Onko pääkaupunkiseudulla semmoista koirakoulua mihin kehtaa ja saa mennä remmirähjän kanssa? Haluisin mennä just jollekin arkitottiskurssille tai jos on joku ohituskurssi, mutta en ole varma voiko noihin mennä jos koira rähisee,
Remmirähjä koirakouluun?
5
788
Vastaukset
- Anonyymi
Kai niissä kursseissa on erikseen maininta jo ei saa mennä. Eikö ne ole tarkoitettu just semmosille joilla on haasteita? Tietty jos se on tosi aggre se sun koira niin olisko sitten vaikka joku yksäri parempi alkuun? Kouluja nyt tulee mieleen esim kompassi, koirakeidas, virike.
- Anonyymi
No koirakeitaalle nyt ei kannata ainakaan mennä jos on epäsossu koira. Siellä on kolmessa hallissa kurssit yhtäaikaa joten siinä eteistilassa pyörii kuuden kurssin koiran aina vaihtojen välissä. Tarkoittaa siis 30-40 koiraa. Desibelit on tapissa ja fleksit paukkuu.
- Anonyymi
Ihan minne tahansa koirakouluun voi mennä remmirähjän kanssa. Sehän on yksi yleisimmistä ongelmista, joita niissä hoidetaan. Et tosin voi pokkana ilmoittautua mille hyvänsä kurssille, jollei siellä ole selvää mainintaa siitä, että sovit kohderyhmään. Otat siis yhteyden valitsemaasi koirakouluun sen sijaan, että täällä kyselet. Kyllä sieltä kerrotaan mielellään, voitteko tulla suoraan vaikkapa ohituskurssille vai olisiko syytä ensin tehdä rähjäämiselle jotain yksityistunneilla, jotta saatte enemmän irti itse kurssilta.
- Anonyymi
Täältä löytyy hyviä koulutuksia
https://www.heiluvahanta.fi/paikka/heiluva-hanta-helsinki - Anonyymi
taluttimessa riehuvan koiran mielestä ohjaajaa ja itse koiraa uhkaa jokin.
syynä voi olla koiran ikävä kokemus tai koiran hermorakenne on heikko ja koira peittää pelkäämistään uhkailevalla käytöksellä.
tuskin enään tuossa vaiheessa naksutin tai makupala koulutuksesta on hyötyä.
koirasi luulee olevansa lauman johtaja ja puolustaa nyt laumaansa vaikka se olisi sinun tehtävä. näin siis koirasi ajattelee.
ehkä olisi ollut koiran nuoruusiässä hieman määrätietoisempi käsittely tarpeen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup675910Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344274Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1021956- 631455
- 521159
- 2611137
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1271009Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49836Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast31773Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39745