KOKO SUOMI VAINOO

Anonyymi

ja ulottuu ulkomaillekin.

Alkutilanne oli syntyä eliittihirviön äpäräksi, joka sattui perimään poikkeksellisen hyvää tavaraa korvien väliin.

Yhteiskuntaluokkavaino ollut alusta alkaen. Eliitin reviirille yliopistoon. Yliopistovaino, joka jatkuu koko elämän. Kaappihomojen vaino alkoi yliopistossa yhdestä kysymyksestä. Jatkuu edelleen.

Yhteiskuntaluokka vaino koko työäelämän ajan.

1986 muutin yksityiselämän velvollisuuksien hoitamiseksi Riihimäelle. Sotkettiin/lavastettiin Ongelmajätelaitoksen asioihin ja kai silloin saatiin joku vasemmisto vainoon mukaan.

1990 luvun lopulla alkoin gang stalking, johon kuului työuran lopettaminen. OLen kuvannut itse muutosta, että minut heitettiin kaatopaikalle rottien revittäväksi.. Riihimäki oli loppusijoituspaikkani. -Olen kuvannut somessa viimeisintä 10 vuotta.

Kun mahdollisesti stalkkereiden avustamana liityin vahingossa quoraan ja saivat googleprofiilini, järkyttyivät vainostani. Ehdoteltiin sellaisia alustoja, joissa olisin kohdannut muita yhtä kauheita kokeneita. En jaksanut enää mennä.

gang stalking: tavoitteena tuhota ihminen fyysisesti, psyykkisesti, sosiaalisesti ja taloudellisesti

e-häirintä: surveillance, harrasment, torture, mindcontrol eli seuranta, häirintä, kidutus, mielenhallinta

LOPPUUN AJETTU OLEN

253

5665

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      aivan sama

      • Anonyymi

        Eipä näytä olevan kaikille. Ei tykätä, että kirjoitan. Yritän tässä toipua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näytä olevan kaikille. Ei tykätä, että kirjoitan. Yritän tässä toipua.

        Minulle aiheutettiin ripuli ja aivomyrsky. On riittänyt lakanapyykkiä. Pari päivää aivomyrskyssä oli kauheaa. Onneksi olin paljon taju kankaalla. - Saa nähdä, mitä aivotoiminnasta on jäljellä. Ainakin pystyn kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle aiheutettiin ripuli ja aivomyrsky. On riittänyt lakanapyykkiä. Pari päivää aivomyrskyssä oli kauheaa. Onneksi olin paljon taju kankaalla. - Saa nähdä, mitä aivotoiminnasta on jäljellä. Ainakin pystyn kirjoittamaan.

        Pyörremyrsky olisi oikeampi sana. Oli kuin kaikki muistot olisivat pieninä palasina pyörremyrskyssä pyörineet päässäni. - Ehdin jo epäillä, että muistini tuhotaan. En vielä tiedä,miten toimii.

        Ehkä jonkin huumeen yliannostuksella voisi tämmöistä saada aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyörremyrsky olisi oikeampi sana. Oli kuin kaikki muistot olisivat pieninä palasina pyörremyrskyssä pyörineet päässäni. - Ehdin jo epäillä, että muistini tuhotaan. En vielä tiedä,miten toimii.

        Ehkä jonkin huumeen yliannostuksella voisi tämmöistä saada aikaan.

        Toipuminen tapahtuu hitaasti ja takapakkiakin on välillä tullut. Tuskin palaan sillekään tasolle, millä olin ennen tätä pyörremyrskyä.


      • Anonyymi

        Olen kysellyt, kuka on tehnyt ja mitä. Tänään parkkipaikalta lähdin kävelemään lintutornille. Edempänä huomasin , jonka olo meni ihan vaikeaksi, kun tajusi minunkin tulevan sinne. En ollut huomaavinani/tuntevinani. Puhelimensa soi. Vastasi Tuula. - Lähdin pois, ettei nikahdu paljastumisen pelkoon. - Hei, pelko pois. Minä en jaksa käydä kimppuun edes suullisesti. Maksa sitten vaikka helvetissä mahdolliset tekosi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toipuminen tapahtuu hitaasti ja takapakkiakin on välillä tullut. Tuskin palaan sillekään tasolle, millä olin ennen tätä pyörremyrskyä.

        En ole vieläkään toipunut , mutta en kerro, miten oireilen. En anna stalkkereille palautetta.
        Aivojen kunnosta ja toiminnasta en tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vieläkään toipunut , mutta en kerro, miten oireilen. En anna stalkkereille palautetta.
        Aivojen kunnosta ja toiminnasta en tiedä.

        Minulla hengitysongelmia. Miein , että olivatko pahoinpitelyn aiheuttamia. Kyllä. mutta niitä pidetään yllä kohdistamalla henkitorvee e-häirintää.

        Pahoja nielemisongelmia. En pystynyt nielemään alkuun kuin lirauksen vettä , kun kurkku suorana sinne sitä kaadoin. Olin melkoisen kuivunut.
        Minkäänlaisen kiinteän nieleminen ei onnistunut. Join jugurtteja. Sitten huokoinen, karkea leipä rupesi menemään. - Laihduin vauhdikkaasti. Semmoinen 3 kiloa jäi pysyvästi pois.

        Jotakin pysyvää vauriota henkitorveen on aiheutettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla hengitysongelmia. Miein , että olivatko pahoinpitelyn aiheuttamia. Kyllä. mutta niitä pidetään yllä kohdistamalla henkitorvee e-häirintää.

        Pahoja nielemisongelmia. En pystynyt nielemään alkuun kuin lirauksen vettä , kun kurkku suorana sinne sitä kaadoin. Olin melkoisen kuivunut.
        Minkäänlaisen kiinteän nieleminen ei onnistunut. Join jugurtteja. Sitten huokoinen, karkea leipä rupesi menemään. - Laihduin vauhdikkaasti. Semmoinen 3 kiloa jäi pysyvästi pois.

        Jotakin pysyvää vauriota henkitorveen on aiheutettu.

        Eiväe ne seuraukset tuohon lopu. On tyypillistä, että pitkän myrkytyksen, pahoinpitelyn ym. jälkeen kunto jää pysyväsi alemmalle tasolle kuin ennen käsittelyä. .En kerro, missä näkyy selvästi.

        Ne, jotka tämmöistä tekevät, ovat pervoja rikollisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiväe ne seuraukset tuohon lopu. On tyypillistä, että pitkän myrkytyksen, pahoinpitelyn ym. jälkeen kunto jää pysyväsi alemmalle tasolle kuin ennen käsittelyä. .En kerro, missä näkyy selvästi.

        Ne, jotka tämmöistä tekevät, ovat pervoja rikollisia.

        Olen ollut rankkojen käsitettelyjen kohteena edelleenkin. - Välillä hengityspulmat lievenivät. Nyt taas ovat pahentuneet. Henkitorvi menee ahtaammaksi, mutta varsinainen pulma on hengityksen katkonaisuus. -Kävin tänään Käräjäkoskella. Halusin jutella vastaantulijan kanssa veden vähyydestä. Hengitys oli katkeilevaa, niin sitten puhekin. Taisi olla joku hoitaja, joka luuli minun olevan niin ahdistunut Vantaanjoen tilasta, etten pystynyt enää puhumaan.(Minulla oli jo takana lenkki Kiistaveikkojen majan maastossa.) Hoiti tilannetta lupaamalla , että ensi viikon lopulla sataa aivan kauheasti.-Kiitos vaan auttamisen yrityksestä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ollut rankkojen käsitettelyjen kohteena edelleenkin. - Välillä hengityspulmat lievenivät. Nyt taas ovat pahentuneet. Henkitorvi menee ahtaammaksi, mutta varsinainen pulma on hengityksen katkonaisuus. -Kävin tänään Käräjäkoskella. Halusin jutella vastaantulijan kanssa veden vähyydestä. Hengitys oli katkeilevaa, niin sitten puhekin. Taisi olla joku hoitaja, joka luuli minun olevan niin ahdistunut Vantaanjoen tilasta, etten pystynyt enää puhumaan.(Minulla oli jo takana lenkki Kiistaveikkojen majan maastossa.) Hoiti tilannetta lupaamalla , että ensi viikon lopulla sataa aivan kauheasti.-Kiitos vaan auttamisen yrityksestä.)

        Toinen vaihtoehto; ei halunnut puhua kanssani. Työnsi käden takin taskuun ja piti siellä. Jostakin syystä tuijottelin taskua. Täällä pihalla varsinkin yx ukko on työntänyt käden taskuun ja sen jälkeen on tullut hengitysvaikeuksia ja puhuminen on mennyt mahdottomaksi. Häneltä olen suoraan kysynyt, onko taskussa pikku e-ase, jonka säteily tulee kankaan läpi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto; ei halunnut puhua kanssani. Työnsi käden takin taskuun ja piti siellä. Jostakin syystä tuijottelin taskua. Täällä pihalla varsinkin yx ukko on työntänyt käden taskuun ja sen jälkeen on tullut hengitysvaikeuksia ja puhuminen on mennyt mahdottomaksi. Häneltä olen suoraan kysynyt, onko taskussa pikku e-ase, jonka säteily tulee kankaan läpi.

        On vähän epäselvää tuo alkupuoli.Sinne on eksynyt muihin ketjuihin tarkoitettuja viestejä.
        Piti olla kokonaisvainoni ketju, mutta kun pari päivää ketjun avaamisen jälkeen tapahtui e-pahoinpitely , parin vrk:n tajuttomuus ja siitä herätessä löysin itseni potemassa hengitys- ja nielemisvaikeuksia pahasti kuivuneena. (joku on kuvannut vastaavaa aivojen käsittelyä linkoukseksi. Yksi linkous loppui, käynnistettiin seuraava.) Kuivuminen oli jo niin pahanasteista, että aiheuttaa pysyviä vaurioita mm. aivoihin.

        Sitten kun olin päättänyt lopettaa paöstalle muun kirjoittelun kuin tähän ketjuun ja e-häirintä ketjuun, tänne on kasaantunut kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto; ei halunnut puhua kanssani. Työnsi käden takin taskuun ja piti siellä. Jostakin syystä tuijottelin taskua. Täällä pihalla varsinkin yx ukko on työntänyt käden taskuun ja sen jälkeen on tullut hengitysvaikeuksia ja puhuminen on mennyt mahdottomaksi. Häneltä olen suoraan kysynyt, onko taskussa pikku e-ase, jonka säteily tulee kankaan läpi.

        On vähän epäselvää tuo alkupuoli.Sinne on eksynyt muihin ketjuihin tarkoitettuja viestejä.
        Piti olla kokonaisvainoni ketju, mutta kun pari päivää ketjun avaamisen jälkeen tapahtui e-pahoinpitely , parin vrk:n tajuttomuus ja siitä herätessä löysin itseni potemassa hengitys- ja nielemisvaikeuksia pahasti kuivuneena. (joku on kuvannut vastaavaa aivojen käsittelyä linkoukseksi. Yksi linkous loppui, käynnistettiin seuraava.) Kuivuminen oli jo niin pahanasteista, että aiheuttaa pysyviä vaurioita mm. aivoihin.

        Sitten kun olin päättänyt lopettaa palstalle muun kirjoittelun kuin tähän ketjuun ja e-häirintä ketjuun, tänne on kasaantunut kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto; ei halunnut puhua kanssani. Työnsi käden takin taskuun ja piti siellä. Jostakin syystä tuijottelin taskua. Täällä pihalla varsinkin yx ukko on työntänyt käden taskuun ja sen jälkeen on tullut hengitysvaikeuksia ja puhuminen on mennyt mahdottomaksi. Häneltä olen suoraan kysynyt, onko taskussa pikku e-ase, jonka säteily tulee kankaan läpi.

        On vähän epäselvää tuo alkupuoli.Sinne on eksynyt muihin ketjuihin tarkoitettuja viestejä.
        Piti olla kokonaisvainoni ketju, mutta kun pari päivää ketjun avaamisen jälkeen tapahtui e-pahoinpitely , parin vrk:n tajuttomuus ja siitä herätessä löysin itseni potemassa hengitys- ja nielemisvaikeuksia pahasti kuivuneena. (joku on kuvannut vastaavaa aivojen käsittelyä linkoukseksi. Yksi linkous loppui, käynnistettiin seuraava.) Kuivuminen oli jo niin pahanasteista, että aiheuttaa pysyviä vaurioita mm. aivoihin.

        Sitten kun olin päättänyt lopettaa palstalle muun kirjoittelun kuin tähän ketjuun ja e-häirintä ketjuun, tänne on kasaantunut kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen vaihtoehto; ei halunnut puhua kanssani. Työnsi käden takin taskuun ja piti siellä. Jostakin syystä tuijottelin taskua. Täällä pihalla varsinkin yx ukko on työntänyt käden taskuun ja sen jälkeen on tullut hengitysvaikeuksia ja puhuminen on mennyt mahdottomaksi. Häneltä olen suoraan kysynyt, onko taskussa pikku e-ase, jonka säteily tulee kankaan läpi.

        On vähän epäselvää tuo alkupuoli.Sinne on eksynyt muihin ketjuihin tarkoitettuja viestejä.
        Piti olla kokonaisvainoni ketju, mutta kun pari päivää ketjun avaamisen jälkeen tapahtui e-pahoinpitely , parin vrk:n tajuttomuus ja siitä herätessä löysin itseni potemassa hengitys- ja nielemisvaikeuksia pahasti kuivuneena. (joku on kuvannut vastaavaa aivojen käsittelyä linkoukseksi. Yksi linkous loppui, käynnistettiin seuraava.) Kuivuminen oli jo niin pahanasteista, että aiheuttaa pysyviä vaurioita mm. aivoihin.

        Sitten kun olin päättänyt lopettaa palstalle muun kirjoittelun kuin tähän ketjuun ja e-häirintä ketjuun, tänne on kasaantunut kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vähän epäselvää tuo alkupuoli.Sinne on eksynyt muihin ketjuihin tarkoitettuja viestejä.
        Piti olla kokonaisvainoni ketju, mutta kun pari päivää ketjun avaamisen jälkeen tapahtui e-pahoinpitely , parin vrk:n tajuttomuus ja siitä herätessä löysin itseni potemassa hengitys- ja nielemisvaikeuksia pahasti kuivuneena. (joku on kuvannut vastaavaa aivojen käsittelyä linkoukseksi. Yksi linkous loppui, käynnistettiin seuraava.) Kuivuminen oli jo niin pahanasteista, että aiheuttaa pysyviä vaurioita mm. aivoihin.

        Sitten kun olin päättänyt lopettaa palstalle muun kirjoittelun kuin tähän ketjuun ja e-häirintä ketjuun, tänne on kasaantunut kaikenlaista.

        Yritin e-häirintäketjuun kirjoittaa tarkemmin pahoinpitelystä ja jälkikäsittelyistä. Ei julkaistu tai poistettiin kokonaan tai osittain. Yritän uudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin e-häirintäketjuun kirjoittaa tarkemmin pahoinpitelystä ja jälkikäsittelyistä. Ei julkaistu tai poistettiin kokonaan tai osittain. Yritän uudestaan.

        Ensimmäinen toimenpide oli pitkulaisen e-kohdistuksen tekeminen henkitorven päälle. Kesti jonkin aikaa. Heräsin siihen, silmät tapittivat ja jalat ja kädet nousisvat suorina alustasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen toimenpide oli pitkulaisen e-kohdistuksen tekeminen henkitorven päälle. Kesti jonkin aikaa. Heräsin siihen, silmät tapittivat ja jalat ja kädet nousisvat suorina alustasta.

        Seuraavana yönä poikittainen kapea polttavan tuntuinen kohdistus henkitorven päälle. Vai keuhkoputkiko sen nimi on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seuraavana yönä poikittainen kapea polttavan tuntuinen kohdistus henkitorven päälle. Vai keuhkoputkiko sen nimi on.

        Kolmantena yönä voimakas kohdistus kurkunpäähän. - Siihen sitten ammuskeltiin kotona ja ulkona ja saatiin aikaan yskimistä ja hengenahdistusta. - Koko kesän. Kun vaatetus muuttui syksyn tullen, ei ulkona enää voinut siihen ampua.
        Kesällä tunsin hengityksen siinä putkessa. Vähitellen rupesi tulemaan taukoja, joiden aikana en tuntenut hengitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmantena yönä voimakas kohdistus kurkunpäähän. - Siihen sitten ammuskeltiin kotona ja ulkona ja saatiin aikaan yskimistä ja hengenahdistusta. - Koko kesän. Kun vaatetus muuttui syksyn tullen, ei ulkona enää voinut siihen ampua.
        Kesällä tunsin hengityksen siinä putkessa. Vähitellen rupesi tulemaan taukoja, joiden aikana en tuntenut hengitystä.

        Kirjoittelin tälle palstalle ja salaliittoteoriaan siitä, että minulta yhtä mittaa pantiin ip jäähylle. Vähensi kirjoittamista määrällisesti laadullisesti. - Minua uhkailtiin, että joudutaan jäähdyttämään muutenkin. Kylmiöön pannaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittelin tälle palstalle ja salaliittoteoriaan siitä, että minulta yhtä mittaa pantiin ip jäähylle. Vähensi kirjoittamista määrällisesti laadullisesti. - Minua uhkailtiin, että joudutaan jäähdyttämään muutenkin. Kylmiöön pannaan

        Tuohon ketjun alkuun olisi pitänyt kirjoittaa KAAPPIHOMOJEN KOSTOSTA. NWO naamakirjaan kirjoitin siitä ja siinä ohessa myös muusta yliopistovainosta. Täälläkinpäin tiedetään mokani. Ekana opiskeluvuotena erään kurssin viimeisellä kerralla piti hakea kurssin pitäneen proffan allekirjoitus. Hän pyysi poikia sieltä salin takaosasta tulemaan ensin jne. Hän oli kiihottuneen näköinen. Olin selin häneen päin. Kysyin naisopiskelijalta: Onks toi homo? Kyllä se oli ja seisoi sillä hetkellä takanani. - Oli kaapissa, koska silloin vielä homous oli rikoslaissa. Vaino käynnistyi ja jatkuu edelleen. - Netistä voi nimeään käyttäen lukea homoudestaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohon ketjun alkuun olisi pitänyt kirjoittaa KAAPPIHOMOJEN KOSTOSTA. NWO naamakirjaan kirjoitin siitä ja siinä ohessa myös muusta yliopistovainosta. Täälläkinpäin tiedetään mokani. Ekana opiskeluvuotena erään kurssin viimeisellä kerralla piti hakea kurssin pitäneen proffan allekirjoitus. Hän pyysi poikia sieltä salin takaosasta tulemaan ensin jne. Hän oli kiihottuneen näköinen. Olin selin häneen päin. Kysyin naisopiskelijalta: Onks toi homo? Kyllä se oli ja seisoi sillä hetkellä takanani. - Oli kaapissa, koska silloin vielä homous oli rikoslaissa. Vaino käynnistyi ja jatkuu edelleen. - Netistä voi nimeään käyttäen lukea homoudestaan.

        Rauno Olavi Viitamäki. Googlaa. Sinne ovat ihmiset omalla nimellään kirjoittaneet katkeria kokemuksiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauno Olavi Viitamäki. Googlaa. Sinne ovat ihmiset omalla nimellään kirjoittaneet katkeria kokemuksiaan.

        nettiosoite tuohon olisi hyvä- ei löytynyt vielä omalla haulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On vähän epäselvää tuo alkupuoli.Sinne on eksynyt muihin ketjuihin tarkoitettuja viestejä.
        Piti olla kokonaisvainoni ketju, mutta kun pari päivää ketjun avaamisen jälkeen tapahtui e-pahoinpitely , parin vrk:n tajuttomuus ja siitä herätessä löysin itseni potemassa hengitys- ja nielemisvaikeuksia pahasti kuivuneena. (joku on kuvannut vastaavaa aivojen käsittelyä linkoukseksi. Yksi linkous loppui, käynnistettiin seuraava.) Kuivuminen oli jo niin pahanasteista, että aiheuttaa pysyviä vaurioita mm. aivoihin.

        Sitten kun olin päättänyt lopettaa palstalle muun kirjoittelun kuin tähän ketjuun ja e-häirintä ketjuun, tänne on kasaantunut kaikenlaista.

        mielenkontrolli-uhrit voi olla myös ohjelmoituja tietämättään toteuttaa mieleenohjelmoituja käskyjä elämässään?- joukkovaino usein tehdään mielenkontrolli-uhreilla?
        Tää kysmys oli Luterilaisuus keskustelussa:
        mutta nyt tännekin (alkoi selain temppuileen...)

        " Hyvä että jotkut tajuaa että nämä asiat on totta.

        Jos riksun joukkovainottu paikalla -kysymys oliko käsittääksemme tiina persu-mäkelän Riihimäellä toimineella Suomen suurimmalla yksityisetsivätoimistolla osuutta tässä asiassa ? "

        ps.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/4185265/missa-ovat-legendaariset-tina-makela-ja-hannu-suhonen

        toivottavasti kysymys sallitaan- saattaa olla tärekää titoa- meinaan ei löydy ythäkään tietoa asiasta missään-

        yhtä puhdasta on kaikki kuin Sauli Niinistön ja Paavin paperit ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielenkontrolli-uhrit voi olla myös ohjelmoituja tietämättään toteuttaa mieleenohjelmoituja käskyjä elämässään?- joukkovaino usein tehdään mielenkontrolli-uhreilla?
        Tää kysmys oli Luterilaisuus keskustelussa:
        mutta nyt tännekin (alkoi selain temppuileen...)

        " Hyvä että jotkut tajuaa että nämä asiat on totta.

        Jos riksun joukkovainottu paikalla -kysymys oliko käsittääksemme tiina persu-mäkelän Riihimäellä toimineella Suomen suurimmalla yksityisetsivätoimistolla osuutta tässä asiassa ? "

        ps.
        https://keskustelu.suomi24.fi/t/4185265/missa-ovat-legendaariset-tina-makela-ja-hannu-suhonen

        toivottavasti kysymys sallitaan- saattaa olla tärekää titoa- meinaan ei löydy ythäkään tietoa asiasta missään-

        yhtä puhdasta on kaikki kuin Sauli Niinistön ja Paavin paperit ...

        =toivottavasti kysymys sallitaan- saattaa olla tärkeää tietoa- meinaan ei löydy yhtäkään tietoa asiasta missään-

        yhtä puhdasta on kaikki kuin Sauli Niinistön ja Paavin paperit ...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        =toivottavasti kysymys sallitaan- saattaa olla tärkeää tietoa- meinaan ei löydy yhtäkään tietoa asiasta missään-

        yhtä puhdasta on kaikki kuin Sauli Niinistön ja Paavin paperit ...

        ELIITTIHIRVIÖN NIMI ON UNOHTUNUT, TEKONSA EI. Oli v-1945 Hämeenlinnan seudun Osuuspankin lakimies. Pitkä mies, runko kuin kreikkalaisella patsaalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ELIITTIHIRVIÖN NIMI ON UNOHTUNUT, TEKONSA EI. Oli v-1945 Hämeenlinnan seudun Osuuspankin lakimies. Pitkä mies, runko kuin kreikkalaisella patsaalla.

        nostan, että epäilijä löytää ketjun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nostan, että epäilijä löytää ketjun

        on taas tarvista nostaa ylös


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on taas tarvista nostaa ylös

        Saankohan edes tämän ketjun nostaa.


    • Anonyymi

      Oletko koskaan ajatellut vaihtaa sinua hoitavaa psykiatria ja hänen määräämiään lääkkeitä?

      • Anonyymi

        Varmaankin se psykiatri on mukana vinossa lääkkeineen tai jotain...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaankin se psykiatri on mukana vinossa lääkkeineen tai jotain...

        Täällä on mielenterveystrolli odottelemassa. Jos aloittajalta henki menee. kiirehtii selittämään, että tämä oli se pitkäainen mielenterveystapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on mielenterveystrolli odottelemassa. Jos aloittajalta henki menee. kiirehtii selittämään, että tämä oli se pitkäainen mielenterveystapaus.

        Suosittelen mielenterveystrollia googlaamaan Ajatusrikos tuotanto. Siellä on monella lailla tietoa tarjolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen mielenterveystrollia googlaamaan Ajatusrikos tuotanto. Siellä on monella lailla tietoa tarjolla.

        Oletko se vapaamielinen näyttelijä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se vapaamielinen näyttelijä ?

        En ole. Pari päivää sitten istahdin srk:n liiterin eteen syömään pikku sirusen mustikkapiirakkaa. Siellä oli mt-porukkaa. Henkiläkuntaan kuuluva nainen kovaäänisen kauttaa kuulutti, että näyttelijät ovat mieleltään terveimpiä ihmisiä. MEILLÄ ON TÄÄLLÄ TÄMÄ AKU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Pari päivää sitten istahdin srk:n liiterin eteen syömään pikku sirusen mustikkapiirakkaa. Siellä oli mt-porukkaa. Henkiläkuntaan kuuluva nainen kovaäänisen kauttaa kuulutti, että näyttelijät ovat mieleltään terveimpiä ihmisiä. MEILLÄ ON TÄÄLLÄ TÄMÄ AKU.

        - Riihimäellä ollut vainoa jo Irwinin aikoina- ilmeisesti satanistit- kulttipaikkakunta- liittyykö kun vankila tai muita virallisia toimia, niin on kaikenlaista virka-satanistia alueella?- on nähty hypnoosia. joukkovainoa, monenlaista virkarikollista toimintaa, satanistien kiusaama, ihmisoikeusrikollisia, seurantaa, katuteatteri-kaksois-olentoja, satanismia ja kaikkea mitä tämän ketjun ehkä alkuneljänneksessä ehti lukemaan , myös Hyvinkää-HML.
        - ei alotuksentekijä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        - Riihimäellä ollut vainoa jo Irwinin aikoina- ilmeisesti satanistit- kulttipaikkakunta- liittyykö kun vankila tai muita virallisia toimia, niin on kaikenlaista virka-satanistia alueella?- on nähty hypnoosia. joukkovainoa, monenlaista virkarikollista toimintaa, satanistien kiusaama, ihmisoikeusrikollisia, seurantaa, katuteatteri-kaksois-olentoja, satanismia ja kaikkea mitä tämän ketjun ehkä alkuneljänneksessä ehti lukemaan , myös Hyvinkää-HML.
        - ei alotuksentekijä

        aloituksen tekijä on nykyään samaa mieltä

        valkeni: elitistisalaseurasatanisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        aloituksen tekijä on nykyään samaa mieltä

        valkeni: elitistisalaseurasatanisti

        Ehkä väitetty omaksi, että voinut tehdä sen mitä teki.


    • Anonyymi

      Pilkahdus gs:n alkuajastani. Käykää: Laki ja rikos- poliisi- missä olen käynyt.

      Ehkä paikallisina ihmisinä osaatte vastata.

      • Anonyymi

        Ajattelin kiertää otsikon vihjaamalla, mutta kerrotaan oikea

        Poliisin vai rikosliigan pomon asunto.


    • Anonyymi

      MUISTUTTAISIN TEITÄ SIITÄ, ETTÄ OLEN YKSI HENKILÖ.

      Joskus syntyi yksi vauva , joka on elänyt tilastollisten todennäköisyyksien vastaisen elämän. Nytkin YHDEN kimpussa laumoittain riksulaisia, jotka vain osa koko koko jutusta.

      Tajuatteko.

    • Anonyymi

      HIRVIÖN SUKULAISILLE JA MUILLE E-LÄISILLE TIEDOKSI: en tule kertomaan enempää. Tämän verran kerroin, että sain jonkilaiset raamit vainolleni ja sen pituudelle. - Leveys ja syvyys ja minun sukulaiseni saavat olla.

      • Anonyymi

        Yksi raami on satanismi, joka kohdistunut minuun lapsuudesta alkaen ja koko riksussa asumisen ajan, on yläpuolellani asunut eliittisatanisti.


    • Anonyymi

      SEN VERRAN, ETTÄ KUN ON OLLUT ELIITIN MUSTALLA LISTALLA LAPSUUDESTA ALKAEN, RIITTÄISI KYLLÄ YHDELLE IHMISELLE, mutta ei näköjään minulle.

    • Anonyymi

      Onko sua mahdollisesti huumattu? Minua vainottiin sen takia, ellei minulla ollut jokin sairaus aidosti. Olin ihmiskaupattavana. Tuskin on montaa ihmistä, joita on kidutettu yhtä paljon. Ura ei kiinnosta paskaakaan. Olen vasta valmistumassa, mutta tuota paskasakkia on myös yliopistolla.

      • Anonyymi

        Jauhojengi liittyy omaan tapaukseeni vahvasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jauhojengi liittyy omaan tapaukseeni vahvasti.

        Minä olen 77 vuotias, finaaliin rääkkätty. Nämä minun kirjoitukseni ovat lähtöselvityksiä.


    • Anonyymi

      Mitäs synnyin. Oma vika.

      • Anonyymi

        Olen täällä Riksussakin kysellyt: minkä muun ison rikoksen olen tehnyt kuin syntynyt?

        No olenhan minä: mennyt eliitin vain omanaan pitämälle reviirille. Koulusta alkaen ollut monissa asioissa parempi kuin he. Päässäni on ollut "tavaraa", jota ei olisi saanut joutua heidän suljetun ihmisryhmänä ulkopuolelle. Ja vieläkin ihmisrauniona olen todiste siitä, minkälaisia ovat ja mihin pahuuksiin syyllistyneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen täällä Riksussakin kysellyt: minkä muun ison rikoksen olen tehnyt kuin syntynyt?

        No olenhan minä: mennyt eliitin vain omanaan pitämälle reviirille. Koulusta alkaen ollut monissa asioissa parempi kuin he. Päässäni on ollut "tavaraa", jota ei olisi saanut joutua heidän suljetun ihmisryhmänä ulkopuolelle. Ja vieläkin ihmisrauniona olen todiste siitä, minkälaisia ovat ja mihin pahuuksiin syyllistyneet.

        Huomautus: DNA testillä ei ole todistettu isyyttä aikanaan. Eli äidin aviomies voisi olla isäni muutenkin kuin virallisissa papereisssa.

        Hän ja hänen sukunsa ovat musikaalisia. Isäpuolen sisko on ilmeisestikin ollut hyvin älykäs. Olisi kovasti halunnut päästä opiskelemaan.(Opettaja oli.) Isäpuolen suvussa on liikunnallisesti lahjakkaita kilpaluissa voittoja keränneitä. Ei ne muutkaan tyhmiä ole olleet. Siskoni ja veljeni ovat keskitasoa älykkäämpiä. - Että ei voi tietää, mistä geenini ovat peräisin.


    • Anonyymi

      Tässä ketjussa oli tarkoitus esittää jonkinlainen raami vainolle, mutta kun tehtiin se raju pahoinpitely, sekin on vienyt oman tilansa. -En ole vielä kokonaan toipunut siitä ja seuranneista jatkokäsittelyistä. Ehkä jää pysyviä haittoja.

      HUOM. vielä. En aio tehdä lisää paljastuksia aikaisemmista ajoista. Kun näköjään jäin henkiin ja vaino vaan jatkuu, ihan selviytymiseni takia kirjoittelen uusista jutuista. Mutta en tähän ketjuun.

      • Anonyymi

        Tiesitkö että jos pidät päätäsi mikroaaltouunissa, niin sinne ei tule mitään säteilyä ulkopuolelta? Muista kuitenkin ottaa se mikroaaltouunin pistoke irti sähköverkosta ennen kuin työnnät pään sinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiesitkö että jos pidät päätäsi mikroaaltouunissa, niin sinne ei tule mitään säteilyä ulkopuolelta? Muista kuitenkin ottaa se mikroaaltouunin pistoke irti sähköverkosta ennen kuin työnnät pään sinne.

        TÄSSÄ VÄLISSÄ KERRON YLIOPISTOAJASTA JOTAKIN, eli että minulle palkattu stalkkeri nimeltä Jorma Karipohja. Oli lääk.kand, jolla oli vähän opintojenrahoituspulmia. Hän ei itse tehnyt mitään kauheaa. Häiritsi lukusalissa opiskeluani, ym. Mutta sen sijaan järjesti häiriintyneita ihmisiä kimppuuni. Todella pahoja --liitin edustajia. -Ilmoitti sitten, että sanoutuu irti siitä hommasta.

        Hänen tilalleentuli pieni mustaan pukeutunut mies (nimi unohtunut). Tämän tehtävänä oli ostaa Saksasta maanalaiselta järjestöltä minulle elektroninen häirintä. Laitteet tuotiin ja suomalainen mies (nimi unohtunut) , jolla alan koulutusta oli vastuussa. Häirintää oli kotona. Sillä myös pyrittiin estämään opiskeluni kaikissa Helsingin lukusaleissa. Ja muustakin. Tapasin hänet jo aika alussa ja vielä työelämän aikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TÄSSÄ VÄLISSÄ KERRON YLIOPISTOAJASTA JOTAKIN, eli että minulle palkattu stalkkeri nimeltä Jorma Karipohja. Oli lääk.kand, jolla oli vähän opintojenrahoituspulmia. Hän ei itse tehnyt mitään kauheaa. Häiritsi lukusalissa opiskeluani, ym. Mutta sen sijaan järjesti häiriintyneita ihmisiä kimppuuni. Todella pahoja --liitin edustajia. -Ilmoitti sitten, että sanoutuu irti siitä hommasta.

        Hänen tilalleentuli pieni mustaan pukeutunut mies (nimi unohtunut). Tämän tehtävänä oli ostaa Saksasta maanalaiselta järjestöltä minulle elektroninen häirintä. Laitteet tuotiin ja suomalainen mies (nimi unohtunut) , jolla alan koulutusta oli vastuussa. Häirintää oli kotona. Sillä myös pyrittiin estämään opiskeluni kaikissa Helsingin lukusaleissa. Ja muustakin. Tapasin hänet jo aika alussa ja vielä työelämän aikana.

        Täsätä on poistettu lyhyt kuvaus siitä, mikä tilanne oli alku kaappihomojen kostolle. Kysyin toiselta henkilöltä: onks toi homo. Ja kysymyksen kuuli ko.henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täsätä on poistettu lyhyt kuvaus siitä, mikä tilanne oli alku kaappihomojen kostolle. Kysyin toiselta henkilöltä: onks toi homo. Ja kysymyksen kuuli ko.henkilö.

        Se kuvaus on kirjoitettu vuosi sitten tuonne alkuun päin.


    • Anonyymi

      Sain joku aika sitten viestin, että yhteisöni aikoo nonsoleerata olemassaoloni.

      • Anonyymi

        Siis kai mitätöidä minut.

        Kimpussa ollaan ihan koko ajan, Tavalla tai toisella. Tulisi listaa, jos tämän päivän "tavatkin " luettelisin.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      En nyt ympäri Suomea liikuskele, mutta riittää, että menen Hämeenlinnaan tai senkin rajan yli. Kyllä siellä toimi poliisin ansa ja pelastuslaitos tuttuun tyyliin vahvisti, että siitä oli kyse.

    • Anonyymi

      Miten kaikki viitsiikin ja jaksaakin ja kohdekin on enää henkihievärissä oleva näköjään nopeasti painoa menettävä muistisairas, dementti, skitsofreenikko vai miten se meni.

      • Anonyymi

        Poliisithan tunnetusti tykkäävät pahoinpidellä puolustuskyvyttömiä humalaisia.


    • Anonyymi

      En tiedä, minkä otsikon alle kuuluisi. Sunnuntaina eli toissa päivänä juomasin, etten pysty syömään/nielemään. Yritin, mutta jouduin palauttamaan lautaselle. Kävin Prismassa hakemassa juotavaa jugurttia. Olin huomiota herättävän huonossa kunnossa. -Onneksi ehdin kotiin ennen kuin se alkoi: voimakas oksentaminen. .En kerro tarkemmin, mutta tri Mengele oli järjestänyt perusteellisen maha-suolikanavan puhdistuksen, lisäksi sain nukkua yht. n.15 tuntia. Aivotkin saivat puhdistua kuona-aineista. - Oli puhdistunut olo. Se valittamani kaamea väsymyksen tunne on hävinnyt.

      En tiedä, miten tehtiin, Riittikö oksennuspulveri ja laksatiivi plus sähköä päähän vai miten. - Kokeilkaa.

      • Anonyymi

        Tässä tapahtumasarjassa oli sellaisia yksityiskohtia, jotka kertoivat, että tehtiin minulle.


    • Anonyymi

      Päässäni on muutamana päivänä soinut "Hetki vain ja päivä kerrallansa.." Tänään muistin , että se on virren alkusanat. v.2001 pakenin, meni väkisin suljetulle psykiatriselle osastolle. Kerroin, etten voinut olla kotona, kun rosvot jahtasivat minua (ihan oikeasti).
      Selvisi, että osastolla oli toinenkin nainen piilossa/turvassa. Ei voinut mennä asuntoonsa, kun oli uhattu tappaa. Esitti hullua. Hänen huoneensa avoimesta ovesta kuulin tätä virttä. Keskusteltiin siitä. - Hän joutui lähtemään pois . Oli mennyt kaupan kautta kotiin. Alle 15 minuutissa kotona hänelle sattui harvinainen tapaturma, johon kuoli samantien.

      Että onx niinku vihje.

      • Anonyymi

        Stalkkereilla siellä kirjanpitovelvollisilla on hyvin tarkkaan kaikki muistiin kirjoitettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Stalkkereilla siellä kirjanpitovelvollisilla on hyvin tarkkaan kaikki muistiin kirjoitettuna.

        Käsittääkseni triggerillä laukaistiin vanha trauma esille. Tosin tiedetään, että stalkkerit pystyvät luomaan valemuistoja, niinhän terapeutitkin

        MUTTA minulle joku lekuri ehdotti routenin syndroomaa. Se kuuluu Korsakoffin tautiin, jossa ryyppäämällä on hankittu dementia. Siinä sieltä dementian alta pulpahtelee vanhoja muistoja.

        Kyllähän tässä on aivoja tuhottu vuosien ajan. Ensin tarpeettomilla (potilasvahinkokeskuksen psykiatrin näkemys)psyykkenlääkeillä. Tapaturmilla ja varsinkin vuosien ajan päähän kohdistetulla elektronisella häirinnällä. MUTTA en ole dementti ja poikkeuksellisen hyvä muistini toimii vielä riittävästi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käsittääkseni triggerillä laukaistiin vanha trauma esille. Tosin tiedetään, että stalkkerit pystyvät luomaan valemuistoja, niinhän terapeutitkin

        MUTTA minulle joku lekuri ehdotti routenin syndroomaa. Se kuuluu Korsakoffin tautiin, jossa ryyppäämällä on hankittu dementia. Siinä sieltä dementian alta pulpahtelee vanhoja muistoja.

        Kyllähän tässä on aivoja tuhottu vuosien ajan. Ensin tarpeettomilla (potilasvahinkokeskuksen psykiatrin näkemys)psyykkenlääkeillä. Tapaturmilla ja varsinkin vuosien ajan päähän kohdistetulla elektronisella häirinnällä. MUTTA en ole dementti ja poikkeuksellisen hyvä muistini toimii vielä riittävästi.

        Muuten, marketissa on tullut muutaman kerran näytille sen psykiatrin kaksoisolento, josta psykiatrista tein kantelun.


    • Anonyymi

      Jos luulitte, että pääsitte minusta eroon tällä palstalla, niin ei. Nostelemalla vanhoja ketjuja, putsasin pöydän muista ketjuistani, mutta paria vainoon liittyvää pidän täällä. Olen rankan vainon kohteena. En iloksenne kerro tarkemmin.

      • Anonyymi

        Rankkaa e-häirintää jatkui aamuun asti. Osansa saivat silmät ja korvat. Herätyksiä tunnin välein tai tiheämmin.


    • Anonyymi

      Tri Mengele ei ole ainoa kimpussani oleva, on useampia erikoisaloja on käytettävissä. Voi olla vuosikymmenen yhteisgaslighting meneillään, tulossa.

      • Anonyymi

        MINUA VAHDITAAN, ihan avoimesti ja sanottukin on. MIKSI?


    • Anonyymi

      TAITAA ALKAA LOPPUNÄYTÖS

      Olen muissa ketjuissa aika äskettäinki kirjoittanut siitä, miten minulta on varasteltu komerot puolityhjiksi. Rosvoiltiin jo 2000 luvun alussa, ennen 2013 remontti tyhjennystä ja sen jälkeen. Kaikki korut, rahakokoelmat, jne. Viimeksi kai valitin, että nahkainen paksu asiakirjasalkku tyhjennettiin papereista, Lyhyesti vain.
      Olen etsinyt parvekkeella käyttämiäni kynttilälyhtyjä, lasipurkkeja. ym. Missä? Ne ovat olleet erään komeron lattialla urheilukassin ja parin"koneen" kanssa. Ihmettelin, miten se lattia voi olla niin korkealle asti täynnä.Kiskoin tavarat pois. Takaa löytyi K-kaupan muovikassi ihan täyteen sullottuna. Sisältö oli niitä koruja, rahoja, ym kovaa tavaraa, jalometallia, jne. Myös äitini ja--. JOKU OLI PALAUTTANUT.

      • Anonyymi

        Päätin tarkistaa salkun, joka oli lähes tyhjennetty. Nyt se pullotti. Paperit olivat sekaisin, ihan eri sorttisia samoissa säilytyskansissa. Siellä oli opiskeluuni liittyviä, yliopisto - ja jatkokoulutus, työtodistuksia, omaisuuteen ja raha-asioihin liittyviä. Omiin ja äidin ja jne. En ihan jaksanut tarkkaan joka paperia tutkia.
        Löysin yhden kuvanveistokurssitodistuksen. Muuta taiteeseen liittyvä en. VOISITTEKO PALAUTTAA NEKIN.
        KENEN, KEIDEN HALLUSSA NÄMÄ OVAT OLLEET JA KETKÄ PALAUTTIVAT???? Stalkkerini vissiin. MIKSI? Onko minun aika lähteä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päätin tarkistaa salkun, joka oli lähes tyhjennetty. Nyt se pullotti. Paperit olivat sekaisin, ihan eri sorttisia samoissa säilytyskansissa. Siellä oli opiskeluuni liittyviä, yliopisto - ja jatkokoulutus, työtodistuksia, omaisuuteen ja raha-asioihin liittyviä. Omiin ja äidin ja jne. En ihan jaksanut tarkkaan joka paperia tutkia.
        Löysin yhden kuvanveistokurssitodistuksen. Muuta taiteeseen liittyvä en. VOISITTEKO PALAUTTAA NEKIN.
        KENEN, KEIDEN HALLUSSA NÄMÄ OVAT OLLEET JA KETKÄ PALAUTTIVAT???? Stalkkerini vissiin. MIKSI? Onko minun aika lähteä.

        Tuli mieleen. Silloin kun salkkua ruvettiin tyhjentämään. parikin kertaa löysin sieltä otettuja papereita häkkikomeron lattialta (sijaitsee naapuritalossa). Niiden päällä oli kävelty ja tärvelty. Menin sinne katsomaan löytyisikö lisää. Siellä oli aika sekasorto. Siellä muovilaatikossa sukututkimuspapereita. Päälle oli pantumuovikassi ja sen päältä kansio. Täynnä papereita, joita en itse kellariin veisi. Kurkistin alla olevaan laatikkoon. Oli kaikenlaisia virallisia asiakirjoja, joita en sinne veisi.
        Olen valittanut, että siellä olevat muovilaatikot on tyhjennelty.Kun tulivat tyhjiksi, varastettiin laatikot. Nyt oli palautettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli mieleen. Silloin kun salkkua ruvettiin tyhjentämään. parikin kertaa löysin sieltä otettuja papereita häkkikomeron lattialta (sijaitsee naapuritalossa). Niiden päällä oli kävelty ja tärvelty. Menin sinne katsomaan löytyisikö lisää. Siellä oli aika sekasorto. Siellä muovilaatikossa sukututkimuspapereita. Päälle oli pantumuovikassi ja sen päältä kansio. Täynnä papereita, joita en itse kellariin veisi. Kurkistin alla olevaan laatikkoon. Oli kaikenlaisia virallisia asiakirjoja, joita en sinne veisi.
        Olen valittanut, että siellä olevat muovilaatikot on tyhjennelty.Kun tulivat tyhjiksi, varastettiin laatikot. Nyt oli palautettu.

        Ei tätä tauhkaa ole minulle palautettu, vaan jäämistöni selvittäjiä varten Voivat todeta, että kaikki varastetuksi väittämäni onkin tallella. Olen varmaan ollut ihan vainoharhainen. Ei kannata uskoa muuhunkaan valittamaani. Nk.että olisi muka vainottu.

        Ihan sama minulle enää silloin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tätä tauhkaa ole minulle palautettu, vaan jäämistöni selvittäjiä varten Voivat todeta, että kaikki varastetuksi väittämäni onkin tallella. Olen varmaan ollut ihan vainoharhainen. Ei kannata uskoa muuhunkaan valittamaani. Nk.että olisi muka vainottu.

        Ihan sama minulle enää silloin.

        Siis SALKUN toiseen puoliskoon on palautettu papereita. Toinen puoli on tyhjä , edelleen. En muista mitä mitä puuttuu. ODOTAN;


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis SALKUN toiseen puoliskoon on palautettu papereita. Toinen puoli on tyhjä , edelleen. En muista mitä mitä puuttuu. ODOTAN;

        Inhoa ja halveksin kaikkia, jotka ovat osallisia näihin anastuksiin ja palautuksiin. Poikkeuksena ovat lapset, joita on houkuteltu/pakotettu tähän toimintaan mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inhoa ja halveksin kaikkia, jotka ovat osallisia näihin anastuksiin ja palautuksiin. Poikkeuksena ovat lapset, joita on houkuteltu/pakotettu tähän toimintaan mukaan.

        Tänään lapset pantiin esittämään katuteatteria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään lapset pantiin esittämään katuteatteria.

        Mustamaalauksestani: EN OLE PEDOFIILI. EN SUHTAUDU LAPSIIN VIHAMIELISESTI ENKÄ OLE HEILLE VAARALLINEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mustamaalauksestani: EN OLE PEDOFIILI. EN SUHTAUDU LAPSIIN VIHAMIELISESTI ENKÄ OLE HEILLE VAARALLINEN.

        10 v. sitten aamulla kuulin radiosta Vilja-Eerikasta. Menin sitten Aulangon kylpylään. Olin altaassa, kun 2 lasta laskeutui sinne hitaasti isän (?) kanssa. Kun näin lapset, palauti Vilja-Erikan kohtalo mieleeni. Alkoi itkettämään. Pidättelin itkua ja arvelin, että on aika paha ilme naamalla. Yritin ystävällisesti sanoa: Teillähän on nätit uikkarit (punaiset, joissa oli valkoisia palloja ja rimpsujakin.) Mentyään ohi, jäin vielä kaiteesta kiinni pitäen palauttamaan kontrolliani. Isä tuijotti. Kulki perässäni kylpylässä uhkaavasti tuijotellen. . Sitten selvisi, että oli pitänyt pedofiilinä ja uikkarit olivat fetissi. Omasta päästänkö moisen projikoi minuun. Johan oli minulle seuraukset.


    • Anonyymi

      Siis alku tälle kohteena olemiselle on 77 vuoden takana. Riihimäellä on varmaan ollut helppoa rekrytoida stalkkereita. Olen kirjoittanut paljon, suurimman salannut. Kukas onkaan alkuperäisväestön stalkkeripäällikkö. Ainakin yksi suippopartainen, siis sellainen piikki, on avoimestikin ollut kimpussani.

    • Anonyymi

      En ole masentunut, sellaista nyt levitellään Saati, että olisikin vain pitkäaikaisesta masennuksesta kyse. Juu, eihän minua vainota.

      • Anonyymi

        Vähän tuli lamaavaa maailmatuskaa ihmiskunnan kauheuden takia, kun taas tuli konkreettisesti esille, kuinka järjestelmällistä toimintaa vainoni on ollut ja on. Ja kuinka paljon vaivaa on nähty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähän tuli lamaavaa maailmatuskaa ihmiskunnan kauheuden takia, kun taas tuli konkreettisesti esille, kuinka järjestelmällistä toimintaa vainoni on ollut ja on. Ja kuinka paljon vaivaa on nähty.

        Ehkä myöhemmin kerron pahvilaatikosta, jonne alunperin äitini oli pannut talteen tekemiäni "taideteoksia" kouluajalta. Ja mitä sieltä nyt löysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä myöhemmin kerron pahvilaatikosta, jonne alunperin äitini oli pannut talteen tekemiäni "taideteoksia" kouluajalta. Ja mitä sieltä nyt löysin.

        Voihan pee---- nousi nyt asia mieleen, niin että sama kirjoittaa jotakin nyt. Asia ehkä sopii parhaiten GS stalkkauskohtaan: Henkilöhistorian tuhoaminen kohteen omassa ja ulkopuolisten mielessä.

        Äidin jäljiltä löysin itse tekemiäni kuvia. Säilytin laatikkoa kylmäkellarin lautakomerossa. Säilytin siellä myös autonrenkaita. Pari kertaa minulta avain hävisi ja löytyi sitten kuukausien päästä epäilyksiä herättäen. Esim, näinä aikoina laatikko on voinut olla muiden hallussa.

        Tarkistin ekan kerran jälkeen. Ei paljon ollut minun tekemää jäljellä. Siellä oli haaleita vesiväritöitä, uskonnollissisältöisiä mm. Huomautin somessa, että minä en tehnyt akvarelleja, vaan käytin sakura öljyväriliituja.
        Toisen katoamisen jälkeen en viitsinyt edes tarkistaa.
        Nyt kun raivasin häkkikomeroa, laatikko oli siellä. Kävin läpi. Heti päällä oli räikeitä viivasotkuja sakuralla tehtyjä. Siellä ehkä oli muutama itse tekemäni työ. Niiden tilalle joku taideporukka oli tehnyt hämäystöitä. - Ihan yleisesti sanottuna huonot taiteelliset taidot ja kuvissa toistuva sisältö "todisteli" mielenterveyshäiriöön juuttumista koko kouluajan.

        Ehkä kerron tarkemmin joskus. Mutta vaivaa on nähty. Minulla oli kuvaamataito 10 koko kouluajan. Piirustus/maalaustaidostani on näytteitä muuallakin kuin tässä pahvilootassa.,Ja TIEDOKSI, ETTÄ OLEN REPINYT PALASIKSI LÄHES KAIKEN. Joitakin vielä vähän tarkastelen. - Muutakin paljastui; ne numeroidut työt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan pee---- nousi nyt asia mieleen, niin että sama kirjoittaa jotakin nyt. Asia ehkä sopii parhaiten GS stalkkauskohtaan: Henkilöhistorian tuhoaminen kohteen omassa ja ulkopuolisten mielessä.

        Äidin jäljiltä löysin itse tekemiäni kuvia. Säilytin laatikkoa kylmäkellarin lautakomerossa. Säilytin siellä myös autonrenkaita. Pari kertaa minulta avain hävisi ja löytyi sitten kuukausien päästä epäilyksiä herättäen. Esim, näinä aikoina laatikko on voinut olla muiden hallussa.

        Tarkistin ekan kerran jälkeen. Ei paljon ollut minun tekemää jäljellä. Siellä oli haaleita vesiväritöitä, uskonnollissisältöisiä mm. Huomautin somessa, että minä en tehnyt akvarelleja, vaan käytin sakura öljyväriliituja.
        Toisen katoamisen jälkeen en viitsinyt edes tarkistaa.
        Nyt kun raivasin häkkikomeroa, laatikko oli siellä. Kävin läpi. Heti päällä oli räikeitä viivasotkuja sakuralla tehtyjä. Siellä ehkä oli muutama itse tekemäni työ. Niiden tilalle joku taideporukka oli tehnyt hämäystöitä. - Ihan yleisesti sanottuna huonot taiteelliset taidot ja kuvissa toistuva sisältö "todisteli" mielenterveyshäiriöön juuttumista koko kouluajan.

        Ehkä kerron tarkemmin joskus. Mutta vaivaa on nähty. Minulla oli kuvaamataito 10 koko kouluajan. Piirustus/maalaustaidostani on näytteitä muuallakin kuin tässä pahvilootassa.,Ja TIEDOKSI, ETTÄ OLEN REPINYT PALASIKSI LÄHES KAIKEN. Joitakin vielä vähän tarkastelen. - Muutakin paljastui; ne numeroidut työt.

        En viitsi kertoa. minkälaisia teoksia oli ilmestynyt lootaan. Tavan mukaan alkaisi matkimisrääpiminen.

        Muistutan poikkeuksellisesta muististani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En viitsi kertoa. minkälaisia teoksia oli ilmestynyt lootaan. Tavan mukaan alkaisi matkimisrääpiminen.

        Muistutan poikkeuksellisesta muististani.

        Ja vielä tosiasiaa:

        - koulussa kuvistunnin alussa ope antoi aiheen, kaikille saman, mutta ei samaa moneen kertaan
        - lootassa olevilla teoksilla ei olisi10 todistukseen saanut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vielä tosiasiaa:

        - koulussa kuvistunnin alussa ope antoi aiheen, kaikille saman, mutta ei samaa moneen kertaan
        - lootassa olevilla teoksilla ei olisi10 todistukseen saanut

        Tähän kohtaan voisin kertoa ENSIMMÄISESTÄ HÄKKIKOMEROSTA, joka oli tämän talon kellarissa. Kerran sinne mennessäni, huomasin että siitä kulmakomerosta oli otettu toinen seinä pois. (Oli edellisen isännöitsijän aikana. Sinne oli vedetty viemäri putki ja sain komennon tyhjentää komero.)
        Ja huomasin, että sieltä oli viety kaksi paksua rullaa. Niissä oli rullalla maalauksiani. Tilanpuutteen takia olin irrottanut ne taustalla olevista puukehyksistä. Ensi arvelu syystä : uteliaisuus, ilkeys. -Nyt ajattelen, että halu tuhota se osa historiastani ja vielä pahempaa, muuttaa se = pilata kaikki maalaukset maalaamalla päälle jotakin, mikä tekee niistä huonoja tai mielisairaan tekemiä. Ja sitten esitellä muille, ehkä nyt jo tietämättäni tai kuolemani jälkeen.
        SIIS: kouluaikaisten piirustusten vaihtamista toisiin, maalausteni varastaminen ja kaikkien kuvataidekurssien/leirien todistusten vieminen salkusta. -Jotenkin tuonne taiteelliselle stalkkeripuolelle vetää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kohtaan voisin kertoa ENSIMMÄISESTÄ HÄKKIKOMEROSTA, joka oli tämän talon kellarissa. Kerran sinne mennessäni, huomasin että siitä kulmakomerosta oli otettu toinen seinä pois. (Oli edellisen isännöitsijän aikana. Sinne oli vedetty viemäri putki ja sain komennon tyhjentää komero.)
        Ja huomasin, että sieltä oli viety kaksi paksua rullaa. Niissä oli rullalla maalauksiani. Tilanpuutteen takia olin irrottanut ne taustalla olevista puukehyksistä. Ensi arvelu syystä : uteliaisuus, ilkeys. -Nyt ajattelen, että halu tuhota se osa historiastani ja vielä pahempaa, muuttaa se = pilata kaikki maalaukset maalaamalla päälle jotakin, mikä tekee niistä huonoja tai mielisairaan tekemiä. Ja sitten esitellä muille, ehkä nyt jo tietämättäni tai kuolemani jälkeen.
        SIIS: kouluaikaisten piirustusten vaihtamista toisiin, maalausteni varastaminen ja kaikkien kuvataidekurssien/leirien todistusten vieminen salkusta. -Jotenkin tuonne taiteelliselle stalkkeripuolelle vetää.

        GS:ään kuuluu henkilöhistorian tuhoaminen uhrin omassa mielessä ja muiden silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        GS:ään kuuluu henkilöhistorian tuhoaminen uhrin omassa mielessä ja muiden silmissä.

        Tämä "rakas" aamuposti, joka antaa lehdessä myönteistä palstatilaa esiin ottamilleni stalkkereille. Niin nytkin. Viattomia uhreja ovat kuvisharrasteluuni.
        NYT TULI IHAN HÄKKIKOMEROASIOISSA ESILLE VARKAUS: AINAKIN KAKSI KAKSI PAKSUA RULLAA KOOSTUEN MAALAUKSISTANI VIETIIN. Eli lähes kaikki, mitä olin lomillani tehnyt.

        Nyt AP tuo esille, kuinka TAVALLINEN HARRASTUS KUVANTEKO ON, täällä Riksussa ja lähialueillakin. Harrastajia ja maalauksia piisaa. Kuoleman jälkeen ovat ongelmajätettä. Toin esille, että liittyi ilmeisesti gang stalking -kuvioon ihmisen henkilöhistorian tuhoamisesta omassa mielessä ja toisten silmissä.

        NIIN ETTÄ EIHÄN MINULTA MITÄÄN ERITYISTÄ OLE VARASTETTU.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä "rakas" aamuposti, joka antaa lehdessä myönteistä palstatilaa esiin ottamilleni stalkkereille. Niin nytkin. Viattomia uhreja ovat kuvisharrasteluuni.
        NYT TULI IHAN HÄKKIKOMEROASIOISSA ESILLE VARKAUS: AINAKIN KAKSI KAKSI PAKSUA RULLAA KOOSTUEN MAALAUKSISTANI VIETIIN. Eli lähes kaikki, mitä olin lomillani tehnyt.

        Nyt AP tuo esille, kuinka TAVALLINEN HARRASTUS KUVANTEKO ON, täällä Riksussa ja lähialueillakin. Harrastajia ja maalauksia piisaa. Kuoleman jälkeen ovat ongelmajätettä. Toin esille, että liittyi ilmeisesti gang stalking -kuvioon ihmisen henkilöhistorian tuhoamisesta omassa mielessä ja toisten silmissä.

        NIIN ETTÄ EIHÄN MINULTA MITÄÄN ERITYISTÄ OLE VARASTETTU.

        Yle.fi:ssä oli lähimenneisyydessä juttu, joka aika pian poistettiin. Siinä käsiteltiin taidetta: sitä tehdään nykyään niin paljon, että ihan parhaat voidaan säilyttää, suurin osa tulee olemaan ongelmajätettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yle.fi:ssä oli lähimenneisyydessä juttu, joka aika pian poistettiin. Siinä käsiteltiin taidetta: sitä tehdään nykyään niin paljon, että ihan parhaat voidaan säilyttää, suurin osa tulee olemaan ongelmajätettä.

        Nyt voisi väittää, ettei AP:n taidenumero ei mitenkään liity minuun, olenkohan vainoharhainen. En ole. Voin tällä kertaa erehtyä, mutta sopisi kaavaan. Pitihän minun talipähkinäpötkötkin käydä kuvaamassa ja julkaista kuva .


    • Anonyymi

      Varastetaanhan muiltakin, taviksilta.

      v.2013 tienoon remontin aikana huoneistojen oviin asennettiin sähköinen turvalukitus. Avaaminen numeroidulla avaimella, joka avauksesta merkintä tietokoneen lokiin.
      Lähiaikoina sellainen lukitus myös kellarikäytävän oviin, joista mennään säilytystiloihin.
      Ei näitä minun takiani tehty.

      "Luvattomat kotikäynnit" ovat perusjuttuja gs-vainossa. Tehdään muutakin kuin varastelua. Olen avannut sen nimisen ketjun. Viestejä kirjoiteltiin paljon ja itsekin kerroin esimerkkejä.

      Nyt suunniteltuun vainontaan viittaa tämä palauttelu ja kuvislaatikon sisällön käsittely.

      • Anonyymi

        "Lähiaikoina sellainen lukitus myös kellarikäytävän oviin, joista mennään säilytystiloihin.
        Ei näitä minun takiani tehty."

        Olit kyllä iso syy noiden sähköisten turvalukkojen hankkimiseen kun menit laittamaan muiden häkkikellarien oviin oman lukon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lähiaikoina sellainen lukitus myös kellarikäytävän oviin, joista mennään säilytystiloihin.
        Ei näitä minun takiani tehty."

        Olit kyllä iso syy noiden sähköisten turvalukkojen hankkimiseen kun menit laittamaan muiden häkkikellarien oviin oman lukon.

        Onpas vitsi. Kyllä minä edelleen pääsen omalla avaimellani kellarikäytävään, jossa on häkkikomeroita ja ovi entisen kylmäkellarin puuovisiin koppeihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onpas vitsi. Kyllä minä edelleen pääsen omalla avaimellani kellarikäytävään, jossa on häkkikomeroita ja ovi entisen kylmäkellarin puuovisiin koppeihen.

        Kävin tarkistamassa. Kyllä pääsen avaimellani tähän taloon. Että olisin ostanut tähän taloon 14 lukkoa ja kahteen muuhun taloon kumpaankin vieläkin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin tarkistamassa. Kyllä pääsen avaimellani tähän taloon. Että olisin ostanut tähän taloon 14 lukkoa ja kahteen muuhun taloon kumpaankin vieläkin enemmän.

        Et kaikkiin, vain yhteen. Pääset käytävään kyllä koska sielä yleisiä tiloja kuten pyöräkellari , mutta pääsetkö häkkikomero/kylmäkellaritiloihin? ET.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kaikkiin, vain yhteen. Pääset käytävään kyllä koska sielä yleisiä tiloja kuten pyöräkellari , mutta pääsetkö häkkikomero/kylmäkellaritiloihin? ET.

        kyllä pääsen omassa talossa, en nyt ole käynyt kokeilemassa muissa taloissa, paitsi, että minun häkkikomeroni on viereisessä talossa. pikku stalkkeri, mitä yrität?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä pääsen omassa talossa, en nyt ole käynyt kokeilemassa muissa taloissa, paitsi, että minun häkkikomeroni on viereisessä talossa. pikku stalkkeri, mitä yrität?

        Nyt on aikoinaan ilmeisesti tapahtunut lavastus/mustamaalaus, josta en ole itse tiennyt mitään. EI KIINNOSTA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on aikoinaan ilmeisesti tapahtunut lavastus/mustamaalaus, josta en ole itse tiennyt mitään. EI KIINNOSTA.

        KELLARITILOJEN HUONEISTOKOHTAISET SÄILYTYSTILAT

        Niiden tiimoilla tapahtunut voitaisiin sijoittaa yleisotsikkoon VAINON KOHTEEN ASUMINEN
        Alaotsikoita: mustamaalaus, yksityisyyden rikkominen , visuaalisen lahjakkuuden kieltäminen henkilöhistorian tuhoamisessa, yleinen arkielämän vaikeuttaminen.


    • Anonyymi

      Mitäs nämä äijät lehtisalissa eilen.

      Minä robotti menen ensin ottamaan AP:n. Kun olen nopeasti selannut sen, joku vie taitetun HäSa:n hyllyyn ja robotti ottaa sitten sen. Mitä tulitte näkemään? Kidutuksenne seurauksia?

      KYLLÄ OLEN ILOINEN SIITÄ, ETTÄ TEISTÄKIN PÄÄSEN EROON.

      • Anonyymi

        klo 00 korviini pamahti ja jäi väreilemään voimakas sähköinen vyyhti. Ei auttanut toiseen huoneeseen siirtyminen. - Tuli kirjoitettua kaavan mukaan toistunut tilanne lehtisalissa,.


    • Anonyymi

      GS-vainoon kuuluu "kaiken" tietäminen kohteesta. Ja sitä kaikkea käytetään työkaluna hänen tuhomisekseen. Minulle on sanottu, että stalkkerit tietävät minusta enemmän kuin itse tiedän. Kuinka hyvin heidän tietämänsä pitää paikkansa, on eri juttu.

    • Anonyymi

      Tästä ketjusta on tullut sekava. Toisaalta voi olla hyväkin, että varsinainen asia on vähän piilossa muun tekstin seassa. Siis yleiset raamit koko elämän kohteena ololle, vainonkin kohteena olemiselle. Tarkoitettu lähinnä riihimäkeläisille, jotka ovat olleet toteuttamassa vainoani yli 35 vuotta.

      Minun on vaarallista kertoa asiasta. Nytkin aloituksen jälkeen jouduin hengenvaarallisen e-pahoinpitelyn kohteeksi. Sukulaisia suojellakseni pysyn myös hiljaa.

      • Anonyymi

        On niin sekavasti kerrottu se pahoinpitelyosuus, että kerran vielä. Aivot olivat kuin linkouksessa. Olen ollut enimmäkseen tajuton pari päivää. Herättyäni oli hengitystys- ja nielemisvaikeuksia. Nielun yläosassa nieleminen ei onnistunut ollenkaan Piti taivuttaa pää taakse ja lirauttaa nestettä suoraan putkeen. Onneksi kurkunpää toimi oikein ja vesi meni ruokatorveen. -Suuontelo ja nielu olivat kuin kuivaa paperia, monta päivää.
        En uskaltanut ensin kertoa oireista. Kun sitten kirjoitin, ei julkaistu tai poistettiin osin tai kokonaan.

        Hengitys on edelleen huonontunutta. (olen kirjoittanut siitä, että hengitys oli lyhyttä ka katkonaista, että näkyi päällepäin ja sitä matkittiin.)

        KUKA/KETKÄ TEKIVÄT/VASTAAVAT TÄSTÄ PAHOINPITELYSTÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On niin sekavasti kerrottu se pahoinpitelyosuus, että kerran vielä. Aivot olivat kuin linkouksessa. Olen ollut enimmäkseen tajuton pari päivää. Herättyäni oli hengitystys- ja nielemisvaikeuksia. Nielun yläosassa nieleminen ei onnistunut ollenkaan Piti taivuttaa pää taakse ja lirauttaa nestettä suoraan putkeen. Onneksi kurkunpää toimi oikein ja vesi meni ruokatorveen. -Suuontelo ja nielu olivat kuin kuivaa paperia, monta päivää.
        En uskaltanut ensin kertoa oireista. Kun sitten kirjoitin, ei julkaistu tai poistettiin osin tai kokonaan.

        Hengitys on edelleen huonontunutta. (olen kirjoittanut siitä, että hengitys oli lyhyttä ka katkonaista, että näkyi päällepäin ja sitä matkittiin.)

        KUKA/KETKÄ TEKIVÄT/VASTAAVAT TÄSTÄ PAHOINPITELYSTÄ.

        Alkupuolella on mainittu ulkoilupaikkoja ja mainittu lenkillä olo. En kävellyt kuin lyhyitä pätkiä, hissukseen. Ulkona oli hapekkaampaa ilmaa ja yritin liikkumalla edistää kehon kuntoutumista. -Kaikkein vaikeinta hengittäminen oli selällään sängyssä. -Olen myös yrittänyt peitellä sitä, kuinka huonossa kunnossa olin, etteivät käyttäisi sitä hyväksi ja kävisi kimppuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkupuolella on mainittu ulkoilupaikkoja ja mainittu lenkillä olo. En kävellyt kuin lyhyitä pätkiä, hissukseen. Ulkona oli hapekkaampaa ilmaa ja yritin liikkumalla edistää kehon kuntoutumista. -Kaikkein vaikeinta hengittäminen oli selällään sängyssä. -Olen myös yrittänyt peitellä sitä, kuinka huonossa kunnossa olin, etteivät käyttäisi sitä hyväksi ja kävisi kimppuun.

        KUKA/KETKÄ SUOJELEVAT NÄITÄ RIKOLLISIA?


    • Anonyymi

      Että on minulla melkoinen harhasysteemi, kun kaikkea tämmöistäkin olen luullut kokevani.

    • Anonyymi

      Hammaslääkärit ovat olleet vainossa mukana alusta alkaen. ----- Riihimäellä tulivat mukaan poliisit.

      Viime vuosina nämä kaksi ammattikuntaa ovet tehneet yhteistyötä hampaitteni tuhoamisessa. Olen kirjoittanut tapahtuneista. En tiedä ovatko viestini vielä olemassa.

      KYSYN POLIISILTA: oliko tänään yläetuhampaiden tarkistus Prisman parkkipaikalla?
      Parkkeeraan lähes aina samaan paikkaan. Tänään kun tulin paikalle, parin auton päässä oli sininen poliisihenkilöauto. Minunko takia? Auto liikahti nopeasti vähän taaksepäin. Liike sai katseeni kääntymään siihen. Etuovi aukeni ja ulos tuli nopeasti poliisi, joka loi tarkan katseen naamaani. Suuhuni. Minua NOLOTTI: suu oli vetäytynyt hieman vasemmalle, oli vähän auki ja kielen kärki työntyi vasemmasta laidasta ylöspäin ja tämä tilanne säilyi vielä ohi mentyäni. Poliisi lähti kiireesti joku mytty kädessään kauempana olevaa roskista kohti, ikään kuin vei myttyä sinne. Olin jo selin kun palasi autolleen. - Vasta äsken minulla välähti: mytyssä oli e-ase piilossa.Sillä sai ainakin suun tilanteen aikaiseksi. - Näkyikö kruunu, joka vielä on? Pitikö vain tarkistaa, että on vai ampua säpäleiksi samalla? Vai vasta ensi kerralla?

      Minulla on tänään, ehkä jo eilen jauhanut päässä ajatus------

      • Anonyymi

        Tarkennus: minulla oli ehjät ja terveet hampaat koko kouluajan. Ylioppilaskesänä tuli eka reikä.
        Sen paikkaus oli kauhukokemus, pahoinpitelyä poran kanssa. Kun äiti selvitteli tapahtunutta. kävi ilmi, että se oli kosto. Hammaslääkärin miehellä oli a-pulmaa. Oli se takia Hattelmalassa. Siellä tämä hl, eli vaimo tunsi tulleensa syyllistetyksi. Kosti minulle, koska olin syksyllä alkamassa psykologian opinnot: samanlainen minusta tulisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennus: minulla oli ehjät ja terveet hampaat koko kouluajan. Ylioppilaskesänä tuli eka reikä.
        Sen paikkaus oli kauhukokemus, pahoinpitelyä poran kanssa. Kun äiti selvitteli tapahtunutta. kävi ilmi, että se oli kosto. Hammaslääkärin miehellä oli a-pulmaa. Oli se takia Hattelmalassa. Siellä tämä hl, eli vaimo tunsi tulleensa syyllistetyksi. Kosti minulle, koska olin syksyllä alkamassa psykologian opinnot: samanlainen minusta tulisi.

        Niin, kyllä hampaan menetin ja ampumisella on osuutta. On osunut huuleenkin juuri hampaan kohdalla. - Hammas ei heti silloin tippunut suusta säleinä. Ehkä ammuttu vasta myöhemmin. -En kerro tarkemmin.

        Kaipa hampulit ovat palkinneet poliisisedät tästä "hyvästä" vai ihanko vaan on tavallinen palkka juossut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, kyllä hampaan menetin ja ampumisella on osuutta. On osunut huuleenkin juuri hampaan kohdalla. - Hammas ei heti silloin tippunut suusta säleinä. Ehkä ammuttu vasta myöhemmin. -En kerro tarkemmin.

        Kaipa hampulit ovat palkinneet poliisisedät tästä "hyvästä" vai ihanko vaan on tavallinen palkka juossut.

        OLen aikaisemmin kirjoitellut näistä hampaiden ampumisista paras hammaslääkäri-palstalle. Luultavasti on poistettu. En enää viitsi tarkemmin kirjoitella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLen aikaisemmin kirjoitellut näistä hampaiden ampumisista paras hammaslääkäri-palstalle. Luultavasti on poistettu. En enää viitsi tarkemmin kirjoitella.

        Kirjoitin tähän, että on poistettu. Poistettiin se viesti. On siellä hammaslääkäriketjussa jotakin, mutta eka ampuminen on poistettu tai sitten olen kirjoittanut sen jonnekin muualle. Ja tästä ketjusta on poistettu, että ekasta poliisien ampumisesta seurasi parin viikon hankalat neurologiset oireet suuhun pariksi viikoksi.
        Saa nähdä poistetaanko tämäkin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      ARVOISAT RIKSULAISET

      Avasin tämän ketjun antaakseni raamit vainokokonaisuudelleni, että näette. minkä kokoinen osuus teillä on ollut.

      Nyt lopetan tämän ketjun muisuttamalla, että älkää köyhät tapelko keskenänne. Eliitti on teidän vihollisenne. "Mutta eihän niille kukaan mitään voi" olette jo ääneen todenneet.

    • Anonyymi

      PÄIVITYS 31.1.2023

      En kuollukka, en päässyt teistä eroon. Kituminen jatkuu.Muutos: en enää kirjoittele. Stalkkerit eivät saa palautetta. Ehkä siksi minut on pantu puhumaan yksin.

      • Anonyymi

        OTSIKKO ON: KOKO SUOMI VAINOO

        Eli ilmenee joka paikkakunnalla, minne menekin (ja ulkomaillakin).

        Pahus kun en ottanut linkkiä muistiin. Oli ketju, jossa kuvaltiin vainon ilmenemistä ja kokemista eri kokoisilla paikkakunnilla. Varsinkin ennen nykyistä tekonologiaa Helsingissä saattoi elää melkein normaalisti vainottunakin. Sitten kuvattiin, kuinka tukalaa on pikku kaupungissa nk. Riksu.
        Riksussa on ryhmittymiä kuten alkuasukkaat, jotka ovat tiivis porukka. On täälläkin eliitti. Maauimala yläpuolella on kaksi tonttia. Toisella on vanhoja ja uusiakin matalia puutalolla. Maalalattu tummiksi. Niitä ei oikein huomaakaan, Viereisellä tontilla on se korkea valkoinen omakotitalo, joka rakennettiin siihen vastoin kaikkia pykäliä ja kieltoja, "kun ei niille kukaan mitään voi." Puutalojen omistus kuuluu alkuasukasuvulle, jossa on jonkinlainen vainopomo ja omakotitalo eliitille, jossa on myös vainopomo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OTSIKKO ON: KOKO SUOMI VAINOO

        Eli ilmenee joka paikkakunnalla, minne menekin (ja ulkomaillakin).

        Pahus kun en ottanut linkkiä muistiin. Oli ketju, jossa kuvaltiin vainon ilmenemistä ja kokemista eri kokoisilla paikkakunnilla. Varsinkin ennen nykyistä tekonologiaa Helsingissä saattoi elää melkein normaalisti vainottunakin. Sitten kuvattiin, kuinka tukalaa on pikku kaupungissa nk. Riksu.
        Riksussa on ryhmittymiä kuten alkuasukkaat, jotka ovat tiivis porukka. On täälläkin eliitti. Maauimala yläpuolella on kaksi tonttia. Toisella on vanhoja ja uusiakin matalia puutalolla. Maalalattu tummiksi. Niitä ei oikein huomaakaan, Viereisellä tontilla on se korkea valkoinen omakotitalo, joka rakennettiin siihen vastoin kaikkia pykäliä ja kieltoja, "kun ei niille kukaan mitään voi." Puutalojen omistus kuuluu alkuasukasuvulle, jossa on jonkinlainen vainopomo ja omakotitalo eliitille, jossa on myös vainopomo.

        englanniksi: small town terrorism


    • Anonyymi

      PALOITTELUSURMAN KAKSI MÄÄRITELMÄÄ

      1. ensin tapetaan, sitten paloitellaan

      2. minut tapetaan paloittelemalla (tuntuux mahtavalle olla mukana?)

      • Anonyymi

        Joo, kyllä ainakin nykyisen huoltofirma ääliömäisesti käyttäytyvät huoltomiehet, joista on tuoretta kokemusta. Siis Laukkanen. Ei kannata firman suuttua tästä viestistä. Aamupostilla on ollut tapana antaa runsaasti myönteistä palstatilaa, kun olen kertonutmikä taho/ihminen on stalkannut. - Pääsette kehumaan itseänne ja esittämään viatonta uhria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, kyllä ainakin nykyisen huoltofirma ääliömäisesti käyttäytyvät huoltomiehet, joista on tuoretta kokemusta. Siis Laukkanen. Ei kannata firman suuttua tästä viestistä. Aamupostilla on ollut tapana antaa runsaasti myönteistä palstatilaa, kun olen kertonutmikä taho/ihminen on stalkannut. - Pääsette kehumaan itseänne ja esittämään viatonta uhria.

        Katsoin aiheelliseksi vähän puhua asiasta. Toivottavast kuului . Lopetin jo. Kun jatkoin esim.vihapostista, kurkkuun iskettiin, loppui hengittäminen ja puhuminen. -Aioin kertoa Käräjäkoskelta esimerkin , sama juttu. --Kerroin niistä myöhemmin kuitenkin.

        Kaksi asiaa:
        1. Tähän vainoon kuuluu jatkuva häirintä.

        2. Minun vainooni, ainakin jaanalaisten osalta, kuuluu maassa makaavan potkiminen. Nyt kun huono kuntoni on tiedossa, potkijoita on riittänyt. Ihan ruuhkaksi asti välillä. Tuntuu, että kiireesti yritetään päästä potkaisemaan ennen kuin minä potkaisen tyhjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsoin aiheelliseksi vähän puhua asiasta. Toivottavast kuului . Lopetin jo. Kun jatkoin esim.vihapostista, kurkkuun iskettiin, loppui hengittäminen ja puhuminen. -Aioin kertoa Käräjäkoskelta esimerkin , sama juttu. --Kerroin niistä myöhemmin kuitenkin.

        Kaksi asiaa:
        1. Tähän vainoon kuuluu jatkuva häirintä.

        2. Minun vainooni, ainakin jaanalaisten osalta, kuuluu maassa makaavan potkiminen. Nyt kun huono kuntoni on tiedossa, potkijoita on riittänyt. Ihan ruuhkaksi asti välillä. Tuntuu, että kiireesti yritetään päästä potkaisemaan ennen kuin minä potkaisen tyhjää.

        ASia, joka minua vaivaamaan:
        kun kopioi kaikki tiedot poliisin antamasta sähköisestä henkilökortista, voiko niillä tehdä jotakin rikollista. Kopioiminen kesti aika kauan, mutta olikin lukihäiriöinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASia, joka minua vaivaamaan:
        kun kopioi kaikki tiedot poliisin antamasta sähköisestä henkilökortista, voiko niillä tehdä jotakin rikollista. Kopioiminen kesti aika kauan, mutta olikin lukihäiriöinen.

        Vielä alkukin, vaikka sen puhuen selvitin. Olin lähdössä. Jäi avain kotiin. Huomasin heti. Soitin ovikelloa ja pyysin naapurin naista soittamaan huoltoyhtiöön. Soitti. Sanoi vain sukunimensä ja se naapuri on... Sitten ei mitään. Minä yritin huutaa nimeni, osoitteeni ja että avain jäi sisälle. Naapurin nainen hiljaa mutisi: niin avain jäi. Sanoi sitten minulle,että tullaan kohta. Yksi lisäarvio huoltomiehtestä .saattoi olla huumeessa. Käyttäytyminen/PUHUMINEN oli siinä määrin vaihtelevan hurjaa.


    • Anonyymi

      OLEN VAINON KOHDE. VAINO TULEE MUKANANI, MINNE MENENKIN. JOKU /JOTKUT AINA JOUTUU SUORITTAMAAN STALKKAUKSEN.

      Panen näkyville yhdistyksen linkin. Kotisivuja on juuri täydennetty.

      https://targetedindividualsfinland.com/

      • Anonyymi

        Varmistui juuri, että sihteeri on stalkkeri. Kirjoitin stalkkeriketjuun tapahtumasarjan, joka alkoi keskuspuistosta, Siellä touhusi punaiset stalkkerihousut jalassaan nuorimies, jonka oikeassa poskessa nyki. Kohtasin hänet useamman kerran, mm. kadulta näin hänet naapurin parvekkeella. Kesällä 2016. Syksyllä 2017 tapasin Hesassa tukiryhmässä, poskessaan nyki.

        Minua kylläkin paikkakunnan palstalla varoitettiin, että käyn Hesassa stalkkereiden kanssa kaljalla ja täällä Rautatiepuistossa kesäisin kahvilla. AP:llekin tiedoksi.


    • Anonyymi

      Vai leipoo.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Lääkäreiden ei tarvitse olla psykopaatteja. Edelleenkin suuri osa kuuluu eliittiin, joka on hallinnut/hallitsee yliopistojen lääketieteellisiä tiedekuntia. Eliitti on hyvin lojaalia toisilleen. Virheet pannaan maton alle piiloon. Toisten virheet salataan. Maligni/narsismi lie tavallinen dg. Oikeuteen on asiaa turha vetää. Siellä on hyvät veljet tuomareina.

        Et pärjää eliitille. Ei tarvitse olla mistään vainosta kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkäreiden ei tarvitse olla psykopaatteja. Edelleenkin suuri osa kuuluu eliittiin, joka on hallinnut/hallitsee yliopistojen lääketieteellisiä tiedekuntia. Eliitti on hyvin lojaalia toisilleen. Virheet pannaan maton alle piiloon. Toisten virheet salataan. Maligni/narsismi lie tavallinen dg. Oikeuteen on asiaa turha vetää. Siellä on hyvät veljet tuomareina.

        Et pärjää eliitille. Ei tarvitse olla mistään vainosta kyse.

        Olet jo suututtanut lääkärikunnan niin, että turha toivoo ihmeitä. NEUVO: laita kaikki asia tiedot talteen. Lakkaa märehtimästä tätä asiaa. Minimoi vahingot. -Suomessa on vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka pilanneet elämänsä märehtimällä kokemiaan vääryyksiä ja yrittämällä loputtomasti saada itselleen oikeutta.

        NYT ÄLÄ SUUTU. Annan entisen ammattilaisen neuvon. Mene jollekin traumaterapeutille. Pyydä, että tämä auttaisi sinut irti tästä tapahtumasarjasta. Voisit ruveta elämään niillä korteilla, jotka vielä on jäljellä. ET MAHDA ELIITILLE MITÄÄN. Mieluummin sellainen traumaterapeutti, joka ei kuulu eliittiin. Voit vaikka kysymällä tarkistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet jo suututtanut lääkärikunnan niin, että turha toivoo ihmeitä. NEUVO: laita kaikki asia tiedot talteen. Lakkaa märehtimästä tätä asiaa. Minimoi vahingot. -Suomessa on vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka pilanneet elämänsä märehtimällä kokemiaan vääryyksiä ja yrittämällä loputtomasti saada itselleen oikeutta.

        NYT ÄLÄ SUUTU. Annan entisen ammattilaisen neuvon. Mene jollekin traumaterapeutille. Pyydä, että tämä auttaisi sinut irti tästä tapahtumasarjasta. Voisit ruveta elämään niillä korteilla, jotka vielä on jäljellä. ET MAHDA ELIITILLE MITÄÄN. Mieluummin sellainen traumaterapeutti, joka ei kuulu eliittiin. Voit vaikka kysymällä tarkistaa.

        Nyt tietenkin yrität saada lääketieteellisen toimenpiteen, kun sellaista tarvitset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tietenkin yrität saada lääketieteellisen toimenpiteen, kun sellaista tarvitset.

        HAKUSANA:POTILASVAHINKOKESKUS


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      KERTAUSTA
      Siis huhtikuun puolivälin jälkeen jouduin rankentuneen vainon kohteeksi. Ihan akku oli tyhjentyä. Arvioin tilanteen hengenvaaralliseksi ja päätin suorittaa loppuselvittelyt. Tämän ketjun avaaminen kuului siihen. E-pahoinpideltiin ja luultavasti tehtiin muutakin ja tulin tajuihini aivan henkihieverissä.

      Sitten on jatkuvasti tapahtunut jotakin, joka on vienyt huomioni. On pitänyt selviytyä ja selvitellä päätä, että mitäs tämä nyt oli. On ollut saman taloyhtiön asukkaita ja huoltomiehiä sun muuta, ETTÄ EN PYSTYISI RAUHASSA AJATTELEMAAN , MUISTAMAAN JA TAJUAMAAN KOKO ELINKAARENI KUVIOITA, sitä eliitin osuutta ja ketä minun kimppuuni on rekrytoitu tai usutettu. Ja että en ainakaan tulisi kertoneeksi.

      SEN KUN TAPATTE. Miksi minua pidetään väkisin hengissä?

      • Anonyymi

        Niin, en saa kertoa mitään lapsuudesta, nuoruudesta, yliopistovainosta olen jotakin kirjoittanut muualle, Työelämän ajasta en kirjoita, kun siihen liittyisi tunnistettavia henkilöitä.

        Suvustani en saa kirjoittaa. Syntymällä tähän maailmaan, olen pilannut heidänkin elämäänsä.

        Olen vähän ääneen höpötellyt Sibeliuksen sinfonioista ja presidentin autolla ajelusta ja yhteen kertaan tyssänneestä klassisen musiikin konsertista. Vähän vilauttanut, minkälaisten ihmisten joukossa elin. Ja miten minä en ollut oikea ihminen, vain eliittiin kuuluvat olivat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en saa kertoa mitään lapsuudesta, nuoruudesta, yliopistovainosta olen jotakin kirjoittanut muualle, Työelämän ajasta en kirjoita, kun siihen liittyisi tunnistettavia henkilöitä.

        Suvustani en saa kirjoittaa. Syntymällä tähän maailmaan, olen pilannut heidänkin elämäänsä.

        Olen vähän ääneen höpötellyt Sibeliuksen sinfonioista ja presidentin autolla ajelusta ja yhteen kertaan tyssänneestä klassisen musiikin konsertista. Vähän vilauttanut, minkälaisten ihmisten joukossa elin. Ja miten minä en ollut oikea ihminen, vain eliittiin kuuluvat olivat.

        Kirjoitin tämän jälkeen selkosuomella kaavaa. Nykyiset lähellä ikäluokkaani olevat voivat muistaa ja tajuta, minkälainen lähes sääty-yhteiskunta vielä 1040 - 1970 oli. Ja mitä se tarkoitti. Parikymmentä vuotta myöhemminkin Hesan yliopistoon menneille vielä harvoille tämä tuli vastaan. Peruskoulun tultua kukaan ei enää muistanut entistä kahtiajakoa: alemmat sosiaaliluokat jatkoivat kansalaiskoulussa. Sitten on tullut ammattikorkeakoulut, jne. Ihan nykyään on kuulemma yliopistoja muutettu tasa-arvoisimmiksi. -Olen eilinen ja entinen. Mutta vaino jatkuu teknologian kehityksen siivittämänä. Tällaisessa pikkukaupungissa ihmisiä riittää stalkkaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitin tämän jälkeen selkosuomella kaavaa. Nykyiset lähellä ikäluokkaani olevat voivat muistaa ja tajuta, minkälainen lähes sääty-yhteiskunta vielä 1040 - 1970 oli. Ja mitä se tarkoitti. Parikymmentä vuotta myöhemminkin Hesan yliopistoon menneille vielä harvoille tämä tuli vastaan. Peruskoulun tultua kukaan ei enää muistanut entistä kahtiajakoa: alemmat sosiaaliluokat jatkoivat kansalaiskoulussa. Sitten on tullut ammattikorkeakoulut, jne. Ihan nykyään on kuulemma yliopistoja muutettu tasa-arvoisimmiksi. -Olen eilinen ja entinen. Mutta vaino jatkuu teknologian kehityksen siivittämänä. Tällaisessa pikkukaupungissa ihmisiä riittää stalkkaamaan.

        Niin, se viestini poistettiin. Kirjoitin nyt neutraalin kaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se viestini poistettiin. Kirjoitin nyt neutraalin kaavan.

        nostan.


    • Anonyymi

      Muualla asuvat ovat ihmetelleet, onko vainoni tarkoitus tehdä minusta naurettava ja halveksittavat. Saavat tietoonsa vain tämän pintakohinan.
      SEN SIJAAN TEIDÄN PITÄISI KAUHISTUA SIITÄ, MITÄ MINULLE ON TEHTY. Se mitä minulle on tehty yksitellen, tehdään teille laumoittain.

      On hyvä, että edes kansanedustaja pääsi tulevaisuusvaliokuntaan ja kuulee varmaan muutakin kuin nykyisiä virallisia totuuksia.

      • Anonyymi

        ILtalehti 22.4.23 (netissä) klo 9.32
        Ranska aloittaa kansalaisten massavalvonnan tekoälyn avulla. (Lukekaa netistä lisää.)


      • Anonyymi

        Ei ole hyvä, että kansanedustajanne on "kommunisti". ja veljensä sai maineensa Putouksen pilkkaajana ja nyt traumoista tullaan tekemään komediaa Riksussa.


    • Anonyymi

      Kovasti on kirjoitteluni pidetty tämän talon seinien sisällä, ihan komeroissa ja kellareissa.

    • Anonyymi

      Aloitettuani kirjoittamisen somessa v.2015 minulta on kysytty, olenko osallistunut politiikkaan, kun vainoni osin vaikuttaa poliittiselle vainolle(demarit ovat tunnustaneet), ovatko saatananpalvojat mukana vainossani(ovat olleet), onko vainoni ollut cointelprota( työssä olo aikana oli). Ja kaikenlaiset ryhmät joukkopsykoosissa.

      • Anonyymi

        Muistuttaisin vielä, että liittyessäni erääseen alustaan, siihen kuuluikin google-profiilini. Oli henkilöprofiili. Vainostani alustan väki järkyttyi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistuttaisin vielä, että liittyessäni erääseen alustaan, siihen kuuluikin google-profiilini. Oli henkilöprofiili. Vainostani alustan väki järkyttyi.

        Demarit kertoivat, ettei koko puolue vainoa, vaan jotkut jäsenistä.


    • Anonyymi

      Niin, minua on vainonnyt eliitti ja kommunistit ja kaikki siltä väliltä. Kaappihomot ja tavikset ja kaikki siltä väliltä. Uskovaiset ja ateistit ja siltä väliltä. Oppineet ja peruskoulutetut ja siltä väliltä.

      • Anonyymi

        Poliisi ja ambulanssit ennen. Mihin nyt ovat kadonneet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poliisi ja ambulanssit ennen. Mihin nyt ovat kadonneet?

        S-ryhmä ja K-ryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-ryhmä ja K-ryhmä.

        Kampaajat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kampaajat.

        Hammaslääkärit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hammaslääkärit.

        Riihimäen kaupungin alaiset toiminnat. Kaikki. Edellinen kaupunginjohtaja avoimesti.


    • Anonyymi

      Ettei totuus unohtuisi, nostan ketjun.

      • Anonyymi

        Pankit ovat olleet mukana. Kun tulin paikkakunnalle ja oli kiire ostaa asunto, en saanut lainaa mistään Jonkun sortin säästöpankista kiristin lainan. En saanut pankkilainaa, vaan pankin kautta 2 yksityistä 4 vuodeksi. Korot 22 ja 24 %. Ehkä kerron muualla enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pankit ovat olleet mukana. Kun tulin paikkakunnalle ja oli kiire ostaa asunto, en saanut lainaa mistään Jonkun sortin säästöpankista kiristin lainan. En saanut pankkilainaa, vaan pankin kautta 2 yksityistä 4 vuodeksi. Korot 22 ja 24 %. Ehkä kerron muualla enemmän.

        Kumminkin tässä yhteydessä.

        Koulukaverini pyysi käymään kotonaan. Halusi näyttää huoneensa. Menin. Isänsä oli halunnut tavata minut. Epämiellyttävä käynti, jonka päätteeksi herra pankinjohtaja (SKOP ?) ilmoitti pitävänsä huolta, etten koskaan tule saamaan lainaa mistään pankista. Hänen sanansa oli laki.

        Jonkun tahon määräyksestä minulle ei saanut antaa pankkitiliä. Kun vaihdoin paikkakuntaa, jouduin pyytämään äidiltä ,että soittaisi "sille". Tämän jälkeen kumarrellen ja jalkaa maahan raapien johtaja kävi varmistamassa tiskillä, että sain tilin.

        Viimeisin tilanne täällä oli, kun lensin pankista pihalle eikä mikään muu pankki suostunut antamaan tiliä. Sitten yksi armahti. Noin stalkaten hoitui muodollisuudet.

        noin lyhyesti kertoen, ettei vaan komeroista kirjoitella.


    • Anonyymi

      Kuulemma (ex)kommunistit ovat vainonneet minua. Voisitteko kertoa miksi. Itsellä ei ole mitään aavistusta.

      • Anonyymi

        Huono trolli.

        Ihan kuin kukaan asian kanssa tosissaan painiva haluasi jatkaa keskustelua kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huono trolli.

        Ihan kuin kukaan asian kanssa tosissaan painiva haluasi jatkaa keskustelua kanssasi.

        Mitä tarkoitat "asian kanssa tosissaan painivalta". Toiset vainon kohteet eivät näihin kysymyksiini osaa vastata, vain vainoajat tai muut, jotka tietävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tarkoitat "asian kanssa tosissaan painivalta". Toiset vainon kohteet eivät näihin kysymyksiini osaa vastata, vain vainoajat tai muut, jotka tietävät.

        Minä avoimesti kysyin. Oletteko vainonneet minua , jos olette niin miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä avoimesti kysyin. Oletteko vainonneet minua , jos olette niin miksi?

        EN TIEDÄ, ovatko kommunistit vainonneet minua. Mutta ainakin jotkut NISTIT ovat toimineet perpeinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EN TIEDÄ, ovatko kommunistit vainonneet minua. Mutta ainakin jotkut NISTIT ovat toimineet perpeinä.

        Minulle välähti. V.1918 muualta tulleet punaiset ampuivat äidilleni elintärkeän miehen. Pahaa seurasi. Äiti on sen jälkeen koko elämänsä ajan vihannut punaisia. Huuteli, että meillä äänestetään kokoomusta ja sanallisesti yksityishenkilönä toi vihaansa esille. - Olin hänen lapsensa ja asuin perheessään. Olen luultavasti saanut mainehaittaa. -ETTÄ riksussako on sitten alettu vainota.


    • Anonyymi

      Laitan linkin kotikaupungin palstalle. Oma ikäluokka vielä voi muistaa, nuoremmat ei tiedä mitään.

      No vaikka muistoksi: näin siinä kävi.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Hämeenlinnalla ja Riihimäellä yhteistä on eläinrääkkäys. Eiköhän Aulangon joutsenten rääkkäämisessä ole yhteistyötä tehtykin.

      • Anonyymi

        Miksi minä olen joutunut todistamaan eläinrääkkäystä ja lasten pakottamista seuraamaan eläinrääkkäystä ja sitten tekemään sitä itseki n vanhemman valvoessa. Siksi ettäSE KUULUU SATANISMIIN, joka on kuulunut elämääni lapsesta alkaen. En ole turtunut siihen. Olen tottunut, että muut ihmiset tekevät sellaisia sadistisia tekoja muille ihmisille ja eläimille, että itse en voi edes kuvitella tekeväni samaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi minä olen joutunut todistamaan eläinrääkkäystä ja lasten pakottamista seuraamaan eläinrääkkäystä ja sitten tekemään sitä itseki n vanhemman valvoessa. Siksi ettäSE KUULUU SATANISMIIN, joka on kuulunut elämääni lapsesta alkaen. En ole turtunut siihen. Olen tottunut, että muut ihmiset tekevät sellaisia sadistisia tekoja muille ihmisille ja eläimille, että itse en voi edes kuvitella tekeväni samaa.

        Ilmoita poliisille, tulivathan Auerinkin tekemiset julkisuuteen eli pystyttiin ottamaan käsittelyyn. Myös rikosuhripäivystyksestä saa neuvoa.


    • Anonyymi

      Minulla oli tässä vähän raskas työrupeama. Yritin valottaa sitä aikaa, jolloin olen jo ollut gs-vainon kohde itse sitä tajuamatta.

      Kerroin, minkälainen oli työpaikkani. Jotakin gs-vainoa ei helposti erottanut ulossavustamiselta. kun jälkimmäistä tehtiin siellä jatkuvasti, juuri ennen minua kolmelle akateemiselle yht'aikaa.

      Sitten hakeuduin yhdistyksiin ja kerhoihin. Heitä varten kirjoitin ajasta 2002 - 2012. Eli että kummallisuuksissa oli kyse vainostani.

      Sitten lääkevierotuksen jälkeen yritin palailla "älyllisesti entisen tasoisiin kuvioihin."
      Huumeilla sotkettiin ne yritykset,

      Ja asuinpaikkakuntani, naapurikaupunki ja lähellä oleva kotikaupunki saivat omat osionsa.

      Jokaisessa vainooni osallistuneet voivat miettiä omaa osuuttaan ja vierestä seuraamaan joutuneet saavat selitystä.

      • Anonyymi

        KIRJOITAN KETJUJEN OTSIKOT TÄHÄN

        Rixun surkeimmat työpaikat
        (Tämä on hyvin pitkä ketju, jonka lopussa kerron työpaikan kuvioita)

        Kampaajat joutuivat mukaan rixun vainotun soppaan
        (alkamiseen liittyi työpaikkakiusaamista)

        tuleva riksun vainottu vielä työpaikallaan

        psykologista tuli ex ja kummajainen

        ex psykologi yritti palata normaalielämään

        Hyvinkää:Riksun vainottu on käynyt myös Hyvinkäällä

        Hämeenlinna:Riksun vainotun kotikaupunki on ollut Hämeenlinna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KIRJOITAN KETJUJEN OTSIKOT TÄHÄN

        Rixun surkeimmat työpaikat
        (Tämä on hyvin pitkä ketju, jonka lopussa kerron työpaikan kuvioita)

        Kampaajat joutuivat mukaan rixun vainotun soppaan
        (alkamiseen liittyi työpaikkakiusaamista)

        tuleva riksun vainottu vielä työpaikallaan

        psykologista tuli ex ja kummajainen

        ex psykologi yritti palata normaalielämään

        Hyvinkää:Riksun vainottu on käynyt myös Hyvinkäällä

        Hämeenlinna:Riksun vainotun kotikaupunki on ollut Hämeenlinna

        Kaapissa oleva vuosikalenterinippu alkaa vuodesta 2013. Jonkin verran merkintöjä menoista. V.2014 on jo paljon ja monenlaista. V.2015 miltei tyhjä: pesutupa ja kampaaja ovat miltei ainoat. Lääkäri/laboratorio/ hammaslääkäri käyntejä oli, mutta niitä ei näy kalententerissa.. V.2016 pesutupa, eipä muuta. -Seuraavan vuoden kalenteria en enää ostanut.


    • Anonyymi

      v.2015 jouduin kirjoittamaan Riihimäki-palstalle jouduttuani niin pahan hyökkäyksen kohteeksi, että piti varottaa muita sen seurauksista toimintaani. TI:t saivat tätä kautta kontaktin ja kertoivat minun olen gang stalking vainon kohde. -Joko vaino paheni tai sitten huomasin sen paremmin

      Syksyllä 2017 aloin kirjoittaa raportteja tapahtuneesta. Kirjoitin ensin otsikon paperille. Pidin sitä pöydällä. Aina kun tuli joku aaia mieleen, kirjoitin alaotsikon. Kun niitä on tarpeeksi, kirjoitin otsikkojen alle. Monta kuukautta vei. -Kirjoitan tähän alle otsikot.

      • Anonyymi

        JATKOA

        PUHELUJEN KAAPPAAMINEN JA KAIKKIEN KUULTAVAKSI PANEMINEN

        S-RYHMÄN JA K-RYHMÄN KAUPOISSA ASIOIMINEN

        TIETOKONE

        HAMMASHOITO

        TERVEYDENHOITO

        HIUKSET JA KAMPAAJAT

        JOOGA-HARRASTUKSEN TUHOAMINEN

        GANG STALKIN UIMISHARRASTUKSEEN LIITTYEN

        OMA AUTO JA KÄYTTÄMISEEN LIITTYVIÄ STALKKAAMISIA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JATKOA

        PUHELUJEN KAAPPAAMINEN JA KAIKKIEN KUULTAVAKSI PANEMINEN

        S-RYHMÄN JA K-RYHMÄN KAUPOISSA ASIOIMINEN

        TIETOKONE

        HAMMASHOITO

        TERVEYDENHOITO

        HIUKSET JA KAMPAAJAT

        JOOGA-HARRASTUKSEN TUHOAMINEN

        GANG STALKIN UIMISHARRASTUKSEEN LIITTYEN

        OMA AUTO JA KÄYTTÄMISEEN LIITTYVIÄ STALKKAAMISIA

        JATKUU

        JULKISILLA PAIKOILLA STALKKAAMINEN

        MELUHÄIRINTÄ

        TAPATURMIEN, RAHANMENON, TRAUMOJEN JA POST TRAUMAATTISEN STRESSIOIREYHTYMÄN AIHEUTTAMINEN

        MYRKYTTÄMINEN, HUUMAAMINEN JA LÄÄKKEET GANG SATKINGIN KEINOINA

        VAINON KOHTEEN ASUMINEN

        PITKÄAIKAISEN UNIVAJEEN AIHEUTTAMINEN

        MIKROAALTO- JA INFRAÄÄNIRAISKAILU

        YHDEN AIKAUDEN LOPPU

        ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ PAKKOHOIDON ELI HEINÄKUUN PUOLIVÄLIN JÄLKEEN 2017


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JATKUU

        JULKISILLA PAIKOILLA STALKKAAMINEN

        MELUHÄIRINTÄ

        TAPATURMIEN, RAHANMENON, TRAUMOJEN JA POST TRAUMAATTISEN STRESSIOIREYHTYMÄN AIHEUTTAMINEN

        MYRKYTTÄMINEN, HUUMAAMINEN JA LÄÄKKEET GANG SATKINGIN KEINOINA

        VAINON KOHTEEN ASUMINEN

        PITKÄAIKAISEN UNIVAJEEN AIHEUTTAMINEN

        MIKROAALTO- JA INFRAÄÄNIRAISKAILU

        YHDEN AIKAUDEN LOPPU

        ELEKTRONINEN HÄIRINTÄ PAKKOHOIDON ELI HEINÄKUUN PUOLIVÄLIN JÄLKEEN 2017

        VAINON KOHTEEN ASUMINEN . Erillinen raportti eli paksu nippu papereita. OLen kerännyt siihen muistiinpanoja saman talon ja taloyhtiön asukkaiden stalkkauksista sekä vastapäisen rivitalon asukkaiden teoista.

        YHDEN AIKAUDEN LOPPU. Kuulin tällaisen ilmoituksen ilmeisesti mikroaallon avulla tehtynä. Siinä raportissa on kerrottu miten minut liiskattiin selaiseen kuntoon, että saatiin vietyä psyk.osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VAINON KOHTEEN ASUMINEN . Erillinen raportti eli paksu nippu papereita. OLen kerännyt siihen muistiinpanoja saman talon ja taloyhtiön asukkaiden stalkkauksista sekä vastapäisen rivitalon asukkaiden teoista.

        YHDEN AIKAUDEN LOPPU. Kuulin tällaisen ilmoituksen ilmeisesti mikroaallon avulla tehtynä. Siinä raportissa on kerrottu miten minut liiskattiin selaiseen kuntoon, että saatiin vietyä psyk.osastolle.

        ENSIMMÄINEN OSUUS TÄSTÄ LUETTELOSTA ON POISTETTU.Sen takia otan otsikon kerrallaan-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ENSIMMÄINEN OSUUS TÄSTÄ LUETTELOSTA ON POISTETTU.Sen takia otan otsikon kerrallaan-

        MITÄ KAIKKEA HALUTAAN TUHOTA - KAIKKI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MITÄ KAIKKEA HALUTAAN TUHOTA - KAIKKI

        MINDCONTROL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MINDCONTROL

        FYYSISEN TERVEYDEN TUHOAMINEN GANG STALKINGIN KEINOIN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        FYYSISEN TERVEYDEN TUHOAMINEN GANG STALKINGIN KEINOIN

        AMYGDALA JA ITSESUOJELUOSASTO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AMYGDALA JA ITSESUOJELUOSASTO

        OIKEUSMINISTERIÖ, POLIISI JA PELASTUSLAITOS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OIKEUSMINISTERIÖ, POLIISI JA PELASTUSLAITOS

        HÄIRINTÄ/E-ASEELLA AMPUMINEN TAIDENÄYTTELYSSÄ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HÄIRINTÄ/E-ASEELLA AMPUMINEN TAIDENÄYTTELYSSÄ

        PUHELUJEN KAAPPAAMINEN JA KAIKKIEN KUULTAVAKSI PANEMINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        PUHELUJEN KAAPPAAMINEN JA KAIKKIEN KUULTAVAKSI PANEMINEN

        S-RYHMÄN JA K-RYHMÄN KAUPOISSA ASIOIMINEN


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        S-RYHMÄN JA K-RYHMÄN KAUPOISSA ASIOIMINEN

        TIETOKONE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TIETOKONE

        HAMMASHOITO


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HAMMASHOITO

        Silloin vuonna 2017 olin tilanteessa, jossa alkoi tuntua, että pää on ihan pullollaan vainoon liittyviä muistoja Ja kun oli olo, ettei niitä saa unohtaa, oli tukalaa. Netissä gang stalkingin määritelmät ovat yleensä pitkiä stalkkaustapa luetteloita. -Minä olen otsikoihin käyttänyt erilaisia paikkoja, toimintoja, tilanteita. Tästä raporttikokonaisuudesta näkyy, että vaino ulottui kaikille elämänalueille. Lisäksi jouduin kuvailemaan tapahtunutta, eivät termit hallussa. - Tämän raporttikasan tultua valmiiksi, helpotti: ei tarvitse enää muistaa, kun on muistiinkirjoitettu.

        Vainon kohteen asumisessakin aluksi kävi huoneistoittain läpi tapahtumat.

        Elektronista häirintääkin aloin käsitella jaottelemalla kotona ja ulkona tapahtuneet, kodin ulkopuolella sisällä tapahtuneet. Kotona vielä päivällä ja yöllä tapahtuneet. Ja piti opiskella asiaa ja kysyä muilta: mitä tää on ja miten ne tämän tekee.

        Joka vuosi raportissa on elektronisesta häirinnästä. Ei yhtään päivää tai yötä ilman sitä.


    • Anonyymi

      Tämän jälkeen kirjoitin joka vuosi raportin, paksu nippu paparia.

      • Anonyymi

        KETJUN ALUSSA on mainittu monta eri nimistä vainoa. Niihin pitää lisätä "SMALL TOWN TERRORISM". Jos olisin päätynyt riksun sijasta Tampereelle, vainoni olisi ollut erilainen viimeisen 37 vuoden aikana.


    • Anonyymi

      PALAA ALKUUN

      Siellä kerron,että kaiken alkuna on se, että olen eliittihirviön äpärä. DNA-testin on saattanut tehdä vasta 1999 alkaen (ainakin Suomessa). En tiedä, onko tehty. Hammaslääkäri olisi saattanut ottaa posken sisältä näytteen kertomatta minulle.
      Sillä ei elämäni tapahtumissa merkitystä.

      • Anonyymi

        Soili, ole rauhassa. En paljasta mitään. Jos sinulla on jotakin tekemistä joukkovainotuksi joutumiseni kanssa, niin toivottavasti pyykkeesi kuuluu osa nimeltä omatunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soili, ole rauhassa. En paljasta mitään. Jos sinulla on jotakin tekemistä joukkovainotuksi joutumiseni kanssa, niin toivottavasti pyykkeesi kuuluu osa nimeltä omatunto.

        Mutta onko joku syy, miksi traumaterapia on kiinnostanut sinua siitä alkaen, kun se Suomeen tuli.


    • Anonyymi

      Olen monessa yhteydessä maininnut, etten enää halua muuta kuin päästä pois.

      Ehkä on hyvä kertoa minkälaisen ranskalaisen filosofin näkemyksen jaan: KUN AIVOT MULLAKS MUUTTUU, LOPPUU TÄMÄKIN ILVEILY.

      • Anonyymi

        Kun olen potkaissut tyhjää, nämä ketjut poistetaan. Puhuminen asiasta kielletään. Järjestetään paljon hippalopippaloita. - Ihan unohtuu. Vain stalkkerit joskus muistelevat huvipuistoaikaansa. Voivat joutua vierotusoireittensa hillitsemiseksi huumekierteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun olen potkaissut tyhjää, nämä ketjut poistetaan. Puhuminen asiasta kielletään. Järjestetään paljon hippalopippaloita. - Ihan unohtuu. Vain stalkkerit joskus muistelevat huvipuistoaikaansa. Voivat joutua vierotusoireittensa hillitsemiseksi huumekierteeseen.

        Hulluksi leimaaminen on alkanut. E-häirintä-ketjussa ilmoitetaan, että "kyse on teidän skitsofreniasta."


      • Anonyymi

        Et tosiaankaan ymmärrä tän koko pointin. Ne elää sun energialla. Ei ne anna sun kuolla vaan ne on sadistisia narsisti psykopaatteja jotka tykkää kiduttaa jotta mahdollisimman enemmän kärsimys energiaa vapautuu susta. Katso elokuva Matrix. Ne on keinoälyisiä ohjelmia ilman vapaata tahtoa tai kriittistä ajattelukykyä. Käytä heidän heikkoutaan heitä vastaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tosiaankaan ymmärrä tän koko pointin. Ne elää sun energialla. Ei ne anna sun kuolla vaan ne on sadistisia narsisti psykopaatteja jotka tykkää kiduttaa jotta mahdollisimman enemmän kärsimys energiaa vapautuu susta. Katso elokuva Matrix. Ne on keinoälyisiä ohjelmia ilman vapaata tahtoa tai kriittistä ajattelukykyä. Käytä heidän heikkoutaan heitä vastaan!

        Kyllä tiedän, että ovat semmoisia. Niillä on joku yhteisö/ry/kultti, mitä väkeä on tämä taloyhtiö täynnä. Ne kostaa jatkuvasti jotakin olematonta. - Mutta täällä ja muualla Suomessa toteutetaan myös gang stalkingia ja muita eliitin alkamia vainoja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käykää lukemassa:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/17952584/mika-on-salaliitto---voiko-gang-stalking-olla-kokoelma-salaliittoja

        kyllä, olen ollut saatananpalvojienkin kohteen. Mutta varsinaisesti ja alusta alkaen olen ollut satanistien kohteensa. - Niin siinä kävi, satanismi on kohteena niin tuttua, että on alkanut tuntua normaalille kohtelulle. MUTTA YLÄPUOLEN JAANA ALAISINEEN ovat SATSANISTEJA, mutta lisäksi myös muuta. Ovat itse niin manipuloituja. Ja kuin jonkun alistavan vieraan uskonnon varjo häälyy, ja sukupuun yhteydet ulkomaille.


    • Anonyymi

      JA VAROITUS

      NWONAAMAKIRJA JA SUOMEN JOUKKOVAINOTUT RY TOIMIVAT ELIITTISTALKKERIVOIMIN, Olen roikkunut niissä paremman puutteessa.

      • Anonyymi

        Niin tämä oli varoitus. Arvioikaa itse tilanne.


    • Anonyymi

      HYPNOOSIA ON KÄYTETTY MINUUN NIIN PALJON JA JULMASTI, ETTÄ KETKÄ KAIKKI SIINÄ OVAT OLLEET MUKANA? Minulla on ehdokkaita mielessä, mutta kostetaan jos kerron.

      • Anonyymi

        Hammaslääkäreillä on hypnoosikoulutusta monella.


    • Anonyymi

      On poistettu kymmenen sääntöjen vastaista. Ainakin muutama huuli.

      • Anonyymi

        Nyt on poistettu tuolta yliopisto ajan kuvailusta kaappihomojen koston alkutilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt on poistettu tuolta yliopisto ajan kuvailusta kaappihomojen koston alkutilanne.

        Oli siellä vähän aikaisemmin jo kirjoitettu.


    • Anonyymi

      KOKEILEN SAANKO KIRJOITTAA, KUN JOUDUN KERTOMAAN YHTEISKUNTALUOKISTA. On aikasemmin estetty.

      Ketjun aloitustieto pitää paikkansa. Vainojeni takana on ollut eliitti. Tietenkin pikku apulaisia heillä. Toiseksi viimeisessä työpaikassa Satakunnassa kaappihomo perusti narsistin hovin terveyskeskukseen. Mutta sille paikkakunnalle tuli jo kaksi säädystä pudonneesta perheestä: terveydenhoitaja ja psykologi. Th. osallistui juoneen minua vastaan.

      Olen vasta jälkeenpäin tajunnut, mikä oli tilanne muutettuani tänne noin yhteiskuntaluokkamielessä. Täällä oli Ongelmajätelaitos ja siellä johtaja, jonka nimeä en saanut tietooni ennen kuin pari vuotta sitten. Erkki Puheloinen työläisperheestä.

      Minulle tehtiin temppu. Asiakkaakseni tuli lukiolaispoika, joka oli kesätöissä Ongelmajätteessä. Puhui huolestuttavia tietoja siitä, miten jotkut työntekijät eivät noudattaneet sääntöjä. Huh, huh. En kertonut, mistä olin kuullut, mutta kauhistelin asiaa työpaikan kahvipöydässä.---Mhyöhemmin kävi ilmi, ettei ollut psykologin apua tullut hakemaan , vaan kertomaan nämä asiat minulle. Kenen pyynnöstä? Olivatko totta? Tämän jälkeen kuitenkin sain tuon johtajan vihat päälleni 30 kymmeneksi vuodeksi. Kosti, kosti ja kosti.

      • Anonyymi

        Täällä vaikutti tietämättäni myös korkea-arvoinen upseeri Ari Puheloinen, samasta työläisperheestä. Ihan julkisesti ihmeteltiin upseerin yhteydessä, että 2 lasta samasta perheestä näin pitkälle päässyt. - Sitten tämä upseeri tuli vastaanotolleni ilmoittamaan, että minun pitää lopettaa psykologin työt, lopullisesti. Muuten minulle tulee suuria vaikeuksia. En lopettanut. Kyllä on suuria vaikeuksia riittänyt.

        Että 2 vähävaraisen perheen lasta vainosi minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä vaikutti tietämättäni myös korkea-arvoinen upseeri Ari Puheloinen, samasta työläisperheestä. Ihan julkisesti ihmeteltiin upseerin yhteydessä, että 2 lasta samasta perheestä näin pitkälle päässyt. - Sitten tämä upseeri tuli vastaanotolleni ilmoittamaan, että minun pitää lopettaa psykologin työt, lopullisesti. Muuten minulle tulee suuria vaikeuksia. En lopettanut. Kyllä on suuria vaikeuksia riittänyt.

        Että 2 vähävaraisen perheen lasta vainosi minua.

        Keihin tämä lukiolaispojan kantelu kohdistui. Kommunisteihinkö? Jotkut kuitenkin suuttui pahasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keihin tämä lukiolaispojan kantelu kohdistui. Kommunisteihinkö? Jotkut kuitenkin suuttui pahasti.

        Työpaikan kauheuksista olen kirjoittanut muualle. Lisään eliittilääkäripomon ensisanat: Eikö ole noloa olla ruma ja köyhä.


    • Anonyymi

      SATANISMI

      • Anonyymi

        Asenteiltaan ja moraaliltaan kuvattavissa satanisteiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenteiltaan ja moraaliltaan kuvattavissa satanisteiksi.

        Niin siis eliittisatanistit alusta asti mukana kuviossa, nykyään kai elitistisatanistit apunaan nykyteknologiaa käyttävät stalkkerit.


    • Anonyymi

      Tämä minun vainoni eroaa muista kohteista, joiden kanssa olen ollut tekemisissä. Tietenkin jo alkunsa takia. Mutta gang stalking vainon ollessa käytössä , siinä, että minä tiedän "valtavan" määrän stalkkereitani. Monien kanssa olen joutunut livenä tekemisiin. -Sen sijaan muut eivät tiedä. Joitakin alatason suorittajia tietävät.

      Ja minulle on saatu rekrytoitua vihamiehiä ammattiani hyväksi käyttäen.- Minulla on ollut paljon yhteistyötahoja.- Kyllähän sitä narsisteja saa suututettua minua vastaan,

      Ja mukaan on saatu erityistaitoja osaavia, kuten hypnologit. Ja sitten "sähkömiehet", joita en tiedä.

      • Anonyymi

        On tullut sellainen vaikutelma, että useille vaino on alkanut aika äkkiä jossakin elämänvaiheessa. Usein on liittynyt johonkin muutokseen vaikka ihmissuhteessa. Markus on epäillyt, että vainonsa esi/vanhempien poliitiseen toimintaan.

        Sen lisäksi, että minun kohteenaolo alkoi syntymästäni, että pituutta riittää, riittää myös historiallista taustaa ja leveyttä. V.1918 punaiset ampuivat äidille tärkeän ihmisen. Vaikutti ratkaisevasti hänen elämäänsä, myös minun. Ilman tätä tapausta, minua ei olisi edes syntynyt.

        Isäksi esittäytynyt eliittihirviö toi mukanaan kokonaisen yhteiskuntaluokan ja oman sukunsa pitkälle ulottuvat tavat. -Ehkä voisi vertauskuvallisesti sanoa, että jouduin rotusyrjinnän kohteeksi niitten ylempien "valkoisten" taholta.

        Luulen, että varsinaisen gang stalkingin kohteeksi joutuneiden vainolla on historian juuret.

        Ehkä nykyään e-häirinnän kehittyessä mielenhallinnan suuntaankin ja fyysisen terveyden helpomman tuhoamisen suuntaan, sopivuus koe-eläimeksi on tärkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut sellainen vaikutelma, että useille vaino on alkanut aika äkkiä jossakin elämänvaiheessa. Usein on liittynyt johonkin muutokseen vaikka ihmissuhteessa. Markus on epäillyt, että vainonsa esi/vanhempien poliitiseen toimintaan.

        Sen lisäksi, että minun kohteenaolo alkoi syntymästäni, että pituutta riittää, riittää myös historiallista taustaa ja leveyttä. V.1918 punaiset ampuivat äidille tärkeän ihmisen. Vaikutti ratkaisevasti hänen elämäänsä, myös minun. Ilman tätä tapausta, minua ei olisi edes syntynyt.

        Isäksi esittäytynyt eliittihirviö toi mukanaan kokonaisen yhteiskuntaluokan ja oman sukunsa pitkälle ulottuvat tavat. -Ehkä voisi vertauskuvallisesti sanoa, että jouduin rotusyrjinnän kohteeksi niitten ylempien "valkoisten" taholta.

        Luulen, että varsinaisen gang stalkingin kohteeksi joutuneiden vainolla on historian juuret.

        Ehkä nykyään e-häirinnän kehittyessä mielenhallinnan suuntaankin ja fyysisen terveyden helpomman tuhoamisen suuntaan, sopivuus koe-eläimeksi on tärkeää.

        P.S. Äiti vihasi punaisia loppuikänsä. Toi sen voimallisesti ja avoimesti esille. Minä olin hänen lapsensa. Ehkä minuun on ulkoisesti tarttunut jotakin vainoamisen arvoista. - Minulta on kysytty, olenko joskus ollut politiikassa mukana, kun vainossani on poliittisia piirteitä. - En ole ollut.- On Riksussa vihjaistu, että vainoni tulee vasemmalta.

        ETTÄ NE TI:t, jotka eivät tiedä mitään syytä vainolleen, onko joku sukulainen ollut politiikassa mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P.S. Äiti vihasi punaisia loppuikänsä. Toi sen voimallisesti ja avoimesti esille. Minä olin hänen lapsensa. Ehkä minuun on ulkoisesti tarttunut jotakin vainoamisen arvoista. - Minulta on kysytty, olenko joskus ollut politiikassa mukana, kun vainossani on poliittisia piirteitä. - En ole ollut.- On Riksussa vihjaistu, että vainoni tulee vasemmalta.

        ETTÄ NE TI:t, jotka eivät tiedä mitään syytä vainolleen, onko joku sukulainen ollut politiikassa mukana.

        Sinä TI. Voisiko kyse olla kostosta. Olisit sijaiskohde. Onko joku sukulaisesi tehnyt pahoja?

        Minä olen välillä kuvannut elämääni täällä small town terrorismin keskellä yhtä mukavaksi, kuin olisi Hitlerin äpärällä Israelissa asuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä TI. Voisiko kyse olla kostosta. Olisit sijaiskohde. Onko joku sukulaisesi tehnyt pahoja?

        Minä olen välillä kuvannut elämääni täällä small town terrorismin keskellä yhtä mukavaksi, kuin olisi Hitlerin äpärällä Israelissa asuessa.

        ETTÄ JOS vainoni tulee vasemmalta, syy saattaa olla omiensa suorittama :tappo v.1918.

        Ilman tätä tappoa äiti ei olisi vihannut punaisia. Ja minä en olisi edes syntynyt.


    • Anonyymi

      Että kun menneisyyden haamutkin vielä vaikuttavat erilaisten yhteisöjen kautta. Ja täällä Riksussa on toimii pikkukaupungin oma joukkovaino.

      Vitsinä ehdottelin stalkkereille, että näyttäytyisivät nyt kiireesti. Saatan delata koska vaan. . Se oli vain vitsi, älkää näyttäytykö. On tullut vähän ruuhkaa. Eikä ole näköjään ilmaistakaan.

    • Anonyymi

      Minullakin meni parisuhde elinkeino ja sosiaalinen elämä gsn vuoksi sekaisin, syon lääkkeita, jotka auttaa pahimpiin vainoharhoihings ei ole loppunut kokonaan vieläkään, mutten välitä siitä niin. Tsemppiä . Ilmainen neuvo, hommaa lääkitys, auttaa ahdistukseen paremmin kuin alkoholi

      • Anonyymi

        Tämä olisi riittänyt. Loput vaikuttaa trollaamiselta.


    • Anonyymi

      Alkutilanne äitini sairastui skitsofreniaan ja minusta tuli project prisman koelapsi gs on jatkunut koko elämän kattaen perheenikin viimeisin hyokkays elektronisesti kotiini haagassa, asuisin muuten siellä vieläkin. lapseni on terve, minä syon laakkeita ja elän

      Kooste kokemuksistani helsinki elektroninen helvetti,
      Pietarì, espoo, riihimäki joensuu samoin.tukholma ja tallinna elän nyt laitoksessa aivovammaisena ja tietoisena nwo koirien tappoaikeista, ilmeisesti sulkevat projekti prisman minun osalta

      • Anonyymi

        trollaamista, oli ilmeinen virhe panna linkki ajatusrikostuotantoon.Toteaa riksun vainottu.


    • Anonyymi

      Lontooseen ja kanarian saarillekin mind controllia, katuteatteria

      • Anonyymi

        Joku itsetuntovammainen riehuu, olisko Marjut Markuksen innoittamana, arvelee Riksun vainottu.


    • Anonyymi

      Menin vipuun,mutta ainahan joku menee heh heh..

      • Anonyymi

        trolli jatkaa


    • Anonyymi

      Minusta tuntuu, että kokemani vaino on poikkeuksellista e häirinnalle ei loydy vertaisia, joten kokemusten jakaminen tuntuu vaikealta,netistälòoytyy youtube videoita,joissa on kuvattu vertaisia haastatteluissa tunnen itseni hulluksi

      • Anonyymi

        minä olen löytänyt vertaisia USA:sta, aikoinaan, kertoo riksun vainottu


    • Anonyymi

      Mistä loytää vertaisia, vinkkeja? Mielenhallinta e häirintä kotiin murtautuminenmkultraproject prism eu projekti sienna..valonpilkahdus pimeydessä

      • Anonyymi

        eipä sinuun taida neuroleptit tehota, riehumisestasi päätellen, toteaa riksun vainottu.

        ihan sama, tämän ketjun on jo moni lukenut ja kostettu on asioiden paljastamisesta, toteaa riksun vainottu


    • Anonyymi

      Minulta meni parisuhde,ja tyoura roskikseen , mielenrauhaja terveysj ärkkyivä

      • Anonyymi

        hittooko tänne tulit raivomaan, marjut kai. Sinähän olet vallannut kaiken muun paitsi yhdistyksen


    • Anonyymi

      SELVENNYS VAINONI RAAMEILLE JA RUNGOLLE:

      - sota-aikana siitetty äidin puolison ollessa rintamalla, synnyin rauhan aikana

      - synnyin kaupunkiin, jossa oli vahva eliitti, ihan sääty-yhteiskunnan piirteitä

      - olin hyvin älykäs ja voimakastahtoinen, mikä on auttanut tavoitteitteni saavuttamiseen: väkisin vain hyvien perheiden lapsille tarkoitettuun oppikouluun (muita ei ollut), hyvillä todistuksilla H:gin yliopistoon suoraan. Siihen aikaan oli täysin poikkeuksellista, että työväenluokkasan kuuluva opiskeli yliopistossa paitsi Tampereella.

      - Yliopistovaino. Sen tarkoitus estää opiskelu. Sain suojelijan, joka valvoi, ettei minua voitu erottaa yliopistosta ilman pätevää syytä. Puoli vuotta ja puoli vuotta amanuenssina kahdessa yliopistoklinikassa sekä sitten 3 vuotta kokopäivätyössä, kaikki lomat muualla töissä.

      Minulla oli palkattu stalkkeri järjestämässä vainoa, jonka tarkoitus oli myös vahingoittaa minua psyykkisesti ja fyysisesti. Parin vuoden jälkeen alettiin elektroninen häirintä. Vehkeet ja opit ostettiin Saksasta, palkattu johtaja.

      Jo ensimmäisenä vuonna alkoi eliitin kaappihomojen kosto, joka jatkuu edelleen.

      • Anonyymi

        Työelämään pääsy pyrittiin estämään. Tämä kuului myös niille eliittiopiskelijoille, jotka joutuivat yliopistovainon kohteeksi. Kyllä vainolaiset täysillä yrittivät tuhota elämäni samantien. Olin kova luu. Valmistumisen jälkeen koko ajan töissä 1990 luvun loppuun saakka.

        Työelämän aikana nuorena ja yliopisto-opiskelun aikana alkaneet rajoitukset ja estämiset jatkuivat. Yhteiskuntaluokkavaikutus näkyi. Olen ollut eri puolilla Suomea töissä, Paikkakunnan ja työpaikan koko vaikuttivat vaikeuksieni ilmenemiseen.

        Viimeisimpään työpaikkaani tulin v.1986. Patologinen/toksinen organisaatio tunnetusti.

        GANG STALKING vaino pohjustettiin 1990 luvun puolivälissä ja alkoi täysillä, kun jäin sairauslomalle väsymyksen takia 1999 (?). Siihen osallistui ihan kaikenlaisia ihmisiä. ELEKTRONISEN HÄIRINNÄN kanssa olin joutunut tekemisiin työelämässä paikka paikoin ajoittain. Nyt siitä tuli vakio. v.2015 JÄLKEEN ei enää yhtään vuorokautta ilman sitä.

        Muut TI:t saivat yhteyden minuun . Rupesin selvittelemään eri vainomuotojani. Ja ketkä kaikki olivat mukaan rekrytoituja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työelämään pääsy pyrittiin estämään. Tämä kuului myös niille eliittiopiskelijoille, jotka joutuivat yliopistovainon kohteeksi. Kyllä vainolaiset täysillä yrittivät tuhota elämäni samantien. Olin kova luu. Valmistumisen jälkeen koko ajan töissä 1990 luvun loppuun saakka.

        Työelämän aikana nuorena ja yliopisto-opiskelun aikana alkaneet rajoitukset ja estämiset jatkuivat. Yhteiskuntaluokkavaikutus näkyi. Olen ollut eri puolilla Suomea töissä, Paikkakunnan ja työpaikan koko vaikuttivat vaikeuksieni ilmenemiseen.

        Viimeisimpään työpaikkaani tulin v.1986. Patologinen/toksinen organisaatio tunnetusti.

        GANG STALKING vaino pohjustettiin 1990 luvun puolivälissä ja alkoi täysillä, kun jäin sairauslomalle väsymyksen takia 1999 (?). Siihen osallistui ihan kaikenlaisia ihmisiä. ELEKTRONISEN HÄIRINNÄN kanssa olin joutunut tekemisiin työelämässä paikka paikoin ajoittain. Nyt siitä tuli vakio. v.2015 JÄLKEEN ei enää yhtään vuorokautta ilman sitä.

        Muut TI:t saivat yhteyden minuun . Rupesin selvittelemään eri vainomuotojani. Ja ketkä kaikki olivat mukaan rekrytoituja.

        KOKO SUOMI VAINOO. Jo silloin, kun digiaikaa ei vielä ollut, ei tietokoneita, tieto minusta levisi joka paikkaan, minne menin. Eli vainoni ilmeni koko Suomessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KOKO SUOMI VAINOO. Jo silloin, kun digiaikaa ei vielä ollut, ei tietokoneita, tieto minusta levisi joka paikkaan, minne menin. Eli vainoni ilmeni koko Suomessa.

        Olen selvitellyt, "mihin" yläpuolellani asuva tämän taloyhtiön vainopomo kuuluu. Elitistisalaseurasatanisteihin.
        Kin on viittailtu, että vainoni tulee vasemmalta, olen selvitellyt vasemmistoa ja ex-kommunisteja. Epäily jäi päälle.


    • Anonyymi

      Saan aina välillä toisten arvioita: ANNETAAN PYSYÄ HENGISSÄ, MUTTA KAIKKI ESTETÄÄN.

    • Anonyymi

      Vainolaiset mitään eliittiä ole kuin unissaan. Marginaalissa uiskentelevat ainaisessa paremman puutteessa. Kattokaa nyt näitä taaperonpääparkoja köyhine kiertoideoineen. Minä katon mieluummin maalin kuivumista. Kehitystä edes hitaasti.

      • Anonyymi

        Kun v.2015 minulle tultiin kertomaan, että olen gang stalking vainon ja elektronisen vainon kohteena, sitä tapahtui niin paljon. Tietoa oli saatavilla ja muita vainottuja. Upposin niin siihen, että kokonaisuus unohtui. Osaksi sen takia, että 20 ensimmäisestä vuodesta jouduin vaikenemaan. Olisi tullut ruumiita, vieläkin enemmän, kuin mitä on tullut. Ihmettelin vaan, että miksi minun gs-vainossa ilmenee niin paljon sellaista , mitä muilla ei ole.

        VALKENI ASIA. Siksi, että "paljon sellaista" kuuluu alkuperäiseen vainooni. Luin jostakin, että siinä vainotyypissä joskus otetaan joukkovaino käyttöön. Ja muutenkin tuli varhaisemmat asiat mieleen. En pysty tällaisilla talvikeleillä juurikaan olemaan ulkona. -Aikani kuluksi ajattelin kysellä, mikä sen eliittihirviön nimi taas olikaan, kun on hävinnyt muistista. Miein, kuka tietäisi. Siinä nousi vanhat asiat tapahtumat mieleen. Nyt kun on tietoa ja termejä käytössä, tajusin, mistä oli ollut kyse. -Tajusin myös, että sama vallankäyttö on jatkunut ja jatkuu.

        Täällä riksussa eliittiä on vähän ja senkään vähän kanssa en enää olisi ollut tekemisissä sen jälkeen, kun työurani katkaistiin. Gang stalking vainoon kuuluukin rekrytoida alempia yhteiskuntaluokkia ja häiriintyneitä, jotka voivat tehdä toiselle ihmiselle kauheuksia, ehkä palkioita saaden.

        Tämä vei huomioni.


    • Anonyymi

      Tämä on älytöntä. Tai. Maassa makaavan potkiminen ja oikein porukalla, onhan se harrastus, josta palkkaakin maksetaan.

      • Anonyymi

        Ja kuuluu salaseurasatanistien ohjelmaan. Pomo asuu yläpuolellani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuuluu salaseurasatanistien ohjelmaan. Pomo asuu yläpuolellani.

        Taisi kalikka kolahtaa koiraan eli eliittiin. OLKAA RAUHASSA. MINÄ EN KERRO, MITEN MINUA MANIPULOITIIN LAPSENA. Nyt ilmaisin, että manipuloitiin niin, että vaikutus ulottuu loppu elämään. Kertomisesta ei olisi mitään hyötyä minulle eikä haittaa niille, jotka samantapaista mutta uusia versioita tekevät. - Nykyään elektronisella häirinnällä pystytään tarkkaankin mielen manipulointiin, vaikka joukkojenkin. - Mutta minulla on näitä aikaisempina aikoina aivopestyjä kimpussani.

        Minä olen ihan finaaliin rääkätty ja rankka e-häirintä senkun jatkuu. Ja muukin häirintä ja elämisen vaikeuttaminen.

        Minä tuolla yhdessä fb-ryhmässä lääkärinsä toiminnastra suuttuneelle kerroin pari esimerkkiä omasta/ja omaisen kokemuksesta. Et kai lukenut sitä tai stalkkerithan tietää kaiken, mitä näppiksellä kirjoitan.


    • Anonyymi

      Tälläisistä asioista kannattaa avautua lääkärille tai hakeutua mielenterveyspalveluiden piiriin. Kuulostaa todella häiriintyneiltä jutuilta.

      • Anonyymi

        Todella häiriintyneet ihmiset vainoavat minua.

        Tämä ketju on mennyt niin sekavaksi, etten enää meinaa saada itsekään selvää siitä. Aina välillä on selkeämpi yhteenveto pätkä. -On poistettu viestejä. Poiston jälkeen voi olla hankala ymmärtää. Trollit ovat kirjoitelleet. Tahallaan sotkeneet. Ja jotkut ihmiset luulleet kirjoittaneensa ihan asiaa.

        En vaan jaksa enkä viitsi kirjoittaa uutta luettelomaista yhteenvetoa vainoni kuvioista.

        EN ALLEKIRJOITA TÄTÄ KETJUA. ALOITTANUT OLEN.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella häiriintyneet ihmiset vainoavat minua.

        Tämä ketju on mennyt niin sekavaksi, etten enää meinaa saada itsekään selvää siitä. Aina välillä on selkeämpi yhteenveto pätkä. -On poistettu viestejä. Poiston jälkeen voi olla hankala ymmärtää. Trollit ovat kirjoitelleet. Tahallaan sotkeneet. Ja jotkut ihmiset luulleet kirjoittaneensa ihan asiaa.

        En vaan jaksa enkä viitsi kirjoittaa uutta luettelomaista yhteenvetoa vainoni kuvioista.

        EN ALLEKIRJOITA TÄTÄ KETJUA. ALOITTANUT OLEN.

        Sanotaan, että CIA:n cybertorcheria harjoittavat spurgut, jotka toimivat hybridikeskuksen ohjaamina.


    • Anonyymi

      Selvä :D

    • Anonyymi

      OLEN ALOITTANUT YHTEENVETO KETJUN RIKSUN PALSTALLE ja nimenomaan mielenmanipulointiin liittyen. Olin psykologi ammatiltani. Se selittää myös osan minuun kohdistuneesta. Panen näitä linkkejä tänne, kun siitä alkuperäisesti suunnitelmasta kirjoittaa LYHYT yhteenveto , ei tullut mitään, "enkä kuollukka".

      https://keskustelu.suomi24:fi/t/18243048/mielen-manipulointi-gang-stalkin-vainossa-ja-samaan-muiden-tahojen-harjoittamana#comment125927469

    • Anonyymi

      Tervetuloa tanssiin mukaan. Eiköhän tämä joskus lopu.

    • Anonyymi

      En vaan ole vieläkään "nukkunut pois".

      Ja Riksu on tietenkin täynnä aivan viattomia ihmisiä, jotka eivät ole koskaan tehneet mitään pahaa minulle. Kuuluu stalkkereiden rooliin.

      • Anonyymi

        Yritin avata ketjun Pikku kaupungin terrorismista. Ei avattu. Kirjoitin asiasta pari viestiä valmiiseen ketjuun. Noin "puhdistettuina" julkaistiin, mutta ketjua ei nosteta.

        PIKKU KAUPUNGIN TERRORISMI on olennainen asia. Aikoinaan sanottiin, että Hesassa oli helpompi selvityä vainon kanssa kuin pienellä paikkakunnalla..


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2092
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1644
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe