tsempit Lauralle ja kuraa Reijolle ja Miikalle. Häätöön.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8326
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe