Mielenkiintoinen objekti kuvattu taivaalla Floridassa

Anonyymi-ap

26.06.2022 Hollywood, Florida.

Silminnäkijä kertoo:
"Isot vilkkuvat valot vaihtoivat väriä ja vilkkuivat. Näin myös lentokoneita taivaalla, mutta niiden valot olivat paljon pienempiä, kuin tunnistamattoman valon. Olin mieheni, serkkujeni kanssa. Valo näytti pulssittavan, vilkkuvan ja vaihtoi väriä."

Katso video mielenkiintoisesta havainnosta linkistä:
https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/mielenkiintoinen-objekti-kuvattu-taivaalla-floridassa

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletteko ennen nähneet kuution muotoisia UFOja? (itse taivaalla tai ennen videoilla)

      • Anonyymi

        Näin amatööriastronomin kotivideota vuosia sitten jossa hän havaitsi ylimääräisen tähden taivaalla ja koetti tarkentaa siihen. Tarkentamisen kanssa oli ongelmia kai ilmakehän tai ohuen pilviverhon vuoksi, mutta kuvassa häilyi ikäänkuin viisikerroksinen kerrostalo, purppurainen väriltään ja siinä oli rivissä pystyssä noin 4-5 "ikkunaa". Pohja oli pimeä mutta kahteen sivuun osui auringon valo. Nelikulmainen maitopurkin mallinen kerrostalon näköinen objekti.


      • Anonyymi

        Kyllä muistan nähneeni videoita missä jotain kuutioita on näkynyt.
        Mutta onko tässä Floridan videossa kyse edes kuutiosta.
        Noin kohdassa 1:50 kohde ei näytä kuutiolta, vaan paremminkin hehkuvalta patjalta.

        Olen tuonut esiin juttua tällaisesta hehkuvasta "patjasta" koska ottamalleni videolle tällainen tarttui. Aivan hiljan kerroin, että jos lentokone menisi lähelle tuota patjaa niin jälki voisi olla rumaa.
        Perustelen tätä sillä että tarkastellessani ottamallani videolla näkyvää patjaa niin ufot näyttävät käyttävän sitä kulkureittinä. Ufoja purskahtaa valtavalla nopeudella tuosta hehkuvasta läntistä, ja niitä tulee hetkessä paljon. Vertasin tapahtumaa säkkituoliin missä on reikä, josta sitten kevyt täyte purskahtaa ulos sille istuttaessa.

        Nainen tällä Floridan videolla hokee kyllästymiseen saakka, sanaa vilkkua tai väkkymistä, kielitieteilijät kertokoon mitä. Mutta jokainen "välähtäminen" voi kertoa siitä, että jotain liikkuu reiän kautta. Harmi kun tuo pilvi on hieman edessä, se jättää vaihtoehtoja mahdollisille selityksille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä muistan nähneeni videoita missä jotain kuutioita on näkynyt.
        Mutta onko tässä Floridan videossa kyse edes kuutiosta.
        Noin kohdassa 1:50 kohde ei näytä kuutiolta, vaan paremminkin hehkuvalta patjalta.

        Olen tuonut esiin juttua tällaisesta hehkuvasta "patjasta" koska ottamalleni videolle tällainen tarttui. Aivan hiljan kerroin, että jos lentokone menisi lähelle tuota patjaa niin jälki voisi olla rumaa.
        Perustelen tätä sillä että tarkastellessani ottamallani videolla näkyvää patjaa niin ufot näyttävät käyttävän sitä kulkureittinä. Ufoja purskahtaa valtavalla nopeudella tuosta hehkuvasta läntistä, ja niitä tulee hetkessä paljon. Vertasin tapahtumaa säkkituoliin missä on reikä, josta sitten kevyt täyte purskahtaa ulos sille istuttaessa.

        Nainen tällä Floridan videolla hokee kyllästymiseen saakka, sanaa vilkkua tai väkkymistä, kielitieteilijät kertokoon mitä. Mutta jokainen "välähtäminen" voi kertoa siitä, että jotain liikkuu reiän kautta. Harmi kun tuo pilvi on hieman edessä, se jättää vaihtoehtoja mahdollisille selityksille.

        Kiitos arviosta. Mielenkiintoista. Eli se voisi olla jonkinlainen portaali, jonka kautta avaruusporukka liikkuu alueelle?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe