Jos kuitenkin...

Anonyymi-ap

Viisi vuotta sinkkuna ja luulin saavuttaneeni loppuelämän onnellisuuden tilan enkä ole muuta miettinyt. Hyvä työ, koti ja perhe ystävineen - elän siis hyvää normi arkea.
Kunnes, ei sittenkään. Viime aikoina mieleeni on taas tullut ajatus parisuhteesta, sellaisesta kahden itsenäisen ja tasapainoisen ihmisen kivasta yhdessäolosta. Sellaisesta, jossa voisi vain ja ehdottomasti voida hyvin, viettää aikaa molempien tarpeista lähtöisin. Ja tarpeet voivat olla leffaseura, kahviseura - mitä vaan, kun tuntuu onnelta olla omanlaisensa seurassa.
No mikä mättää - miksipä ei, miksen jo juokse tukka suorana etsimässä?
Siksi, etten luota nykyään someen, tinderi ei ole minun reilusti yli 50 vee juttu..
Tiedän, että meitä on useita, joille hengailu ja kivat tapaamiset tekisivät terää arjen keskellä, mutta kun ei löydy ratkaisua, ehkei enää uskallusta.
Nuorena kaikki oli helpompaa 😄

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miitit ja yhteiset tapaamiset voisivat olla, se ratkaisu ja jos ei, sieltä kumppania löydä, niin kenties uusia ystäviä.

• Anonyymi

Sama "ongelma " vaikka en asiaa varsinaisesti ongelmana pidä, siis sinkkuutta.
      Tosin en hae kivaa yhdessäoloa, vaan jotain vähän kuumempaa. Enkä tarkoita seksisuhdetta.

• Anonyymi

Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen

Joo, niin minunkin mielestä arki on sitä. Ajattelin, että tarkoitit kivalla yhdessä ololla elokuvissa ja kahvilla käyntiä.

• Eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole, kuin deittisivustot, miitit ym. Harvoin ketään naista muualta löytää ja varsinkaan pieneltä paikkakunnalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3017
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      70
      2527
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2344
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      33
      2038
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1436
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      22
      1373
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1366
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13
      1259
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10