Power kunnostautunut taas takuuasioiden sekoilussa!
Vätäkää moista PASKAKAUPPAA.
POWERIN takuu!
25
1859
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti haastavat sinut oikeuteen mustamaalaamisesta ja aiheettomasta panettelusta.
- Anonyymi
Factat on factoja.
- Anonyymi
Mitä sössötät, takuun kuuluisi toimia ja jos se ei toimi. on kapuppa ihan paska!
- Anonyymi
Saimaan apinahan ei ole varaa ostaa mistään!
- Anonyymi
Mene hoitoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Factat on factoja.
Powerista en sitten osta enään mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Factat on factoja.
Factat on factoja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ser-kone kontissa olekkaan takuuta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Factat on factoja.
Facta juttu siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ser-koneiden herra.
- Anonyymi
Yksi näistä valehtelijoista pitäisi saattaa vastuuseen, ja sen kun sitten täällä uutisoisi jonkin aikaa, ei muuta tarvittaisi näitten aiheettomien panettelujen lopettamiseksi, muutoin nämä kuvittelevat että on täysin laillista vihjailla, panetella ja mustamaalata ilman mitään näyttöä ketä tahansa ammatinharjoittajaa.
- Anonyymi
kyllä asiakkaalla saa olla oma näkemys asioista. kannattaisikohan kaupan hoitaa takuuasiat asianmukaisesti tyyliin asiakas on aina oikeassa vaikka se pienen tappion tuottaisikin. haistattelemalla asiakkaille myynti vähenee kunnes loppuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä asiakkaalla saa olla oma näkemys asioista. kannattaisikohan kaupan hoitaa takuuasiat asianmukaisesti tyyliin asiakas on aina oikeassa vaikka se pienen tappion tuottaisikin. haistattelemalla asiakkaille myynti vähenee kunnes loppuu
Niin kannattaisi! Se on toiminnan perus asioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei ole toteen näyttänyt etteikö takuuasiat olisi asianmukaisesti hoidettu, on vain valehtelijoiden tavoitehakuista mustamaalaamista.
Asiakkailla saa, ja pitääkin olla näkemys asioista, mutta niiden pitää perustua tosiasioihin. - Anonyymi
Avaus on totista totta!
- Anonyymi
En ole paras sanomaan tätä sillä itse onen myös ottanut puhelimeen kalliin ja turhan takuun ajalle jolla se on ollut maksettavana!
Oma kotivakuutusyhtiö sanoi suoraan etä erillinen laitevakuutus on turha ja vahingot menee suoraan kotivakuutuksen alle!
Mutta kuitenkin on pari asiaa! Korvaukset on pieniä tai niitä ei anneta. Omavastuut on kovia. Jos ostaa luotolla kannattaa muistaa ettei tee sopimusta jota ei saa maksettua nopeutetusti isommissa erissä tai kerralla loppuun. Esim. Dna ja Elisa osamaksujen suorittaminen nopeammin kuin on sovittu ei onnistu! Edellä mainitun voi tulkita ettei omaan maksukykyyn nähden liian kallista ei kannata ostaa eikä omaa maksukykyä tai uskos itseen kannata arvioida liian hyväksi tai väärin!- Anonyymi
Powerista en osta enään mitään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat takuuvarmasti mielissään kun eivät tarvitse olla missään tekemisissä sinun ja kaltaistesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyseinen ketju ei varmasti kärsi, että kaltaisesi äkäpussi asiakas, ei heiltä mitään osta. Ovat enemmänkin tyytyväisiä, kun yksi kitisevä dorka vähempänä.
- Anonyymi
Powerin takuu ei toimi
- Anonyymi
Olet varmaankin tyhmä, uhmaikäinen kakara; "minä haukun ja mollaan ketä haluan, ettekä mahda sille mitään"
- Anonyymi
Täysi paskafrma jossa takuu ei todellakaan toimi.
- Anonyymi
Olet kova jätkä, kun seinään heitää niin kolahtaa, buahahaa ..
- Anonyymi
En osta sieltä enää mitään!
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi017606897nn
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760