Minnes nyt?

Anonyymi-ap

Ei oo enää meillä juottolaa. Missä sitä nyt työtön aikansa kuluttaa ja päivä rahansa kantaa. Kylmä on torinlaidallakin pussikaljaa imeä.

91

1988

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ka siinäpä sitä nyt ihmetellään. Aletaan tekemään kiljua ja keitellä pontikkaa nin jos jotanhi keksittäs!

• Anonyymi

"Aletaan tekemään..." Eikös kiljua ja pontikkaa ole tehty aina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Aletaan tekemään..." Eikös kiljua ja pontikkaa ole tehty aina?

Ei se pontikka taida enää osautua. Jotain kiljun röppöä varmaan vielä.

• Anonyymi

Sahtia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se pontikka taida enää osautua. Jotain kiljun röppöä varmaan vielä.

Sulo Suhonen voi neuvoa pontikan teon ja myynnin. Eikä hätää jos ei rahaa, Sulo ottaa sulta pankikortin takataskuun ja se oli heippa vaan sille! Siten pääset asunto/mökkeilyrahoittajaksi, Suhosille.

• Anonyymi

Hyvä hyvä raitistuu ja viisastuu kansa

• Anonyymi

Hyvä vitsi

• Anonyymi

Pysykää kotona juopot

• Anonyymi

Tarjoilijat menettää työpaikan

• Anonyymi

Huomenna torille

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenna torille

Mitäs siellä tapahtuu?

• Anonyymi

On tämä kyllä käsittämätöntä. Miksi lopettaa kylän ainoa kapakka? Ihmiset syrjäytyy entisestään. Kunnan päättäjien pitäisi herätä!

• Anonyymi

Niinpä! Nyt valtuutetut ja kunnajohtaja tehkööt päätöksen että perustavat kunnantalolle juottolan missä rahvas saa kaljansa!

• Anonyymi

Olisitte ajoissa käyneet siellä ryyppäämässä. Nyt turha enää räpistellä.

• Anonyymi

Pitää varmaan opiskella sitten se viinapassi ja etsiä tarjoilu koulutettu luvan omistaja ja anoa baari oikeudet A luokkaa ja etsiä tilat joko sama paikka tai muualta alkaa etsiä tikkua ja anoa lupia. Toisaalta ne maksaa että ehkä halvempaa on se kilju ja sahti itse tehtyä tai omaa viiniä. Osaa joku olutta valmistaa siinä kuin simaa. Ei ole likööri vaikeaa. Autokorjaamo ja baari. No niin. Miten mahtaa olla sen porohirviaidan kanssa että edes elukat pysyy omalla puolella vaikka omaa puolta se on koko toisellakin puolella mitä varastivat. Jos joku osaa puusta tehdä luotisuojaa ja dronesuojaa sitä tarvittaisiin Suomessa tulevien päivien suojaksi ryteikössä jopa ihan lähi metsissä ettei sitten valiteta kun niitä ei ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisitte ajoissa käyneet siellä ryyppäämässä. Nyt turha enää räpistellä.

Parasta ostaa mummon mökki kunnostaa muuri ja hella.

• Anonyymi

Menkää hoitoon

• Anonyymi

Vai vielä hoitoon! Eihän tässä nyt joua kun pitää pohtia miten tästä selvitään! Kansallinen katastrofi. Ensin oli korona, sitten talvisota ja kieltolaki! Voe tokkiisa tätä elon kurjuutta!! Voi voi meitä kurjia, missä nyt karaooket laulamma ja pullistelemma!?

• Anonyymi

Alkaa Kepun diktatuuri, itsevaltius, autoritaarinen järjestelmä, yksinvaltius, despotia, shogunaatti, stalinismi, totalitarismi, tyrannia, autoritarismi jne toimivan. Äänestäkää vaan Hoskosen hallintoa niin loputkin yrittäjät ja yritykset häipyvät.

• Anonyymi

Tuppukylässä nyt ei mikään kannata

• Anonyymi

Varmaan ainoa kunta missä ei edes viinaa myymällä saa pisnestä pyörimään.

• Anonyymi

Elättää jos tilaa tanssia karaoke ja kohtuu hinnat ja hiukan humppaa joskus nakit ja muusi ei kukaan ranskalaisia yhtenään syö.

• Anonyymi

Laulu ei yrittäjää elätä. Riippuu myös yrittäjästä miten homma hoituu.
      Kultakaivos ravintolan pitäminen ei ole missään ja ei ainakaanm tällaisessa talveksi hiljenevässä kylässä. Jo viranomaisbrokratian hoitaminen lakien mukaan vaatii henkilökuntaa mikäli anniskeluoikeudet ravintolalla on. On meitä niitäkin joita ei pätkääkään haittaa vaikka viina maailmasta täysin loppuisi. Mikään ei ole niin typerä näky kuin känninen ihminen joka vielä kuvittelee olevansa hauska tai sitten viinaagressio iskee (tekosyy väkivallalle) ja sivullisetkin on vaarassa.

• Anonyymi

Eikö se Hoskonen auta? Pyytäkää siltä.

• Anonyymi

Anniskeluluvat vaativat tietyt lainalaisuudet. Jos näistä livetään, esimerkiksi ulkomaista verovapaata alkoholia myyden ja alaikäisille alkoholia tarjoillen ei taru ole pitkä.

Jaskan aikaan kaikki oli tip top ja ruoka hyvää.

• Anonyymi

Kyllä sieltä Jaskan aikaan sai tasarahalla ostaa juomia mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, baari myy juomista, eihän uskos?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi ei, baari myy juomista, eihän uskos?

Takaovesta viron mietoja laatikossa ja etuovesta kossupulloa povariin ettei kidukset kuiva kotia mennessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäs takahuoneessa touhuttiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään saa lain mukaan tuoda pöytään litran jos seurue ja myydä mukaan tietty määrä ja pitää olla se valvova tarjoilija myymälän hoitaja vastaava. Ne kirjataan ylös mitä tuotu myyntiin mitä myyty ja mitä jäänyt yli. Umpikännissä olevalle ei myydä mutta kaverit voi hakea kaupasta.Metsään pitää tehdä örise rauhassa laavupaikka ulkovessa. Biokäymälä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään saa lain mukaan tuoda pöytään litran jos seurue ja myydä mukaan tietty määrä ja pitää olla se valvova tarjoilija myymälän hoitaja vastaava. Ne kirjataan ylös mitä tuotu myyntiin mitä myyty ja mitä jäänyt yli. Umpikännissä olevalle ei myydä mutta kaverit voi hakea kaupasta.Metsään pitää tehdä örise rauhassa laavupaikka ulkovessa. Biokäymälä.

Mukaan, kun lähdet baarista kotiin, etkö sisäistä mitä luet?

• Anonyymi

jaska takaisin.

• Anonyymi

Torinlaita on teille juopoille sopiva paikka sillä olette yhteiskunnanelättejä, Mutta on siinä hyväpuolensa syksyllä saatte kaljanne kylmänä. Ei mitään juottolaa teille räkänokat tarvita menkää töihin tai työllisyystöihin esimerkiksi Kaskelle tai Iljalaan niin siellä voitte viettää lämpimässä ainakin 4 tuntia vuorokaudessa ja Iljalassa saatais saada ruokaakin työehtoetuna, Miten olis olisiko Torinlaidalla istuminen parempaa kuin, jos kävis 4 Tuntia työkokemusta harjoittelemassa j sit jäis vielä aikaa istua torilla?

• Anonyymi

Me juopot mennään lakkoon kohta eikä juopotella kun kerta noin solvaat! Mitenkäs sitten suu pannaan kun alkonkin laittavat kiinni, joudut sinäkin kaappijuoppo hakemaan kossusi postista!
        Samassa veneessä ollaan, enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me juopot mennään lakkoon kohta eikä juopotella kun kerta noin solvaat! Mitenkäs sitten suu pannaan kun alkonkin laittavat kiinni, joudut sinäkin kaappijuoppo hakemaan kossusi postista!
        Samassa veneessä ollaan, enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa.

Montakohan päivää jakat olla lakossa ilman kossua ,vaiko oletkos ennen 9.00 jo jonossa S-Marketissa . K-Kaupassa tai jaksatkohan kävellä Tokmannille, En ole kaappijuoppo ja tulen toimeen ilmn alkoholia. Hyvää syksyä edellisen viestin lähettäjälle , enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. KOPIOIN EDELLISESTÄ VIESTISTÄ enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. MINUN MIELIPITEENI ON KYLLÄ JOUPOT TARVITSEE YHTEISKUNTAA ENEMPI

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Montakohan päivää jakat olla lakossa ilman kossua ,vaiko oletkos ennen 9.00 jo jonossa S-Marketissa . K-Kaupassa tai jaksatkohan kävellä Tokmannille, En ole kaappijuoppo ja tulen toimeen ilmn alkoholia. Hyvää syksyä edellisen viestin lähettäjälle , enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. KOPIOIN EDELLISESTÄ VIESTISTÄ enemmän yhteiskunta tarvitsee juoppoa kuin juopot yhteiskuntaa. MINUN MIELIPITEENI ON KYLLÄ JOUPOT TARVITSEE YHTEISKUNTAA ENEMPI

Taidat olla juovuksissa, nyt on talvi ja en ole "jouppo" vaan "juoppo".
        Ja ei S-marketista saa kossua, valitettavasti, siinä olisi hyvä lämpimässä paperipussista narautella.. olen ollut viinanjuonti lakossa ennenkin monta päivää kun putkassa pitivät, sekin mennyt ihan pilalle kun eivät enää putkaankaan vie välillä lepäämään, tämä juopottelu on varmasti raskaampaa kuin sinun työsi, tämä vaatii asennetta, ei riitä että valuu työpaikalle vaan täytyy omistautua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla juovuksissa, nyt on talvi ja en ole "jouppo" vaan "juoppo".
        Ja ei S-marketista saa kossua, valitettavasti, siinä olisi hyvä lämpimässä paperipussista narautella.. olen ollut viinanjuonti lakossa ennenkin monta päivää kun putkassa pitivät, sekin mennyt ihan pilalle kun eivät enää putkaankaan vie välillä lepäämään, tämä juopottelu on varmasti raskaampaa kuin sinun työsi, tämä vaatii asennetta, ei riitä että valuu työpaikalle vaan täytyy omistautua.

Taidat olla itse juovuksissa kun, vastasit vietiini, menihän siinä 9..05 minuuttia, Ymmärrän sinua juopottelu on raskaampaa kuin työnteko kannattais hankkia työpaikka vaikka Iljalasta sillä, ei tarvitsii harkita illalla ja menettää yöunet että mistä sitä sais juotavaa alkoholia aamulla jos ne on yönaikana varmaan nautittu kaikki jos on sattunut jäämään päivänaikana,. Se on aika harmillista jos yöunet menee siihen että kaupasta sais alkoholia 9,00 mulla mistä rahaa siihen jos on toimeentulotuet jo juotu, Mutta jos saa aamukaljat niin mene torille niin säilyy kylmänä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla itse juovuksissa kun, vastasit vietiini, menihän siinä 9..05 minuuttia, Ymmärrän sinua juopottelu on raskaampaa kuin työnteko kannattais hankkia työpaikka vaikka Iljalasta sillä, ei tarvitsii harkita illalla ja menettää yöunet että mistä sitä sais juotavaa alkoholia aamulla jos ne on yönaikana varmaan nautittu kaikki jos on sattunut jäämään päivänaikana,. Se on aika harmillista jos yöunet menee siihen että kaupasta sais alkoholia 9,00 mulla mistä rahaa siihen jos on toimeentulotuet jo juotu, Mutta jos saa aamukaljat niin mene torille niin säilyy kylmänä?

En minä nyt jouda koko ajan valvomaan milloin sinä tänne kirjoitat, mulla on pisniksiä. Nytkin ynnäilin rahoja että saisinko toimeentulotuilla ja pimeillä hommilla tienatuilla ostettua pakettiauton mihin mahtuisi kunnon lasti Virosta. Täytyy varautua, on kriisi ja kun ei ole kapakkaa.
        Mene sinä sinne Iljalaan jos tykkäät, minua ei nyt nappaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä nyt jouda koko ajan valvomaan milloin sinä tänne kirjoitat, mulla on pisniksiä. Nytkin ynnäilin rahoja että saisinko toimeentulotuilla ja pimeillä hommilla tienatuilla ostettua pakettiauton mihin mahtuisi kunnon lasti Virosta. Täytyy varautua, on kriisi ja kun ei ole kapakkaa.
        Mene sinä sinne Iljalaan jos tykkäät, minua ei nyt nappaa.

Ei kuule tarvii mennä Iljalaan mutta sulle se saattais olla hyvä pikka sillä saisit varmaan aamupalan joka ei kyllä sisällä aamukaljaa, mutta saisit sitten lounaan, miten olis kannattais varmaan käydä Iljalassa 4 tuntia kuin hankkia pakettiauto ja ajaa Viroon ja hakea lasti, Jokainen tekee niinkuin tykkää nuku kuitenkin yösi hyvin ja älä täällä kärky minun viestejä kyllä kerkeän niihin vastata huomenna työlomassa, mutta en kannata pimeitähommia sillä niistä käry käy ja sanktion sitä mukaa kannatan rehellistä elämää vaikka olisit työtön niin hae työmarkkinatukea tai ansiosidonnaista tai jos olet sairas tai vammainen niin eläkettä, tai viimeinen oljenkorsi on asumistuki ja toimeentulotuki .Kauniita unia vaikka ISOSTA PAKETTIAUTOSTA JA VIRON VIINA JA TUPAKKALASTISTA

• Anonyymi

Koita venäläinen irrottaa otteesi toisten maista se on sulle pakkomielle varastaa muilta.

• Anonyymi

Eipä tuolla viitsinyt kyllä kovin usein käydä. Yksi olut tuoppi maksoi 5 €!! Aikamoisia ryöstöhintoja, kun kaupasta saapi viisi Pirkka-olutta samaan rahaan. Ahneella on paskainen loppu, näinhän ne sanoo.

• Anonyymi

Käyppä vaikka ihan Joensuussa oluella ravintolassa niin alta 8 €uron et tuoppia saa. Saatipa Helsingissä, siellä järjestään yli 10 € / tuoppi. Tietysti jos Pirkka-kalja on se sinun evääsi niin ehkä parempi on tosiaan kotona juoda.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyppä vaikka ihan Joensuussa oluella ravintolassa niin alta 8 €uron et tuoppia saa. Saatipa Helsingissä, siellä järjestään yli 10 € / tuoppi. Tietysti jos Pirkka-kalja on se sinun evääsi niin ehkä parempi on tosiaan kotona juoda.

Oot käynnä Hesassa unissas. Mie kävin tuossa nurkkakuppilassa: 0,5 litraa B olutta 6 € ja A 6,5 €. Amen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot käynnä Hesassa unissas. Mie kävin tuossa nurkkakuppilassa: 0,5 litraa B olutta 6 € ja A 6,5 €. Amen!

Vuoden 2018 alkoholilakiuudistuksen jälkeen ei ole enää oluen eri veroluokkia joten voimme unohtaa B ja A oluet, on vain olutta. Kävitkö Hesassa kenties viisi vuotta sitten?

• Anonyymi

Eikös Kaskella ole töissä kaikki alkoholistit ja nykyset juopot, kun muualle eiväy kelpaa töihin?

• Anonyymi

ei pie kasken porukoita mollata tykkäävät tehdä töitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei pie kasken porukoita mollata tykkäävät tehdä töitään

Harrastella että saavat tukirahat korotettuna.

• Anonyymi

Karaoken loilottajat luulevat että veden litkimisellä yrityksen laskuja maksellaan. Turha on vinkua. Laulakaa kotonanne!

• Anonyymi

Niin juuri, kaljaa pitää juoda reilusti kun karaokkea lailaa ja roki soi!
        Ollaan oltu tämä päibä slevin päin eikä jupotella enää kun pelottaa että jodumme kaskelle töihin. T.timppa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin juuri, kaljaa pitää juoda reilusti kun karaokkea lailaa ja roki soi!
        Ollaan oltu tämä päibä slevin päin eikä jupotella enää kun pelottaa että jodumme kaskelle töihin. T.timppa

Kasakka on muuten paitsi heimo niin kaakko kaakosta tuleva. Wikipedia kasakka

• Anonyymi

Tauko herkkuihin voisi ottaa keskikaljaluvat niin siellä olisi kiva iltaa istua, olisi pikkusuolaistakin.

• Anonyymi

Niin tai teboilille. Ottakaa nyt joku paikallinen rohkeasti koppi ja jatkamaan ja kehittämään kylään ainoaa ravintolaa..Valmiit tilat

• Anonyymi

Sen kun vaan tulet kopittelemaan.

• Anonyymi

Oletko sinä työtön?

• Anonyymi

No olen olen. Sinä et ilmeisesti ole edes työtön vaan sairaseläkkeellä lopun ikääsi...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No olen olen. Sinä et ilmeisesti ole edes työtön vaan sairaseläkkeellä lopun ikääsi...

Ei kaikki työttömät lusmua kapakassa jottas tiijätte!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet työtön viittasit kirjoituksessa sairaseläkkeeseen, Olen nyt myös työtön mutta vuoden päästä tulee kansan ja työeläke, kuinkas sinun kohdalla paljos olis eläkeikään vielä vuosia, kestääkö maksa ja hermot niin pitkään sillä eläke ikä nousee joka vuosi 3 kk jos ei ole sairautta josta voitais myöntää eläke, En usko että sinun jouppoutesi siihen riittää, Nyt pysyy juomat kylminä, jos nautit ulkona onhan siinä hyväkinpuoli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet työtön viittasit kirjoituksessa sairaseläkkeeseen, Olen nyt myös työtön mutta vuoden päästä tulee kansan ja työeläke, kuinkas sinun kohdalla paljos olis eläkeikään vielä vuosia, kestääkö maksa ja hermot niin pitkään sillä eläke ikä nousee joka vuosi 3 kk jos ei ole sairautta josta voitais myöntää eläke, En usko että sinun jouppoutesi siihen riittää, Nyt pysyy juomat kylminä, jos nautit ulkona onhan siinä hyväkinpuoli

Sairaspäivärahoilla ja pimeillä hommilla elää hyvin!
        Äänestän p.s.ää nin saavat viinan hinnan kuriin ja Thaimaasta tahi muualta maahanmuuttaja tyttöjä!
        Muta nyt otettava keittoa nin jaksaa, kolmes päivä vasta menossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ulkomaan nuoriso huijaa eläkeläisten oikeuksia omiin rahoihin meillä on otettu palkoista eläkemaksut etukäteen. Ne yrittää ottaa meidän kaikki rahat itselleen työpaikoistakin oikein tappelee. Raha siirtyy Viroon ja muualle heti. Koittakaa ostaa Suomesta Suomessa tehtyä ja tehdä itse niinku suolakurkku ja tuodaan ulkomailta jo purkissa kyllä meillä kurkut kasvaa mullassa. Lasipurkkia saa lasin keräys astioista ne pitää pestä kuumentaa uunissa sitten vasta hillot kurkut punajuuret niihin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sairaspäivärahoilla ja pimeillä hommilla elää hyvin!
        Äänestän p.s.ää nin saavat viinan hinnan kuriin ja Thaimaasta tahi muualta maahanmuuttaja tyttöjä!
        Muta nyt otettava keittoa nin jaksaa, kolmes päivä vasta menossa.

No Thaimaahan siirtyy rahat koittakaa järkiintyä.

• Anonyymi

Miten työttömillä näinä aikoina vaan olis edes vara ravata baareissa🤔

• Anonyymi

Ei olut paljoa maksa juoko sen kotona vai baarissa pari tuoppia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei olut paljoa maksa juoko sen kotona vai baarissa pari tuoppia.

Sama sen ostat kaupasta tuoremehua vai oluen.

• Anonyymi

Ei muuta kun pankkiin ja nimet lainapaperiin. Ravintolaketju Mendin, Monttu, Mantsi pystyyn.

• Anonyymi

Ravintola Terijoki ja itsetehty viini.

• Anonyymi

Kaamos restaurant . Ilomantsin työkoneet varmaan jauhaa esteitä rajalle vai onko työkoneet viety itärajan yli muille. Tsasounat kannattaa seurata.

• Anonyymi

Taitaa Monttu ja Mantsin alakerta olla homeessa kun sateella vedet meni sisälle

• Anonyymi

Matsin saarella stalinistit tappoi ihmisiä mitää syytä ei ollut edes hyökätä Suomeen täällä ollut ketään saksalaisia vielä -39

• Anonyymi

Juo ne kaljas kotona

• Anonyymi

En juo kotona, lähen radalle! Meen linja autoseman taake ja vedän nokkaan vaikka mitä ja ketä!
        Tule vain jos uskallat! Meitä on jore ja mä ja meillä on kylän kauneimmat naiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En juo kotona, lähen radalle! Meen linja autoseman taake ja vedän nokkaan vaikka mitä ja ketä!
        Tule vain jos uskallat! Meitä on jore ja mä ja meillä on kylän kauneimmat naiset.

MITÄ? Läksivätkö Tyyne ja Martta teidän mukaanne...?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MITÄ? Läksivätkö Tyyne ja Martta teidän mukaanne...?

Ei enää biletetä tyynen ja martan kanssa, ne on nin last season. nyt on helviira ja Kerttu kierroksessa.

• Anonyymi

Ei Ilomantsiin kannata edes pientä kuppilaa laittaa pystyyn kun kyläpäälliköt aina sarviaan kolistelevat vastakkain ja sikailevat. Ottaisitte ne kumisaappaat jalasta pois ja kävisitte joskus edes Riihijoen toisella puolen.

• Anonyymi

Vieläkö samat kyläpäälliköt siellä istuu?

• Anonyymi

Niinpä; siellä Riihijoen takana kun ei mitään erimielisyyksiä tunneta...

• Anonyymi

Tammikuussa 2023 avataan Ilomatsissa Kallen Pub. Jaksakaa vielä odottaa.

• Anonyymi

Tammikuussahan se on hyvä avatakkin

• Anonyymi

Hienoa! Onko tämä samaa konsernia kun se Kallen grilli missä mainioita purilaisia??

• Anonyymi

Ala nyt Suomi poika jo puolustautua. Rakenna suojaus.

• Anonyymi

Kyllähän tuonne tais joku kiinnostunut olla tulemaankin, mutta se Kuikka tais olla vähän hidas

• Anonyymi

Ei hätäillä, vielä se kapakki tulloo, ja kiitos Kuikalle menneestä.

• Anonyymi

Ei tarvitse tulla mitään juokaa kaljanne kotona

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvitse tulla mitään juokaa kaljanne kotona

Voisihan vaikka tuo meidän mainio Viinitila ottaa haltuunsa tilat ja tehdä viinibaarin siihen niin olisi paikka talvellakin minne vieraita viedä. Kesäisin voisi olla sitten kiinni, jos ja kun Torni on auki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisihan vaikka tuo meidän mainio Viinitila ottaa haltuunsa tilat ja tehdä viinibaarin siihen niin olisi paikka talvellakin minne vieraita viedä. Kesäisin voisi olla sitten kiinni, jos ja kun Torni on auki.

Ei taida lyödä leiville jos ei ole omasta takaa tekijöitä. Pelkän ulkopuolisen palkatun työvoiman voimalla nollatulos tämmöisessä tuppukylässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei taida lyödä leiville jos ei ole omasta takaa tekijöitä. Pelkän ulkopuolisen palkatun työvoiman voimalla nollatulos tämmöisessä tuppukylässä.

Kesäksi riittää tekijöitä Tornille? Eiköhän tämä samoilla henkilöillä pyörisi, saisivat hekin ympärivuotisen työn. Hyvinhän sitä kävijää tuntuisi Tornillakin kesäisin käyvän joten miksipä ei sitten kylän pinnassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kesäksi riittää tekijöitä Tornille? Eiköhän tämä samoilla henkilöillä pyörisi, saisivat hekin ympärivuotisen työn. Hyvinhän sitä kävijää tuntuisi Tornillakin kesäisin käyvän joten miksipä ei sitten kylän pinnassa?

Miten niitä asiakkaita olevinaan talveks riittää kun suurin osa porukasta joka kesällä käy on ulkopaikkakuntalaisia. En usko et näillä mantsin juopoilla oo mahollista maksaa niin paljoa juomista kun aina mendilläkin varastettiin/juotiin muiden juomia.

• Anonyymi

Joensuussa on juottoloita!

• Anonyymi

Sehän ois hyvä ku sais nämä ilomantsin juopot sinne Joensuuhun juomaan taikka vaikka asumaan. Ei tartteis sitte täällä suomi24 trollata ku ois niitä rabintoloitakin jopa jossa aikansa viettää!

• Anonyymi
      UUSI

Juo ite kaljas, tai siis mehus kotona! Kyllä minä, tai myö halutaan tänne Iluun kapakka/pubi, ja jos ei muuten, niin kesällä, ei torilla, vaan tornilla tavataan!

• Anonyymi
      UUSI

Tulisipa jatkaja missä olisi ruokaa, karaokea, bingoa, tikkakisoja ym mukavaa. Joku rohkeasti yrittämään. Starttirahan saa pariksi vuodeksi tietääkseni.

• Anonyymi
      UUSI

Hannu tarjoaa Vaakunaa ja siinäpä se onkin....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikäs muutos Marttiinalla nyt tuli

On niin salaperäknen päivitys et enteileekö muuttoa johkin?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1845
    2. Martina naimisiin.

Etsimässä täydellistä hääpukua Roomassa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      1353
    3. Ymmärrän jos tää oli nyt tässä

Mä mokasin ja toivon sulle pelkkää hyvää.
      Ikävä
      91
      1340
    4. Hyvää iltaa miehelle

Mukavalle. Jäi eilen kesken tuo keskustelu.:)
      Ikävä
      167
      1051
    5. Lapulais poika.

Onko tämä Lapualais poika jäänyt naisiin, kun hyvin pidellään ei malta lähtiä kotia. Tavataan sanoa. Mitä sitä äiteelle soittelemaan, kun naiset pite
      Lapua
      18
      908
    6. Perheen äidin kohtalo surettaa Iisalmessa

Kolmekymppinen mies käynnisti auton keskellä yötä kotonaan Iisalmessa keskiviikkona 16. marraskuuta. Kyydissä oli samaan ikäluokkaan kuuluva nainen. M
      Iisalmi
      26
      808
    7. En voi edes kirjoittaa siitä.

Se olis liian lapsellista. Kun on yhteys tosielämän puolella ja selvät sävelet. Älykäs se on, todennäköisesti älykkäämpi kuin kukaan, ketä olen tavann
      Ikävä
      52
      737
    8. Haluaisin kertoa sulle

Kuinka paljon susta tykkään. Oisko se paha tilanne?
      Tunteet
      48
      683
    9. Sofia ei tee enää lomareissuja

Jostain syystä häntä ei enää kiinnosta Dubain ja Espanjan lomat eikä edes Leville vaivaudu. Mitä lie tapahtunut?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      662
    Aihe