Miten asutte Pattayalla, Hua Hinissä tai Chiang Maissa.

Anonyymi-ap

Otsikossa kysymys, laittakaahan myös videoita ja kuvia.

Kiitos.

14

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Asumme vuokralla, olen jo laittanut videon jääkaappinyrkkeilystä.

      SS

    • Anonyymi

      Minä asun Sipoossa ja Vantaalla, olen laittanut kuvan sateenkaaresta.

      TeeteeLaiffi

      • Anonyymi

        Täällä pitää olla todisteet. Passi ei kelpaa todisteeksi, ei kuitit eikä lentoliput.
        Arvaa kenen taloon asenneltiin juuri portaat rouvan pitäessä vahtia...?
        https://ibb.co/dJQT6hh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pitää olla todisteet. Passi ei kelpaa todisteeksi, ei kuitit eikä lentoliput.
        Arvaa kenen taloon asenneltiin juuri portaat rouvan pitäessä vahtia...?
        https://ibb.co/dJQT6hh

        Toivottavasti ehdit kurkata.


    • Anonyymi

      Minä sen sijaan asun landella pönde kun olen ja olette jo nauttinut kirsikkavalokuvastani.

      2010

    • Anonyymi

      Minun korelaiset kakarani asuu puumajassa ja olen jo valokuvan ruuvikuitista julkaissut.

      2010

      • Anonyymi

        Olen myös kateellinen kaikille koska olen mieleltäni sairas laitosasukki suomessa.

        S


    • Anonyymi

      Kävin eilen mökillä Etelä-Savossa ja savusaunan jälkeen katselin YLE areenalta paikallisia uutisia.

      Uutisissa kerrottiin köyhistä ja vaikeista olosuhteista Thaimaasta Jyväskylään muuttaneesta perheestä. Marjanpoiminta oli auttanut ostamaan omakotitalon 13 vuoden jälkeen.

      Perheen tytär kirjoitti vuosi sitten ylioppilaaksi ja opiskelee nyt insinööriksi. Puhui esimerkillisen kauniisti ja kunnioittavasti vanhemmistaan.

      Sanon nyt vaan, että todisteet löytyy YLE areenalta.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tyttö ei ole thaimaasta, vaan naapurimaasta... Myanmarista.

        "Tuo tyttö".

        Katsoitko läskisilmä Pasanen tuon uutisen yksin, vai häiritsikö kuvayhteyksiäsi ja, ottiko vallan korviesi välissä asuva senssu?

        Tuo perhe, muutti Suomeen Thaimaasta.


    • Kerran asuin Pattayalla mahtavassa gondossa katto huoneistossa, orvot palvelijat hääri siinä ympärillä ylä osattomissa ja minua hymyilytti kipparin lakki päässä jalo juomaa kuksassa sikaria pössytellen. Oli niin iso telkkakin siinä että piti ajaa skuutilla koko ajan edestakaisin että sai tekstitykset luettua kokonaan. Hovimestari laittoi sen aina pauselle siksi aikaa.

      Yhtäkkiä hovi mestari sanoi möö ja mu... samaan aikaan hanuriini sattui aivan hirveästi. Avasin silmät ja huomasin sammuneeni peruna varkaissa Paraisilla munasillaan savipeltoon perskannikka pystyssä ja keski kokoinen uros hirvi käytti minua hyväkseen.... en uskaltanut liikkua ennenkuin se sai toimituksen valmiiksi....
      Lienee täysin selvää että meinasin tulla hulluksi ja piereskelin hirven spermaa toista viikkoa....

      • Anonyymi

        Lakki, päästä. Kun sensei seikkailee, Indiana Jones on pelkkä oppipoika sen rinnalla.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe