Nuorenpojan oppi 1

Sattui nuorena poikana,vähän vanhempi nainen kohdalle,eli elettiin
kesää -75,olin silloin 15v poikanen,hintelä, ujo ja arka kaveri.
olin tottunut liikkuun yksin kesäisin kalareissuilla,olin juuri saanut mopon
jolla lähdin kalareisulle kairaan,no kyllähän mie kalassakin kävin,mutt
kaamee ukonilma yllätti paluumatkalla,sattui tien varteen eräs mökki,
luulin sen olevan autio,mutta sinne olikin saapunut kesäloman viettoon
vanhempi nainen,kait siinä kuudenkympin seutuvilla..
hän näki minut likomärkänä ja sanoi,että tule poika rukka sisälle
ja komensi riisumaan märät vatteet poies,no siinä minä nolona seisoin uikkarit jalassa,
kunnes antoi miehensä suuret verkkarit ja puseron minulle suojaksi.
katselin tuota muhkean muotoista naista,,Kerttu,, nimeltään.
pyöri ja touhusi ja puhua päläpätti koko ajan,oli kuulemma lähtenyt mökille,
kun mies oli häipynyt viikoksi töihin tampereelle.
no saunan lämmityshän siinä tuli Kertulle mieleen,kait aatteli autta minnuu,
ku näki kylmästä hytisevän pojan,no tuntisen se sauna lämpesi.
silloin Kerttu sanoi,että lähetäämpä poika saunaan,menin vähän hämilleni,
että yhtä aikaako sanoin,siihen Kerttu että jo vain,olis paljon mukavempi
saunoo jonkun kanssa,kuin yksin.
Kerttu alkoi riisuun puseroa ja sitten rintisikansa poies,jollion näin oikein
kunnon tissit eka kertaa,kait Kerttu huomasi tuijotukseni,kun hymyili
niin vienosti.saunan lauteille sitä sitten mentiin Kertun kanssa ,
en millään pystynyt pitämään katsetta poies Kertusta,löylyissä
viellä meni,mutta ku pesuhuoneen puolella Kerttu kumartui ottaan vettä
ja mie seisoin siinä taenpana,mähden Kertun muhkean ahterin koko komeudessaan,alkoi
kaluni nostaa päätä,samassa Kerttu kääntyi ja näki minun kohonneen kullin,
naureskeli ja sanoi,että se on terveen nuoren miehen merkki,kun noin herkästä alakaa
nostaan päätä,siinä vähän pesastiin itteämme,jolloin Kerttu tuumasi eiköhän käydä vielä
löylyissä,istui ihan viereen ja laittoi käden varoen minun reidelle jolloin kulli pomppasi
uuteen seisokkiin,naureskellen Kerttu laittoi käden jalkoväliini ja alkoi hieroon pallejani
ja sitten kulliani,eihän se kauaa kerinnyt hieroskella kun sieltä jo mällit lensi pitkin saunanlauteita.
Kerttu meni vähän edemmän ja pisti lauteelle makuulle,levitti reitensä ja alkoi hieroon itseänsä.
minä katsoin ”kauhun”vallassa Kertun puuhia,aikansa itseänä hyväiltyään kerttu sanoi,että tuu
tänne lähemmäksi ja hiero vähän minun pillua,siinä otti kädestä kiinni ja ohjasi kaksi sormeani suoraan
kuumaan kosteaan vittuun, voi mahdoton miten se alkoi voihkiin,sopersi että taivas kun tekee
hyvää,kun ei ole ollut siellä kuin omat sormet moneen viikkoon.kullini oli ihan pakahtumaisillaan
turvotukseen,kun Kerttu sanoi,että tuu nyt poika naimaan,siinä minä menin Kertun päälle kontulleen,
edes tietämättä mitä pitäisi tehdä,mutta samassa Kerttu tarrasi kullistani kiinni ja ohjasi sen omaan
kosteaan vakoonsa ja kieraisi jalkansa ympärilleni,siinä minä yritin parhaani mukaan liikuttaa
takapuoltani,Kertun voikiessa alla,hopertaen että tekee niin hyvvää,tekkee niin hyvvää,
ei se eka panoni varmaan kauan kestänyt,kun jo mälli lähti Kertun uumeniin,siihen minä
lysäshdin Kertun päälle raukeena,enkä olisi edes pääsyt poies kun Kertun jalat olivat vielläkin
ympärilläni.
-Olikos se poika eka kerta kun pääsit naima hommiin,Kerttu virnuili,
-vastasin että oli.
-tekikös edes hyvvää
-jo vain sanoin
-haluaisitkos ottaa uusiksi,jäisit vaikka koko yöksi,eihän sinulla mitään kiirettä ole
kun ulonakin sataa kaatamalla.
-eihän minulla kiirettä
-no hyvä,kyllä minä poika sinut naimaan opetan,ennen kuin aamu valkenee.
-eikä Kerttu siinä asiassa yhtään liiotellut,mitä yhden yön aikana,kokemattomalle pojalle, naima hommista
opettaa voi.
-siinä sitten kömmittiin Kertun kanssa ylös ja otimma vielä yhdet löylyt ja pesasimme
itsemme.
-tuvan puolella, kerttu sanoi keittävänsä saunakahveet aina kun on mökillä.
-siinä sitä istuttiin tuvan sohvalla kahvia juoden,kerttu koko ajan puhua pulputtaen
kuinka illat tulee pitkäksi,varsinkin näin huolla ilmalla,mutta tykkään kuitenkin
tästä rauhallisesta paikasta.
-siinä minä kuuntelin sitä pulputusta aina jotain vastatenkin,vaikka päässäni pyöri
viellä vinhasti saunan tapahtumat.
-lieneekö Kertun ympärilleen kiehtaisema suurehko pyyhde valahtanut vahingossa alemmas,
paljastaen muhkean rintansa,johihin katseeni heti tapittui.
-taas sama viehkeä virnistys naamassa,Kerttu sanoi,että käy vain poika kiinni jos mieli tekee,
ja mielihän tekikin,vapisevin käsin aloin hieroon muhkeita rintoja,samalla Kerttu tuli lähemmäksi
ja sain kokea oikein kunnon pussaus tuokion,samalla tunsin varovaisen kosketuksen omissa palleissani
-mutta en osannut edes kuvitella Kertun seuraavaa siirtoa,hyväili suukotellen kroppaani siirtyen
aina vain alemmas,kunnes oli kontaallaan lattialla ja huulet alkoivat hyväileen terskani päätä,
kunnes koko kaluni oli kertun suussa,miten taivaallinen tunne se oli,kaiken hämynkin keskellä.

2

8039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taas sitä on luettu isojen poikien lehtiä paskahuusissa buaahaa

    • Anonyymi

      Porukkaa oli mökillä paljon, hoitelin ruoka ja juomapuolta emännän ominaisuudessa, myöhällä lähdin saunaan kun osa poistui ja osa jo nukkui. Menin saunalle viinipullon kanssa vaikka olin juonut sitä jo tarpeeksi, makoilin lauteilla mietin miten viisikymppinen nainen on yksin aika kiinteät rinnat ja urheiltu pylly, hyväilin rintoja tunsin kuinka tuntui hyvältä, nousin lauteilta pyyhe päällä menin pukuhuoneeseen Janne nuori poika joi mun viiniä säikähti ja pomppasi ylös sanoin ei minnekkään, Janne sanoi otin vähän vain vähän katselin ympärille siitä menee vero avasin pyyhettä Janne katsoi rintoja vedin lähelle sanoin maista. Kokematon suu rinnoilla imi ja vähän puraisi halut nousi pintaan työnsin rintoja ulommas annoin nuorelle pojalle vapaasti imeä pillua kipristeli nännien kosketus, olin silmät kiinni nautin tunsin sormet pillussa havahduin poika säikähti laitoin silmät kiinni en ollut saanut kosketusta kuukausiin nautin epämääräisistä kosketuksista nojasin pöytään olin jo aika hurjana pojan kalu koski pilluun katsoin poikaa katsoi avuttomana vedin lähelle ohjasin sisään alkoi mieletön tunne kiimaa valui pitkin jalkoja en olis lopettanut millään pojan tahti oli nopeaa ja laukesi painoin pyllystä halusin tuntea ruiskaukset. Käännyin saunaan poika lähti.
      Sisällä oli siskon mies hereillä nuokku sohvalla, poika istui keittiössä menin viereen sanoin ethän kerro sanoi heti en. Menintupakalle poika tuli viereen katsoi sisälle kysyi saako polttaa, poltettiin yhdessä, sanoin pojalle olit hyvä poika katsoi sivulle ja hyväili pelkän paidan alla rintaa kuiskasin haluan lisää ja lähdin saunalle, olin vähän aikaa lauteilla poika tuli kalu pystyssä viereen, halasin poika sanoin opetatko minua, laskeuduin ja imaisin kalusta ja otin syvälle kysyin onko ennen sanoi on Tapio meidän koulusta, nousin ja annoin imeä rintoja siirryin viereen sanoin katso tänne poika oli ihan edessä kerroin miten ja mistä pitää hyväillä, olin aivan saamassa kun kysyi entä minä annoin nuolla työnsi sormia kysyi sattuuko näytin miten sormet supussa hiljaa nai aina syvemmälle ja syvemmälle koko käsi meni sisään silloin huusin hiljaa poika pyöritti sievästi ja se tuli jostain syvältä ulisin ja vapisin pitkään poika istui kalu pystyssä vieressä käännyi ja ohjasin takaa huumaava tunne jatkui kuiskin tule tule sain sisään nuorta spermaa annoin olla pitkään sisässä. Aamulla muut lähti rannalle joka oli kilometrin päässä, minä viivyttelin kun menin saunalle huusivat tule perässä uimaan.
      pukuhuoneessa makoilin sängyllä tuli kiva olo, ovi aukeni Jarmo tuli sisään, sävähdin heti Jarmo sanoi en halunnut lähteä, vedin kesämekkoa ylemmäs hitaasti Jarmo laski housujaan katsoin halukkaasti seisovaa kalua Jarmo tuli sängyn päätyyn levitin jalkoja Tuli sisään se tunne kova jäykkä kalu upposi sisään vapisin halusta Jarmo näykki rintoja ja samalla sievästi liikkui painoi pään rintaa vasten halusin antaa niin että olin haljeta kuiskasin olet niin ihana paina kovaa tunsin jotain mieletöntä kiimaa olin jalat koukussa työnsin kiimaista pillua vastaan olin kuin huora annan tyydytystä pissaa tirahteli kun sain ihanan orgasmin ja Jarmo laukesi halasin ja kiitin, kosteaan piilluun yuntui viileä ilma nautin.
      Sanoin Jarmolle että saa aina minulta, Jarmo katseli ikkunasta ketään ei näkynyt kun kääntyi kalu seisoi julmana tuli suoraan sisään annoin niin halusta että en koskaan. Kun tulivat uimasta pääsin apteekkiin ostamaan katumuspillerit.
      Kerkisin olla kotona noin kasi viikkoa sain Jarmon käymään siin selvisi että on vain seitsemän toista, himot vain yltyi Jarmolla riitti haluja kaksi päivää sain aina vähän päästä ja sain imeä ihanaa kalua. Sovittiin että tapaillaan ja on tavattu on ihana poika

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe