Kärpäsiä paljon

Anonyymi-ap

Harmi että pärräävät tapahtuman näiden... kosteiden kelien aikaan, kun pääsin taas koneen päälle ja, kun ei viitsi, tältä istumalta lähteä, vastaojailemaan peli paikoille pellon reunoille, siinä samalla tullut varmaankin hyvässä seurassa ollen, nautittua kuksalliset jossain, thaimaan parhaassa, vai mitä senssu.

By Numba

14

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teetätettiin kerran ajo farkut räätälillä nahasta kun mentiin numban kanssa bike viikolle peli paikoille vähän hengailemaan.
      https://aijaa.com/J5X8Ff Mulla sitten alkoi hihna luistamaan tosi pahasti kun oli kostea kausi menossa sisällä ja ulkona. Sain sähkö shokkeja sekä tulpan hatusta että päähineestä, joka mulle laitettiin chiangmain jorvissa.

• Anonyymi

Pasanen on niin hullu mies, että kun hän meni mopokauppaan niin hän sanoi myyjälle että yksi tossumopo mulle ja toinen mun sihteerille sensukalle tässä mun vieressä.
        Myyjä ihmetteli kun ketään siinä ei muita ollut kuin Pasanen. Kauppojen jälkeen Pasanen lähti ajamaan toista mopoa pois ja tuli hetken päästä taksilla hakemaan toista.
        Myyjä sanoi että jaahas sä tulit hakemaan samantien toisenkin?

Siihen Pasanen tuumasi että terve terve mie oon sensukka ja täällä pitäisi olla minulle tossumopo valmiina. Myyjä sanoi että etkös sinä oo se sama Pasanen joka juuri äsken ajoi sen toisen mopon pois? Siihen sensukka vastasi että en tunne koko miestä enkä oo ikinä käynyt tässä liikkeessä ja jos et usko niin RÄPS RÄPS vaan niin olet tervetullut saamaan pataan Chiang Maihin!

• Anonyymi

Kohta helpottaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Wuuf ja jumankekka että näin...

SENSEI SHITTING BULL

Terve tuloa tänne Chiang Maihin (räps).

• Anonyymi

Minun ongelmani perskärpäset jotka pyrkivät suosiooni tarkoituksella hyötyä minun rahoistani.

• Anonyymi

Kannattaa Saarihuikka käydä silloin tällöin suihkussa, vaikka se onkin hirmu kallista ja vain kaikkein rikkaimmilla on siihen varaa. Sinä olet varmasi kuullut mistä ne kärpäset tykkää? Ne tykkää paskanlemusta ja siitä itsestään. https://aijaa.com/tjUM4L
      Rasvanaama-Kid vaimon mukana "allergu" testeissä. Tuosta jos menee mies juopomman näköiseksi niin hänestä voisi tehdä Krapulan Jumala-nimisiä patsaita.

• Anonyymi

Nuo ei ole silmänvalkuaiset vaan keltuaiset. Maksa tohjona. Öögat niin turvoksissa kuin Karvisella että ei toimi enää munuaisetkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo ei ole silmänvalkuaiset vaan keltuaiset. Maksa tohjona. Öögat niin turvoksissa kuin Karvisella että ei toimi enää munuaisetkaan.

Kiitos kysymästä maksa samoin munuais-arvot on aina olleet kohtuuden rajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kysymästä maksa samoin munuais-arvot on aina olleet kohtuuden rajoissa.

Olet useampaankin kertaa sanonut ettei viina maistu kuin kerran kuussa. Vartalosi kertoo ihan toista tarinaa.

Velipoika kiskoi 20 vuotta sellaisen 200-300 päivää vuodesta ja joskus lomalla tai työttömänä ollessaan määrät olivat pari litraa kirkasta päivässä.

Silti hänen veriarvonsa on aina olleet priimakunnossa. Keväällä häneltä rassattiin yksi suoni auki ja tutkittiin koko ukko. Veriarvot, happisaturaatio, maksat ja munuaiset kaikki kuin urheilijanuorukaisella.

Hieman oli vaan haitallinen kolestroli koholla hyvän ja tyydyttävän rajamaastossa. Broidin kunnon salaisuus on että työnsä on aina ollut fyysistä enemmän ja vähemmän ja hänen vaimonsa tekee Välimerellistä ruokaa kotona.

Hän on samanikäinen kuin sinä ja samankokoinen suunnilleen. Siksipä oletan että sinua ei ole paljoa ruumiillinen työ koskaan rassannut, olet vetänyt brenkkua aika huolella ja loput tulee lääkityksistä. Uskon että ravinto sinulla on suht ok ollut, pikku naljailuista huolimatta.

Broidin viinalakko on kestänyt yli puoli vuotta ja painoa on lähtenyt 24 kiloa. Suosittelen, mutta lisäksi se tarvii sen viinaharrastuksen vaihtamisen vaikkapa kävelyyn luonnossa.

2010

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet useampaankin kertaa sanonut ettei viina maistu kuin kerran kuussa. Vartalosi kertoo ihan toista tarinaa.

Velipoika kiskoi 20 vuotta sellaisen 200-300 päivää vuodesta ja joskus lomalla tai työttömänä ollessaan määrät olivat pari litraa kirkasta päivässä.

Silti hänen veriarvonsa on aina olleet priimakunnossa. Keväällä häneltä rassattiin yksi suoni auki ja tutkittiin koko ukko. Veriarvot, happisaturaatio, maksat ja munuaiset kaikki kuin urheilijanuorukaisella.

Hieman oli vaan haitallinen kolestroli koholla hyvän ja tyydyttävän rajamaastossa. Broidin kunnon salaisuus on että työnsä on aina ollut fyysistä enemmän ja vähemmän ja hänen vaimonsa tekee Välimerellistä ruokaa kotona.

Hän on samanikäinen kuin sinä ja samankokoinen suunnilleen. Siksipä oletan että sinua ei ole paljoa ruumiillinen työ koskaan rassannut, olet vetänyt brenkkua aika huolella ja loput tulee lääkityksistä. Uskon että ravinto sinulla on suht ok ollut, pikku naljailuista huolimatta.

Broidin viinalakko on kestänyt yli puoli vuotta ja painoa on lähtenyt 24 kiloa. Suosittelen, mutta lisäksi se tarvii sen viinaharrastuksen vaihtamisen vaikkapa kävelyyn luonnossa.

2010

Sinäkin voisit siirtyä luontokävelyyn tämän 24 harrastuksesi sijaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2010

Ja niinkuin olen sanonut en käytä alkoholia edes kerran kuukaudessa, jos ei yhtä olutta ruuan kanssa siksi lasketa, se on totta että minua ei ole ruumiillinen työ koskaan rassannut, tai no mitä tarkoitetaan ruumiillisella työllä, olisi syytä määritellä... mutta enpä viitsi, siis en ole joutunut ns. käsilläni tekemään mitään sen jälkeen kun täytin 18 vuotta, kaikki työ on tapahtunut kuupassa, tosin joskus käsiä on tarvittu hyvän lopputuloksen saavuttamiseksi, pyydän kuitenkin huomaamaan että kun minä olen ollut 18 ja seurustellut, sinä olit vielä äitisi helmoissa.

Mutta ei siitä olen minä ryypännyt tarpeeksi, aivan riittävästi, mutta rajoitin sitä kun täytin 40 vuotta. tuhansia euroja on mennyt juopotteluun, vaikka en mikään happo ole koskaan edes ollut.

Kerrot veljestäsi, hän dokasi 200 päivää vuodessa, 20 vuotta, ei minun kuntoni tuollaiseen ole koskaan riittänyt, pitää tehdä töitäkin, harva tuohon pystyy, en minä aikakaan, tosin tunnen kyllä muutaman mutta he ovat joka dellanneet tai lopettaneet juopottelun, totaalisesti... tuossa on kulunut viinan määrä on aika rajua.

Olen jo kertonut mistä tämä ylipaino johtuu, olin ennen sairastumistani melkotarkaan 108 kiloinen, nyt paino pyörii tuossa sadassa 125-135, saan sen pois helposti jonnekin 115 kiloon, nesteenpoistolääkkeillä, kaksi päivää nesteenpoistolääkkeen aloittamisesta tulee alkaa nivet oireilla, ensin ukkovarvas, sitten jompikumpi polvi, ja sitten sormen nivelet, annos on furesista 80 mg... tuo aiheuttaa aivan saatananmoiset kivut, lisäksi nivelet voi vaurioitua jos sitä tapahtuu useasti, siksi en voi käyttää lainkaan nesteenpoisto lääkkeitä.

Kyllä massa kuormittaa sydäntä, joka on ajoittain joutunut koville, kun painon nousu lääkkeillä voi olla useita kiloja kahdessa päivässä, viisi kiloa on ennätys kahdessa päivässä. Tämä on erittäin yleinen, noilla lääkkeillä... siis edelleenkin minun peruskunto on hyvä, vaikka ongelmiakin on siis oli pakko valita kahdesta pahasta se lievempi, annetaan painon kertyä kohtuuden rajoilla, jos tulee eteen sydämenvajaatoimintaa sitten on pakko käyttää nesteenpoistoa, mutta sitten taas vastassa on kihti... ja sen aiheuttamat nivel vauriot...

Eivät lääkärit edes tiedä miksi elimistöni toimii kuin toimii, se on jotenkin perintötekijöiden yhteissumma, eikä ne pysy sitä korjaamaan, muutakuin hoitamaan oireita.
        By NumBall HHN 61v.

• Anonyymi

Kuinka perskärpäset saadaan häädettyä, kysyn vaan?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      292
      6476
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2029
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1780
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1251
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1235
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      168
      1153
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1126
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      52
      1015
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1011
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      962
    Aihe