Tiedustelen, löytyykö huittisista innokkaita näyttelijöitä tulevalle kesälle huittisjärven kesäteatteriin?
Käsikirjoitus on valmistumassa "Langennut lietteenlevittäjä" näytäntöön, joten näyttelijöitä tarvittaisiin.
Pääosaan tarvittaisiin Irmaa esittämään lyhyenläntä,pyöreähkö nainen.Aihioita kyllä Huittisissa on tähän osaan, mutta näyttelijän taitoja tulisi osata!
Sabriinaa esittämään tarvittaisiin hoikka, mielellään mallina toimiva nuorehko nainen.Saa olla,melkein täytyykin olla muualta kuin Huittisista.
Lisäksi tarvittaisiin miespääosan esittäjäksi vanhempi tukevahko uimataitoinen mies.
Miehen tulisi osata käsitellä livakan lietevaunua, sillä näytelmässä on keskeinen osa airolla lietevaunulla!
Eressäoleva talvi on siis aikaa harjotella näytelmää ennenkun esirippu aukeaa huittisjärven kesäteatterilla alkukesästä!
Teatteria Huittisissa
10
85
Vastaukset
- Anonyymi
Olisin kiinnostunut miespääosan pestistä. Olen lyhyt ja tanakahko. Kokemusta liätteenlevityksestä ja talonmiehen työstä. Uimataitoakin on jonkinverran. Minut tavoittaa uumahallin saunan alalauteilta.
- Anonyymi
Suttilan kalliolassa esiintyy monipuolinen näyttelijäkaarti . Luonnonlahjaksuusia, itse oppineita. Joten luottavaisin mielin voi kääntyä heidän puoleensa tässä ongelmassa.
- Anonyymi
Suntio ,ehdottomasti paras .
- Anonyymi
Saako oikeet ja pätevät lietekuskit hakee sitä lietekuskin näyttelijän paikkaa, vai onko jotain karenssia laitettu oikeille kuskeille? Jos käyttää oikeeta alan väkee, niin miähen haju tulis sillon kaupan pääle, ilmatteksi mukana. Naisyleisö ainakin tykkää.
- Anonyymi
Oikeiden lietekuskien työ saattaa häiriintyä tai jopa estyä näytelmäharjoituksien vuoksi, joten haemme ensisiaisesti joutilaampia henkilöitä näyttelijöiksi.
Huittinen on suamen sikaisin pitäjä, joten lietekuskeille piisaa hommia ilman näyttelemistäkin.
- Anonyymi
Tiarustelisin sisältääkö esitys erotiikkaa? Eli onko mahrollisuuksia päästä panemaan? Jos näin, niin olen etsimänne miäs. Poste restante / uhrautuva
- Anonyymi
Sisältää ja pääsee! Näytöksesä kunnanjohtajaa esittävä Pertti paljastuu homoseksuaaliksi ja hän rakastuu polttavasti livakan huoltomieheen..
Tämän enempää en juonipaljastusta tässävaiheessa kerrokaan..
Toiveesi siis toteutuu useasti sillä näytöstä harjoitellaan läpi talven. Tuottaja laittaa postia mainitsemaasi osoitteeseen. - Anonyymi
Noitakaan oman kunnan sisäisiä asioita ei paranis tällä tavoin levitellä julkisuudessa. Pertti on hyvä ammattimies, ja kaikki saa kotinansa panna ihan niitä ketä huvittaa. Pitäis ainakin näytelmän tapahtumapaikka siirtää etäämmäs, että siinä kerrotaankin vaikka Loimaan tai Kokemäkisten kunnallisista tapahtumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sisältää ja pääsee! Näytöksesä kunnanjohtajaa esittävä Pertti paljastuu homoseksuaaliksi ja hän rakastuu polttavasti livakan huoltomieheen..
Tämän enempää en juonipaljastusta tässävaiheessa kerrokaan..
Toiveesi siis toteutuu useasti sillä näytöstä harjoitellaan läpi talven. Tuottaja laittaa postia mainitsemaasi osoitteeseen.Kekka pekiin ei rakastu erkkikään
- Anonyymi
Onko ensikesän näytäntöön vielä lippuja saatavilla vai onko loppuunmyyty?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1777458Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344591Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232660- 752160
- 891563
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2131506Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161057- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225977