Haluaisin niin kovasti tulla raskaaksi ja saada lapsen, mutta ei ole poikaystävää tai ketään, joka voisi toteuttaa tämän toiveen :(
Haluan raskaaksi
13
1070
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole uskottavaa.
- Anonyymi
Ota keinohedelmöitys.
- Anonyymi
Mie voisin panna sut raskaaksi jos ei tarvitse osallistua kasvatukseen ja elatukseen. Olisi myös minun etu saada perillinen kun ei ole ketään kelle haluaisin testamentata omaisuuteni.
- Anonyymi
Liian pieni kikkeli.
- Anonyymi
Kyllä voisin sinua auttaa...
- Anonyymi
Ihan varmasti et halua lasta riesaksesi.
- Anonyymi
Kerro vähän itsestäsi
- Anonyymi
voin nussia sinulle lapsen ja vastata seurauksista, olen varakas 60v vanha ukko.
ruokkoja saisit n 500e kuussa - Anonyymi
Ei sen luulis naiselle kovin haastavaa olevan yhdenillan panostakin kun voi tulla raskaaksi ja mikään ei velvoita ilmoittamaan isälle toki sosiaalihuollolle pitää siinä kohti sanoa ettei tiedä isää siinä kohti saa epäsuorasti jo huoran maineen kun hyvin luultavasti pienellä paikkakunnalla kaikki vähintäänkin jollain tapaa tietävät toinen toisensa ja si jos kyseessä on nainen jolla on veli niin ne puheet sitte siihen päälle vielä että se on varmaan veli pannu siskonsa paksuksi kun ei lapsella ole edes isästä tietoa niissä kun on si paljon niitä asioita joita pieni ihmismieli osaa eikä ymmärrä yhdistää kuinka voi jo pilata lapsensa maineen jopa monesti ennen tämän syntymää
- Anonyymi
Siis kyllähän tuo onnistuu kun oikeaan aikaan annat paljaalla!
Jossain toisessa keskustelussa olikin juttua paljaalla antamisesta ja se on yksi tähän liittyvä asia!
Mutta muista vaan että itse olet vastuussa seurauksista yksin. - Anonyymi
Minkä ikäinen olet? Mistä? Millainen nainen olet?
Ja yhteystietosi on missä
- Anonyymi
Sen mielikuvituksessa.
Ketjusta on poistettu 56 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat279686- 107614
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511