Voisiko joku suositella Helsingin alueelta hyvää ja luotettavaa remonttimiestä? Tuttavillani on ollut kaikenlaisia ongelmia remonteissaan, joten olisi kiva kuulla myös onnistuneista remonteista.
Remonttiin sisältyisivät seuraavat työt:
Yhden (ei kantavan) kanankakkaseinän purkaminen.
Kevyen väliseinän rakentaminen.
Lattian korjaaminen puretun seinän kohdalta.
Liukuovikomeroiden asennus.
Yhden huoneen seinien ylitasoitus ja mahdollisesti lasikuitutapetointi sekä maalaus.
Kannattaako palkata firma vai yksityinen remonttimies? Pitäisikö ottaa jokin vakuutus? Olen kiitollinen kaikista vinkeistä.
Taitava ja luotettava remontin tekijä haussa
Maria
1
436
Vastaukset
- Pasi
Moi.
Firma on varmastikkin kalliimpi vaihtoehto
mutta niillä yleensä on vakuutukset
kunnossa ja työlle saa yleensä paremmat
takuut..
Taitavat ja luotettavat ovat yleensä melko
hyvin työllistettyjä ja hieman arvokkaampia,
Ja ikävä kyllä olen itse törmännyt siihen
ongelmaan etten ole löytänyt taitavia ja
ahkeria työntekiöitä ja huonot tulee kalliiksi.
Ps. meidän remontit onnistuvat aina koska
parasta mainostahan on tyytyväinen
asiakas =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613175Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741234- 661173
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180978Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 60819
- 47809
- 45732
- 40721
- 39688