Tuli ryypättyä viikko putkeen ja huomenna pitäis mennä töihin. Muut krapula oireet hävinneet ja olo ihan hyvä mutta kun en pysy ilman tukea pystyssä ja holtiton tärinä jaloissa ja käsissä.
Enhän voi mennä töihin kompuroimaan. Pois ei voi olla ilman saikkulappua.
Juominen siis loppui jo viikko sitten ja vikana päivänä en juonutkaan kuin 4 bisseä.
Sikäli jännä kun tuo tärinä oli eilen ja toissapäivänä hallittavissa mutta tänä aamuna en tohtinut vessaan ilman tukea
Onko mitään konstia saada tätä vähenemään ?muu kuin aika?
Kannattaisiko yrittää vaan liikkua vai huilia? Kumpi parempi
Vieroitusoireet
10
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kai ne tablettit jotka korjaavat neste vajausta olisi hyvä olla olemassa kotona, viikon juomisen jälkeen on varmaan elektrolyytit kropassa epätasapainossa
Syödäkin pitää että saa ravintoa. - Anonyymi
Juo 2 litraa piimää. (ei rasvatonta)
- Anonyymi
Ei toi viinasta johdu,vaan töihin menosta. Itteenikin oikein puistattaa ajatuskin töihin menosta
- Anonyymi
Yks päivä muuten join vain 4 keskiolutta. Seuraavana yönä olin kuolla sydänkohtaukseen ja valtava kouristuksien aalto kulki koko kehon läpi. Välittömästi jääkaapille ja yhdellä huikalla kokonainen tölkillinen kurkusta alas. Kaikki oireet lakkasivat välittömästi.
Sitten joku toinen vakio vielä kehtaa mulle väittää, että: "et sinä oikeasti ole fyysisesti riippuvainen alkoholista".
Pöyristyttävää vähättelyä.- Anonyymi
Tuollainen Helvetti voi seurata jo pelkästä yhden viikon putkesta, vaikka ei edes olisi alkoholisti.
Ihmiset ovat yksilöitä. - Anonyymi
" Sitten joku toinen vakio vielä kehtaa mulle väittää.. "
ASD taitaa olla palstan uusin vakio 8 vuoden takaa. Kylmis ja Tissu paljon kauemmin ollut täällä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" Sitten joku toinen vakio vielä kehtaa mulle väittää.. "
ASD taitaa olla palstan uusin vakio 8 vuoden takaa. Kylmis ja Tissu paljon kauemmin ollut täällä.Asd on tissu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asd on tissu.
Tissu ja Kylmis ovat pitkäaikaisimmat vakiot palstalla. Hauka/ASD voi olla myöskin Sauniksen trollaus-nikki.
- Anonyymi
leikkii eri nikeillä ,jopa kk käytössä.tissu on palstan pitkäaikaisin hörhö shefu , joka unelmoi porvarillisesta elämästä, mutta viettää aikansa avohoidossa ja sontahomostellen räkälöissä ja v'älipäivät ridaksella.
Tissu eli asd on pervo.
odottelemme häntä joko niuvanniemeen tai kupittaalle....1hoitsu vaan- Anonyymi
Vaikea uskoa, sillä ASD:n ja Tissun kirjoitustyyli ovat niin erilaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391