Nuorenpojan oppi 1

Sattui nuorena poikana,vähän vanhempi nainen kohdalle,eli elettiin
kesää -75,olin silloin 15v poikanen,hintelä, ujo ja arka kaveri.
olin tottunut liikkuun yksin kesäisin kalareissuilla,olin juuri saanut mopon
jolla lähdin kalareisulle kairaan,no kyllähän mie kalassakin kävin,mutt
kaamee ukonilma yllätti paluumatkalla,sattui tien varteen eräs mökki,
luulin sen olevan autio,mutta sinne olikin saapunut kesäloman viettoon
vanhempi nainen,kait siinä kuudenkympin seutuvilla..
hän näki minut likomärkänä ja sanoi,että tule poika rukka sisälle
ja komensi riisumaan märät vatteet poies,no siinä minä nolona seisoin uikkarit jalassa,
kunnes antoi miehensä suuret verkkarit ja puseron minulle suojaksi.
katselin tuota muhkean muotoista naista,,Kerttu,, nimeltään.
pyöri ja touhusi ja puhua päläpätti koko ajan,oli kuulemma lähtenyt mökille,
kun mies oli häipynyt viikoksi töihin tampereelle.
no saunan lämmityshän siinä tuli Kertulle mieleen,kait aatteli autta minnuu,
ku näki kylmästä hytisevän pojan,no tuntisen se sauna lämpesi.
silloin Kerttu sanoi,että lähetäämpä poika saunaan,menin vähän hämilleni,
että yhtä aikaako sanoin,siihen Kerttu että jo vain,olis paljon mukavempi
saunoo jonkun kanssa,kuin yksin.
Kerttu alkoi riisuun puseroa ja sitten rintisikansa poies,jollion näin oikein
kunnon tissit eka kertaa,kait Kerttu huomasi tuijotukseni,kun hymyili
niin vienosti.saunan lauteille sitä sitten mentiin Kertun kanssa ,
en millään pystynyt pitämään katsetta poies Kertusta,löylyissä
viellä meni,mutta ku pesuhuoneen puolella Kerttu kumartui ottaan vettä
ja mie seisoin siinä taenpana,mähden Kertun muhkean ahterin koko komeudessaan,alkoi
kaluni nostaa päätä,samassa Kerttu kääntyi ja näki minun kohonneen kullin,
naureskeli ja sanoi,että se on terveen nuoren miehen merkki,kun noin herkästä alakaa
nostaan päätä,siinä vähän pesastiin itteämme,jolloin Kerttu tuumasi eiköhän käydä vielä
löylyissä,istui ihan viereen ja laittoi käden varoen minun reidelle jolloin kulli pomppasi
uuteen seisokkiin,naureskellen Kerttu laittoi käden jalkoväliini ja alkoi hieroon pallejani
ja sitten kulliani,eihän se kauaa kerinnyt hieroskella kun sieltä jo mällit lensi pitkin saunanlauteita.
Kerttu meni vähän edemmän ja pisti lauteelle makuulle,levitti reitensä ja alkoi hieroon itseänsä.
minä katsoin ”kauhun”vallassa Kertun puuhia,aikansa itseänä hyväiltyään kerttu sanoi,että tuu
tänne lähemmäksi ja hiero vähän minun pillua,siinä otti kädestä kiinni ja ohjasi kaksi sormeani suoraan
kuumaan kosteaan vittuun, voi mahdoton miten se alkoi voihkiin,sopersi että taivas kun tekee
hyvää,kun ei ole ollut siellä kuin omat sormet moneen viikkoon.kullini oli ihan pakahtumaisillaan
turvotukseen,kun Kerttu sanoi,että tuu nyt poika naimaan,siinä minä menin Kertun päälle kontulleen,
edes tietämättä mitä pitäisi tehdä,mutta samassa Kerttu tarrasi kullistani kiinni ja ohjasi sen omaan
kosteaan vakoonsa ja kieraisi jalkansa ympärilleni,siinä minä yritin parhaani mukaan liikuttaa
takapuoltani,Kertun voikiessa alla,hopertaen että tekee niin hyvvää,tekkee niin hyvvää,
ei se eka panoni varmaan kauan kestänyt,kun jo mälli lähti Kertun uumeniin,siihen minä
lysäshdin Kertun päälle raukeena,enkä olisi edes pääsyt poies kun Kertun jalat olivat vielläkin
ympärilläni.
-Olikos se poika eka kerta kun pääsit naima hommiin,Kerttu virnuili,
-vastasin että oli.
-tekikös edes hyvvää
-jo vain sanoin
-haluaisitkos ottaa uusiksi,jäisit vaikka koko yöksi,eihän sinulla mitään kiirettä ole
kun ulonakin sataa kaatamalla.
-eihän minulla kiirettä
-no hyvä,kyllä minä poika sinut naimaan opetan,ennen kuin aamu valkenee.
-eikä Kerttu siinä asiassa yhtään liiotellut,mitä yhden yön aikana,kokemattomalle pojalle, naima hommista
opettaa voi.
-siinä sitten kömmittiin Kertun kanssa ylös ja otimma vielä yhdet löylyt ja pesasimme
itsemme.
-tuvan puolella, kerttu sanoi keittävänsä saunakahveet aina kun on mökillä.
-siinä sitä istuttiin tuvan sohvalla kahvia juoden,kerttu koko ajan puhua pulputtaen
kuinka illat tulee pitkäksi,varsinkin näin huolla ilmalla,mutta tykkään kuitenkin
tästä rauhallisesta paikasta.
-siinä minä kuuntelin sitä pulputusta aina jotain vastatenkin,vaikka päässäni pyöri
viellä vinhasti saunan tapahtumat.
-lieneekö Kertun ympärilleen kiehtaisema suurehko pyyhde valahtanut vahingossa alemmas,
paljastaen muhkean rintansa,johihin katseeni heti tapittui.
-taas sama viehkeä virnistys naamassa,Kerttu sanoi,että käy vain poika kiinni jos mieli tekee,
ja mielihän tekikin,vapisevin käsin aloin hieroon muhkeita rintoja,samalla Kerttu tuli lähemmäksi
ja sain kokea oikein kunnon pussaus tuokion,samalla tunsin varovaisen kosketuksen omissa palleissani
-mutta en osannut edes kuvitella Kertun seuraavaa siirtoa,hyväili suukotellen kroppaani siirtyen
aina vain alemmas,kunnes oli kontaallaan lattialla ja huulet alkoivat hyväileen terskani päätä,
kunnes koko kaluni oli kertun suussa,miten taivaallinen tunne se oli,kaiken hämynkin keskellä.

1

2901

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä paskahuusissa buaahaa

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jetin syöksy saanut lisää vauhtia

Huh huh - uusimmat uutiset viittaa siihen aika vahvasti, että nyt mennään lujaa kyytiä kohti pohjaa! Mutta eipä sitä koskaan tiedä, jospa sieltä viel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      3151
    2. Nainen tuutko mun vaimoksi

Ostin jo sormukset ja rakastan sinua ♥️♥️♥️♥️
      Ikävä
      80
      1539
    3. Mulla on ikävä sinua

Kun oli edes joku yhteys. Nyt ei ole enää mitään, ja tuskin tulee koskaan olemaan. Katsoin kuvaasi ja tulin niin iloiseksi, mutta samalla haikeaksi.
      Ikävä
      32
      968
    4. Uusi viihdesarja-tietovisa Hengaillaan sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit?

Ylen uusi Hengaillaan starttasi lauantaina. Jenni Poikelus juonsi ja Riku Rantala tuomaroi. Ohjelma sai murskakritiikkiä somessa. Mitä itse tykkäsit
      Tv-sarjat
      48
      923
    5. Suomi kuihtuu ilman maahanmuuttoa

Aika pahan laittoi Iltalehti persuille :-D https://www.iltalehti.fi/paakirjoitus/a/87de288c-7c6f-4ed3-b81c-72bea585649a
      Maailman menoa
      413
      901
    6. Hyvää iltaa

Onko tullut edistymistä kaivattunsa kanssa? Tämä kysymys erityisesti yhdelle miehelle täällä. :)
      Ikävä
      88
      889
    7. Törmäsin lauseeseen

"Kun ihmiset tietävät tehneensä sinulle väärin, he välttelevät sinua". Taitaa olla totuuden siemen.
      Ikävä
      73
      759
    8. Ikuisuusaihe yön pimeiden tuntien mausteeksi

Kuka nyt sitten on koijannut, ketä ja miten, se on aina hyvä debatin paikka. Ei ne miehetkään puhtaita pulmusia tuolla saralla ole, siksi kummeksuttaa
      Sinkut
      166
      727
    9. Suomalaisen koulun alamäki alkoi ministeri Vikkusen aikana

konsulentit hyppäsivät pöydällä ja meno jatkui Graham-Laasosen aikana, kun kokoomus halpuutti suomalaista koulutusjärjestelmää parhaansa mukaan. Nyt t
      Perussuomalaiset
      62
      690
    Aihe