Muistellaan vanhoja jengejä Iisalmessa.
Iisalmen vanhat jengit
19
910
Vastaukset
- Anonyymi
En muista
- Anonyymi
Joka vanhoja muistelee niin tikulla silmään.
- Anonyymi
MC Donald's
- Anonyymi
Onko semmosia ikinä ollutkaan
- Anonyymi
Oli, tyypeillä oli nolot kuteet, kerhotilat savon kadun ja Pohjolankadun risteyksessä.. Diilasivat hampurilaisia ja lihottivat iisalmelaisia...
- Anonyymi
Munattomia narkkijengejä nykyään!näistä
Ei tosin mihinkään oo😂omaa varjoaan
Pelkeevät - Anonyymi
perustetaan uus iisalmen katujengi
- Anonyymi
Joko niitä Roadmaneja on iisalamessa?
- Anonyymi
Ee muistella
- Anonyymi
MC Munamankeli, oliko se en muista.
- Anonyymi
Kasariaikoina kokoonnuttiin ulos ja ei pakkanenkaan haitannut, oli muuten pakkasella aika raikkaan makuiset juomat ja kaljat oli kylmiä, olutpullot oli hyyhmää täynnä.
Juteltiin mutta hyvin harvoin tehtiin mitään tyhmiä juttuja.
Pienessä pierussä olimme niin kohteliaita, vanhoille ihmisille avattiin kumartaen ovia😊
Oli se mukavaa aikaa.- Anonyymi
Mikä nykyään mennyt vikaan, kun tahtoo olla päinvastoin? 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään masentuvat kuulemma, kasariaikana en kyllä tuntenut ketään joka olisi ollut masentunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaik ainehet ei varmaan tuota samanlaisii paineheit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään masentuvat kuulemma, kasariaikana en kyllä tuntenut ketään joka olisi ollut masentunut.
Minäkin olin kaasariaikana hyvin iloinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin olin kaasariaikana hyvin iloinen
Iloisia olimme, sen muistan minäkin.
- Anonyymi
Ekon jengi
- Anonyymi
huu huu :)
- Anonyymi
Käkättäjä-kärkkäinen. Oma jengi ihan yksinään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317