Uusi Timco 2000i ei lähde käyntiin kirveelläkään

Anonyymi-ap

Tuli ostettua kiinan paskakone. Ei olisi pitänyt.No nyt on tallissa Timco 2000i aggregaatti.
On hiljainen, tosi hiljainen!
On se "supersilent" kun se ei suostu käynnistymään.

Otin kiinanpaskan viikko sitten paketista, lisäsin 10W30 öljyt niin täyteen kuin sen saa, , tankkasin 98-bensat, bensakorkki "open", bensansyöttö auki, nykimistä ja lähti käymään. Sammutin. Käynnistin. Pelasihan tuo viikko sitten.

Seuraavana päivänä ei enää millään käynnistynyt. Tulppa on ihan kuiva. Ei siis saanut bensaa. Tupan kipinää en näe. Lisäsin pari teelusikallista bensaa suoraan tulpanreiästä kampikammioon (?) ja sittenhän se lähti käymään ja kävikin niin kauan kunnes bensa loppui.

Hmmm....siis ei vikaa tulpassa!

Tankkasin lämpimän koneen, mutta ei yritäkään käynnistyä.

Nyt olen repinyt sitä monena päivänä, mutta ei se kommunismin tuote suostu käymään kapitalistin pihassa.

Punakoneessa bensatankin korkissa on joku runkkausvipu, jota voi itsetyydyttää ylös-alas-ylös-alas....! Ohjekirjassa ei puhuta siitä mitään eikä youtube-videoissa mainitakaan tästä turhakkeesta. Sitäkin olen yrittänyt käyttää, koska oletin sen olevan jonkunsortin primeri, ryyppy, joka antaisi ryypyn niinkuin toimivat länsimaiset pienkoneet antavat. Ja paskat ei mitään vaikutusta!

Ja öljyvahdissa ei ole vika, ainakaan siis öljyn vähyydestä ei ole kysymys, koska tasaisella täyttöpaikalla korkista valahti yli täytön jälkeen. Ohjeen mukaan öljyä pitää olla näin paljon.

Näitä on kuitenkin myyty jonniiverran, mutta missään ei kukaan valita ettei toimisi.
Onko niin, että suomalainen ostaa kiinalaisen paskan ja häpeää tekoaan niin paljon, ettei toimimattomasta valittele vaan antaa sen naapurille ilmaiseksi ja ostaa itelleen Hondan.

Kai tämä jollain käykin. Kertokaa kokemuksianne, pliis!

17

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vieppä laite takuuhuoltoon, avaavat kyljessä olevan luukun ja kääntävät kaasutti,en takaa palautusvipua ja avot taas se toimii. Operaatio kestää 3 min tai voit sen itsekin tehdä. Se smart throttle aiheuttaa sen kaasuläpn jumiin jäännin, tyyppivika, jonka voi välttää sitene ttei käytä smartthrottlea vaan antaa koneen kirtää kovempaa vaikkei kiormitusta olisikaan.

      • Anonyymi

        Kiitoksia paljon neuvoista!
        Kävin tuossa tallissa, avasin luukun ja yritin nähdä sisälle, että mistähän löytäisin sen palautusvivun, enkä pöljä näe siinä mitään muuta liikkuvaa kuin sen kaasuttimen läpän säätövivun, jota käytetään ulkopuolelta "run...start".

        Näkyykö se näin vai pitääkö siinä avata jotain vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitoksia paljon neuvoista!
        Kävin tuossa tallissa, avasin luukun ja yritin nähdä sisälle, että mistähän löytäisin sen palautusvivun, enkä pöljä näe siinä mitään muuta liikkuvaa kuin sen kaasuttimen läpän säätövivun, jota käytetään ulkopuolelta "run...start".

        Näkyykö se näin vai pitääkö siinä avata jotain vielä?

        Käännät sitä kaasuttimen vipua siihen puoliväliin ja nykäiset koneen käyntiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännät sitä kaasuttimen vipua siihen puoliväliin ja nykäiset koneen käyntiin

        A...a...a...aha!


      • Anonyymi

        Mikähän on "palautusvipu"? Sen kun löytäisi vielä.

        Myyjä antaa ystävällismielisesti ohjeen, että pitää lisätä öljyä vaikka öljytila on niin täynnä, että korkista valuu kaikki ylimääräinen pois.
        Alkaa kuuleman mukaan toimimaan sen jälkeen kun valuttaa öljyä vielä lisää...siis maahan...maahanhan se menee tai pöydälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikähän on "palautusvipu"? Sen kun löytäisi vielä.

        Myyjä antaa ystävällismielisesti ohjeen, että pitää lisätä öljyä vaikka öljytila on niin täynnä, että korkista valuu kaikki ylimääräinen pois.
        Alkaa kuuleman mukaan toimimaan sen jälkeen kun valuttaa öljyä vielä lisää...siis maahan...maahanhan se menee tai pöydälle.

        Oliko tässä se ryypyn kuvake siinä keskellä? Olen ymmärtänyt että näissä pitää pitää vetää ryyppyvipu ensin keskelle, vetää pari kertaa hitaasti ja sitten vetää ryyppyvipu oikealle (start) ja käynnistää. Sitten kun kone käy niin ryyppyvipu nopeasti vasemmalle (run).


    • Anonyymi

      Kerropa huomenna miten kävi.

    • Anonyymi

      Älkää jumalauta ihmiset ostako tätä "testivoittajaa".
      Timco 2000i-aggregaatti on petosta!

      Näillä palstoilla jälleenmyyjien edustajat yrittävät kaunistella tämän toimimattomuutta.

      Eikä näillä paskoilla ole edes huoltoliikkeitä muualla kuin Lahdessa. Kun paskapaketti lähetetään Lahteen toiselle puolelle Suomea niin se on niin turhauttavaa, kestää kauan ja aiheuttaa valtavasti lisävaivaa.

      Kiinalaiset osaavat tehdä ihmisiä, atomipommeja ja muureja, mutta toimivia äänteleviä pienkonemoottoreita ne eivät osaa tehdä. Niissä ei ole koskaan edes ryypytintä.

      Älä osta Timco 2000i aggregaattia.
      Varo! Varo! Varo!

      • Anonyymi

        Jossakin (yanke) merkkisessä oli ominaisuus että kaasuttimen koho jumiintui ja bensaa valui ulos. Se oli sellainen pieni kilowattinen niin oli nopeinta käännellä aggre ylösalaisin ja heiluttaa muutaman kerran.


      • Anonyymi

        Kiina osia on paljon myös länsimaisissa aggrekaateissa. Käyttö koneelle maltillinen rasitus, 2000i koneelle noin 1kw jos käyttö pitempään


    • Anonyymi

      Mitähän seuraavaksi?

      • Anonyymi

        Palsta-aktivoinnit pelottaa aim öfreid


    • Anonyymi

      Oma pieni alle kW:n Soliferi ei startannut enää vaikka aluksi pelasi.
      Sitten pienennin tulpan kärkivälin miltei puoleen ja heti pörräsi ; eihän tuo lyhyellä narulla ja hitaalla pyörityksellä kovin kummoista jännitettä varmaankaan kehitä.
      (Siinä oli n. 1 mm:n kärkiväli tehtaalta.)

    • Anonyymi

      Usein ihmisen pitää ostaa halpa kiinanpaska oppirahoiksi ja vasta sen jälkeen hankkia kunnollinen.

    • Anonyymi

      Kyselyikäiset palstojen aktivointi kanditaatit huomanneet sen parhaaksi toimintametodiksi !!

      • Anonyymi

        Mene nyt mustalainen välillä huilaamaan.


    • Anonyymi

      Kokeile vesurilla jos kirveellä ei pelaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe