siis nämä tehtaillut alotukset on nimenomaan tehty viemään uskottavuus asialta ja kirjoitet

Anonyymi-ap

siis nämä tehtaillut alotukset on nimenomaan tehty viemään uskottavuus asialta ja kirjoitettu jonkun muka sekopäisen viestinä-

joukkokiusatut ei ole sekopäitä- mutta heistä yritetään tehdä, tai muuten saada ongelmiin esim lain kanssa-

lopullinen tarkotus on joukkovainon kohteen elämän tuhoaminen.

Satanisti-kultti tekee tätä?- ja niiden aivoituksia ei tavallinen ihminen voi ymmärää- elävät esim demoni- eli pahahenkien ohjeiden muka??n- eli hyvn vaarallista sakkia?

(ERÄS TAPA ON ESTÄÄ KOMMENTOINTI S24SSÄ.)

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17513455/vaivihkaisia-tapoja-joukkokiusata-jotka-opin-(myos-vakivaltai

https://keskustelu.suomi24.fi/t/17577133/natsitpoliisikokoomussatanismisuomi24-supo--harri-gustavsberg-sammallahti--jne---

31

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      joukkokiusaaminen liittyy usein satanismiin ja mielenhallintaan, - kohteena usein satanismi-illuminatin CIA-mielenhallinnan uhri.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        illuminati:- kirja kertoo tämän maailmantilanteen:

        http://salakirja.blogspot.com/

        Vilkaisin kirjaa. Joka jaksaa lukea, saa tietoa. Minä en enää jaksa . Olen niin finaalissa.


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Oikeasti kiitos, kukaan ei ymmärrä tätä tuskaa mitä tämä on. Ihmettelen kun menen esim lääkäriin että miksi syyttää täysin raitista ihmistä vaikka päihteiden käyttäjäksi. Tiedän et moni ei ymmärrä mitä tuollainen valhe teettää. No ihminen ei saa mihinkään sairauteen tai muuhun hoitoa. Terveys on äärimmäisen tärkeää että voi käydä töissä ja saada toimeentulon perheelle.

      Olen ihmetellyt aina miksi palkkaa ei makseta asiallisesti toki opiskelijaa voi kiristää ja varsinkin jos yh ja toimeentulo tärkeää. Teetkö työt vai otanko toisen. Joissakin paikoissa minulle ei ole maksettu ikinä palkkaa kaikilta päiviltä ja toimeen en ole tullut mutta en ole ruikuttanut apuja sossusta yms vaan maksanut lainalla elämisen, ei ole apua saatu kun puudetty.

      Uudessa työpaikassa saan kehuja mutta hetken kuluttua siellä liikkuu hyvin ilkeitä juoruja ja valheita minusta, kohta olenkin työpaikan kohde jota syrjitään ja kiusataan. Itken töiden jälkeen mistä tämä paska kumpuaa.

      Kun vammauduin ja olin sairas yritin tehdä töitä, kukaan ei sanonut tai kertonut mitä apua voin saada ja mikä minulle kuuluu.

      Jos olen avannut suuni niin haukuttu laiskaksi, teeskentelijäksi ja väitetty ettei mitään ole. On täysin selvät todisteet vammoista ja sairauksista mutta sairaspäivärahat Kela evää yms.. vuosia tätä samaa joka taholla, joudun jatkuvasti selvittämään itseäni ja valintoja mitä ihmeellisimmille tahoille . Joudun perustelemaan valintoja aivan kuin minulla ei olisi oikeutta sanoa ei tai toimia oman hyvinvoinnin mukaan joka monelle on itsestään selvää.

      Olen joutunut kestämään semmoista mitä moni ei ymmärrä, lähes kaikki asiat ovat menneet pieleen leikkauksista ihan kaikkeen...ei voi olla niin huonoa tuuria että kaikki menee pieleen, parturi käräyttää ja värjää tukkasi ihan muuksi mitä tahdot... siis ihan kaikki menee pieleen

      Nykyään pelkään enää kertoa edes läheisille asioitani sillä en enää tiedä kuka tämän takana on. No vaikka ei puhu niin nykyään kun puhelimeen ja tietokoneeseen on helppo tavallisemman ihmisen myös hakkeroida. En ole turvassa mitenkään.

      Kukaan ei auta,usko ja nämä tietää että ei paljon voi puhua koska se hullu leima on jo aikoinaan saatu sinne iskettyä.

      Henkistä ja psykologista pahoinpitelyä elämä jossa jokainen päivä on tressin ja pelon sanelemaa.

      Yrität epätoivoisesti saada ääntäsi kuuluvaksi mutta jopa koulussa sinun ohjaaja sanoo et eihän toi ole totta kun sanot että tässä ollut vaikeaa ja päälle heittää että jännä et pystyt joihinkin asioihin ja toisiin taas et. Eli tyyliin se sun sairaus ja siitä johtuvat erilaiset haasteet, kivut, elämää rajoittavat näkymättömät kahleet tuntuu kuin miljoonalta puukon iskuilta kun kukaan ei usko ja aina vaan näyttelyt ja uhriudut.

      Jopa kun yrittänyt vaatia apua ja niitä asioita jotka muille ovat itsestäänselvyys niin olet röyhkeä valittaja joka kehtaa vaatia. Eli sinut psykologisesti pahoinpidellään taas, ei oikeutta pitää puolia tai sanoa mielipiteitä.

      Kukaan ei ole auttanut minua taistelemaan tätä ratasta vastaan ja en usko et jatkossakaan auttaisi.

      Monet eivät oikeasti ymmärrä mitä täällä voi tapahtua. Stasi tyylinen toiminta on oikeasti täyttä totta ja toiset ovat sellaisen kohteena. En tiedä mikä ja kuka sitä harjoittaa. Sitä ei pääse pakoon vaikka muuttaisi, tosin minua uhattiin silloin et se mylly saadaan aikaiseksi myös sinne ja niin tosissaan oli.

      Ei mahdollisuutta paeta ja digitaalisuuden vuoksi tätä toimintaa voidaan harjoittaa hyvin laajasti sillä mikään ei ole suojassa ja olet vain vuoristoradassa matkustaja tietämättä mitä milloinkin tulee ja kuka tai kehen voit edes luottaa.

      • Anonyymi

        Siinäpä kuvaus, miten suomalaiset kohtelee
        toista ihmistä.

        Tuomon valitettavasti liian yleistä.

        Ne jotka ovat vielä työelämässä,
        harrastavat työpaikkakiusaamista.

        Vahvistukaa, älkää kiusatko toisianne,
        sanokaa EI kiusaamiselle.

        Vahvistukaa, elä alistu, pää pystyyn.


    • Anonyymi

      Kyllä tuo sinunkin viestintä tuntuu aika sekopäiseltä.

      • Anonyymi

        Juuri tämä on kiusaamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämä on kiusaamista.

        Just näin, sinä ymmärrät.


    • Anonyymi

      Kaikkien meidän on syytä katsoa peiliin. En ota kantaa vaivoihisi.Olisi hyvä jos löytäisit keskusteluapua joltain taholta, john voisit luottaa? Sukulaisia, äiti tai isä? Seurakunta?
      Ystäviä?

      • Anonyymi

        Kaiken tuon jälkeen ei voi luottaa kuin itseensä ja se on todella raskasta ja surullista. Se sattuu joka päivä kun kukaan ei auta,ei usko tai ymmärrä. Koen olevani täysin rikottu ja elämässä ei ole ollut vuosiin värejä. Tuntuu kuin eläisi ikuisessa painajaisessa 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaiken tuon jälkeen ei voi luottaa kuin itseensä ja se on todella raskasta ja surullista. Se sattuu joka päivä kun kukaan ei auta,ei usko tai ymmärrä. Koen olevani täysin rikottu ja elämässä ei ole ollut vuosiin värejä. Tuntuu kuin eläisi ikuisessa painajaisessa 😔

        Kokeile, jos Suomen joukkovainotut ry:n kautta saisit keskustelukaverin. Käy kotisivuilla.

        linkki
        https://targetedindividualsfinland.wordpress.com

        Voisiko sinun kohtelusi olla yhteiskuntaluokkajuttu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Tämä, kiitos tiedät miltä minusta tuntuu.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tästä näkee, miten hankalaa on ollut tiedonhankinta v-2015. Siis saada suomeksi tietoa somekeskustelujen kautta. -Lisäksi ne yritettiin lopettaa suomi24:ssa. Poistettiin ketjut.

        Hämääviä otsikoita käyttäen onnistuin aloittamaan ketjuja . Nyt taas estetään vainoaiheisten ketjujen aloittaminen. Entisiä ketjuja häviää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä näkee, miten hankalaa on ollut tiedonhankinta v-2015. Siis saada suomeksi tietoa somekeskustelujen kautta. -Lisäksi ne yritettiin lopettaa suomi24:ssa. Poistettiin ketjut.

        Hämääviä otsikoita käyttäen onnistuin aloittamaan ketjuja . Nyt taas estetään vainoaiheisten ketjujen aloittaminen. Entisiä ketjuja häviää.

        Ettet trolli pääse väliin, jatkan heti edelliseen.

        Olen ollut kohde lapsesta alkaen. En saa kirjoittaa mitään lapsuudesta tai nuoruudesta, en sukulaisiin liittyvää ja rajoitetusti yliopisto opiskelusta ja työelämästä sen jälkeen. Nyt juuri minut yritetään taas vaientaa.

        Olin ollut yli 15 v. gang stalkingin kohteena tajuamatta sitä. Kyllä huomasin ,että elämä oli muuttunut kauheaksi. V.2015 minulle päästiin kertomaan , että olen gang stalkingin kohteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettet trolli pääse väliin, jatkan heti edelliseen.

        Olen ollut kohde lapsesta alkaen. En saa kirjoittaa mitään lapsuudesta tai nuoruudesta, en sukulaisiin liittyvää ja rajoitetusti yliopisto opiskelusta ja työelämästä sen jälkeen. Nyt juuri minut yritetään taas vaientaa.

        Olin ollut yli 15 v. gang stalkingin kohteena tajuamatta sitä. Kyllä huomasin ,että elämä oli muuttunut kauheaksi. V.2015 minulle päästiin kertomaan , että olen gang stalkingin kohteena.

        Rupesin järjestelmällisesti selvittämään itselleni tapahtunutta.

        tässä ketju tällaisesta selvittämisestä paikkakunnan palstalla

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14414447/mita-lainrikkomuksia-voi riksussa-vapaasti-tehdä

        vuosi sitten eli viime kesän alussa avasin ketjun

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupesin järjestelmällisesti selvittämään itselleni tapahtunutta.

        tässä ketju tällaisesta selvittämisestä paikkakunnan palstalla

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/14414447/mita-lainrikkomuksia-voi riksussa-vapaasti-tehdä

        vuosi sitten eli viime kesän alussa avasin ketjun

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17501324/koko-suomi-vainoo

        tuonne väliin sopii vaikka elektroninen häirintä. Olen kirjoittanut siitä ketjua paikkakunnan palstalle v.2016 lähtien. Aikasemmat on poistettu. Viimeisimmän linkki ohessa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17467565/elektroninen-hairinta-kotonani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuonne väliin sopii vaikka elektroninen häirintä. Olen kirjoittanut siitä ketjua paikkakunnan palstalle v.2016 lähtien. Aikasemmat on poistettu. Viimeisimmän linkki ohessa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17467565/elektroninen-hairinta-kotonani

        Elektronisen häirinnän tavoitteet_

        seuranta, häirintä, kidutus, mielenhallinta

        kaikkea on tapahtunut minulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elektronisen häirinnän tavoitteet_

        seuranta, häirintä, kidutus, mielenhallinta

        kaikkea on tapahtunut minulle

        kuka tekee?
        täällä myös seuranta, ja pikkuhäirintä (kuitenkin mieleen vaikuttavana iso)


    • Anonyymi

      Tämähän herättää ajatuksia. Ja käyttökelpoisia ideoita..

      • Anonyymi

        Toivottavasti stalkkeri ei saa käyttökelpoisia ideoita. Sehän on pulmana, kun kertoo omista kokemuksista. Toisaalta koulutettu stalkkeri vain toteuttaa valmiita kuvioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti stalkkeri ei saa käyttökelpoisia ideoita. Sehän on pulmana, kun kertoo omista kokemuksista. Toisaalta koulutettu stalkkeri vain toteuttaa valmiita kuvioita.

        Se, että en voi kertoa lapsuudesta ja nuoruudesta, mutta olin kohde, sisältää paljon. Tuli Walt Disneyn tuotantoa tutuksi.


    • Anonyymi

      googlaa:VAINOAMINEN

      tulee tietoa vainoamisesta, mutta vain 1-2 vainoajan vainoista

      kannattaa lukea, voi tulla hyödyllisiä juttuja esille

    • Anonyymi

      poistettiin ja vihanen vaarallisen oloinen kommentointi senjälkeen- kun laittoi linkin venäläisten suomessa tekemään joukkokiusaamis-vainoon, jossa mm kohteita yritettiin leimata rasisteiksi- että saataisin mamut hyökkäämään kimppuun...?

    • Anonyymi

      NEUVO: OLKAA "KILTISTI" ettei tätäkin ketjua poisteta. Tehkää tärkeisiin sanoihin kirjoitusvirheitä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tarkistin tämän ketjun tilan vasta linkin antamisen jälkeen. Trollit hilluvat siellä.

        Siellä on on ihan hyviä kommentejani ja esimerkkejä niiden perään. Kirjoitan tiivistetyn listan niistä.

        - naapuri häirintä

        - mikrowavehearing

        - sietokyvyn takarajoille meno/ylittäminen

        - stalkkauksia tiheään tahtiin/joka päivä/yllättäen/pelästyttäen

        - univajeessa pitäminen

        - seuranta ja häirintä

        - mustamaalaus, maineen tuhoaminen, uskottavuuden vieminen

        - kaiken kiinnostavan ja iloa tuottavan estäminen ja tuhoaminen

        - yksityisyyden tuhoaminen

        - yksityisyyden loukkaaminen fyysisesti ja henkisesti

        - kotirauhan rikkominen

        - ehdollistaminen, herkistäminen

        - elektroninen häirintä

        - työelämään pääsyn estäminen, työuran tuhoaminen, huonoon taloudelliseen tilaan
        saattaminen

        - huumaamiset

        - myrkyttämiset

        - salaa lääkitsemiset

        - tapaturmien aiheuttamiset

        - autolla ajon häiritseminen liikenteessä, huoltoon ym liittyvät vaikeuttamiset

        - mindcontrol

        - stalkkeri esittää viatonta uhria ja syyttää uhria

        - matkiminen eli mimicry

        -


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      143
      10446
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      2983
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2809
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2117
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1689
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1616
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. 82
      1378
    Aihe