Jos kuitenkin...

Anonyymi-ap

Viisi vuotta sinkkuna ja luulin saavuttaneeni loppuelämän onnellisuuden tilan enkä ole muuta miettinyt. Hyvä työ, koti ja perhe ystävineen - elän siis hyvää normi arkea.
Kunnes, ei sittenkään. Viime aikoina mieleeni on taas tullut ajatus parisuhteesta, sellaisesta kahden itsenäisen ja tasapainoisen ihmisen kivasta yhdessäolosta. Sellaisesta, jossa voisi vain ja ehdottomasti voida hyvin, viettää aikaa molempien tarpeista lähtöisin. Ja tarpeet voivat olla leffaseura, kahviseura - mitä vaan, kun tuntuu onnelta olla omanlaisensa seurassa.
No mikä mättää - miksipä ei, miksen jo juokse tukka suorana etsimässä?
Siksi, etten luota nykyään someen, tinderi ei ole minun reilusti yli 50 vee juttu..
Tiedän, että meitä on useita, joille hengailu ja kivat tapaamiset tekisivät terää arjen keskellä, mutta kun ei löydy ratkaisua, ehkei enää uskallusta.
Nuorena kaikki oli helpompaa 😄

5

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miitit ja yhteiset tapaamiset voisivat olla, se ratkaisu ja jos ei, sieltä kumppania löydä, niin kenties uusia ystäviä.

• Anonyymi

Sama "ongelma " vaikka en asiaa varsinaisesti ongelmana pidä, siis sinkkuutta.
      Tosin en hae kivaa yhdessäoloa, vaan jotain vähän kuumempaa. Enkä tarkoita seksisuhdetta.

• Anonyymi

Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun mielestä arki on sitä ihanaa yhdessä oloa. Toki siinä on sitten enemmän kuin ystävyyttä. Mutta en ole kovin seksuaalinen

Joo, niin minunkin mielestä arki on sitä. Ajattelin, että tarkoitit kivalla yhdessä ololla elokuvissa ja kahvilla käyntiä.

• Eihän siinä paljon vaihtoehtoja ole, kuin deittisivustot, miitit ym. Harvoin ketään naista muualta löytää ja varsinkaan pieneltä paikkakunnalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      338
      6321
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3786
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      81
      943
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      860
    5. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      810
    6. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      793
    7. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      67
      779
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      52
      768
    9. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      130
      753
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      671
    Aihe