Minnes nyt?

Anonyymi-ap

Ei oo enää meillä juottolaa. Missä sitä nyt työtön aikansa kuluttaa ja päivä rahansa kantaa. Kylmä on torinlaidallakin pussikaljaa imeä.

269

11171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ka siinäpä sitä nyt ihmetellään. Aletaan tekemään kiljua ja keitellä pontikkaa nin jos jotanhi keksittäs!

      • Anonyymi

        "Aletaan tekemään..." Eikös kiljua ja pontikkaa ole tehty aina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aletaan tekemään..." Eikös kiljua ja pontikkaa ole tehty aina?

        Ei se pontikka taida enää osautua. Jotain kiljun röppöä varmaan vielä.


      • Anonyymi

        Sahtia.


    • Anonyymi

      Hyvä hyvä raitistuu ja viisastuu kansa

      • Anonyymi

        Hyvä vitsi


    • Anonyymi

      Pysykää kotona juopot

      • Anonyymi

        Tarjoilijat menettää työpaikan


      • Anonyymi

        Huomenna torille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna torille

        Mitäs siellä tapahtuu?


    • Anonyymi

      On tämä kyllä käsittämätöntä. Miksi lopettaa kylän ainoa kapakka? Ihmiset syrjäytyy entisestään. Kunnan päättäjien pitäisi herätä!

      • Anonyymi

        Niinpä! Nyt valtuutetut ja kunnajohtaja tehkööt päätöksen että perustavat kunnantalolle juottolan missä rahvas saa kaljansa!


      • Anonyymi

        Olisitte ajoissa käyneet siellä ryyppäämässä. Nyt turha enää räpistellä.


      • Anonyymi

        Pitää varmaan opiskella sitten se viinapassi ja etsiä tarjoilu koulutettu luvan omistaja ja anoa baari oikeudet A luokkaa ja etsiä tilat joko sama paikka tai muualta alkaa etsiä tikkua ja anoa lupia. Toisaalta ne maksaa että ehkä halvempaa on se kilju ja sahti itse tehtyä tai omaa viiniä. Osaa joku olutta valmistaa siinä kuin simaa. Ei ole likööri vaikeaa. Autokorjaamo ja baari. No niin. Miten mahtaa olla sen porohirviaidan kanssa että edes elukat pysyy omalla puolella vaikka omaa puolta se on koko toisellakin puolella mitä varastivat. Jos joku osaa puusta tehdä luotisuojaa ja dronesuojaa sitä tarvittaisiin Suomessa tulevien päivien suojaksi ryteikössä jopa ihan lähi metsissä ettei sitten valiteta kun niitä ei ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisitte ajoissa käyneet siellä ryyppäämässä. Nyt turha enää räpistellä.

        Parasta ostaa mummon mökki kunnostaa muuri ja hella.


    • Anonyymi

      Menkää hoitoon

      • Anonyymi

        Vai vielä hoitoon! Eihän tässä nyt joua kun pitää pohtia miten tästä selvitään! Kansallinen katastrofi. Ensin oli korona, sitten talvisota ja kieltolaki! Voe tokkiisa tätä elon kurjuutta!! Voi voi meitä kurjia, missä nyt karaooket laulamma ja pullistelemma!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai vielä hoitoon! Eihän tässä nyt joua kun pitää pohtia miten tästä selvitään! Kansallinen katastrofi. Ensin oli korona, sitten talvisota ja kieltolaki! Voe tokkiisa tätä elon kurjuutta!! Voi voi meitä kurjia, missä nyt karaooket laulamma ja pullistelemma!?

        Paskahuussissa karaoke kaikuu äänekkäästi, samalla kun vääntää karstat pönttöön, ei mene tekevän aika hukkaan.


    • Anonyymi

      Alkaa Kepun diktatuuri, itsevaltius, autoritaarinen järjestelmä, yksinvaltius, despotia, shogunaatti, stalinismi, totalitarismi, tyrannia, autoritarismi jne toimivan. Äänestäkää vaan Hoskosen hallintoa niin loputkin yrittäjät ja yritykset häipyvät.

    • Anonyymi

      Tuppukylässä nyt ei mikään kannata

      • Anonyymi

        Varmaan ainoa kunta missä ei edes viinaa myymällä saa pisnestä pyörimään.


      • Anonyymi

        Elättää jos tilaa tanssia karaoke ja kohtuu hinnat ja hiukan humppaa joskus nakit ja muusi ei kukaan ranskalaisia yhtenään syö.


    • Anonyymi

      Laulu ei yrittäjää elätä. Riippuu myös yrittäjästä miten homma hoituu.
      Kultakaivos ravintolan pitäminen ei ole missään ja ei ainakaanm tällaisessa talveksi hiljenevässä kylässä. Jo viranomaisbrokratian hoitaminen lakien mukaan vaatii henkilökuntaa mikäli anniskeluoikeudet ravintolalla on. On meitä niitäkin joita ei pätkääkään haittaa vaikka viina maailmasta täysin loppuisi. Mikään ei ole niin typerä näky kuin känninen ihminen joka vielä kuvittelee olevansa hauska tai sitten viinaagressio iskee (tekosyy väkivallalle) ja sivullisetkin on vaarassa.

      • Anonyymi

        Eikö se Hoskonen auta? Pyytäkää siltä.


    • Anonyymi

      Anniskeluluvat vaativat tietyt lainalaisuudet. Jos näistä livetään, esimerkiksi ulkomaista verovapaata alkoholia myyden ja alaikäisille alkoholia tarjoillen ei taru ole pitkä.

      Jaskan aikaan kaikki oli tip top ja ruoka hyvää.

      • Anonyymi

        Kyllä sieltä Jaskan aikaan sai tasarahalla ostaa juomia mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sieltä Jaskan aikaan sai tasarahalla ostaa juomia mukaan.

        Voi ei, baari myy juomista, eihän uskos?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi ei, baari myy juomista, eihän uskos?

        Takaovesta viron mietoja laatikossa ja etuovesta kossupulloa povariin ettei kidukset kuiva kotia mennessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sieltä Jaskan aikaan sai tasarahalla ostaa juomia mukaan.

        Mitäs takahuoneessa touhuttiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sieltä Jaskan aikaan sai tasarahalla ostaa juomia mukaan.

        Nykyään saa lain mukaan tuoda pöytään litran jos seurue ja myydä mukaan tietty määrä ja pitää olla se valvova tarjoilija myymälän hoitaja vastaava. Ne kirjataan ylös mitä tuotu myyntiin mitä myyty ja mitä jäänyt yli. Umpikännissä olevalle ei myydä mutta kaverit voi hakea kaupasta.Metsään pitää tehdä örise rauhassa laavupaikka ulkovessa. Biokäymälä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään saa lain mukaan tuoda pöytään litran jos seurue ja myydä mukaan tietty määrä ja pitää olla se valvova tarjoilija myymälän hoitaja vastaava. Ne kirjataan ylös mitä tuotu myyntiin mitä myyty ja mitä jäänyt yli. Umpikännissä olevalle ei myydä mutta kaverit voi hakea kaupasta.Metsään pitää tehdä örise rauhassa laavupaikka ulkovessa. Biokäymälä.

        Mukaan, kun lähdet baarista kotiin, etkö sisäistä mitä luet?


    • Anonyymi

      jaska takaisin.

    • Anonyymi

      Torinlaita on teille juopoille sopiva paikka sillä olette yhteiskunnanelättejä, Mutta on siinä hyväpuolensa syksyllä saatte kaljanne kylmänä. Ei mitään juottolaa teille räkänokat tarvita menkää töihin tai työllisyystöihin esimerkiksi Kaskelle tai Iljalaan niin siellä voitte viettää lämpimässä ainakin 4 tuntia vuorokaudessa ja Iljalassa saatais saada ruokaakin työehtoetuna, Miten olis olisiko Torinlaidalla istuminen parempaa kuin, jos kävis 4 Tuntia työkokemusta harjoittelemassa j sit jäis vielä aikaa istua torilla?

      • Anonyymi

        Me juopot mennään lakkoon kohta eikä juopotella kun kerta noin solvaat! Mitenkäs sitten suu pannaan kun alkonkin laittavat kiinni, joudut sinäkin kaappijuoppo hakemaan kossusi postista!
        Samassa veneessä ollaan, enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Me juopot mennään lakkoon kohta eikä juopotella kun kerta noin solvaat! Mitenkäs sitten suu pannaan kun alkonkin laittavat kiinni, joudut sinäkin kaappijuoppo hakemaan kossusi postista!
        Samassa veneessä ollaan, enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa.

        Montakohan päivää jakat olla lakossa ilman kossua ,vaiko oletkos ennen 9.00 jo jonossa S-Marketissa . K-Kaupassa tai jaksatkohan kävellä Tokmannille, En ole kaappijuoppo ja tulen toimeen ilmn alkoholia. Hyvää syksyä edellisen viestin lähettäjälle , enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. KOPIOIN EDELLISESTÄ VIESTISTÄ enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. MINUN MIELIPITEENI ON KYLLÄ JOUPOT TARVITSEE YHTEISKUNTAA ENEMPI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montakohan päivää jakat olla lakossa ilman kossua ,vaiko oletkos ennen 9.00 jo jonossa S-Marketissa . K-Kaupassa tai jaksatkohan kävellä Tokmannille, En ole kaappijuoppo ja tulen toimeen ilmn alkoholia. Hyvää syksyä edellisen viestin lähettäjälle , enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. KOPIOIN EDELLISESTÄ VIESTISTÄ enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. MINUN MIELIPITEENI ON KYLLÄ JOUPOT TARVITSEE YHTEISKUNTAA ENEMPI

        Taidat olla juovuksissa, nyt on talvi ja en ole "jouppo" vaan "juoppo".
        Ja ei S-marketista saa kossua, valitettavasti, siinä olisi hyvä lämpimässä paperipussista narautella.. olen ollut viinanjuonti lakossa ennenkin monta päivää kun putkassa pitivät, sekin mennyt ihan pilalle kun eivät enää putkaankaan vie välillä lepäämään, tämä juopottelu on varmasti raskaampaa kuin sinun työsi, tämä vaatii asennetta, ei riitä että valuu työpaikalle vaan täytyy omistautua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla juovuksissa, nyt on talvi ja en ole "jouppo" vaan "juoppo".
        Ja ei S-marketista saa kossua, valitettavasti, siinä olisi hyvä lämpimässä paperipussista narautella.. olen ollut viinanjuonti lakossa ennenkin monta päivää kun putkassa pitivät, sekin mennyt ihan pilalle kun eivät enää putkaankaan vie välillä lepäämään, tämä juopottelu on varmasti raskaampaa kuin sinun työsi, tämä vaatii asennetta, ei riitä että valuu työpaikalle vaan täytyy omistautua.

        Taidat olla itse juovuksissa kun, vastasit vietiini, menihän siinä 9..05 minuuttia, Ymmärrän sinua juopottelu on raskaampaa kuin työnteko kannattais hankkia työpaikka vaikka Iljalasta sillä, ei tarvitsii harkita illalla ja menettää yöunet että mistä sitä sais juotavaa alkoholia aamulla jos ne on yönaikana varmaan nautittu kaikki jos on sattunut jäämään päivänaikana,. Se on aika harmillista jos yöunet menee siihen että kaupasta sais alkoholia 9,00 mulla mistä rahaa siihen jos on toimeentulotuet jo juotu, Mutta jos saa aamukaljat niin mene torille niin säilyy kylmänä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itse juovuksissa kun, vastasit vietiini, menihän siinä 9..05 minuuttia, Ymmärrän sinua juopottelu on raskaampaa kuin työnteko kannattais hankkia työpaikka vaikka Iljalasta sillä, ei tarvitsii harkita illalla ja menettää yöunet että mistä sitä sais juotavaa alkoholia aamulla jos ne on yönaikana varmaan nautittu kaikki jos on sattunut jäämään päivänaikana,. Se on aika harmillista jos yöunet menee siihen että kaupasta sais alkoholia 9,00 mulla mistä rahaa siihen jos on toimeentulotuet jo juotu, Mutta jos saa aamukaljat niin mene torille niin säilyy kylmänä?

        En minä nyt jouda koko ajan valvomaan milloin sinä tänne kirjoitat, mulla on pisniksiä. Nytkin ynnäilin rahoja että saisinko toimeentulotuilla ja pimeillä hommilla tienatuilla ostettua pakettiauton mihin mahtuisi kunnon lasti Virosta. Täytyy varautua, on kriisi ja kun ei ole kapakkaa.
        Mene sinä sinne Iljalaan jos tykkäät, minua ei nyt nappaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä nyt jouda koko ajan valvomaan milloin sinä tänne kirjoitat, mulla on pisniksiä. Nytkin ynnäilin rahoja että saisinko toimeentulotuilla ja pimeillä hommilla tienatuilla ostettua pakettiauton mihin mahtuisi kunnon lasti Virosta. Täytyy varautua, on kriisi ja kun ei ole kapakkaa.
        Mene sinä sinne Iljalaan jos tykkäät, minua ei nyt nappaa.

        Ei kuule tarvii mennä Iljalaan mutta sulle se saattais olla hyvä pikka sillä saisit varmaan aamupalan joka ei kyllä sisällä aamukaljaa, mutta saisit sitten lounaan, miten olis kannattais varmaan käydä Iljalassa 4 tuntia kuin hankkia pakettiauto ja ajaa Viroon ja hakea lasti, Jokainen tekee niinkuin tykkää nuku kuitenkin yösi hyvin ja älä täällä kärky minun viestejä kyllä kerkeän niihin vastata huomenna työlomassa, mutta en kannata pimeitähommia sillä niistä käry käy ja sanktion sitä mukaa kannatan rehellistä elämää vaikka olisit työtön niin hae työmarkkinatukea tai ansiosidonnaista tai jos olet sairas tai vammainen niin eläkettä, tai viimeinen oljenkorsi on asumistuki ja toimeentulotuki .Kauniita unia vaikka ISOSTA PAKETTIAUTOSTA JA VIRON VIINA JA TUPAKKALASTISTA


      • Anonyymi

        Koita venäläinen irrottaa otteesi toisten maista se on sulle pakkomielle varastaa muilta.


    • Anonyymi

      Eipä tuolla viitsinyt kyllä kovin usein käydä. Yksi olut tuoppi maksoi 5 €!! Aikamoisia ryöstöhintoja, kun kaupasta saapi viisi Pirkka-olutta samaan rahaan. Ahneella on paskainen loppu, näinhän ne sanoo.

      • Anonyymi

        Käyppä vaikka ihan Joensuussa oluella ravintolassa niin alta 8 €uron et tuoppia saa. Saatipa Helsingissä, siellä järjestään yli 10 € / tuoppi. Tietysti jos Pirkka-kalja on se sinun evääsi niin ehkä parempi on tosiaan kotona juoda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käyppä vaikka ihan Joensuussa oluella ravintolassa niin alta 8 €uron et tuoppia saa. Saatipa Helsingissä, siellä järjestään yli 10 € / tuoppi. Tietysti jos Pirkka-kalja on se sinun evääsi niin ehkä parempi on tosiaan kotona juoda.

        Oot käynnä Hesassa unissas. Mie kävin tuossa nurkkakuppilassa: 0,5 litraa B olutta 6 € ja A 6,5 €. Amen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oot käynnä Hesassa unissas. Mie kävin tuossa nurkkakuppilassa: 0,5 litraa B olutta 6 € ja A 6,5 €. Amen!

        Vuoden 2018 alkoholilakiuudistuksen jälkeen ei ole enää oluen eri veroluokkia joten voimme unohtaa B ja A oluet, on vain olutta. Kävitkö Hesassa kenties viisi vuotta sitten?


    • Anonyymi

      Eikös Kaskella ole töissä kaikki alkoholistit ja nykyset juopot, kun muualle eiväy kelpaa töihin?

      • Anonyymi

        ei pie kasken porukoita mollata tykkäävät tehdä töitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei pie kasken porukoita mollata tykkäävät tehdä töitään

        Harrastella että saavat tukirahat korotettuna.


    • Anonyymi

      Karaoken loilottajat luulevat että veden litkimisellä yrityksen laskuja maksellaan. Turha on vinkua. Laulakaa kotonanne!

      • Anonyymi

        Niin juuri, kaljaa pitää juoda reilusti kun karaokkea lailaa ja roki soi!
        Ollaan oltu tämä päibä slevin päin eikä jupotella enää kun pelottaa että jodumme kaskelle töihin. T.timppa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin juuri, kaljaa pitää juoda reilusti kun karaokkea lailaa ja roki soi!
        Ollaan oltu tämä päibä slevin päin eikä jupotella enää kun pelottaa että jodumme kaskelle töihin. T.timppa

        Kasakka on muuten paitsi heimo niin kaakko kaakosta tuleva. Wikipedia kasakka


    • Anonyymi

      Tauko herkkuihin voisi ottaa keskikaljaluvat niin siellä olisi kiva iltaa istua, olisi pikkusuolaistakin.

      • Anonyymi

        Ootko muuten ollut töissä humalaisten kanssa? Siinä saattas pikkusuolaset ottaa kyytiä ja Taukoherkun hieno sisustus kun humlaiset ottas pienet painit.


    • Anonyymi

      Niin tai teboilille. Ottakaa nyt joku paikallinen rohkeasti koppi ja jatkamaan ja kehittämään kylään ainoaa ravintolaa..Valmiit tilat

      • Anonyymi

        Sen kun vaan tulet kopittelemaan.


    • Anonyymi

      Oletko sinä työtön?

      • Anonyymi

        No olen olen. Sinä et ilmeisesti ole edes työtön vaan sairaseläkkeellä lopun ikääsi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen olen. Sinä et ilmeisesti ole edes työtön vaan sairaseläkkeellä lopun ikääsi...

        Ei kaikki työttömät lusmua kapakassa jottas tiijätte!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No olen olen. Sinä et ilmeisesti ole edes työtön vaan sairaseläkkeellä lopun ikääsi...

        Olet työtön viittasit kirjoituksessa sairaseläkkeeseen, Olen nyt myös työtön mutta vuoden päästä tulee kansan ja työeläke, kuinkas sinun kohdalla paljos olis eläkeikään vielä vuosia, kestääkö maksa ja hermot niin pitkään sillä eläke ikä nousee joka vuosi 3 kk jos ei ole sairautta josta voitais myöntää eläke, En usko että sinun jouppoutesi siihen riittää, Nyt pysyy juomat kylminä, jos nautit ulkona onhan siinä hyväkinpuoli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet työtön viittasit kirjoituksessa sairaseläkkeeseen, Olen nyt myös työtön mutta vuoden päästä tulee kansan ja työeläke, kuinkas sinun kohdalla paljos olis eläkeikään vielä vuosia, kestääkö maksa ja hermot niin pitkään sillä eläke ikä nousee joka vuosi 3 kk jos ei ole sairautta josta voitais myöntää eläke, En usko että sinun jouppoutesi siihen riittää, Nyt pysyy juomat kylminä, jos nautit ulkona onhan siinä hyväkinpuoli

        Sairaspäivärahoilla ja pimeillä hommilla elää hyvin!
        Äänestän p.s.ää nin saavat viinan hinnan kuriin ja Thaimaasta tahi muualta maahanmuuttaja tyttöjä!
        Muta nyt otettava keittoa nin jaksaa, kolmes päivä vasta menossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet työtön viittasit kirjoituksessa sairaseläkkeeseen, Olen nyt myös työtön mutta vuoden päästä tulee kansan ja työeläke, kuinkas sinun kohdalla paljos olis eläkeikään vielä vuosia, kestääkö maksa ja hermot niin pitkään sillä eläke ikä nousee joka vuosi 3 kk jos ei ole sairautta josta voitais myöntää eläke, En usko että sinun jouppoutesi siihen riittää, Nyt pysyy juomat kylminä, jos nautit ulkona onhan siinä hyväkinpuoli

        Ulkomaan nuoriso huijaa eläkeläisten oikeuksia omiin rahoihin meillä on otettu palkoista eläkemaksut etukäteen. Ne yrittää ottaa meidän kaikki rahat itselleen työpaikoistakin oikein tappelee. Raha siirtyy Viroon ja muualle heti. Koittakaa ostaa Suomesta Suomessa tehtyä ja tehdä itse niinku suolakurkku ja tuodaan ulkomailta jo purkissa kyllä meillä kurkut kasvaa mullassa. Lasipurkkia saa lasin keräys astioista ne pitää pestä kuumentaa uunissa sitten vasta hillot kurkut punajuuret niihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairaspäivärahoilla ja pimeillä hommilla elää hyvin!
        Äänestän p.s.ää nin saavat viinan hinnan kuriin ja Thaimaasta tahi muualta maahanmuuttaja tyttöjä!
        Muta nyt otettava keittoa nin jaksaa, kolmes päivä vasta menossa.

        No Thaimaahan siirtyy rahat koittakaa järkiintyä.


    • Anonyymi

      Miten työttömillä näinä aikoina vaan olis edes vara ravata baareissa🤔

      • Anonyymi

        Ei olut paljoa maksa juoko sen kotona vai baarissa pari tuoppia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olut paljoa maksa juoko sen kotona vai baarissa pari tuoppia.

        Sama sen ostat kaupasta tuoremehua vai oluen.


    • Anonyymi

      Ei muuta kun pankkiin ja nimet lainapaperiin. Ravintolaketju Mendin, Monttu, Mantsi pystyyn.

      • Anonyymi

        Ravintola Terijoki ja itsetehty viini.


      • Anonyymi

        Kaamos restaurant . Ilomantsin työkoneet varmaan jauhaa esteitä rajalle vai onko työkoneet viety itärajan yli muille. Tsasounat kannattaa seurata.


    • Anonyymi

      Taitaa Monttu ja Mantsin alakerta olla homeessa kun sateella vedet meni sisälle

      • Anonyymi

        Matsin saarella stalinistit tappoi ihmisiä mitää syytä ei ollut edes hyökätä Suomeen täällä ollut ketään saksalaisia vielä -39


    • Anonyymi

      Juo ne kaljas kotona

      • Anonyymi

        En juo kotona, lähen radalle! Meen linja autoseman taake ja vedän nokkaan vaikka mitä ja ketä!
        Tule vain jos uskallat! Meitä on jore ja mä ja meillä on kylän kauneimmat naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En juo kotona, lähen radalle! Meen linja autoseman taake ja vedän nokkaan vaikka mitä ja ketä!
        Tule vain jos uskallat! Meitä on jore ja mä ja meillä on kylän kauneimmat naiset.

        MITÄ? Läksivätkö Tyyne ja Martta teidän mukaanne...?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ? Läksivätkö Tyyne ja Martta teidän mukaanne...?

        Ei enää biletetä tyynen ja martan kanssa, ne on nin last season. nyt on helviira ja Kerttu kierroksessa.


    • Anonyymi

      Ei Ilomantsiin kannata edes pientä kuppilaa laittaa pystyyn kun kyläpäälliköt aina sarviaan kolistelevat vastakkain ja sikailevat. Ottaisitte ne kumisaappaat jalasta pois ja kävisitte joskus edes Riihijoen toisella puolen.

      • Anonyymi

        Vieläkö samat kyläpäälliköt siellä istuu?


      • Anonyymi

        Niinpä; siellä Riihijoen takana kun ei mitään erimielisyyksiä tunneta...


    • Anonyymi

      Tammikuussa 2023 avataan Ilomatsissa Kallen Pub. Jaksakaa vielä odottaa.

      • Anonyymi

        Tammikuussahan se on hyvä avatakkin


      • Anonyymi

        Hienoa! Onko tämä samaa konsernia kun se Kallen grilli missä mainioita purilaisia??


      • Anonyymi

        Joko on auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko on auki?

        Kyllä,ihan pers auki on.


    • Anonyymi

      Ala nyt Suomi poika jo puolustautua. Rakenna suojaus.

    • Anonyymi

      Kyllähän tuonne tais joku kiinnostunut olla tulemaankin, mutta se Kuikka tais olla vähän hidas

    • Anonyymi

      Ei hätäillä, vielä se kapakki tulloo, ja kiitos Kuikalle menneestä.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse tulla mitään juokaa kaljanne kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse tulla mitään juokaa kaljanne kotona

        Voisihan vaikka tuo meidän mainio Viinitila ottaa haltuunsa tilat ja tehdä viinibaarin siihen niin olisi paikka talvellakin minne vieraita viedä. Kesäisin voisi olla sitten kiinni, jos ja kun Torni on auki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisihan vaikka tuo meidän mainio Viinitila ottaa haltuunsa tilat ja tehdä viinibaarin siihen niin olisi paikka talvellakin minne vieraita viedä. Kesäisin voisi olla sitten kiinni, jos ja kun Torni on auki.

        Ei taida lyödä leiville jos ei ole omasta takaa tekijöitä. Pelkän ulkopuolisen palkatun työvoiman voimalla nollatulos tämmöisessä tuppukylässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida lyödä leiville jos ei ole omasta takaa tekijöitä. Pelkän ulkopuolisen palkatun työvoiman voimalla nollatulos tämmöisessä tuppukylässä.

        Kesäksi riittää tekijöitä Tornille? Eiköhän tämä samoilla henkilöillä pyörisi, saisivat hekin ympärivuotisen työn. Hyvinhän sitä kävijää tuntuisi Tornillakin kesäisin käyvän joten miksipä ei sitten kylän pinnassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kesäksi riittää tekijöitä Tornille? Eiköhän tämä samoilla henkilöillä pyörisi, saisivat hekin ympärivuotisen työn. Hyvinhän sitä kävijää tuntuisi Tornillakin kesäisin käyvän joten miksipä ei sitten kylän pinnassa?

        Miten niitä asiakkaita olevinaan talveks riittää kun suurin osa porukasta joka kesällä käy on ulkopaikkakuntalaisia. En usko et näillä mantsin juopoilla oo mahollista maksaa niin paljoa juomista kun aina mendilläkin varastettiin/juotiin muiden juomia.


    • Anonyymi

      Joensuussa on juottoloita!

      • Anonyymi

        Sehän ois hyvä ku sais nämä ilomantsin juopot sinne Joensuuhun juomaan taikka vaikka asumaan. Ei tartteis sitte täällä suomi24 trollata ku ois niitä rabintoloitakin jopa jossa aikansa viettää!


    • Anonyymi

      Juo ite kaljas, tai siis mehus kotona! Kyllä minä, tai myö halutaan tänne Iluun kapakka/pubi, ja jos ei muuten, niin kesällä, ei torilla, vaan tornilla tavataan!

      • Anonyymi

        Juokaa vaan kotonanne räkänokat kaljanne vielä teille jokin ravintola jossa voisitte ryypätä yhteiskunnanelätit, ei se ravintola starttirahoilla ja teidän sossurahoilla kauan pyöri, sinne tatvittais rahamiehiä ja ne ei räkälöissä viihdy


    • Anonyymi

      Tulisipa jatkaja missä olisi ruokaa, karaokea, bingoa, tikkakisoja ym mukavaa. Joku rohkeasti yrittämään. Starttirahan saa pariksi vuodeksi tietääkseni.

    • Anonyymi

      Hannu tarjoaa Vaakunaa ja siinäpä se onkin....

      • Anonyymi

        Hanun vaakunat tiedetään taitaa olla oma LEHMÄ ojassa, vanha sananlasku mutta varmaan toimii vieläkin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanun vaakunat tiedetään taitaa olla oma LEHMÄ ojassa, vanha sananlasku mutta varmaan toimii vieläkin

        Anteeksi kirjoitusvirhe, mutta noin se olis ollut parempi ja ajankohtaisempi Hanun


    • Anonyymi

      Pikkuinen Pubi, vaikka siihen entisen ärrän tiloihin olisi riittävä. Tanssijat sun muut menkööt kaupunkiin.

      • Anonyymi

        Eipä siihen tiloihin kannata mitään ravintolaa ruveta rakentamaan. Liiketiloista muutostyöt elintarvikehuoneistoksi tulee sen verta kalliiksi, että remonttivelkaa maksat ensimmäiset viisi vuotta ennenkuin teet konkurssin. Ylhäällä valmiit ravintolatilat jotka ei muutosremonttia kaipaa niin mikä järki ruveta alusta asti uutta tekemään? Älyhoi!


    • Anonyymi

      Konkurssissa on, voe voe, mutta jospa se joku meidät pelastaisi, mutta paha aika on yrittää; korona, sota, inflaatio, mitä vielä..... no tietty, rahat vähissä :)

    • Anonyymi

      Mites se on koti ryypiskely ja piereskely sujunut?

    • Anonyymi

      Hyvin :)

    • Anonyymi

      Torille säilyy juomat kylmänä

    • Anonyymi

      Ei oo vielä auki, eli minnes nyt.... Wirsuun!, kunhan se aukee

    • Anonyymi

      Oikea juoppo juo kotona piilossa..ovet lukossa ettei paljastu...mut sori..vanha viina haisee kauas.. vielä monta päivää putken päätyttyä...alaleuan 2 hammasta näyttää myös miten kessu palaa..vaikkei sitä muut tiedäkään..mihin sitä juottolaa tarvitaan..

      • Anonyymi

        Millainen on vanha viina , ei ainakaan ole Alkossa myynnissä


    • Anonyymi

      Osta osakkeita ja rikastu tai vaurastu. Erityisesti korko-osakkeet tuottavat nyt hyvin.
      Mutta jos et jaksa niin jatka juomista ja kuole sitten rasvamaksaan.

    • Anonyymi

      Tulloohan tänne puari ja että muuten ikinä arvvoo minne... noh rikkaat ei käy ja rahattomilla ei ou varoja

      • Anonyymi

        Hitto kun jännittää ...


      • Anonyymi

        No minne tulee ja milloin?


    • Anonyymi

      Mendin paikalle tulloo, kunhan kerkiää

      • Anonyymi

        No ei niillä kiinteillä kustannuksilla kukaan järkevä tässä kylässä aloita yhtään mitään liiketoimintaa. Vastikkeet yms. maksut ihan pilvissä. Nopealla matikalla kun rupeaa yhtälöä tekemään niin äkkiä karisee haaveet baarista.


    • Anonyymi

      Ei tullu mitään baaria eikä taida tullakkaa!

      • Anonyymi

        Rkioskin tilalle tulossa mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rkioskin tilalle tulossa mitä?

        puariahan ne siihön tekköö, tullookin niin komia ettei ole enne nähtykkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puariahan ne siihön tekköö, tullookin niin komia ettei ole enne nähtykkään

        No se on hyvä jos et ole ennen nähnyt, et varmaan muutakaan ole nähnyt kuin kaljakassin, ja onhan torille hakea kaljat s-marketista, jo aamulla 9.00 ,mutta jos haluat vahvempaa niin Alkosta et saa, jos et joltain JOPPARILTA sillä niitä varmaan on hyvää ja Aurinkoista kesää kuka nyt viihtyis tunkkaiseessa baarissa, kun vois nauttia alkoholia luonnonrauhassa ja raikkaassa kesäilmassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        puariahan ne siihön tekköö, tullookin niin komia ettei ole enne nähtykkään

        tääkin tulee varmaan kannattamaan yhtä pitkään kuin mendin baari :D


    • Anonyymi

      Taitaa talvi tulla ennenkun aukeaa

    • Anonyymi

      Bar Keulakunkku sijaitsee osoitteessa Shellinsuora 15.
      Legenda kertoo että lentokonekin on laskeutunut Shellin suoralle...
      Pogostantiellä, ennen liikenneympyrää.

    • Anonyymi

      Eikös nyt ole avattu entisen R-kioskin paikalle juottola

    • Anonyymi

      Kuhan luvat tulloo, niin sitten on baari meillä, hieno juttu, hyvä Minna!, sie jaksat yrittää.

      • Anonyymi

        Eipä näytä aukkeevan ei. Komiat on tilat, mutta kiinni pysyvät.


    • Anonyymi

      Kyllähän se byrökratia pitää huolen siitä että viivästyy

      • Anonyymi

        eippee kai siinnee sen isompoo pyroratiaa oo ku viinat tiskiin ja myymeen, vuan ei taia olla myyjee siitähän lie kiinni


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        eippee kai siinnee sen isompoo pyroratiaa oo ku viinat tiskiin ja myymeen, vuan ei taia olla myyjee siitähän lie kiinni

        No menköön nohevat kommentoijat töihin kerta osavat neuvoakin ja valitella joka helvetin asiasta


    • Anonyymi

      Vuan laittovat tuas torninniin säppiin, kummoo touhua kun ei voe auki pittee.., luulishan tuota väkkee käyvän kun ei muutakkaan paekkaa ole..,

      • Anonyymi

        Viranomaisetko laittoi? Oli kuulemma ollut aika moiset tappelut viikonloppuna. Turvattomaksi on mennyt ennen niin mukava paikka. Sen siitä saapi kun ahneuksissaan rupeaa kaljaa myymään ja kaiken maailman puliveivarit otetaan kanta-asiakkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaisetko laittoi? Oli kuulemma ollut aika moiset tappelut viikonloppuna. Turvattomaksi on mennyt ennen niin mukava paikka. Sen siitä saapi kun ahneuksissaan rupeaa kaljaa myymään ja kaiken maailman puliveivarit otetaan kanta-asiakkaaksi.

        ?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viranomaisetko laittoi? Oli kuulemma ollut aika moiset tappelut viikonloppuna. Turvattomaksi on mennyt ennen niin mukava paikka. Sen siitä saapi kun ahneuksissaan rupeaa kaljaa myymään ja kaiken maailman puliveivarit otetaan kanta-asiakkaaksi.

        Virkavalta sen kävi sulkemassa perjantaina. Olin itse menossa, kun poliisit oli paikalla ja käännyttivät ovelta pois. Eiväthän nuo syytä kertoneet, mutta mitä kylillä kuulin niin jotain huumausainekauppaa kai sieltä käsin on pyöritetty ja joku oli saanut nyrkistäkin huolella. Nyt näyttäisi olevan kokonaan kiinni eikä kuulemma enää edes viikonlopuksi avata. Kyllä ne kaljanjuojat vielä menee, mutta huumehörhöt on jo eri asia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkavalta sen kävi sulkemassa perjantaina. Olin itse menossa, kun poliisit oli paikalla ja käännyttivät ovelta pois. Eiväthän nuo syytä kertoneet, mutta mitä kylillä kuulin niin jotain huumausainekauppaa kai sieltä käsin on pyöritetty ja joku oli saanut nyrkistäkin huolella. Nyt näyttäisi olevan kokonaan kiinni eikä kuulemma enää edes viikonlopuksi avata. Kyllä ne kaljanjuojat vielä menee, mutta huumehörhöt on jo eri asia.

        Missä lähde? En löydä uutisista, taitaa olla taas höpötystä koko homma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä lähde? En löydä uutisista, taitaa olla taas höpötystä koko homma.

        Vartti sitten kävin ovella, kiinni oli. Siinä sinulle lähde, jos et usko käy itse kokeilemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkavalta sen kävi sulkemassa perjantaina. Olin itse menossa, kun poliisit oli paikalla ja käännyttivät ovelta pois. Eiväthän nuo syytä kertoneet, mutta mitä kylillä kuulin niin jotain huumausainekauppaa kai sieltä käsin on pyöritetty ja joku oli saanut nyrkistäkin huolella. Nyt näyttäisi olevan kokonaan kiinni eikä kuulemma enää edes viikonlopuksi avata. Kyllä ne kaljanjuojat vielä menee, mutta huumehörhöt on jo eri asia.

        Se on kesäpaikka eikä ennenkään ole ollut auki muuta kuin kesäkuukaudet! Ei pidä levitellä kaiken maailman huhupuheita. Siisti ja mukava meno on ollunna aina kun olen käynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vartti sitten kävin ovella, kiinni oli. Siinä sinulle lähde, jos et usko käy itse kokeilemassa.

        Siellähän ne aukioloajat on, sehän on nyt jo laitettu kesän jälkeen kiinni. Niinkuin joka vuosi samaan aikaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virkavalta sen kävi sulkemassa perjantaina. Olin itse menossa, kun poliisit oli paikalla ja käännyttivät ovelta pois. Eiväthän nuo syytä kertoneet, mutta mitä kylillä kuulin niin jotain huumausainekauppaa kai sieltä käsin on pyöritetty ja joku oli saanut nyrkistäkin huolella. Nyt näyttäisi olevan kokonaan kiinni eikä kuulemma enää edes viikonlopuksi avata. Kyllä ne kaljanjuojat vielä menee, mutta huumehörhöt on jo eri asia.

        Höpö höpö ja huomenna lissää. Ainahan Torni laittaa ovet kiinni aikaisin syksyllä.


      • Anonyymi

        Vuan onneksi meillä on pian Pubbilo jonne kaikki on tervetulleita, eikä rymyukkoja siellä sallita.


    • Anonyymi

      keitellään vaan kunnon pontikkaa kelepovaa poliittiselli piättäjille on kuulemma gurmee juotavaa päätestön teko pöydissä

    • Anonyymi

      ka tirautellaan tehä pontikkoo ilussa on taitajii jopa piättäjässikkii jotenkas neuvojaa kyseleen vaan ei tippaapa

    • Anonyymi

      mitä..tappelut...rähinäviinaa........?

    • Anonyymi

      AIVAN-VAI ET HUUMEHIA.--kyl ilomantsin kylä taitaa aika vaaralliseks mennä nykysin...

      • Anonyymi

        Se on leipä tiukassa ravintola-alalla nykyisin niin pitää sieltä nyhtää mistä saapi.


    • Anonyymi

      Senhän arvaa ettei nämä ilomantsilaiset osaa julkisilla paikoilla köyttäytyä. Riehusivat kotonaan perkele!
      Taitaa tornilla olla sen verran kokematonta tyttöä töissä ettei osaa ennakoida asiakkaasta tulevia harmeja ja käännyttää pois. Sama ongelma tulee olemaan uudella baarillakin, jos ei topakkaa baarimikkoa löydy.

      • Anonyymi

        Portsari pitää olla joka kapakassa missä on anniskeluoikeudet, eikä tarjota viinaa jo päihtyneelle!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Portsari pitää olla joka kapakassa missä on anniskeluoikeudet, eikä tarjota viinaa jo päihtyneelle!!!!!

        Liekkö ollut tornilla valvojaa siis portsaria? En taida tulla ensikesänä sinne käymään jos tämmösiä juttuja kuulee, voinko tuoda lapseni lapsen sinne torniin ensi kesänä katsomaan Ilomantsin kauniita maisemia, onko turvallista tulla. terveisin lomalainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liekkö ollut tornilla valvojaa siis portsaria? En taida tulla ensikesänä sinne käymään jos tämmösiä juttuja kuulee, voinko tuoda lapseni lapsen sinne torniin ensi kesänä katsomaan Ilomantsin kauniita maisemia, onko turvallista tulla. terveisin lomalainen.

        En kyllä itse ainakaan lapsia veisi, humalaisia ja huumeveikkoja istuu päivät pitkät örveltämässä. Järjestyksenvalvojaa ei näy koskaan vaikka lakikin sen jo määräisi, surulliseen tilaan on ennen niin mukava paikka laskettu. Missä lienee vika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan lapsia veisi, humalaisia ja huumeveikkoja istuu päivät pitkät örveltämässä. Järjestyksenvalvojaa ei näy koskaan vaikka lakikin sen jo määräisi, surulliseen tilaan on ennen niin mukava paikka laskettu. Missä lienee vika?

        Kiva katsella tornista maisemia ja lapsetkin tykkäisi käydä, harmi vaan jotta tästä paikasta on tulossa juottola


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva katsella tornista maisemia ja lapsetkin tykkäisi käydä, harmi vaan jotta tästä paikasta on tulossa juottola

        Eikös kunta ole tässä vuokranantajana? Voisi laittaa ehtoja vähän uusiksi, ei alkoholitarjoilua Tornilla. Kyllähän tuolla mielellään kakkukahveilla väki kävisi maisemia katsomassa, miksi se pitää alkoholin juonnilla pilata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös kunta ole tässä vuokranantajana? Voisi laittaa ehtoja vähän uusiksi, ei alkoholitarjoilua Tornilla. Kyllähän tuolla mielellään kakkukahveilla väki kävisi maisemia katsomassa, miksi se pitää alkoholin juonnilla pilata?

        Totta, voi ottaa valokuvia muistoksi kesävieraitten kanssa ja herkutella ihanilla leivoksilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan lapsia veisi, humalaisia ja huumeveikkoja istuu päivät pitkät örveltämässä. Järjestyksenvalvojaa ei näy koskaan vaikka lakikin sen jo määräisi, surulliseen tilaan on ennen niin mukava paikka laskettu. Missä lienee vika?

        Minulla ei ole mitään tuollaista kokemusta enkä ymmärrä mistä näitä kommentteja tulee. Niin on mukava ja siisti paikka, kiva käydä lastenkin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä itse ainakaan lapsia veisi, humalaisia ja huumeveikkoja istuu päivät pitkät örveltämässä. Järjestyksenvalvojaa ei näy koskaan vaikka lakikin sen jo määräisi, surulliseen tilaan on ennen niin mukava paikka laskettu. Missä lienee vika?

        Harmillista lukea näitä juttuja, itse mitä illalla käynyt niin ollut tiukka linjaus alkoholin myynnin suhteen eikä koko kesään ole ollut tappelua paitsi nyt tietenkin. Ja heti kun tulee yksi tälläinen tilanne niin tuntuu että koko paikka on sitten olevinaan pitäjien vika. Eikös se ole näiden juojien ja huumeiden myyjien vika kuitenkin. Mutta hyvähän se olisi olla silloin illemmalla portsari tornilla että näiltä vältyttäisiin paremmin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Portsari pitää olla joka kapakassa missä on anniskeluoikeudet, eikä tarjota viinaa jo päihtyneelle!!!!!

        Suomen anniskelulaki ei velvoita järjestyksenvalvojan läsnäoloa kaikissa anniskeluravintoloissa, vaan tämä vaatimus koskee erityisesti jatkoluvallisia ravintoloita, jotka voivat tarjota alkoholia myös myöhään yöllä, kuten kello 02 jälkeen. Viinitornilla ei ole jatkolupia ja se sulkeutuu, joka päivä viimeistään klo 02, joten laillista velvoitetta järjestyksenvalvojalle ei ole.

        Laissa myös määritellään ettei alkoholia saa myydä päihtyneelle tai päihtymistarkoituksessa sitä ostavalle. Päihtymyksen arviointi on aina loppupelissä tarjoilijan tehtävä, mikä ei aina ole yksiselitteistä. Ihmisen käytös voi muistuttaa humalaisen käytöstä myös monesta muusta syystä kuin päihtymisen takia.


    • Anonyymi

      Ei taija kunta alkoholinmyyntilupia myönnellä tai ehtoja pystyä asettelemaan

      • Anonyymi

        Kaippa se vuokranantaja saa määrittää minkälaista toimintaa omissa tiloissaan saa harjoittaa ja mitä ei. Kaljanmyynti kielto vaan niin loppuu rähinät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaippa se vuokranantaja saa määrittää minkälaista toimintaa omissa tiloissaan saa harjoittaa ja mitä ei. Kaljanmyynti kielto vaan niin loppuu rähinät.

        Ja loppuu myös asiakkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaippa se vuokranantaja saa määrittää minkälaista toimintaa omissa tiloissaan saa harjoittaa ja mitä ei. Kaljanmyynti kielto vaan niin loppuu rähinät.

        Voipi, mutta kuka helvetti sitä sitten vuokraisi? Ilomantsissa niin monta kahvilaa, että ei kaikkiin riitä kesälläkään asiakkaita, kun karhujuhlien aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voipi, mutta kuka helvetti sitä sitten vuokraisi? Ilomantsissa niin monta kahvilaa, että ei kaikkiin riitä kesälläkään asiakkaita, kun karhujuhlien aikaan.

        A.P vedä hirteen itsesi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja loppuu myös asiakkaat.

        Kyllä varmasti riittäisi Tornilla kahvittelijoita jos ei tarvitsisi katsella äijiä ruskeiden pullojen kanssa. Eilenkin oltiin menossa ranskalaisten vieraidemme kanssa, mutta kiinni oli. Luulisi että kannattaisi pitää auki, kun keski-euroopassa vasta elo-syyskuussa lomakausi. Nytkin oli neljä pettynyttä asiakasta ovella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä varmasti riittäisi Tornilla kahvittelijoita jos ei tarvitsisi katsella äijiä ruskeiden pullojen kanssa. Eilenkin oltiin menossa ranskalaisten vieraidemme kanssa, mutta kiinni oli. Luulisi että kannattaisi pitää auki, kun keski-euroopassa vasta elo-syyskuussa lomakausi. Nytkin oli neljä pettynyttä asiakasta ovella.

        nyt varmasti ravintoloitsijaa harmittaa, kun jäi neljän ihmisen kahvirahat saamatta! sillähän sitä maksetaan palkat sivukuluineen työntekijälle ja saadaan vielä katetta työlle yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nyt varmasti ravintoloitsijaa harmittaa, kun jäi neljän ihmisen kahvirahat saamatta! sillähän sitä maksetaan palkat sivukuluineen työntekijälle ja saadaan vielä katetta työlle yms.

        tämä on juur tällaista perintteistä kapitalisti yrittäjjiin ajatusta.., ainnaan pittee olla rahan teko mielessä.., eikö sittee voisi ajatella ihan immeissii eikä ainnoon sitä rahhoo.., oishan se turistiloitten kannalta ihan mukavvoo piästä niihin kohteissiin vaikkapa ihan ilimatteeksi.., kunnallehiin ihan hyvästä että oes nähtävvyyet auki pitempöön


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tämä on juur tällaista perintteistä kapitalisti yrittäjjiin ajatusta.., ainnaan pittee olla rahan teko mielessä.., eikö sittee voisi ajatella ihan immeissii eikä ainnoon sitä rahhoo.., oishan se turistiloitten kannalta ihan mukavvoo piästä niihin kohteissiin vaikkapa ihan ilimatteeksi.., kunnallehiin ihan hyvästä että oes nähtävvyyet auki pitempöön

        Se vasta olisi outo yrittäjä jos ei rahaa mieti, sehän se yrityksen tarkoitus on ettei menisi konkurssiin, eli saada rahaa! Surullista se vaan on ettei ikinä kaikkia voi miellyttää toiminnallaan ihan sama mitä yrittäisi. Aina löytyy joku joka jostakin valittaa tai on kateellinen. Ilomantsissa tämän varsinkin huomaa kun kylillä että täällä lytätään yrittäjiä, oli sitten hermanni, sumppila, neste tai kmarket. Aina kaikki on olevinaan vaan niin paskasti ja kaikki itsepäisiä paskoja, paitsi toki sitten itsessä ei ole vikaa kun tietää kaiken paremmin kun yrittäjät. Vois joskus sieltä perseestään pidemmällekkin katsoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vasta olisi outo yrittäjä jos ei rahaa mieti, sehän se yrityksen tarkoitus on ettei menisi konkurssiin, eli saada rahaa! Surullista se vaan on ettei ikinä kaikkia voi miellyttää toiminnallaan ihan sama mitä yrittäisi. Aina löytyy joku joka jostakin valittaa tai on kateellinen. Ilomantsissa tämän varsinkin huomaa kun kylillä että täällä lytätään yrittäjiä, oli sitten hermanni, sumppila, neste tai kmarket. Aina kaikki on olevinaan vaan niin paskasti ja kaikki itsepäisiä paskoja, paitsi toki sitten itsessä ei ole vikaa kun tietää kaiken paremmin kun yrittäjät. Vois joskus sieltä perseestään pidemmällekkin katsoa

        Menisisvät yrittäjät joskus itse oikeisiin töihin niin näkisivät mitenkä niitä tehdään. Vaan mikäs siinä on bemareilla ajellessa, kun muut tekee rahat siun tilille. No toiset on luotu riistämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisisvät yrittäjät joskus itse oikeisiin töihin niin näkisivät mitenkä niitä tehdään. Vaan mikäs siinä on bemareilla ajellessa, kun muut tekee rahat siun tilille. No toiset on luotu riistämään.

        Ne yrittäjät maksaa kaikki oikeat työt. Oli sitten kyseessä yksityinen tai valtiollinen sektori. Ne tarttee rahaa niiden oikeiden työntekijöiden palkkaamiseen.
        Miten oikeasti voi olla näin kieroutunut ajattelumalli, että yrittäjä ajelee bemarilla ja elelee leveästi. Kyse on itsensä likoon laittavasta ihmisestä, jolta valtio ottaa väkisin yli puolet tuloista ja antaa jollekkin muulle. Sitten pitäisi vielä jäädä rahaa jonkun palkkaamiseen 'oikeisiin töihin'. Itse voit kokeilla yrittäjänä olemista ja perustaa ilmaisen kahvilan. Kuka estää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisisvät yrittäjät joskus itse oikeisiin töihin niin näkisivät mitenkä niitä tehdään. Vaan mikäs siinä on bemareilla ajellessa, kun muut tekee rahat siun tilille. No toiset on luotu riistämään.

        Miksi aina nostat tämän Bemarin esille mutta et sitten esimerkiksi sähköllä toimivaa audia, uuden karheaa mersua tai mitä muita nyt täällä on. Äijä taitaa vaan olla niin kateellinen kun joko olet työtön tai olet töissä mutta lusmu. Yleensä niitä autoja ostetaan silloin kun siihen on varaa ja aika monella yrittäjällä täälläkin on uudempia ja kalliimpia autoja. Haiskahdat vaan kamalan katkeralta ihmiseltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menisisvät yrittäjät joskus itse oikeisiin töihin niin näkisivät mitenkä niitä tehdään. Vaan mikäs siinä on bemareilla ajellessa, kun muut tekee rahat siun tilille. No toiset on luotu riistämään.

        En ookkaan kuullu työpaikasta jossa pomo ei olisi yrittäjä. Miten vitussa äyssi sit muuten tekisit töitä ja saisit sitä palkkaa, taitaa kelan rahat maistua hyvin kun noin huono tietämys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina nostat tämän Bemarin esille mutta et sitten esimerkiksi sähköllä toimivaa audia, uuden karheaa mersua tai mitä muita nyt täällä on. Äijä taitaa vaan olla niin kateellinen kun joko olet työtön tai olet töissä mutta lusmu. Yleensä niitä autoja ostetaan silloin kun siihen on varaa ja aika monella yrittäjällä täälläkin on uudempia ja kalliimpia autoja. Haiskahdat vaan kamalan katkeralta ihmiseltä

        Mene sinne jätkänpolulle ja ja haaveile Bemarista sillä siellä taitaa olla nykyisin jokin muu kulkuväline, mutta se toimii sähköllä, tai talventullen myös lisävarusteena pulkka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinne jätkänpolulle ja ja haaveile Bemarista sillä siellä taitaa olla nykyisin jokin muu kulkuväline, mutta se toimii sähköllä, tai talventullen myös lisävarusteena pulkka

        Yrittäjät saakin veroaleja autoista, kun tarviivat yrityksen juttuihin. Noheva vaan ostaa livakemman menopelin, että kateellisia vituttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjät saakin veroaleja autoista, kun tarviivat yrityksen juttuihin. Noheva vaan ostaa livakemman menopelin, että kateellisia vituttaa.

        Eipä moisia aleja työttömille tule. Ole varaa edes polkupyörään ja sitten riistäjät kulkee bemareilla ja Ylen katsovat normaaleja ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjät saakin veroaleja autoista, kun tarviivat yrityksen juttuihin. Noheva vaan ostaa livakemman menopelin, että kateellisia vituttaa.

        Saakos niillä ajella vapaa aikana yrityksen autoilla? Sitäkin näkee täällä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yrittäjät saakin veroaleja autoista, kun tarviivat yrityksen juttuihin. Noheva vaan ostaa livakemman menopelin, että kateellisia vituttaa.

        Saattaa sitä yrittäjääkin alkaa vituttamaan jos verottaja tulee kyselemään ajopäiväkirjaa siitä livakemmasta menopelista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä moisia aleja työttömille tule. Ole varaa edes polkupyörään ja sitten riistäjät kulkee bemareilla ja Ylen katsovat normaaleja ihmisiä.

        Niin, kaikista ei ole yrittäjäksi eikä kaikista tunnu olevan työntekijäksikään. Ehkä voisit joskus katsoa peiliin, että missä se vika on. Tuolla asenteella varustettuna en ihmettele. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä moisia aleja työttömille tule. Ole varaa edes polkupyörään ja sitten riistäjät kulkee bemareilla ja Ylen katsovat normaaleja ihmisiä.

        No tässä puhuit itsesi pussiin. Yrittäjä tekee töitä ja rahaa = vara ostaa se auto. Taidat olla vaan kateellinen ja hyvin katkera kun itse et ole menestynyt kun olet työtön. Harvoin työttömillä on vara ostaa autoa taikka polkupyörää. Itellä ne työttömyysrahat menee elämiseen enkä ole katkera niille joilla vara laitella sitä rahaa muuhun


    • Anonyymi

      X SARTIINI TEHTAALLE OMAT PANNUT TISLAAMO MUUTAMAN IKKUNAN UUSIT JA POOLIA ALTAASEEN JA NAAPURISTA BRIKETTIÄ UUNIIN.

    • Anonyymi

      Ip osoite data

    • Anonyymi

      Ihan oikein.kun yrittää on myös varaa ostaa auto.eikä siihen ole muilla nokkansa koputtamista.pitää siihen satsata eikä.olla vain työkkärin kirjoilla

    • Anonyymi

      Hellan lettas sentään pitäähän se yrittäjällä auto olla

    • Anonyymi

      Hei,

      En jaksanut lukea koko viestiketjua läpi, koska vaikutti että Ilomantsilaisilla voi olla paha mieli jostain. Mutta kysymykseen minnes nyt kaipaan vastausta, aukesiko uusi pub jo ja miten se on avoinna?

      Ilomieli lentää yli vaarojen:)

      • Anonyymi

        Lennä vaan tämänkin vaaran yli,ei täällä mitään ole


    • Anonyymi

      Mikäs on tämän Juomapaikan tilanne? Tänään oli jo valot sisätiloja myöten päällä, mutta ei se ovi auennut vaikka kuinka kahvasta nyki? Eikös se remontti alkaisi olla valmis? Olisihan tuo varmaan heillekin parasta pikkujoulukaudeksi saada pubi auki? Mikä siinä kehtuuttoo?

      • Anonyymi

        Ei taida aueta ikinä


    • Anonyymi

      Kuka Hullu se nyt täällä yrittäjäksi ryhtyisi?

      • Anonyymi

        Luulisihan tuo kiinnostavan, ainoa anniskeluravintola koko kylässä. Näkisin että aikamoinen kultakaivos mikäli ei vuokrat ole pilvissä. Asiakkaita varmasti riittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisihan tuo kiinnostavan, ainoa anniskeluravintola koko kylässä. Näkisin että aikamoinen kultakaivos mikäli ei vuokrat ole pilvissä. Asiakkaita varmasti riittäisi.

        Ei taida bubbiloon mahtua kovin montaa asiakasta. Ennemminkin bubi, eikä ravintola. Alkuinnostuksen jälkeen kyllä kylän pulit sinne mahtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida bubbiloon mahtua kovin montaa asiakasta. Ennemminkin bubi, eikä ravintola. Alkuinnostuksen jälkeen kyllä kylän pulit sinne mahtuu.

        Pieneltä tilalta näyttää, no sopu sijaa antaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida bubbiloon mahtua kovin montaa asiakasta. Ennemminkin bubi, eikä ravintola. Alkuinnostuksen jälkeen kyllä kylän pulit sinne mahtuu.

        Paremmin mahtuisi jos olisi ovi auki eikä jatkuvasti lukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paremmin mahtuisi jos olisi ovi auki eikä jatkuvasti lukossa.

        täynnä näytti olevan immeisiä eilenniin bubbilo vuan ei silti rahvas piässy sissään, omat juhlat taas varmoonniin


    • Anonyymi

      Milloin aukeaa?

      • Anonyymi

        Joko on bubi auki, onko siellä karaokea.


    • Anonyymi

      Karateata on

      • Anonyymi

        Monttua kuulemma remontoivat. Aukeaa kuulemma vappuna. Se on hyvä vanha 68 valmistunut nostalginen paikka. Ainut kunnon vanha monttu. Sinne mukava livahtaa piiloon kaljaa juomaan ja musiikkia kuuntelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monttua kuulemma remontoivat. Aukeaa kuulemma vappuna. Se on hyvä vanha 68 valmistunut nostalginen paikka. Ainut kunnon vanha monttu. Sinne mukava livahtaa piiloon kaljaa juomaan ja musiikkia kuuntelemaan.

        Unta oot nähny


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monttua kuulemma remontoivat. Aukeaa kuulemma vappuna. Se on hyvä vanha 68 valmistunut nostalginen paikka. Ainut kunnon vanha monttu. Sinne mukava livahtaa piiloon kaljaa juomaan ja musiikkia kuuntelemaan.

        Aprillipäivähän on vasta 1.4. jotta silleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aprillipäivähän on vasta 1.4. jotta silleen!

        9.2.2024 hanat aukee🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        9.2.2024 hanat aukee🤭

        Montun hanatko 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Montun hanatko 🤔

        Ei ärrän paikalle🙂sit laulu raikaa🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärrän paikalle🙂sit laulu raikaa🤣

        Sehän hyvä kun pääsee sisätiloihin nautimaan alkoholia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärrän paikalle🙂sit laulu raikaa🤣

        Ei kai karaokea? Jää sekin käymättä sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai karaokea? Jää sekin käymättä sitten.

        Karaokea laulavat siellä varmaankin, ei kai ne koko päivää laulelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai karaokea? Jää sekin käymättä sitten.

        Sitten vaan johonkin muuhun baariin 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karaokea laulavat siellä varmaankin, ei kai ne koko päivää laulelee.

        Toivottavasti on baarissa karaokemaksu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän hyvä kun pääsee sisätiloihin nautimaan alkoholia

        Ku pysyy ne huumeet poissa tässä paikassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku pysyy ne huumeet poissa tässä paikassa

        Toivotaan juomiin ei sit kannabista laiteta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ku pysyy ne huumeet poissa tässä paikassa

        Niitä kun niin paljon taitaakin tiällä Ilussa olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niitä kun niin paljon taitaakin tiällä Ilussa olla?

        Tornillahan niitä jaettiin kuin sokeripaloja palvelutalon iltapäiväkahvilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärrän paikalle🙂sit laulu raikaa🤣

        Ketään nämä yrittäjät Petri ja Katri on? Kenenkä poikia/tyttöjä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään nämä yrittäjät Petri ja Katri on? Kenenkä poikia/tyttöjä?

        Ei ole paikallisia joten taitaapi jäädä käymättä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketään nämä yrittäjät Petri ja Katri on? Kenenkä poikia/tyttöjä?

        Varmaan kannattanee tiedustella tätä asiaa ihan heiltä itseltään, täältä keskustelu palstalta tuskin saat oikeaa vastausta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole paikallisia joten taitaapi jäädä käymättä.

        Mitä väliä sillä on, että mistä yrittäjäpari on kotoisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä väliä sillä on, että mistä yrittäjäpari on kotoisin?

        Omaa kylää pitää tukea eikä vieraille kanttoo rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ärrän paikalle🙂sit laulu raikaa🤣

        Hyvä ärrän paikalle. Siitä on sitten illan piätteeks mukava torilla näkösällä tapella. Suapi pogostan Sanomat uutisen Ilomantsin torilla paikalliset koittel voimijjaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan juomiin ei sit kannabista laiteta

        Juodaanko kannabista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juodaanko kannabista?

        No sitä kauttahan THC:n vaikutukset saadaan kestämään paljon pidempään kuin esim. polttamalla. THC- sekä CBD-yhdisteet ovat erittäin rasvaliukoisia, joten uutetaan vain kasvia öljyssä ja sekoitetaan kannabisöljy esim. teehen tai kaakaoon! Tomii äärinmäisen hyvin. Itsellä aina pikkunen öljypullo povarissa ja sitä sitten vaan baarissa kahviin niin ei tartte ylikallista olutta ostaa, tulee halvemmaksi eikä krapulaa!


    • Anonyymi

      Aukeisi jo tämä juomatauko! pääsis sisätiloihin tappelemaan, ulukona on liian kylymä.

    • Anonyymi

      Kyläpäälliköille heti porttikielto kun sarviaan alkavat kolistella. Jaskan aikaan vain hyssyteltiin tappelijoita. Pelkäsivät jotta viereisen kylän päällikkö vie morsiimen. Ja veihän se, yön pimeinä tunteina lainaksi. Pitäsivät eukkojaan paremmin, niin eivät lohtua hae muualta.

      • Anonyymi

        Ei se puari ole jos ei sua vähän painia.., nokkaan lyöminen kuulluupi hauskan pittoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se puari ole jos ei sua vähän painia.., nokkaan lyöminen kuulluupi hauskan pittoon.

        Portsari toivottavasti on paikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se puari ole jos ei sua vähän painia.., nokkaan lyöminen kuulluupi hauskan pittoon.

        Erikoiset on sinulla huvit. En kyllä ymmärrä tuollaista uhoamista ollenkaan, ei kuulu sivistyneiden ihmisten käytöstapoihin. Voisit jäädä kotiasi kasvamaan mikäli tuota mieltä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoiset on sinulla huvit. En kyllä ymmärrä tuollaista uhoamista ollenkaan, ei kuulu sivistyneiden ihmisten käytöstapoihin. Voisit jäädä kotiasi kasvamaan mikäli tuota mieltä olet.

        Ois nyt suomalaisten kuppila aidosti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois nyt suomalaisten kuppila aidosti

        Nii just! Ei mikään mamulandia jossa kaiken mualiman erikoisuuksia, kaljoo hanasta ja sais tupakoijjakkii sisällä. Se ois kyllä mukavaa.


    • Anonyymi

      Jokos on testattu tämä uusi pubi?

      • Anonyymi

        Kyllä oli mukava paikka! Hienoa huomata, että pahimmat möykkääjät ohjattiin ulos heti kun häiriökäytös alkoi. Nyt on mukava käydä, kun ei tarvitse mähinöitä pelätä. On se hyvä kun on järkkäri, eikä vaan pikkutyttöjä baarista vastuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli mukava paikka! Hienoa huomata, että pahimmat möykkääjät ohjattiin ulos heti kun häiriökäytös alkoi. Nyt on mukava käydä, kun ei tarvitse mähinöitä pelätä. On se hyvä kun on järkkäri, eikä vaan pikkutyttöjä baarista vastuussa.

        Iloliemi oli hyvää ja ihanaa oli kun näki ihmisiä. Laulu raiskasi ja kaikilla kivaa. Tätä on kaivattu!


      • Anonyymi

        7.50 € Karhu tölkistä!! Kaupasta suapi 6 sillä hinnalla. Ahneella on tuttu loppu, jäi ainakin itelläni yhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7.50 € Karhu tölkistä!! Kaupasta suapi 6 sillä hinnalla. Ahneella on tuttu loppu, jäi ainakin itelläni yhteen.

        Ei kai sitä kukaan pubiin mäne mitään bulkki lageria litkimään, toivottavasti sieltä saa jotain parempiakin oluita kuin pahvilaatikon makuisia kotimaisia tärkkelysliemiä. Taitaa kuitenkin olla turha toive, että Ilomantsissa hyvän päälle ymmärrettäisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        7.50 € Karhu tölkistä!! Kaupasta suapi 6 sillä hinnalla. Ahneella on tuttu loppu, jäi ainakin itelläni yhteen.

        Mene sinne kauppaan juomaan sitten.
        Laulaa luikauttele siellä hyllyjen välissä vielä hopeista kuuta.
        Lähtiessä voit hiukan kassalla riitaa haastaa tahikka vongata, kuin vain.


    • Anonyymi

      Joko siellä kerkes öykkärit ääneen? Hetken aikaa sanktio auttas muistamaan miten ihnisten ilmoilla ollaan... Tai sitten ei jos tavat istuu tiukassa.
      Karaokea kukaan jaksa enää, vedenlitkijät vois laulaa joikata kotonaan.

      • Anonyymi

        Kyllä siellä joku kokeili, mutta nopiasti siirrettiin ulos. On hyvä että pidetään paikka siistinä. Toivottavasti pysyykin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä joku kokeili, mutta nopiasti siirrettiin ulos. On hyvä että pidetään paikka siistinä. Toivottavasti pysyykin.

        Järjestyksen valvojat on kalliita pitää. Ensimmäisillä kerroilla pidetään. Sitten kun huomataan että tuotto on pientä ei niitä enää voi pitää. Tänäpäivänä juopot juo kotonaan puolille öin sitten lähetään bubiin yhen kaljan kerkiäät juuva tai pystyyn enää juomaan. Ei tule kannattamaan millään. Räkälä siitä tulee.


    • Anonyymi

      Meni oli kyllä kiva paikka ennen hyvää pizzaa ja ohjelmaakin välillä viikonloppuisin.Nythän Ilomantsiin autioituu taukoherkkujen makukukkoset/nakkipiilot ei kyllä innosta ja pubbilo no ehkä joku käy!

    • Anonyymi

      Ei mitään kapakoita enää Ilomantsiin. Kaikki alkaa olla jo uskossa. Viimeisetkin syntiset lopettakaa jo juominen. Pyytäkee syntejänne anteeksi se on lähtö kuitennii tulossa jossain vaiheessa. Olis hyvä valmistautua. Synnin palkka on ennen aikanen kuolema.

      • Anonyymi

        Onhan noita jo tarpeeksi


    • Anonyymi

      Alkoholistit pysyy kotona.

    • Anonyymi

      Näille räkä turville välttää. Samat alkoholisoituneet kylän juoru ukot istu siel nii ku menneiden aikojen kuoppiloissakkin.

      • Anonyymi

        Ite oot juoppo.


    • Anonyymi

      Muuttakaa kaikki Ilomantsin ikityöttömät työtä vieroksuvat pulit Joensuun Enoon. Täällä kaupungin sossun demaritädit pitävät teistä hyvää huolta. Saatte ilmaiset saunalliset rivitaloasunnot Ahotien slummista, tai Välitieltä, ja täyden ylöspidon. Kylän keskeisellä paikalla Kauppatien varressa on viihtyisässä ympäristössä puistonpenkki, jossa voitte istua ja kuseksia ympäriinsä koko kesän. Alkoon on vain kivenheitto matkaa. Tosin se puliakka, joka kantoi ahkerasti ryyppyremmille alkosta lisää juotavaa, kuoli äskettäin ammattitautiin. Nappikauppakin pelaa kiitettävän hyvin paikallisen seurueen toimesta. Nappikaupan pööjohtaja taitaa tosni olla taas linnassa, mutta seurueen naiset tuuraavat kyllä. Myös rikolliset tervetuloa tänne kaikki. Kaupungin kukkahattutädit ovatkin jo tänne toimittaneet alan henkilöitä niin paljon, että ruohonleikkuritkin häviävät pihasta heti, kun hetkeksi jättää vahtimatta. Yksikin uusi leikkuri hävisi, vaikka siihen ei ollut vielä keritty laittamaan pyöriä kiinni. Tervetuloa kaikki pummit ja rosvot.
      Ansioituneiden ammattilaisten loppusijoituspaikka meillä on ”Bermudan kolmio”.

    • Anonyymi

      Nyt on sitten juottola ilomantsissa. Suapi nähä onko miten pitkään. Keski ikä alkaa lähennellä asukkailla 80 vuotta. Ei siinä iässä jaksa enää kapakoissa käyvä. Työttömiä paljon vain muutama kymmen nuorta jotka vielä jaksaa remuta. Työttömät ja mielen terveys eläkeläiset ei niillä ou kun muutama euro taskussa. Yhen oluen just ja just suapi toinen pitää jo pummata. Nyt kun ollu pitkään kylä ilman kapakkaa on patoutunutta vihaa vihamiesten kesken sen tietää tappeluita tulee. Sitten jotain positiivista. Kunnan ja kiinteistön huollon mamupaperin kerääjät saavat töitä kun tupakan tumppii ja roskaa saavat kerätä. Timpurihi suattaa töitä välillä aina suaha kun tappelujen tautta paikka viikon lopun jäläkeen remontoitavassa kunnossa. Pogostan sanomat saavat uutisoitavaa ja karjalainen kun tappeluista tulee kirjotettavaa. Elikkä toimittajat saavat töitä. Kyläläiset sitten juoruilevat kukahan ja mitä siellä on tapahtunut elikkä ihmiset suavat jutun aihetta. Poliisikin saa töitä. Kyllähän se on silleen että ei tässä kylässä enää saa kapakka toimintaa kannattavaksi ei millään. Siispä ruvetaan veikkaamaan miten pitkään on pystyssä. Minä veikkaan että maksimissaan yksi vuosi. Sitten taas kalsarikännejä kämpässä paska housussa suatta ottoo.

      • Anonyymi

        Toivotaan nyt että kauemmin olisi. Kuten kirjoitit, tuo se elämää hyvässä ja pahassa, aivan kuten kaikki ihmisen ylläpitämä toiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan nyt että kauemmin olisi. Kuten kirjoitit, tuo se elämää hyvässä ja pahassa, aivan kuten kaikki ihmisen ylläpitämä toiminta.

        Toivottavasti väkeä riittää, onhan se ollut aika noloa turisteille kertoa ettei meillä baaria täällä ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti väkeä riittää, onhan se ollut aika noloa turisteille kertoa ettei meillä baaria täällä ole.

        Mitäs noloa siinä on?Tuskin ne turistit jaksaa pitää pystyssä baaria, kyllä ne on kylän omat ihmiset jotka baarin elättää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti väkeä riittää, onhan se ollut aika noloa turisteille kertoa ettei meillä baaria täällä ole.

        No turistina voisin sanoa, että "ilomantsilaiselta pubilta" olisi kaivannut vähän enemmän persoonallisuutta. Ikea kalusteet ja koristeet, steriili ja persoonaton akvaario. Ei mitään omanlaistaan ja tarjonta ihan tyhjänpäiväistä. Voisi olla paikallisia pienpanimotuotteita tms. Olut tulee tölkistä, eikä mitään spessua hanassa, kun ei ole edes yhtään hanaa. Miksi perustaa pubi jos ei edes yritä? Liekkö paikallisetkaan viihtyvät? Tyhjää oli käydessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No turistina voisin sanoa, että "ilomantsilaiselta pubilta" olisi kaivannut vähän enemmän persoonallisuutta. Ikea kalusteet ja koristeet, steriili ja persoonaton akvaario. Ei mitään omanlaistaan ja tarjonta ihan tyhjänpäiväistä. Voisi olla paikallisia pienpanimotuotteita tms. Olut tulee tölkistä, eikä mitään spessua hanassa, kun ei ole edes yhtään hanaa. Miksi perustaa pubi jos ei edes yritä? Liekkö paikallisetkaan viihtyvät? Tyhjää oli käydessä.

        Itse taas turistina yllättyin kun Ilomantsissa oli torstai alkuillasta pubi täynnä ihmisiä. Hotellin ainoina asiakkaina luulimme, että ei olisi kylällä paljoa elämää ollut. Ihania kohtaamisia ja mukavaa juttuseuraa, meillä päin ei paljoa pubissa tuntemattomille jutella. Täällä oli ihanan avoimia ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse taas turistina yllättyin kun Ilomantsissa oli torstai alkuillasta pubi täynnä ihmisiä. Hotellin ainoina asiakkaina luulimme, että ei olisi kylällä paljoa elämää ollut. Ihania kohtaamisia ja mukavaa juttuseuraa, meillä päin ei paljoa pubissa tuntemattomille jutella. Täällä oli ihanan avoimia ihmisiä.

        kui päissäs oot ollu jos pubi muka torstaina täys tai ilomanhtilaiset mukavia? mäne sekkoilemmaan kotios


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti väkeä riittää, onhan se ollut aika noloa turisteille kertoa ettei meillä baaria täällä ole.

        Ei olis kannattanut bubia torin laidalle laittaa. Paikalliset siinä örveltää hirmu humalassa tori iltoina ja viikon loppusin. Turistit kaikki kaikkoaa ja kylä ei sua ennee turistiloilta tuloja. Ilomantsilaisille puli ukkoloille oma bubi jonnehi mehtään. Siellä voiman tunnoissan vaikka närettä nyhtäsivät ja leukaan vetelisivät toisiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis kannattanut bubia torin laidalle laittaa. Paikalliset siinä örveltää hirmu humalassa tori iltoina ja viikon loppusin. Turistit kaikki kaikkoaa ja kylä ei sua ennee turistiloilta tuloja. Ilomantsilaisille puli ukkoloille oma bubi jonnehi mehtään. Siellä voiman tunnoissan vaikka närettä nyhtäsivät ja leukaan vetelisivät toisiaan.

        Eiköhän nuo turistit mieluummin pubissa käy kuin Tori-illoissa. Sen verta on junttikansan juhlaa nämä illat, että järkevä pysyy kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olis kannattanut bubia torin laidalle laittaa. Paikalliset siinä örveltää hirmu humalassa tori iltoina ja viikon loppusin. Turistit kaikki kaikkoaa ja kylä ei sua ennee turistiloilta tuloja. Ilomantsilaisille puli ukkoloille oma bubi jonnehi mehtään. Siellä voiman tunnoissan vaikka närettä nyhtäsivät ja leukaan vetelisivät toisiaan.

        Ei niillä ole vara tulla bubiin juomaan. Ne juo pussikaljaa torin reunalla.


    • Anonyymi

      Kesä tulee, niin käyjiä riittää. Luulen, että ei menesty ehkes kahdella työntekijällä talven aikana. Kulut on suuret kuitenkin siihen nähden minkäkokoinen on. Pitäisi istujien juoda kaksin käsin viinaa. Tsemppiä kuitenkin 👌

      • Anonyymi

        Kello olisi puoli kolme. Pitäsköhän lähtee uuvessa puarissa käymään. Oon helevetin vahva ukko voisin testata ovimiehen. Aikonaan kävin kapakoissa niin epämiellyttävä ovi mies istu lumi hangessa sen aikoo kun huitelin olusia naamaan. Mennessä oli puarissa yks ovi tullessa pari ovet. Aina tykänny semmosta reuhakakammasta mänöstä. Valmistautukaa Oon tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello olisi puoli kolme. Pitäsköhän lähtee uuvessa puarissa käymään. Oon helevetin vahva ukko voisin testata ovimiehen. Aikonaan kävin kapakoissa niin epämiellyttävä ovi mies istu lumi hangessa sen aikoo kun huitelin olusia naamaan. Mennessä oli puarissa yks ovi tullessa pari ovet. Aina tykänny semmosta reuhakakammasta mänöstä. Valmistautukaa Oon tulossa.

        Jospa vaan idiootti pysyt siellä peräkammarissasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kello olisi puoli kolme. Pitäsköhän lähtee uuvessa puarissa käymään. Oon helevetin vahva ukko voisin testata ovimiehen. Aikonaan kävin kapakoissa niin epämiellyttävä ovi mies istu lumi hangessa sen aikoo kun huitelin olusia naamaan. Mennessä oli puarissa yks ovi tullessa pari ovet. Aina tykänny semmosta reuhakakammasta mänöstä. Valmistautukaa Oon tulossa.

        Hupiukko on taas oletko ottanut iltalääkkeet, kun näet tullessa ovetkin kahtena?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hupiukko on taas oletko ottanut iltalääkkeet, kun näet tullessa ovetkin kahtena?

        Nyt iltasella taksia kysyttiin pääsis paikalliseen olutta maistamaan.siis yrittäjä sanoi kysy jounii,ketä helevin Jounia..taksia me haluttiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jospa vaan idiootti pysyt siellä peräkammarissasi.

        Joku huonosti käyttäytyvä haukku idiootiksi. Otan sinut mukaan puariin kun lähen käymään puarissa. Vähä retuutan niskasta kun mänemmä.


    • Anonyymi

      Pubi on, hyvä niin, no, Taksi-Jounia tietty kysyt.

      • Anonyymi

        Eihän kukaan enää oikealla taksilla aja kun pimeillä takseilla pääsee. Sitä ei tiijä pääseekö sen halvemmalla. Humalainen kun maksaa aina reilusti ja pimeä kuski ei oikase raha kelpaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän kukaan enää oikealla taksilla aja kun pimeillä takseilla pääsee. Sitä ei tiijä pääseekö sen halvemmalla. Humalainen kun maksaa aina reilusti ja pimeä kuski ei oikase raha kelpaa.

        Jaahas se olisi pääsiäinen. Pitää tempasta kaksipäiväinen kunnon reuhakas känni. Ajoo ilta myöhällä pimmeellä taksilla tauko herkku bubbiloon saiskoon sieltä tappelu kaverii. Tulloohan niitä etelästä turistija rahoillaan kehumaan. Loppuu kehumiset kun tempasoo kuonoon. Lähtiissä pari ovet teköö saluunaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas se olisi pääsiäinen. Pitää tempasta kaksipäiväinen kunnon reuhakas känni. Ajoo ilta myöhällä pimmeellä taksilla tauko herkku bubbiloon saiskoon sieltä tappelu kaverii. Tulloohan niitä etelästä turistija rahoillaan kehumaan. Loppuu kehumiset kun tempasoo kuonoon. Lähtiissä pari ovet teköö saluunaan.

        Niin onhan nyt uusi pimeä taksi, Tais sattua edelliselle autolle pikku kolari


    • Anonyymi

      Mikä kolari? Ja kuka pimeä taksi? Ajaako halvalla, rahat on vähissä.

    • Anonyymi

      Mikäköhän pimeä taksi...

      • Anonyymi

        Hai oikein halvat kyydit


      • Anonyymi

        Se pikku rellu joka ei liikenne säännöistä välitä. Kaaletaksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se pikku rellu joka ei liikenne säännöistä välitä. Kaaletaksi

        Nyt ajo opel zafiralla, mhtuu enempi kyytiläisiä


    • Anonyymi

      Kohtahan se on taas kesä ja Viinitorni auki.

      • Anonyymi

        Mahtaako aueta enää tänä kesänä? Eikös se kiinni laitettu loppu kesästä poliisien toimesta. Vieläkö on lupa jatkaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako aueta enää tänä kesänä? Eikös se kiinni laitettu loppu kesästä poliisien toimesta. Vieläkö on lupa jatkaa?

        Ei ole paikkaansa pitävää tuollainen tieto 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako aueta enää tänä kesänä? Eikös se kiinni laitettu loppu kesästä poliisien toimesta. Vieläkö on lupa jatkaa?

        Nistejä siellä oli perseilemässä ja sen kautta poliisit myös, olin itse paikalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nistejä siellä oli perseilemässä ja sen kautta poliisit myös, olin itse paikalla

        Tarvitseeko sellaisia laskea ravintolaan sisään? Varsinkin kun on koko perheen paikka. Voisi ravintoloitsija jonkun linjan pitää asiakkaissaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarvitseeko sellaisia laskea ravintolaan sisään? Varsinkin kun on koko perheen paikka. Voisi ravintoloitsija jonkun linjan pitää asiakkaissaan.

        Ei taida olla täällä päin mahdollisuuksia hirveästi asiakkaitaan valikoida jos haluaa ravintolalla jotakin rahaa edes tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nistejä siellä oli perseilemässä ja sen kautta poliisit myös, olin itse paikalla

        Oliko ne paikallisia, ketä lie


    • Anonyymi

      In the woods of Ilomantsi, where the lake gently splashes,
      There's a pub where friends raise their glasses to the skies.
      Bubbling beer, gin, and spirits so fine,
      Pubbilo calls us, here we'll stay till end of line.

      Hey, Ilomantsi, we raise our glass to you,
      In the Pubbilo, where stories and laughs extinguish the blue.
      We'll drink together, sing until the dawn's new light,
      And in the Pubbilo's buzz, we dance and love through the night.

      • Anonyymi

        Kuulostaapa hubaselta paikalta Ilomantsi ja sen pupit, vai joko on sulkeutuneet sitten.. Mites jos tämmönen slungi Stadilainen sinne päin sattuis eksyy, pyöritettäskö ku sokerimunkkia, meinaan vaan että, mitä? Ja iloitsemaanhan sitä pupiin tulis. leveilijät on ihan eri leveleillä.


    • Anonyymi

      Pubbiloon

    • Anonyymi

      Tuleeko terassi bubiloon.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe