Viimeisestä tulee ensimmäinen.

Anonyymi-ap

Viimeinen ehtoollinen.
Sinä katat minulle pöydän vihollisteni silmien eteen.

Jos minua on vainottu, vainotaan teitäkin.
Jos minun sanaani on kuultu, kuullaan teidän sanaanne.
Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, he eivät olisi syyllisiä,
mutta nyt heidän on mahdotonta puolustella syntiään.
Ellen olisi tehnyt heidän keskuudessaan tekoja, joita kukaan toinen ei ole tehnyt, he eivät olisi syyllisiä.
Mutta nyt he ovat nähneet minun tekoni ja vihaavat sekä minua että Isääni.
Näin täytyi käydä, jotta toteutuisi heidän kirjoitustensa sana:
He ovat syyttä vihanneet minua.

33

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jumala on Sana, Jumala on Rakkaus.
      Mikään, mikä tulee sisälle, ei ole epäpuhdasta, se mikä tulee ulos, on epäpuhdasta. On kyse millainen suodatin valitset olla.

• Anonyymi

Palasin muitivihkooni, ajalle noi 1,8 vuotta sitten. Sielä luki minun kirjoitettuja sanoja, tulevaisuudestani. Uskokaa sanan voimaan, kirjoitin uusiks, tällä kertaa se on pysyvä.

• Anonyymi

Pitäisikö sun jatkaa sinne vihkoon kirjottamista? varmaan, luulevat pian että olen joku hullu.

• Anonyymi

Minun läsnäolo, suojelee heitä. Ainoa mitä minun on tehtävä, jättää heidät. Vain silloin he saavat sen mitä ansaitsevat.

• Anonyymi

Valinnan he tekevät itse. Jäävätkö siihen missä ovat, menossa ei mihinkään. Vai lähtevätkö kohti tuntematonta.

• Anonyymi

Otin osuuteni toisten synneistä. Nyt syntisten on otettava vastuu omista teoistaan.

• Anonyymi

Olen yksi puhtaimmista suodattamista.

• Anonyymi

Kysymykset mitä esittävät, ei johda mihinkään, niiden sana on tyhjyys. Toistuvasti. Vastaukset mitä tulevat, ovat sana tyhjyydestä.

• Anonyymi

Toistavat ymmärtämättä. Miksi toistoa jos ei halua oppia.

• Anonyymi

Kun minun yksityisyys on varastettu, teidänkin yksityisyys varastetaan.

• Anonyymi

Kun minut on laitettu selviämään yksin, teidätkin laitetaan.

• Anonyymi

Kun minusta on valehdeltu, teistäkin valahdellaan.

• Anonyymi

Kun minut on tehty syylliseksi, teidätkin tehdään.

• Anonyymi

FRIDA!!!

• Anonyymi

Merkitsinkö sinulle jotain? et, mutta minulle merkitset.

• Anonyymi

En pysty tähän, kohta tulee aineellista vahinkoa mitä tulen katumaan.

• Anonyymi

Vitun kusipäät, laittoivat mut niiden leikkeihin mukaan kysymättä ja syyttivät mua siitä. Alkoivat epäileen minua ja minun tarkoituksia. epäili minun tunteita, leikkissä minkä itse aloitti.

• Anonyymi

Ne keskustelee toisilleen ja syyttävät minua omista teoistaan. Minulle ei annettu mahdollisuutta. Vaikka mitä väliä, en puolustele tekoja mitä en ole tehnyt.

• Anonyymi

Olisi taas iso lauma kenellä olis anteeksi pyydettävää mutta ei ne pyydä. Kokemuksesta tiedän. Täytyy muuttaa sinne k markettiin jos sielä en joutuisi näiden kohteeksi. ja niiden täytyy muistaa että jos ei puhu, se johtuu siitä että ei luota ihmimsiin, eikä siksi että se on epäluotettava.

• Anonyymi

Miettisivät lapsiaan. haluaako että niiden lapsia kohdellaan tälläin.

• Anonyymi

Eikä niiden tarvi yhtään ihmetellä mun diagnooseja. Vuosien kiusaaaminen ja syrjintä ei tee tervettä mieltä. Mutta onneks olen syntynyt voittajaks.

• Anonyymi

Tiiliskivellä on taas tekemistä. Tällä kertaa pelkän sniperin sijaan, käytän kaikki aseet. Mutta parempi niille elossa kituen kun helppo osuma.

• Anonyymi

Saavat pitää mun nimen ja menneisyyden minkä varasti. Mutta mun perheen ne jättää rauhaan.

• Anonyymi

Ne leikki täällä minun nimellä menneisyydellä perheellä jo ennen kun minä tulin tänne.

• Anonyymi

Mutta saavat nimeni ja varastaman menneisyyden. Nimeni tulen muuttamaan ja menneisyyteni aion unohtaa. Niiden olisi kannattanut miettiä mitä varastaa. Sielä minun menneisyydessä ei ole hauskaa.

• Anonyymi

Lahjani teille.

• Anonyymi

Kunnon paskasakkia. Vahingonilosia ja kateellisia toisilleen. Ei käy kateeks niiden tunteetonta elämä. Yönsä saa nukkua huonosti. ja valveilla voivat miettiä ketä seuraavaks voisi puukottaa selkään.

• Anonyymi

Vitun kusipäät. ootte oksettavia paskoja. Menkää niihin teidän prinsessalinnoihinne teidän täydellisen perheenne kanssa ketkä ei ole teidän kohteeksi joutuneet ja lopettakaa muiden kiusaaminen. Opetelkaa vaikka olemaan vähemmän kusipäitä toisille. Luulisi teillä olevan kaikki niin hyvin etttei teidän tarvisi olla tollasia paskoja.

• Anonyymi

Kaikki ketkä tässä on ollut mukana, yksikään ei ole pyytänyt anteeks. Kukaan ei ole edes katunut. Joten jokainen, Haistakaa vittu. Ihan jokainen. Toivottavasti löydätte toisistanne sen rakkauden.

• Anonyymi

Mulla on se mukava rooli että en tehnyt mitään. Kun taas teillä on se rooli että enää ei ole edes mahdollisuutta pyytää anteeksi.

• Anonyymi

Voitte muistella minua, se kova tekeen töistä kenet me raiskasimme anonyymi palstalla.

• Anonyymi

Ootte nolannut mut. Porukalla. En halua nähdä teistä ikinä ketään. Enkä kuulla. Ja se on onneks tehty mulle helpoks.

• Anonyymi

Tulikohan niille kuinka hyvä olo kun saivat kiusata pienempää. Mennään nukkuun. Jätä ne paskat sinne minne kuuluu. Kyllä nekin joutuu maksaan mitä teki.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      325
      7788
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2186
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      177
      1876
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1432
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1297
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1271
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      170
      1241
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1220
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1091
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1039
    Aihe