Yksinäinen

Anonyymi-ap

Mistä ihmiset löytävät ystäviä? Aikuiset ihmiset siis. Olen viisikymppinen, ihan fiksu mies. Minulla on hyvä työ ja järjestötoimintaa. En minä niistä ystäviä kuitenkaan halua saada.

19

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      netissä on ainakin yksin sivusto ystävien etsimiseen mutta täällä ei saa mainostaa.

    • Anonyymi

      Haluat ystäviä, mutta et kuitenkaan halua ystäviä työn tai järjestötoiminnan parista. Etpä sittenkään taida olla kovin fiksu!

      Mitä sinä ystävältä odotat? Mitä sinulla on annettavaa? Miksi ei työn tai järjestötoiminnan parista?
      Ystävän löydät sieltä, missä itse liikut!

    • Anonyymi

      Ehdota jollekin että tulee vaikka leffoja katsomaan. Sano että kiinnostaa tutustua uusiin ihmisiin. Siinä samalla saattaa tietysti tehdä ruokaakin mieli ja tulee käytyä vaikka pitsalla. Se voi tulla tavaksikin. Voi olla että aluksi joutuu vähän työtäkin tekemään ja yhteydenotto voi olla yksipuolista, mutta kannattaa olla sinnikäs! Jokaisella tulee joskus aika ettei ole mitään tekemistä. Mutta ei hyödytä tuomita toista jos ei kiinnostakaan. Se on tähtien sanelema juttu ketä kiinnostaa ja ketä ei. Pitää vaan tuoda itseään esille ja kiinnostuksiaan sinnikkäästi.

    • Anonyymi

      Miksi ei kelpaa ystäviksi samassa työpaikassa olevat tai järjestötoiminnasta tutut?

      • Anonyymi

        Usein on niin että työkaverit pidetään vaan justiin työkavereina
        Hyvä olla olemassa ystävä jolla ei välttämätä ole sama työpaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein on niin että työkaverit pidetään vaan justiin työkavereina
        Hyvä olla olemassa ystävä jolla ei välttämätä ole sama työpaikka

        Minä ystävystyin työhommissa, aivan yllättäin. Ei tullut mieleenkään että sama työpaikka olisi esteenä.


      • Anonyymi

        Syitä on monia joten nekin ovat yksilöllisiä , eikä välttämättä millään pahalla sanottu


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Discoon 50 ja yli tarkoitettu.

    • Anonyymi

      Kirjastossa on moni löytänyt itselleen ystäviä kun alkavat keskustelemaan lukemisistaan
      Moni meistä tuntee tämän asian omalla kohdallaan , ja mitä vanhemmaksi tulee sitä vaikeampi on löytää ystäviä,
      Kyllä sitä usein iltaisin ajattelee että kun olis paras ystävä jossain .
      Omalla kohdalla menetin kaksi parasta ystävääni sairauteen joka oli kuolettava joten kaipaus on kova heistäkin

    • Anonyymi

      Kysäise joskus jotain ihmistä johonkin joka on siellä töissä. Se vaatii vähän aloitteellisuutta.

    • Anonyymi

      Jännästi eronneen ja lapset aikuistuneen 50 sen piirit katoaa nykyään, jollei roiku deittisaiteilla, itsekin 55, lapset muuttaneet omille, eronnut ja yksin, arkipäivät töissä, vapaat yksin.

      • Anonyymi

        Näin se menee ja sitten kun jäät työelämästäkin pois jää ne työkaveritkin elämästäsi ja jos et ole sellainen joka tuot itseäsi esille et niitä kavereita saa edes eläkeläisten kerhoista, varsinkaan naisena.
        Niissä piiri pieni pyörii ja uusiin ei haluta tutustua. Nimim kokemusta on, itse jo 67 ja vähäisistä menokavereista viimeinenkin muutti muualle.


    • Anonyymi

      Sepä se et halua saada järjestötoiminan kautta ystäviä! Olet siis valikoiva? Katso aluesi iltatoiminta paikat,kerhot ymm.Lisäksi voit mennä Punasenristi,Kirkon ystävä kursille.Ilmasta.Itse ryhtyä ystäväksi yksinäiselle.Sinä ei toista pakko tavata joka hetki ,vaan sovitte miten.Koska olet työ on sinulla vikonloput vapaat.Joloin voit tavata yksinäistä toista ihmistä.Mikä estä sen?Voit myös mennä sosialiviraston kurseille,Miehiä kavatan ystäviksi lapsille.Mikä estää?Tai sairalassa oleviin kurseihin.Yksinäiselle potilaale ystäväkis sairallan.Eikö kinosta? Silloin ei parane valitaa yksinäisydestä.Helsinki 11.11.22.

    • Anonyymi

      ei löydy minullekaan samanhenkistä ja samat arvot omaavaa 60v ystävää.

    • Anonyymi

      Jos sinulla on jokin sairaus.mennä sellaiseen ryhmään niissä pitää kirjautua.

    • Anonyymi

      Ystävyydessä on se puoli jos ei ole rehellinen oikea niin ystävyys katkeaa tarkoitan muissa asioissa en ystävää kohtaan.

    • Anonyymi

      Teen tutkimusta yksinäisyydestä ja yksinäisille ihmisille kohdistetuista palveluista.
      Olen vuosien saatossa
      Tavannut työni puolesta paljon erilaisia ihmisiä.
      Teen kaikenlaisia huolto ja kunnossapitotöitä uudellamaalla ja usein keikat vie minut ihmisten asuntoihin.
      Pyrin aina olemaan ystävällinen ja asiallinen kaikille, myös niille ns hankalille asiakkaille.
      Kun asiakkaan luottamus on saatu, he yleensä tarjoavat kahvia tai muita virvokkeita ja alkavat jutustelemaan niitä näitä.
      Nyt viimeisen vuoden aikana olen kiinnittänyt huomiota siihen miten moni on selvästikin yksinäisiä tai ainakintuntevat olonsa yksinäisiksi.
      He ovat selvästi mielissään kun saavat seuraa ja juttu kaverin.
      Keskustelen mielelläni kaikenlaisten ihmisten kanssa eikä se tunnu minusta kiusalliselta.
      Joskus käynnistä jää kurja tunne kun työn suorittamisen jälkeen pakkaan työkaluja ja teen lähtöä niin asiakas vaan jatkaa juttua eikä varsinaisen työn lopputulokseen välttämättä edes kiinnitetä huomiota.

      Olenkin alkanut pohtimaan olisiko sellaiselle palvelulle tilausta/tarvetta jossa tarjoaisin yksinäisille toisen ihmisen seuraa.
      Saisit kaverin harrastuksiin tai vaikka ulos kävelylle.
      Mikäli sinulla on jotain huolia/murheita ja tarvitset kuuntelevaa olkapäätä tai sitten vain juttuseuraa ja kortinpeluu kaveria niin sekin onnistuu.
      Kaikenlaiset kotityöt ja kodin pikku remppa hommatkin hoituu siinä jutustelun ohessa.

      Olisin kiitollinen jos laittaisitte kommentteja ja kehitys ideoita minulle sähköpostiini [email protected]

      Kiittäen
      Raimo Saari

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe