Vesitetään Merijärvi ja Tähkijärvi takaisin järviksi. Kaksi järveä kylän kupeesa nostaisi kylän viihtyisyyttä ja toisi Merijärvelle elivoimaa ja vetovoimaa. Peltoa saa varmasti muuallekin.
Vesitetään Merijärvi ja Tähkijärvi
5
418
Vastaukset
- Anonyymi
Mahtava idea,kannatan! Ehkäpä sitten voisin muuttaa takaisin Merijärvelle eläkepäiviä viettämään. Olisi aikaa katsella laineitten liplatusta järvellä..
- Anonyymi
Kannatetaan,sehän olisi sitä ennallistamista.
- Anonyymi
Kannatetaan.
- Anonyymi
Joo ne entiset suojeluskuntalaiset teki hirvittävän virheen.Kun kuivasivat
järven.Ja kun järvi ei vielä ollut kokonaan kuiva.Alkoi olla ne ekat voivuoret
olemassa.Niin ja merijärveltä on tuhansia ajettu muualle.Kun kunta ei pysty
antamaan elämää.Niin nämä loput harjasniskat.Ovat toiminnallaan vielä
kiusanneet lähtijöitä.Voi minkälaisia puupäitä.onkaan nämä asekätkijät olleet. - Anonyymi
Eipä niistä tulis oikeita järviä vaikka entisöitäisiinkin. Samanlaisia rytölampia kuin Lahenlamppi. Likaista, sameaa ja vesikasvien ja turvesoiden rehevöittämää vettä. Mutta virhehän se kuivatus tietysti oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008950
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265498- 534651
- 904470
- 593619
- 513356
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.663283Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262856Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv502722- 432621