Kärpäsiä paljon

Anonyymi-ap

Harmi että pärräävät tapahtuman näiden... kosteiden kelien aikaan, kun pääsin taas koneen päälle ja, kun ei viitsi, tältä istumalta lähteä, vastaojailemaan peli paikoille pellon reunoille, siinä samalla tullut varmaankin hyvässä seurassa ollen, nautittua kuksalliset jossain, thaimaan parhaassa, vai mitä senssu.

By Numba

14

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teetätettiin kerran ajo farkut räätälillä nahasta kun mentiin numban kanssa bike viikolle peli paikoille vähän hengailemaan.
      https://aijaa.com/J5X8Ff Mulla sitten alkoi hihna luistamaan tosi pahasti kun oli kostea kausi menossa sisällä ja ulkona. Sain sähkö shokkeja sekä tulpan hatusta että päähineestä, joka mulle laitettiin chiangmain jorvissa.

      • Anonyymi

        Pasanen on niin hullu mies, että kun hän meni mopokauppaan niin hän sanoi myyjälle että yksi tossumopo mulle ja toinen mun sihteerille sensukalle tässä mun vieressä.
        Myyjä ihmetteli kun ketään siinä ei muita ollut kuin Pasanen. Kauppojen jälkeen Pasanen lähti ajamaan toista mopoa pois ja tuli hetken päästä taksilla hakemaan toista.
        Myyjä sanoi että jaahas sä tulit hakemaan samantien toisenkin?

        Siihen Pasanen tuumasi että terve terve mie oon sensukka ja täällä pitäisi olla minulle tossumopo valmiina. Myyjä sanoi että etkös sinä oo se sama Pasanen joka juuri äsken ajoi sen toisen mopon pois? Siihen sensukka vastasi että en tunne koko miestä enkä oo ikinä käynyt tässä liikkeessä ja jos et usko niin RÄPS RÄPS vaan niin olet tervetullut saamaan pataan Chiang Maihin!


      • Anonyymi

        Kohta helpottaa.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Wuuf ja jumankekka että näin...

        SENSEI SHITTING BULL

        Terve tuloa tänne Chiang Maihin (räps).


    • Anonyymi

      Minun ongelmani perskärpäset jotka pyrkivät suosiooni tarkoituksella hyötyä minun rahoistani.

    • Anonyymi

      Kannattaa Saarihuikka käydä silloin tällöin suihkussa, vaikka se onkin hirmu kallista ja vain kaikkein rikkaimmilla on siihen varaa. Sinä olet varmasi kuullut mistä ne kärpäset tykkää? Ne tykkää paskanlemusta ja siitä itsestään. https://aijaa.com/tjUM4L
      Rasvanaama-Kid vaimon mukana "allergu" testeissä. Tuosta jos menee mies juopomman näköiseksi niin hänestä voisi tehdä Krapulan Jumala-nimisiä patsaita.

      • Anonyymi

        Nuo ei ole silmänvalkuaiset vaan keltuaiset. Maksa tohjona. Öögat niin turvoksissa kuin Karvisella että ei toimi enää munuaisetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuo ei ole silmänvalkuaiset vaan keltuaiset. Maksa tohjona. Öögat niin turvoksissa kuin Karvisella että ei toimi enää munuaisetkaan.

        Kiitos kysymästä maksa samoin munuais-arvot on aina olleet kohtuuden rajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kysymästä maksa samoin munuais-arvot on aina olleet kohtuuden rajoissa.

        Olet useampaankin kertaa sanonut ettei viina maistu kuin kerran kuussa. Vartalosi kertoo ihan toista tarinaa.

        Velipoika kiskoi 20 vuotta sellaisen 200-300 päivää vuodesta ja joskus lomalla tai työttömänä ollessaan määrät olivat pari litraa kirkasta päivässä.

        Silti hänen veriarvonsa on aina olleet priimakunnossa. Keväällä häneltä rassattiin yksi suoni auki ja tutkittiin koko ukko. Veriarvot, happisaturaatio, maksat ja munuaiset kaikki kuin urheilijanuorukaisella.

        Hieman oli vaan haitallinen kolestroli koholla hyvän ja tyydyttävän rajamaastossa. Broidin kunnon salaisuus on että työnsä on aina ollut fyysistä enemmän ja vähemmän ja hänen vaimonsa tekee Välimerellistä ruokaa kotona.

        Hän on samanikäinen kuin sinä ja samankokoinen suunnilleen. Siksipä oletan että sinua ei ole paljoa ruumiillinen työ koskaan rassannut, olet vetänyt brenkkua aika huolella ja loput tulee lääkityksistä. Uskon että ravinto sinulla on suht ok ollut, pikku naljailuista huolimatta.

        Broidin viinalakko on kestänyt yli puoli vuotta ja painoa on lähtenyt 24 kiloa. Suosittelen, mutta lisäksi se tarvii sen viinaharrastuksen vaihtamisen vaikkapa kävelyyn luonnossa.

        2010


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet useampaankin kertaa sanonut ettei viina maistu kuin kerran kuussa. Vartalosi kertoo ihan toista tarinaa.

        Velipoika kiskoi 20 vuotta sellaisen 200-300 päivää vuodesta ja joskus lomalla tai työttömänä ollessaan määrät olivat pari litraa kirkasta päivässä.

        Silti hänen veriarvonsa on aina olleet priimakunnossa. Keväällä häneltä rassattiin yksi suoni auki ja tutkittiin koko ukko. Veriarvot, happisaturaatio, maksat ja munuaiset kaikki kuin urheilijanuorukaisella.

        Hieman oli vaan haitallinen kolestroli koholla hyvän ja tyydyttävän rajamaastossa. Broidin kunnon salaisuus on että työnsä on aina ollut fyysistä enemmän ja vähemmän ja hänen vaimonsa tekee Välimerellistä ruokaa kotona.

        Hän on samanikäinen kuin sinä ja samankokoinen suunnilleen. Siksipä oletan että sinua ei ole paljoa ruumiillinen työ koskaan rassannut, olet vetänyt brenkkua aika huolella ja loput tulee lääkityksistä. Uskon että ravinto sinulla on suht ok ollut, pikku naljailuista huolimatta.

        Broidin viinalakko on kestänyt yli puoli vuotta ja painoa on lähtenyt 24 kiloa. Suosittelen, mutta lisäksi se tarvii sen viinaharrastuksen vaihtamisen vaikkapa kävelyyn luonnossa.

        2010

        Sinäkin voisit siirtyä luontokävelyyn tämän 24 harrastuksesi sijaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet useampaankin kertaa sanonut ettei viina maistu kuin kerran kuussa. Vartalosi kertoo ihan toista tarinaa.

        Velipoika kiskoi 20 vuotta sellaisen 200-300 päivää vuodesta ja joskus lomalla tai työttömänä ollessaan määrät olivat pari litraa kirkasta päivässä.

        Silti hänen veriarvonsa on aina olleet priimakunnossa. Keväällä häneltä rassattiin yksi suoni auki ja tutkittiin koko ukko. Veriarvot, happisaturaatio, maksat ja munuaiset kaikki kuin urheilijanuorukaisella.

        Hieman oli vaan haitallinen kolestroli koholla hyvän ja tyydyttävän rajamaastossa. Broidin kunnon salaisuus on että työnsä on aina ollut fyysistä enemmän ja vähemmän ja hänen vaimonsa tekee Välimerellistä ruokaa kotona.

        Hän on samanikäinen kuin sinä ja samankokoinen suunnilleen. Siksipä oletan että sinua ei ole paljoa ruumiillinen työ koskaan rassannut, olet vetänyt brenkkua aika huolella ja loput tulee lääkityksistä. Uskon että ravinto sinulla on suht ok ollut, pikku naljailuista huolimatta.

        Broidin viinalakko on kestänyt yli puoli vuotta ja painoa on lähtenyt 24 kiloa. Suosittelen, mutta lisäksi se tarvii sen viinaharrastuksen vaihtamisen vaikkapa kävelyyn luonnossa.

        2010

        Ja niinkuin olen sanonut en käytä alkoholia edes kerran kuukaudessa, jos ei yhtä olutta ruuan kanssa siksi lasketa, se on totta että minua ei ole ruumiillinen työ koskaan rassannut, tai no mitä tarkoitetaan ruumiillisella työllä, olisi syytä määritellä... mutta enpä viitsi, siis en ole joutunut ns. käsilläni tekemään mitään sen jälkeen kun täytin 18 vuotta, kaikki työ on tapahtunut kuupassa, tosin joskus käsiä on tarvittu hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi, pyydän kuitenkin huomaamaan että kun minä olen ollut 18 ja seurustellut, sinä olit vielä äitisi helmoissa.

        Mutta ei siitä olen minä ryypännyt tarpeeksi, aivan riittävästi, mutta rajoitin sitä kun täytin 40 vuotta. tuhansia euroja on mennyt juopotteluun, vaikka en mikään happo ole koskaan edes ollut.

        Kerrot veljestäsi, hän dokasi 200 päivää vuodessa, 20 vuotta, ei minun kuntoni tuollaiseen ole koskaan riittänyt, pitää tehdä töitäkin, harva tuohon pystyy, en minä aikakaan, tosin tunnen kyllä muutaman mutta he ovat joka dellanneet tai lopettaneet juopottelun, totaalisesti... tuossa on kulunut viinan määrä on aika rajua.

        Olen jo kertonut mistä tämä ylipaino johtuu, olin ennen sairastumistani melkotarkaan 108 kiloinen, nyt paino pyörii tuossa sadassa 125-135, saan sen pois helposti jonnekin 115 kiloon, nesteenpoistolääkkeillä, kaksi päivää nesteenpoistolääkkeen aloittamisesta tulee alkaa nivet oireilla, ensin ukkovarvas, sitten jompikumpi polvi, ja sitten sormen nivelet, annos on furesista 80 mg... tuo aiheuttaa aivan saatananmoiset kivut, lisäksi nivelet voi vaurioitua jos sitä tapahtuu useasti, siksi en voi käyttää lainkaan nesteenpoisto lääkkeitä.

        Kyllä massa kuormittaa sydäntä, joka on ajoittain joutunut koville, kun painon nousu lääkkeillä voi olla useita kiloja kahdessa päivässä, viisi kiloa on ennätys kahdessa päivässä. Tämä on erittäin yleinen, noilla lääkkeillä... siis edelleenkin minun peruskunto on hyvä, vaikka ongelmiakin on siis oli pakko valita kahdesta pahasta se lievempi, annetaan painon kertyä kohtuuden rajoilla, jos tulee eteen sydämenvajaatoimintaa sitten on pakko käyttää nesteenpoistoa, mutta sitten taas vastassa on kihti... ja sen aiheuttamat nivel vauriot...

        Eivät lääkärit edes tiedä miksi elimistöni toimii kuin toimii, se on jotenkin perintötekijöiden yhteissumma, eikä ne pysy sitä korjaamaan, muutakuin hoitamaan oireita.
        By NumBall HHN 61v.


    • Anonyymi

      Kuinka perskärpäset saadaan häädettyä, kysyn vaan?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      263
      593
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe