Miten asutte Pattayalla, Hua Hinissä tai Chiang Maissa.

Anonyymi-ap

Otsikossa kysymys, laittakaahan myös videoita ja kuvia.

Kiitos.

14

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Asumme vuokralla, olen jo laittanut videon jääkaappinyrkkeilystä.

SS

• Anonyymi

Minä asun Sipoossa ja Vantaalla, olen laittanut kuvan sateenkaaresta.

TeeteeLaiffi

• Anonyymi

Täällä pitää olla todisteet. Passi ei kelpaa todisteeksi, ei kuitit eikä lentoliput.
        Arvaa kenen taloon asenneltiin juuri portaat rouvan pitäessä vahtia...?
        https://ibb.co/dJQT6hh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pitää olla todisteet. Passi ei kelpaa todisteeksi, ei kuitit eikä lentoliput.
        Arvaa kenen taloon asenneltiin juuri portaat rouvan pitäessä vahtia...?
        https://ibb.co/dJQT6hh

Toivottavasti ehdit kurkata.

• Anonyymi

Minä sen sijaan asun landella pönde kun olen ja olette jo nauttinut kirsikkavalokuvastani.

2010

• Anonyymi

Minun korelaiset kakarani asuu puumajassa ja olen jo valokuvan ruuvikuitista julkaissut.

2010

• Anonyymi

Olen myös kateellinen kaikille koska olen mieleltäni sairas laitosasukki suomessa.

S

• Anonyymi

Kävin eilen mökillä Etelä-Savossa ja savusaunan jälkeen katselin YLE areenalta paikallisia uutisia.

Uutisissa kerrottiin köyhistä ja vaikeista olosuhteista Thaimaasta Jyväskylään muuttaneesta perheestä. Marjanpoiminta oli auttanut ostamaan omakotitalon 13 vuoden jälkeen.

Perheen tytär kirjoitti vuosi sitten ylioppilaaksi ja opiskelee nyt insinööriksi. Puhui esimerkillisen kauniisti ja kunnioittavasti vanhemmistaan.

Sanon nyt vaan, että todisteet löytyy YLE areenalta.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo tyttö ei ole thaimaasta, vaan naapurimaasta... Myanmarista.

"Tuo tyttö".

Katsoitko läskisilmä Pasanen tuon uutisen yksin, vai häiritsikö kuvayhteyksiäsi ja, ottiko vallan korviesi välissä asuva senssu?

Tuo perhe, muutti Suomeen Thaimaasta.

• Kerran asuin Pattayalla mahtavassa gondossa katto huoneistossa, orvot palvelijat hääri siinä ympärillä ylä osattomissa ja minua hymyilytti kipparin lakki päässä jalo juomaa kuksassa sikaria pössytellen. Oli niin iso telkkakin siinä että piti ajaa skuutilla koko ajan edestakaisin että sai tekstitykset luettua kokonaan. Hovimestari laittoi sen aina pauselle siksi aikaa.

Yhtäkkiä hovi mestari sanoi möö ja mu... samaan aikaan hanuriini sattui aivan hirveästi. Avasin silmät ja huomasin sammuneeni peruna varkaissa Paraisilla munasillaan savipeltoon perskannikka pystyssä ja keski kokoinen uros hirvi käytti minua hyväkseen.... en uskaltanut liikkua ennenkuin se sai toimituksen valmiiksi....
      Lienee täysin selvää että meinasin tulla hulluksi ja piereskelin hirven spermaa toista viikkoa....

• Anonyymi

Lakki, päästä. Kun sensei seikkailee, Indiana Jones on pelkkä oppipoika sen rinnalla.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      293
      6567
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2039
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1257
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1163
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1136
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1025
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1021
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe